Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Vozio sam 1.6 130 i auto je stvarno mrakic ... primijetio sam da kada je motor zagrijan, klima ne radi, ljeto i kratke hlače, sport mod da iz lijeve donje strane volana prodire toplina u kabinu, ona rupa koja prati stangu volana. Kao da na tom mjestu uopće nema izolacije i fakat se kuži sa kratkim hlačama, kada klima radi nisam primijetio. Da li je to normalno da topli zrak ulazi ili ...

Išao do Splita i po Splitu i potrošnja je 6,0 digitron, ne comp, cca 150 - 170 kmh, većinom oko 3000 okretaja, 2 velike osobe + 2 djece i puni bunker. Auto je udoban i fakat dobro ide, ponekad mu kod brzih preticanja zafali snage koju imaju 2,0 mašine ali je sve u svemu poprilično dobar paket i naravno banana sa adaptivnim do 140 kmh. Head up + polarizirana stakla su još uvijek no go. 

Link to comment
Share on other sites

On 30. 06. 2019. at 21:08, smigman said:

Vozio sam 1.6 130 i auto je stvarno mrakic ... primijetio sam da kada je motor zagrijan, klima ne radi, ljeto i kratke hlače, sport mod da iz lijeve donje strane volana prodire toplina u kabinu, ona rupa koja prati stangu volana. Kao da na tom mjestu uopće nema izolacije i fakat se kuži sa kratkim hlačama, kada klima radi nisam primijetio. Da li je to normalno da topli zrak ulazi ili ...

Išao do Splita i po Splitu i potrošnja je 6,0 digitron, ne comp, cca 150 - 170 kmh, većinom oko 3000 okretaja, 2 velike osobe + 2 djece i puni bunker. Auto je udoban i fakat dobro ide, ponekad mu kod brzih preticanja zafali snage koju imaju 2,0 mašine ali je sve u svemu poprilično dobar paket i naravno banana sa adaptivnim do 140 kmh. Head up + polarizirana stakla su još uvijek no go. 

I ja sam primjetio da auto grije abnormalno, neznam odakle dolazi toplina, al recimo kad je vani 20 stupnjeva unutra nemoš bit bez klime, a inače nisam pobornik klime i stvarno je palim kad moram, radije prozor spustim malo ali ovdje to ne  pomaže,  po položaju mislim da je zbog dpf koji je odma tamo negdje ispod kabine, i jedina mi je logika da zbog toga grije pretjerano jer nemoš ti to izolirat ni sa limovima ni ničim kad to s**nje zagrije.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Vec sam mislio da imam valunge... fakat dosta grije - to nisam bas skuzio u drugim autima, vec sam mislio da ce se pregrijati... znaci feature.

Link to comment
Share on other sites

Jel bi se i po zimi zalio da te grije po nogama, vjerojatno nebi, a zimi imas i duge nogavice pa to ne osjetis. :kava:

Link to comment
Share on other sites

može li se to kako začepiti, a da ne izgleda ružno?

Link to comment
Share on other sites

Probao jucer gt dizel 1.6 biturbo 6 spd edc. Ima potencijala no svakako bi htio probati tce koji mi se sa 7 spd edc cini kao bolji izor, pogotovo u karavan varianti.

Koga zanima ovaj dizel javite da vam dam broj od trenutnog vlasnika, auto je blizu Sv. Nedjelje, na firmu je. f0bc7beec5cc8242329bdb613d0aa93a.jpg392b701615bc11bb695fa1d3f830e88c.jpg28326189aa74a66565324c7384f41c42.jpg1c6157d21eedecf922b2ae5fcea7282b.jpgcd9dd0b479eab4220c58ea25062ecdf0.jpg14164b3b54995608c35017a84acd5f4c.jpgd1d1d801fd18701786857c6cf9b5286a.jpg756034d3f7e6a84869178efbe30c0f0f.jpgee87f8755648119d266948c1e31e25f6.jpg

.20cc60dbed71ac5125f8d8956697f310.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Iza mjesta ko u mom Cliu :fucka:
Inače krasan auto.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

jučer baš bio u jednom salonu renaulta, gledao kadjar, koleos, megana i talismana (grandtour) i na ni jednom nisam vidio te loše razmake između svjetala i gepeka, blatobrana i slično, a što se potenciralo ovdje na forumu. Ili su ti s foruma bili razbijani ili je reno digao kvalitetu završne obrade

