Jump to content

ulja


frenchkey

Recommended Posts

Moje mišljenje je da je taj uvoznik shvatio da ne može kupce više derati kao ovce, a ovi drugi nisu, ali budu, uskoro

Link to comment
Share on other sites

Već se spominjalo na početku ja kupio u metrou 7L Elf 5W-40 za 280kn, što se tiče marže mogu reći za usporedbu da potpuno isto ulje za scooter 2t koje su mi u servisu naplatili 110kn u metrou platio 43kn(repsol) usporedio ambalaže nema razlike nikakve

Edited by Proclio
Link to comment
Share on other sites

Evo danas u Berena kupio 3 litre Elfa 10W40 po nekih 36 kn litra (uvoznik Kipor), a usput svratio do Merčepa po filter ulja i gledam isto ulje pojeftinilo sa 69 kn na 50 kn litra (uvoznik Jasmin auto). Izgleda da im dolazi po malo iz guzice u glavu.

Link to comment
Share on other sites

nedavno sam kupio litru Elfa 10W40 za 43kn u jednom ducanu sa auto dijelovima, ostao sam ugodno iznenaden :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nakon dugog razmišljanja ja prelazim na Valvolime MaxLife 5W-40 4L 319 kn u Interšpara uvoznik Val-Int

Link to comment
Share on other sites

Doša sam u posjed testa ulja iz amerike, koliko je razočara shell i drugi, a pogotovo Mobil stvarno iznenađujuće. Ulja na prva tri mista je teško nabaviti u nas ( Penrite i Royal Purple ), a na četvrtom je Valvoline ( je durablend ) i od petoplasiranoga ( Castrol Formula R ) i šestoplasiranoga ( Elf Commpetition ) izdrži 15 puta veći pritisak prilikom pucanja filma uljai 2,5 puta manje oštećenje nastane na klipu prilikom pucanja filma

Edited by mbuli
Link to comment
Share on other sites

Doša sam u posjed testa ulja iz amerike, koliko je razočara shell i drugi, a pogotovo Mobil stvarno iznenađujuće. Ulja na prva tri mista je teško nabaviti u nas ( Penrite i Royal Purple ), a na četvrtom je Valvoline ( je durablend ) i od petoplasiranoga ( Castrol Formula R ) i šestoplasiranoga ( Elf Commpetition ) izdrži 15 puta veći pritisak prilikom pucanja filma uljai 2,5 puta manje oštećenje nastane na klipu prilikom pucanja filma

Ja samo znam da mi se laguna ne buni na mobil super 3000 x1 5W40 iz Konzuma (potrošnja je zanemariva niti 0,4 l/10000 km), a za shell helix ultra ćemo vidjeti. Inače PAO ulja imaju i do 3 puta stabilniji uljni film na svim temperaturama od HC ulja koji s vremenom manje degradira (nema mineralne baze), a pošto su gore spomenuta ulja (Penrite i Royal Purple) vjerojatno PAO ulja to uopće nije čudno. A dali je slučajno u tom testu ulja bila navedena cjena spomenutih, za npr. 1l? Recimo spomenuti Elf ni u kom slučaju nije PAO ulje već HC pa je dobro i prošao.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da mi se laguna ne buni na mobil super 3000 x1 5W40 iz Konzuma (potrošnja je zanemariva niti 0,4 l/10000 km), a za shell helix ultra ćemo vidjeti. Inače PAO ulja imaju i do 3 puta stabilniji uljni film na svim temperaturama od HC ulja koji s vremenom manje degradira (nema mineralne baze), a pošto su gore spomenuta ulja (Penrite i Royal Purple) vjerojatno PAO ulja to uopće nije čudno. A dali je slučajno u tom testu ulja bila navedena cjena spomenutih, za npr. 1l? Recimo spomenuti Elf ni u kom slučaju nije PAO ulje već HC pa je dobro i prošao.

Nema cijene testirana su ulja viskoziteta od 0W-40 do 10W-40, je test 2008 ( streetcommodore ), sad u testu nema MaxLife i da li je tako dobar kao što se priča???? ili je to još jedan marketinški trik ???

A evo i linka od testa

Oil Test

Edited by mbuli
Link to comment
Share on other sites

Nema cijene testirana su ulja viskoziteta od 0W-40 do 10W-40, je test 2008 ( streetcommodore ), sad u testu nema MaxLife i da li je tako dobar kao što se priča???? ili je to još jedan marketinši trik ???

