Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

5 hours ago, macan said:

Evo što kaže  (u 2mjesecu):

"Znači jutros sam stvarno došla do ruba strpljenja.
Zbog radova na cesti umjesto uobičajenih 10 minuta do posla, vozila sam 20ak minuta (oko 10 km). 
Tek nakon što je prošlo debelo 15 minuta počelo je puhati toplo dovoljno da puhanje mogu uperiti u sebe bez da mi bude hladno puhanje u facu. Ruke su mi toliko ledene da ih upravo grijem na radijatoru.
Temperatura motora se jedva digla do 70 stupnjeva."

A je moguće da termostat šteka, znam da on nekad malo hoče malo neće radit :), al ako ima ptc grijač onda to ne bi trebalo imati veze cak i je termostat u banani ne? Doduse netko je već pisao da se to slabo u renaulte ugrađuje već više u peugote...
 

Ja ne kuzim zasto opce uzimat dizela za posao koji je 10km. Razumijem da to nije jedino sta radi s autom, al opet.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pa zato što svi gledaju što troši 2 litre manje. Neka je 2500 eura skuplji,kad nešto Krepe dragi ga Bog ne može popraviti a i ako uspije neko popravci je mjere u 600-700 eura a ne kn kao kod benzinaca. I onda plakanja razno razna na kojekakvim forumima i slično

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No dobro hvala na odgovorima, kažem imam isti motor i auto i meni nije tako, da ne lutamo sa teme dizel vs benzin. Ima više o tome na forum hr da ne prenosim, ne bi rekao da je "drama queen". I mene su takve neke gluposti patile pa svi rekli da je normalno... dok se jel... nije pokazalo drugacije...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Zamijenite se za auto pa provjeri kako se ponaša. Jedan dan... 

Rekla kazala ne volim

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče grijanja kabine čak je i M3 1.5 dci imao PTC grijač kabine. Kod mene i da je -20 počne lagano grijanje nakon minute Max dvije. Ako su temp i plusu za manje od jedne min auto grije. Motoru treba jako dugo da postigne radnu temp, tako je to sa dizalima, zato i ugrađuju te dodatne grijače. Ovo što kolegica navodi ne bi trebalo biti normalno u M4 kad je to već u trojki postao standard.

Link to comment
Share on other sites

ima i moj 1.6 16v, 2010. grijač kabine na struju..

radi samo u auto modu..

Link to comment
Share on other sites

Naj.... sam... Kad sam kupovo vidio sam da je malo dobio... moram kod limara da vidi jel to moze pokrpat... Eto to Vam je uvoz....

IMG_20190510_200352.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ne mora to ništa biti, vjerojatno je zbog nagle promjene temperature došlo do rošenja. Ne mora se nikad više ponoviti

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ivan.martinko said:

ima i moj 1.6 16v, 2010. grijač kabine na struju..

radi samo u auto modu..

Jel ti mora kompresor klime biti upaljen da bi taj grijač radio?

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Grunf said:

Ma ne mora to ništa biti, vjerojatno je zbog nagle promjene temperature došlo do rošenja. Ne mora se nikad više ponoviti

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
 

Ma nema sa farovima malo se rose... Gore malo napuko i tu dise.... Ljevi far nis naravno...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Jel ti mora kompresor klime biti upaljen da bi taj grijač radio?

ne kompresor al se pali ventilator kilera defaultno kad je kilma na auto, bilo vani -10 ili +40 stupnjeva..

Link to comment
Share on other sites

Bokte bio na servisu... pa u taj 1.6 dci motor ide 6 l ulja, (vidim po specifikacijama 5.5) malo zaoukružili u servisu... :), šta to zbog dpf.... a i ulje 5 w 30 stvarno povoljno :) platio pol cjene servisa u ulju...

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, macan said:

Bokte bio na servisu... pa u taj 1.6 dci motor ide 6 l ulja, (vidim po specifikacijama 5.5) malo zaoukružili u servisu... :), šta to zbog dpf.... a i ulje 5 w 30 stvarno povoljno :) platio pol cjene servisa u ulju...

Servisni interval 30K i onda ti skupo platiti ulje malo više?

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, medo_zg said:

Servisni interval 30K i onda ti skupo platiti ulje malo više?