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, frenchkey said:

jučer baš bio u jednom salonu renaulta, gledao kadjar, koleos, megana i talismana (grandtour) i na ni jednom nisam vidio te loše razmake između svjetala i gepeka, blatobrana i slično, a što se potenciralo ovdje na forumu. Ili su ti s foruma bili razbijani ili je reno digao kvalitetu završne obrade

Ovo drugo :), jer sam bio kod nas u ovlaštenom pa jer rekao majstor da nezna koliko je već zadnjih vrata naštelavao na novim renolima...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rodbina kupuje Daciu, pa sam bio u salonu, ja na svojem nisam imao razmake, nisam našao barem, osim dotične plastike koja je na dva šarafa i molio sam da ju dovedu u red

Nisam našao missmatcheve, ali....Sjeo sam u Scenica, normalnog, strašno...iza mogu sjediti samo deca, naprijed kao u bolidu, sve na zavidnoj razini, oprema, materijali...ali iza...užaš svih užasa

Jebla ih moda i kinđurenje...Jedan Talisman pa i moj Megane ga jede s kvalitetom sjedenja i mjestom za glavu...

 

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Fredy said:

Probao jucer gt dizel 1.6 biturbo 6 spd edc. Ima potencijala no svakako bi htio probati tce koji mi se sa 7 spd edc cini kao bolji izor, pogotovo u karavan varianti.

Koga zanima ovaj dizel javite da vam dam broj od trenutnog vlasnika, auto je blizu Sv. Nedjelje, na firmu je. 

.

Probao ja i jedan i drugi, po meni je GT Tce puno bolji od dizela. Bez obzira što je ovaj biturbo sa nešto jačim momentom, manjak snage se osjeti u daljnjim ubrzanjima u odnosu na benzinca sa 205 KS za koji imaš osjećaj da linearno poteže do 200 km/h i da si cijelo vrijeme zaljepljen za sjedalo.  Novi EDC 7-stupanjski mjenjač koji su stavili je odlično dorađen i šalta vrhunski (puno bolje od mog 6-stupanjskog EDC-a u cliu), bilo da se radi o comfort modu kada je to nečujno i neprimjetno ili u sport modu kada fino osjetiš svaku promjenu baš kako to treba biti, dok se motor s užitkom vrti do 6500. Mislim da su taj dizel napravili da zadovolje dizel fanove, ali po mom mišljenju je u sportskom autu potreban motor turbo benzinac, nikakav dizel.

Edited by Ninoo
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Probao ja i jedan i drugi, po meni je GT Tce puno bolji od dizela. Bez obzira što je ovaj biturbo sa nešto jačim momentom, manjak snage se osjeti u daljnjim ubrzanjima u odnosu na benzinca sa 205 KS za koji imaš osjećaj da linearno poteže do 200 km/h i da si cijelo vrijeme zaljepljen za sjedalo.  Novi EDC 7-stupanjski mjenjač koji su stavili je odlično dorađen i šalta vrhunski (puno bolje od mog 6-stupanjskog EDC-a u cliu), bilo da se radi o comfort modu kada je to nečujno i neprimjetno ili u sport modu kada fino osjetiš svaku promjenu baš kako to treba biti, dok se motor s užitkom vrti do 6500. Mislim da su taj dizel napravili da zadovolje dizel fanove, ali po mom mišljenju je u sportskom autu potreban motor turbo benzinac, nikakav dizel.
Gdje mogu probat tce?
Link to comment
Share on other sites

Ha, dizel vuce pristojnu snagu i eksplozivnost za ljude koji su dugo u automobilu indirektno vezanu za potrosnju...znaci ide, trosi pristojno

A sportas po meni treba biti benga...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ninoo said:

Probao ja i jedan i drugi, po meni je GT Tce puno bolji od dizela. Bez obzira što je ovaj biturbo sa nešto jačim momentom, manjak snage se osjeti u daljnjim ubrzanjima u odnosu na benzinca sa 205 KS za koji imaš osjećaj da linearno poteže do 200 km/h i da si cijelo vrijeme zaljepljen za sjedalo.  Novi EDC 7-stupanjski mjenjač koji su stavili je odlično dorađen i šalta vrhunski (puno bolje od mog 6-stupanjskog EDC-a u cliu), bilo da se radi o comfort modu kada je to nečujno i neprimjetno ili u sport modu kada fino osjetiš svaku promjenu baš kako to treba biti, dok se motor s užitkom vrti do 6500. Mislim da su taj dizel napravili da zadovolje dizel fanove, ali po mom mišljenju je u sportskom autu potreban motor turbo benzinac, nikakav dizel.