A evo i linka od testa

Oil Test

Malo sam pogledao test i po njihovom ispada da PAO ulja ne valjaju ništa (naročito mobil 1 ), međutim pošto se kod recimo Shella navodi samo opterećenje motora pri kojemu puca uljni film, a ne masa utega kojom je ležaj bio opterećen , dok se recimo kod ulja koja su bila najbolja to uopće ne navodi. Dvojbeno je još i koliko će dugo trajati uljni film testiranih ulja.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ma dajte ljudi tko od vas još vozi auto u takvim extremnim uvjetima da puca uljni film i bla, bla, truć?

Po meni je važnija viskoznost ulja i zaštita kod hladnih starteva, a sve ovo drugo za vozače koji jednom mjesečno vide 5000 o/min je prodavanje muda pod bubrege

Link to comment
Share on other sites

Malo sam pogledao test i po njihovom ispada da PAO ulja ne valjaju ništa (naročito mobil 1 ), međutim pošto se kod recimo Shella navodi samo opterećenje motora pri kojemu puca uljni film, a ne masa utega kojom je ležaj bio opterećen , dok se recimo kod ulja koja su bila najbolja to uopće ne navodi. Dvojbeno je još i koliko će dugo trajati uljni film testiranih ulja.

Ovo je vrlo "odokativan" test po principu "jedan naprema otprilike". Otidjite na stranicu lubrizol.com, tu imate malo opseznije testove (bili su prije par godina kad sam se interesovao za to), ako sto imate i testove na oficijelnim stranicama proizvodjaca.

Link to comment
Share on other sites

imam 5l ulja elf 5w40 kupljenih u uljadirekt..pa ako kog zanima iz Vž,Čk ili Kc..neka se javi..moguča dostava

Link to comment
Share on other sites

Kupujem 4 litre: ELF Evolution SXR 5W-40.

Ako je netko iz ZG-a uzimao karton od Kipora pa mu je ostalo, molim da mi se javi na PM.

EDIT: Ulje nabavljeno od kolege Anđelka iz Lagerosa

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da ne otvaram novu temu, imam pitanje i informaciju, danas mi je megy javio samo dvije crtice od mogucih 6 cinimise kod one obavijesti "oil ok" , reko nista idem uzet litru ulja..

nasao sam tu u blizini jedan ducan, litra Shell hx7 tako nesto ulja 10w40 38 kuna

uzeo bih elf jer mi je to logicnije buduci da svugdje na autu pise Elf a i u knjizici za uporabu, al je kod izmjene stavljan Shell pa mi je i prodavac rekao da bolje onda nastaviti s tim..

Da bih kasnije naisao na katalog od Getroa - litra tog istog ulja na akciji 30 kn! jako dobra cijena , to nema ni u kipora di moras uzet bacvu :laugh:

e sad mene zanima , koje je ulje preporucljivo za taj 1.4 16v motor, nije bas zadnji krik tehnike , znam da bi prosla i ina delta 3 ali ono, neko ulje da dobro podmazuje , da ga trosi malo ne previse, al da ga ipak potrosi jer nesto ulja naravno se mora potrositi..uzevsi u obzir da imam dosta hladnih startova nazalost :mad:

i drugo, sto je referentno gledati, stanje ulja kad je motor hladan ili vruc, jer kad je hladan logicno svo ulje ode u karter i pokazuje skoro uvijek da je na maxu ovo elektronsko kod pokretanja auta , a kad je vruc onda pokaze manje ?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko dugo nisi ulje mijenjao ali ja sam imao taj motor u meganeu i na 15 000 km mi je uzeo jedva jednu crticu od maksimuma. Tebi mozda negdje curi ili je ulje koje si uzeo šrot. Motor je odlican. osim bobina i senzora gmt neunistiv je. Ja sam u svoj stavljao 5w40 i presao 123 tkm bez potrosnje tako da ga i tebi preporucam. ipak pogledaj jel ti gdje curi. ulje pogledati na ravnom. mozda najbolje ujutro kad se slije skroz u karter. mozes i nakon sto je ugrijan skroz i 15ak min sto si ga ugasio. ide ti 4.9 litara u taj motor s filterom.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Na hladno se mjeri stanje ulja....i na ravnom,naravno.......kad je ulje vruće,tj. nakon rada motora,ne možeš vidit točnu količinu kad je ulje još po ostatku motora...i cjedi se naravno u karter.....dakle u jutro prije paljenja..... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam prije dci-a, stavljao elf pa presao na Mobil 1 i masina radila mirnije, ljepse. Sad vozim 1.6 16v tvornicki je valjda elf bio nutra sad stavljam Total 5w40 i opet odma nakon te prve promjene ko da se vidla razlika. Masina mirnija, manje vibracije.

