Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

Slazem se, tak je i meni bilo dok ss nisam zgasil softwareski

Edited by zac7654321
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lazem, samo je pokazival ikonicu da je ss zgasen, bez poruke...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Glupo pitanje...jesi mjenjao akumulator mozda i stavio obican, a ne agm?
I kako ja znam, s/s kako sam ja vidio na frendovom, radi i kad je hladan motor (plava zaruljica)
I da li si sta prckao oko tempomata? Jer je povezan sa s/s

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 06. 01. 2020. at 12:38, Bruno said:

Koliko ja znam S&S se ne uključuje dok motor ne postigne radnu temperaturu,a možda se varam.

Tako je, ali onda napiše "S&S NOT AVAILABLE" ili tako nešto, a ne ovo "Check..". Nikad mi ne radi S&S dok mi gori ta plava ikonica da mi je motor hladan.

Ovo check mi više upućuje na to da bi mogao biti neki kvar, ali mi ne kaže točno šta. A mislim da nije nikako kvar, budući da S&S radi normalno ako nije hladno.

5 hours ago, Ruske said:

Glupo pitanje...jesi mjenjao akumulator mozda i stavio obican, a ne agm?
I kako ja znam, s/s kako sam ja vidio na frendovom, radi i kad je hladan motor (plava zaruljica)
I da li si sta prckao oko tempomata? Jer je povezan sa s/s

Sent from my SM-A505F using Tapatalk
 

Nisam dirao akumulator, isti je otkad sam kupio auto u 6. mjesecu. Mislim da je identičan kakav je ugrađivao Renault kad je auto proizveden, samo je bivši gazda kupio isti takav novi pred godinu ili dvije.

Meni uglavnom ne radi kada je hladan motor, ali kada ne radi zbog nekih tih uvjeta koji mu ne pašu, onda napiše "S&S NOT AVAILABLE".

Nisam ništa prčkao oko tempomata, osim što ga znam upaliti povremeno. Ništa nisam preko OBDII ili nečeg tako sličnog radio.

Link to comment
Share on other sites

S&S radi i dok je hladan motor....bokte izadjem iz dvorišta blizu mi prvi semafor i odma krepa.... inače odma ga gasim al nekad zaboravim...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Jel ima on semzor i pokazivac temperature motora ili mu ta lampica svjetli plavo kad je hladan a crveno kad je topli? Ne kuzim jer nemam taj auto ali je moguce da se motor ne grije kak treba. Nagadjam. Frendica ima cetvorku dci sa dost opreme al ne sjecam se ima li "tolpmjer"

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, divang said:

Nisam dirao akumulator, isti je otkad sam kupio auto u 6. mjesecu. Mislim da je identičan kakav je ugrađivao Renault kad je auto proizveden, samo je bivši gazda kupio isti takav novi pred godinu ili dvije.

Koja je godina Clio? Mozda aku nikad nije mijenjan i pri kraju je pa ga paljenje motora "iscrpi" i dok se ne dopuni SS ne radi.

A sto se tice lampice temperature, meni na Opel Vivaru (ista tabla kao Clio), ugasi se nakon par km voznje kad motor postigne koliku toliku temperaturu, mada jos nije na radnoj. Ta lampica mi je inace debilno rjesenje, ali sto je tu je, vjerujem da je prosjecnom korisniku draza nego kazaljka temperature.

Link to comment
Share on other sites

Ma, bilo bi najbolje digitalni prikaz tocne temperature a ne ovo... nis pametno tu ne znas, ni na kojoj je odprilike temperaturi.. bez veze

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Lucky_ZG said:

Koja je godina Clio? Mozda aku nikad nije mijenjan i pri kraju je pa ga paljenje motora "iscrpi" i dok se ne dopuni SS ne radi.

A sto se tice lampice temperature, meni na Opel Vivaru (ista tabla kao Clio), ugasi se nakon par km voznje kad motor postigne koliku toliku temperaturu, mada jos nije na radnoj. Ta lampica mi je inace debilno rjesenje, ali sto je tu je, vjerujem da je prosjecnom korisniku draza nego kazaljka temperature.

Auto je 2013. godina, a mislim da je akumulator 2017. godina.
Kažem, voltaža mu je dobra, to sam ispitao, a S&S radi uglavnom uvijek kada je auto ugrijan već kod paljenja. Ako se pali iz hladnog dobivam tu glupu grešku.

Što se tiče lampice, apsolutno se slažem da je jako debilno rješenje. Nije da nema prostora u instrument tabli za još i taj pokazivač temperature, makar ga ubacili kao jedan od menija u onaj mali debilni ekrančić iznad brzinomjera.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, divang said:

Auto je 2013. godina, a mislim da je akumulator 2017. godina.
Kažem, voltaža mu je dobra, to sam ispitao, a S&S radi uglavnom uvijek kada je auto ugrijan već kod paljenja. Ako se pali iz hladnog dobivam tu glupu grešku.

