Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Meni na 1.5dci na 140kmh u šestoj radi na 2400-2500 ovako iz memorije

Link to comment
Share on other sites

Ni jedan stariji 1.5dci sa 6.brzina se ne vrti na 130km/h na skoro 3000rpm vec ide 150km/h na ravno 3000rpm (taj sa kratkom getribom).

Za meg IV 1.5dci youtube kaže oko 2600rpm - 140km/h 

1.6dci slično mozda 100rpm više 

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

Gledam jedan polovni Megane IV, 1.5dci 110KS, EDC, Bose oprema, 2017.god.
Auto je trenutno na 70.000km.
Isao sam pogledati auto i vidi se da je lakiran prednji i zadnji branik.
Pri pregledu dokumenata i računa od servisa vidim da je auto do sada imao ukupno 2 puta popravak u ovlaštenom servisu nakon prijave štete preko osiguranja. 

Prvi put dok je bio kod prvog vlasnika je bila zamjena prednjeg branika, set nosača maglenki i sirene, 2h limarski i lakirerski radovi.
Drugi put kod drugog vlasnika zamjena vjetrobranskog stakla + 2.5h limarski radovi.
Treći vlasnik nema pojma o svemu tome, niti je znao da postoje ti računi servisa.

Ono što ne znam u ovom slučaju je što se točno desilo kod prve i druge štete. 
Sto se tiče održavanja, uredno i redovno je odrađen mali servis svake godine bez obzira na prijeđene km.
Na kratko sam upalio auto i čini mi se na prvu bučan rad (nisam do sad imao prilike probati 1.5dci). 
Kad usporedim buku motora u kabini i ispod haube, nekako je rad motora bučniji od Talismana 1.6dci.
Zanima me vaše mišljenje, koliki je rizik kupovati takav auto?

Edited by marton
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, marton said:

Pozdrav svima,

Gledam jedan polovni Megane IV, 1.5dci 110KS, EDC, Bose oprema, 2017.god.
Auto je trenutno na 70.000km.
Isao sam pogledati auto i vidi se da je lakiran prednji i zadnji branik.
Pri pregledu dokumenata i računa od servisa vidim da je auto do sada imao ukupno 2 puta popravak u ovlaštenom servisu nakon prijave štete preko osiguranja. 

Prvi put dok je bio kod prvog vlasnika je bila zamjena prednjeg branika, set nosača maglenki i sirene, 2h limarski i lakirerski radovi.
Drugi put kod drugog vlasnika zamjena vjetrobranskog stakla + 2.5h limarski radovi.
Treći vlasnik nema pojma o svemu tome, niti je znao da postoje ti računi servisa.

Ono što ne znam u ovom slučaju je što se točno desilo kod prve i druge štete. 
Sto se tiče održavanja, uredno i redovno je odrađen mali servis svake godine bez obzira na prijeđene km.
Na kratko sam upalio auto i čini mi se na prvu bučan rad (nisam do sad imao prilike probati 1.5dci). 
Kad usporedim buku motora u kabini i ispod haube, nekako je rad motora bučniji od Talismana 1.6dci.
Zanima me vaše mišljenje, koliki je rizik kupovati takav auto?

To šta je lupan ne mora nužno ništa loše biti, ako je posao kvalitetno izveden. Kako ćeš znati je li posao kvalitetno izveden? Ako ne znaš vizualno gdje je bio udaren, treba provjeriti svakako sve zazore i je li boja odgovara drugim elementirma..

1.5dci motor do 300tis km nemaš uopće potrebu išta provjeravati ako ne svijetli kakva greška, 1.6 mirnije radi svakako a i talisman ima bolju izolaciju.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, daddycool19 said:

Evo 1.6 dci na ravno 140 km/h

 

6 brzina 160 km/h ti je točno 3000 okretaja... pa dalje računaj šta ti treba (200 km/h 3750, 140 km/h 2625...) :bigl:

 

jedna stvar koja meni nije jasna kod glupih francuza... auto ima hill hold, dakle ima funkciju samostalnog kočenja, ima radar (prikazuje razmak između auta ispred, ima upozorenje na sudar), i nema adaptivni tempomat?? zašto, kako? :tup:

 

drugo jel neko kuži točno kako funkcioniraju one gluposti follow me home i welcome lights... ima svjetla u retrovizorima koja se nekad pale, nekad ne pale... nisam još pohvata logiku (nisan se baš previše ni trudia doduše, ne da mi se stajat na parkingu ko luđak i otključavat zaključavat auto 10 x :bigl:)

 

a tek podešavanje klime na velikom ekranu, toliko retardirano da ne znam kako to opisat uopće...

Edited by MaRiO_St
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, MaRiO_St said:

drugo jel neko kuži točno kako funkcioniraju one gluposti follow me home i welcome lights...