Kupis ulje negde u ducanu odfuras u servis i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Na hladno se mjeri stanje ulja....i na ravnom,naravno.......kad je ulje vruće,tj. nakon rada motora,ne možeš vidit točnu količinu kad je ulje još po ostatku motora...i cjedi se naravno u karter.....dakle u jutro prije paljenja..... :dobroje:

kad se ulje ugrije i bude vruce bude jako rijetko i ne treba mu puno da slegne u karter. vec za 10ak min je u karteru. cak i manje. moze se pogledati bez problema

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko dugo nisi ulje mijenjao ali ja sam imao taj motor u meganeu i na 15 000 km mi je uzeo jedva jednu crticu od maksimuma. Tebi mozda negdje curi ili je ulje koje si uzeo šrot. Motor je odlican. osim bobina i senzora gmt neunistiv je. Ja sam u svoj stavljao 5w40 i presao 123 tkm bez potrosnje tako da ga i tebi preporucam. ipak pogledaj jel ti gdje curi. ulje pogledati na ravnom. mozda najbolje ujutro kad se slije skroz u karter. mozes i nakon sto je ugrijan skroz i 15ak min sto si ga ugasio. ide ti 4.9 litara u taj motor s filterom.

mislim da nigjde ne curi, gore sigurno ne na onom poklopcu motora , mozda ispod to cu provjeriti ali sumnjam stvarno....nedavno sam kupio auto. ulje je redovno mjenjano , stavljan je taj shell 10w40.

5w40 ulje mislim da je nepotrebno za taj motor , ai za nasu klimu, to je moje misljenje al jos cu se raspitati.

Pa kaj nitko ovdje ne koristi Elf? Vise ni sam neznam, svatko svoje prica :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ako si ga nedavno kupio onda ne znas kad je zadnji puta mijenjano jedino ako nisi od poznatog kupio. ti motori ulje ne trose niti ga prljaju. ako je skroz crno to je unutra debelo preko 20 tkm. kupi bilo koje 5w40 i.stavi. ili odi servis. svi sad imaju povoljna ulja osim ovlastenih. cak i oni imaju akcije. ja ga sam ne mijenjam jer nemam kamo s starim uljem niti mi se prlja. taj ti auto dolje ima zastitni poklopac tako da mi se nije dalo z....ati s tim. mozes 5w40 ili 10w40. oba ti pisu da idu u knjizici odrzavanja

Link to comment
Share on other sites

Tako je , bas sam si uzeo knjizicu tu u stan, citam ju polako, ovo u atečmentu preporucuje renault :cool:

nisam uzeo od poznatog ali ulje je zlatne boje , prilicno sam siguran da je mjenjano, uz naravno oznaku servisera gore kod haube , isti serviser zadnje 3 godine , mjenjano ulje shell 10w40 ..znam kad sam prvi put isao gledati sipkicu ulja i vidio boju, nisam mogao vjerovati kolko je cisto, s obzirom na svoj tadasnji auto koji je imao CRNO CRNO ulje ko naftu..doduse ovaj auto se vozi na plin pa tim vise je ulje čišće.

Al dobro, imam do sljedece izmjene jos vremena, tak da cu skupljat iskustva do sad..vidim da dosta ljudi koristi to 5w40 ulje, velim kolko sam ja skuzio, to 5 bi znacilo da je rjeđe pri niskim temperaturama , koje kod nas i nisu tak ceste , al ak velite da tog ulja manje trosi i mirnije radi I can give it a try..

Mislim da cu ga sam ici mjenjat tj sa puncem..on ima di s tim uljem..jel treba uzet novi filter ulja onda jel?to moram jos istraziti..

i hvala na utjesi sto se motora tice da je nepoderiv, bas mi treba tak nesto :dobroje:

ubio me opel i 1.7d..

post-12985-036257300 1330597224_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ovo u attachmentu je jako staro, Elf vise ne proizvodi veci dio od ovih ulja sto stoje u preporuci. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Nafta nije crna ;)

Dalje, mi doma imamo 1.4 16v i prvih 4-5god je koristen taj famozni Shell i trosio ga je preko litre na 15000km, nakon tog smo poceli koristiti Elf competition 10w, danas nakon 12god i oko 250tkm ga na 10tkm potrosi neznatno. Ulje je crveno i kad ga se mijenja je malkice tamnije neg na pocetku, motor je iz nutra isto crvenkast od ulja i nema nigdje naslaga garezi kako zna biti od drugih ulja. Jedina mana tom ulju je cijena ovdje kod nas od 44-66kn ovisno od trgovine.

I da, filter ulja obavezno na svakoj promjeni ulja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.