Sportskom autu potrebno je da se "puši" iz dvije cijevi a ne jedne :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Fredy said:

Gdje mogu probat tce?

Nigdje u Hr nažalost :D

1 hour ago, shogo said:

Ha, dizel vuce pristojnu snagu i eksplozivnost za ljude koji su dugo u automobilu indirektno vezanu za potrosnju...znaci ide, trosi pristojno

A sportas po meni treba biti benga...

Upravo tako ;).

 

1 hour ago, macan said:

Sportskom autu potrebno je da se "puši" iz dvije cijevi a ne jedne :)

Po meni nebitno, jedino možda zbog boljeg zvuka. Jer inače ovaj sa jednom pojede gomilu ostalih sa dvije. A i išli su na varijantu da bude sportski obiteljski auto, tih i udoban, po meni mu rijetko koji može konkurirati u tome. Ostali su ili jači i tvrđi ili daleko lošijih performansi i sposobnosti. Renault Sport je sa ovim GT-om napravio vrhunski paket. RS je još klasa iznad, ali samo po trkaćim sposobnostima, većinom iskoristivih samo na trkaćoj stazi.

Link to comment
Share on other sites

Po meni nebitno, jedino možda zbog boljeg zvuka. Jer inače ovaj sa jednom pojede gomilu ostalih sa dvije. A i išli su na varijantu da bude sportski obiteljski auto, tih i udoban, po meni mu rijetko koji može konkurirati u tome. Ostali su ili jači i tvrđi ili daleko lošijih performansi i sposobnosti. Renault Sport je sa ovim GT-om napravio vrhunski paket. RS je još klasa iznad, ali samo po trkaćim sposobnostima, većinom iskoristivih samo na trkaćoj stazi.
Toga sam se i bojao... Jel se isplati uzeti na blef bez da se proba?
Link to comment
Share on other sites

Tce 205 edc karavan bez razmisljanja.

Vozio, reko bi brzi od tih 7.1

Unutrasnjost je perverzija.  

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ninoo said:

Nigdje u Hr nažalost :D

Upravo tako ;).

 

Po meni nebitno, jedino možda zbog boljeg zvuka. Jer inače ovaj sa jednom pojede gomilu ostalih sa dvije. A i išli su na varijantu da bude sportski obiteljski auto, tih i udoban, po meni mu rijetko koji može konkurirati u tome. Ostali su ili jači i tvrđi ili daleko lošijih performansi i sposobnosti. Renault Sport je sa ovim GT-om napravio vrhunski paket. RS je još klasa iznad, ali samo po trkaćim sposobnostima, većinom iskoristivih samo na trkaćoj stazi.

A ako poklopis full gas na ravnom, ili se ganjas, onda ne iskoristavas pun potencijal, ili barem 90%?

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, LeoRS said:

A ako poklopis full gas na ravnom, ili se ganjas, onda ne iskoristavas pun potencijal, ili barem 90%?

Haha baš me zanima di ćeš se ganjati na našim cestama toliko da iza sebe daleko ostaviš 200 konja, a da pritom ne dovedeš druge ili sebe u rizik ili pobereš kaznu :D

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Ninoo said:

Haha baš me zanima di ćeš se ganjati na našim cestama toliko da iza sebe daleko ostaviš 200 konja, a da pritom ne dovedeš druge ili sebe u rizik ili pobereš kaznu :D

Uključivanje na ac recimo ?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Ninoo said:

Haha baš me zanima di ćeš se ganjati na našim cestama toliko da iza sebe daleko ostaviš 200 konja, a da pritom ne dovedeš druge ili sebe u rizik ili pobereš kaznu :D

Rizik je uvijek tu, a daleko je veci kod onih koji gledaju u mob umjesto na cestu ili voze pijani npr. Da se brinemo oko kazni svi bi na biciklima bili ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.