Kad ugasiš auto, potegneš lijevu ručicu na volanu prema sebi (kao da hoćeš poblicati) i onda on upali svjetla na 30sec. Možeš maximalno 4x potegnut i upalit će na max. 2 min.

Ako je to ono što pitaš.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, MaRiO_St said:

 

jedna stvar koja meni nije jasna kod glupih francuza... auto ima hill hold, dakle ima funkciju samostalnog kočenja, ima radar (prikazuje razmak između auta ispred, ima upozorenje na sudar), i nema adaptivni tempomat?? zašto, kako? :tup:

 

drugo jel neko kuži točno kako funkcioniraju one gluposti follow me home i welcome lights... ima svjetla u retrovizorima koja se nekad pale, nekad ne pale... nisam još pohvata logiku (nisan se baš previše ni trudia doduše, ne da mi se stajat na parkingu ko luđak i otključavat zaključavat auto 10 x :bigl:)

 

a tek podešavanje klime na velikom ekranu, toliko retardirano da ne znam kako to opisat uopće...

Nije do francuza, ili imaš adaptivni tempomat u autu ili nemaš, ovisi o opremi.

Retrovizori svijetle čim se približiš autu da se otključa i čim se otklope.

Tipke su uvijek jednostavnije od ekrana, ali kad se navikneš radi sve dobro.

Čini mi se da moraš puno bolje proučiti svoj auto :D.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sad krenuo pisati, ali Martin gore sve objasnio. Malo proučiti osnove. Puni interneti tutoriala kojekakvih. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jbg...nismo svi tehnološki nadareni🤣🤣🤣🤣

Da ne uvrijedim nekoga, kronologija biva ovako, prvo mi "Renolaši" vozimo relativno nove jer nam se sviđaju i želimo npr baš Ren...e onda kreće i ekipa koja se premišlja...pa onda ide opća populacija jer eto troši manje od golfa a vid ga ima opreme...itak...u krug🤣🤣I košta znatno manje od Golfa i Audija...a bome nije tako loš

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovaj moj Megane me opet živcira, naime čim ga upalim odmah se pali ventilator, palio se i preko ljeta ali je klima bila uvijek upaljena.

Imam osjećaj kao da DPF stalno pokušava regenerirati pa sam konačno s CLIP-om pogledao danas i greški nema od zamjene dizne a live podaci
mi izgledaju OK, jedino mi jako čudno izgleda udaljenost od zanje regeneracije i vrijeme, čađa i diferencijalni pritisak mi ne izgleda čudno.

I atmospheric pressure sensor voltage od 0mV mi je čudan iako dalje ima tlak zraka u hPa

Stavio sam sve ovdje pa ako netko ima vremena pogledati:
https://imgur.com/a/n5iYV5q

Bilo bi mi čudno da je DPF jer sam realno 90% kilometraže od kada je kod mene napravio na autocesti ili van grada.
Iskreno neznam kod koga bi ovjde u Osijeku i otišao da to dijagnosticira.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, robimarko said:

Iskreno neznam kod koga bi ovjde u Osijeku i otišao da to dijagnosticira.

Lega koji ima Kadjar kaže da je najbolji neki servis u Tenji, on vozi tamo. Mislim da se zove Vuković

Link to comment
Share on other sites

Za taj servis sam čuo, a i s obzirom da živim u Tenji blizu mi je.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, nino_z said:

Lega koji ima Kadjar kaže da je najbolji neki servis u Tenji, on vozi tamo. Mislim da se zove Vuković

Ja servisiram auto kod Vukovića godinama i sve preporuke.

Link to comment
Share on other sites

On 02. 12. 2023. at 13:16, robimarko said:

Ovaj moj Megane me opet živcira, naime čim ga upalim odmah se pali ventilator, palio se i preko ljeta ali je klima bila uvijek upaljena.

Imam osjećaj kao da DPF stalno pokušava regenerirati pa sam konačno s CLIP-om pogledao danas i greški nema od zamjene dizne a live podaci
mi izgledaju OK, jedino mi jako čudno izgleda udaljenost od zanje regeneracije i vrijeme, čađa i diferencijalni pritisak mi ne izgleda čudno.

I atmospheric pressure sensor voltage od 0mV mi je čudan iako dalje ima tlak zraka u hPa

Stavio sam sve ovdje pa ako netko ima vremena pogledati:
https://imgur.com/a/n5iYV5q

Bilo bi mi čudno da je DPF jer sam realno 90% kilometraže od kada je kod mene napravio na autocesti ili van grada.
Iskreno neznam kod koga bi ovjde u Osijeku i otišao da to dijagnosticira.

Gdje si nabavio Clip, koliko novaca, dali dolazi sa kabelom?

Link to comment
Share on other sites

A joj, još negdje 2019-te preko Aliexpressa za cca 100 USD, došao je sa svime.
Ali ovo je onaj stari RTL2002 klon pa radi samo do Clipa-a v214 i to samo 32 bitni Windowsi pa imam neki stari laptop za to.
Tako da sada gledam ovaj noviji "Alliance" probe što radi i na aktualnim Windowsima i bežičan je

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Poštovanje...