Pa jel nije samo prvi 2 godine ili 30k a onda dalje na manje se mjenja? nemogu naći nigdje podatak. Ako je tako kako kažeš onda milina :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Daj se zbrojite, pa ako želite imati auto bez kvara turbine ili letecih ležaja onda mjenjajte ulje na 10.000, max 15.000 km.
Jel problem zamjeniti ulje i filter za 500 kn?

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

On 10. 05. 2019. at 21:24, macan said:

Naj.... sam... Kad sam kupovo vidio sam da je malo dobio... moram kod limara da vidi jel to moze pokrpat... Eto to Vam je uvoz....

Nije "uvoz" nego je kupnja rabljenog. Nije sve iz uvoza loše kao što nije ni sve kod nas dobro.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, mata73 said:

Daj se zbrojite, pa ako želite imati auto bez kvara turbine ili letecih ležaja onda mjenjajte ulje na 10.000, max 15.000 km.
Jel problem zamjeniti ulje i filter za 500 kn?

Ako se radi cca 5000 km godisnje, jel se moze ta zamjena ulja obaviti nakon dvije godine ili...

Link to comment
Share on other sites

A sve se moze. I nakon 3. Al ja bi mjenjao 1 godisnje. Pa makar i na 5000. Iako, cak ne mislim da bi mozda i na 2 bilo dugorocno puno losije. Sam da nije 20000 takvih i 4 godine.
Iako, i tih 5000 km u godinu moze biti jako razlicitih. Sa 3x razlikom u radnim satima itd...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, mata73 said:

Daj se zbrojite, pa ako želite imati auto bez kvara turbine ili letecih ležaja onda mjenjajte ulje na 10.000, max 15.000 km.
Jel problem zamjeniti ulje i filter za 500 kn?

Je!!! a nije stvar ni novaca, prošli sam auto lizo pa svejedno bilo problema, a kod prodaje to niko ne cjeni... mislim ga vozit do 10 godina i prodat, max 150 iljada km, nikakvo dokazivanje koliko auto može proći i sl.... tolika ulaganja da me na kraju kupac danas sutra j... jer je onaj drugi u oglasniku jeftiniji..... ako me razumijete šta želim reći...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

[mention=27760]Fernand[/mention]

Možeš ako nemas puno kratkih vožnji i hladnih startova.

 [mention=25376]macan[/mention]- nkad, čak ni onda ne bi kupio auto na kojem su servisi rađeni na 20 i više tisuca km

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mata73 said:

[mention=27760]Fernand[/mention]

Možeš ako nemas puno kratkih vožnji i hladnih startova.

 [mention=25376]macan[/mention]- nkad, čak ni onda ne bi kupio auto na kojem su servisi rađeni na 20 i više tisuca km

Vidiš kad vidim kakvi me ljudi zovu za moj auto 80% njih se apsolutno ništa ne kuži i samo im je servisna bitna... iskreno ne kupujem auto da ga bolje prodam jer onda bi golfa uzeo :), ali nešto sam naučio kroz život... iako se slažem sa tobom... Ni ja :)

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mata73 said:

Daj se zbrojite, pa ako želite imati auto bez kvara turbine ili letecih ležaja onda mjenjajte ulje na 10.000, max 15.000 km.
Jel problem zamjeniti ulje i filter za 500 kn?

Današnji auti se rade da traju max 7 godina sa prosječnom km 30K/god na način da u tom razdoblju teže da budu skoro 100% pouzdani,  a na nakon isteka tog razdoblja da se čim prije raspadnu, sve kako bi ljudi kupili novi. Programirano trajanje. To je ono što ljudi u svijetu traže, a proizvođačima paše. Zato su i takvi servisni intervali i tekučine. Problem je što u HR ljudi smatraju da je auto star 7 godina koji ima 210kkm nov auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Fernand said:

Ako se radi cca 5000 km godisnje, jel se moze ta zamjena ulja obaviti nakon dvije godine ili...

Mijenjaj svakih 1,5 godine, to je neki kompromis km i vremena izmjene.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, trigi said:

Mijenjaj svakih 1,5 godine, to je neki kompromis km i vremena izmjene.

Ovaj tvoj kompromis mi se dopada :kava:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.