Imam jedno malo pitanje u vezi kondenzacije na prednjoj i straznjoj sajbi pri jeseni i zimi pa ako bi netko znao kako otkloniti problem ili da je vodio ovakvu borbu kao ja, bio bih vam jako zahvalan na bilo kojem prijedlogu i savjetu..

U pitanju je Megane 4 2016g 1.2 benzin.

Ocistio sam vise kanala za protok vode i zamjenio filter kabine kao sto sam vec negdje procitao ali nista jos uvijek mi kondenzira,opipavao sam sve tepihe i bili su suhi.

Ne znam jel do gumica na vratima ili nesto drugo, gdje bi mogao propstat nije mi jasno i nemam vise ideja gdje da gledam.

Po zimi kad je nula vani i minus, zaledi se ta kondenzacija iznutra pa se onda mora strugati i vani i unutri.

Pa eto, svaka pomoc je dobrodosla i hvala vam na odgovoru..

 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Hrca27 said:

Poštovanje...

Imam jedno malo pitanje u vezi kondenzacije na prednjoj i straznjoj sajbi pri jeseni i zimi pa ako bi netko znao kako otkloniti problem ili da je vodio ovakvu borbu kao ja, bio bih vam jako zahvalan na bilo kojem prijedlogu i savjetu..

U pitanju je Megane 4 2016g 1.2 benzin.

Ocistio sam vise kanala za protok vode i zamjenio filter kabine kao sto sam vec negdje procitao ali nista jos uvijek mi kondenzira,opipavao sam sve tepihe i bili su suhi.

Ne znam jel do gumica na vratima ili nesto drugo, gdje bi mogao propstat nije mi jasno i nemam vise ideja gdje da gledam.

Po zimi kad je nula vani i minus, zaledi se ta kondenzacija iznutra pa se onda mora strugati i vani i unutri.

Pa eto, svaka pomoc je dobrodosla i hvala vam na odgovoru..

 

Na koji način koristiš ventilaciju?

Stavi na auto, podešavaj samo temperaturu i drugo ništa ne diraj i nećeš imati tih problema. Naravno, zrak iz vana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 29. 11. 2023. at 13:34, daddycool19 said:

Evo 1.6 dci na ravno 140 km/h

20221222_161603.jpg

Otprilike isto se vrti i moj benzinac u Kiji, samo ima 7 brzina

 

 

IMG_2969.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Blažena sedma brzina u benzincima, ja sam na ~7lit pri 140kmh pri 2200 i to mi je baš okej 🙂

 

1 hour ago, NepoznaT said:

Na koji način koristiš ventilaciju?

Stavi na auto, podešavaj samo temperaturu i drugo ništa ne diraj i nećeš imati tih problema. Naravno, zrak iz vana.

Sad po sezoni grijanja i vlažnog vremena kada na Capturu stisnemo Auto, on ugasi A/C i kroz kratko vrijeme će se početi magliti prozori. Rješenje je stisnuti A/C, ali to gasi Auto. Pa defacto kao da imamo manualnu klimu u njemu 🤔

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raven said:

Blažena sedma brzina u benzincima, ja sam na ~7lit pri 140kmh pri 2200 i to mi je baš okej 🙂

 

Sad po sezoni grijanja i vlažnog vremena kada na Capturu stisnemo Auto, on ugasi A/C i kroz kratko vrijeme će se početi magliti prozori. Rješenje je stisnuti A/C, ali to gasi Auto. Pa defacto kao da imamo manualnu klimu u njemu 🤔

Ovo za klimu bi trebalo biti obrnuto, auto pali i AC, a ako takneš bilo što drugo na tipkicama klime (osim temp) prelaziš u manualni mod. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koje god postavke klime da odabereš, sljedeće paljenje auta on odma ide na "auto" i ignorira prijašnje postavke i to ne pokazuje nigdje - ne svijetli "auto", ako se ne varam, jednim updejdtom u ovlaštenom je to riješeno (bez da si to i znao), to i ono paljenje zvuka nakon prekoračenje brzine koju povlači navigacija.... mislim da kad sam megana uzeo postavke su ostajale kod sljedećeg paljenja... i zapravo sa razlogom je to napravljano, ako se čačka ručno, po ljeti imaš zamrzavanje šajbe izvana ako stalno puše u šajbu a po zimi magljenje, mora kod paljenja auta i po zimi i ljeti prvo ići šus u šajbu i na kraju sve spustit na noge da cirkulira zrak...  na kiji nisam nikad imao takvih problema gdje god da je pirilo...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Kod mene definitivno zapamti postavke koje si odabrao i ne prebacuje na auto sam.

Mislim da sam manual koristio samo da testiram nešto i tjt, ostatak samo auto i nek radi sam

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.