Što se tiče lampice, apsolutno se slažem da je jako debilno rješenje. Nije da nema prostora u instrument tabli za još i taj pokazivač temperature, makar ga ubacili kao jedan od menija u onaj mali debilni ekrančić iznad brzinomjera.

I ja san imao Cio IV, nikad nisam imao takvu poruku na ekranu. S&S sam gasio odmah nakon paljenja motora, znači, hladan motor i odmah normalno ugasim S&S.

Treba auto spojiti na dijagnostiku. Ako imaš OBDII scanner, spoji i vidi. Ako nemaš, kupiš na ebayu ili drugdje za 10-ak usd, to ti je dobra investicija. Ili odi u ovlašteni da vidiš što će ti tamo reći. Moguće je i da je slab akumulator, pusti voltažu, ona je manje bitna, ne može se na temelju voltaže utvrđivat' da li je akumulator dobar ili ne. Iz iskustva, kad je akumulator loš, prva stvar koja se gasi je upravo start/stop sustav. Ne kažem da je tako i kod tebe. Ali lako moguće da je. Obavi dijagnostiku pa javi.

15 hours ago, Lucky_ZG said:

Koja je godina Clio? Mozda aku nikad nije mijenjan i pri kraju je pa ga paljenje motora "iscrpi" i dok se ne dopuni SS ne radi.

A sto se tice lampice temperature, meni na Opel Vivaru (ista tabla kao Clio), ugasi se nakon par km voznje kad motor postigne koliku toliku temperaturu, mada jos nije na radnoj. Ta lampica mi je inace debilno rjesenje, ali sto je tu je, vjerujem da je prosjecnom korisniku draza nego kazaljka temperature.

Da, umjesto lampice mogli su stavit klasičan instrument. Ovako tek kad temperatura vode pređe 40ak stupnjeva, ta lampica se gasi, a motor još nije ni zagrijan kako treba. A temp ulja da i ne spominjemo

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sam greške s OBD2, naravno da nema ništa :)

Napon akumulatora isto zdrav, makar kažete da nema napon previše veze sa zdravljem samog akumulatora. Nadam se samo da nije na izdisaju :)

Ali, imao sam krasnu grešku neki dan. Naravno šajbe zaleđene ujutro, ja ih sastružem i nikad ne sastružeš da ti je 100% čišta šajba. Ostalo je malo bijelog na njoj, malo kapa s krova i naravno, pokrenem brisače. Prvi puta rade super, drugi isto, treći se neće pomaknuti. Parkidam se kod posla, probam još par puta brisače, oni ništa. Stražnji brisač radi. Odem na posao, mislim si da će se riješiti samo od sebe, završi posao, sjedam u auto. Pokrenem brisač, on stoji, ne miče se. Probam sa AUTO i sa sva 4 stupnja intenziteta brisanja, on stoji. Malo već sad pizdim :)
Slučajno potegnem ručicu i on štrcne tekućine na šajbu i vidi čuda, brisači obrišu normalno šajbu. Pokušam pokrenuti brisanje, oni opet ne rade. Dakle, ne rade, osim kad štrcnem tekućine. Sljedeće jutro sjedam u auto, brisači normalno rade :)
Očito zaista vrijedi ona mantra koju mi je kolega s Peugeotom prodao: "Francuzi imaju taj kapacitet samopopravljanja".
Naravno da sam već mislio da je crko relej, nekakav kompjuter za brisače (jer imam automatsko brisanje na senzor) ili još gore, motorčići brisača.

Screenshot_20200108-172243_Torque.jpg

Screenshot_20200108-172224_Torque.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš senzor za kišu onda brisači na automatski me rade dok grijanje ne digne temp kabine odnosno odledi šajbu. Zato grijanje u auto modu najprije puše u šajbu pa tek onda okreće u noge..  Dakle, tako je i kod mene na meganu, ako je ispod nule brisači ne rade osim ako špricam tekućinu!
Ima logike jer bi zbog zsleđene šajbe senzor aktivirao brisače (možda isto zaleđene) čim upališ auto, a to se ne događa dok grijanje ne odledi šajbu..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo... Vidiš... To je i mene strah bilo jer mi nekad znaju ostat ukljuceni. Da obavezno kad se upali auto prvo u šajbu gruva meni i nije auto modu i isto tako radi.

Link to comment
Share on other sites

Pa kad ne bi bilo tako, onda bi brisači strugali (zimi) po ledu,  snijegu, da ne kažem da bi se pokretali iako su zalijepljeni za šajbu pa bi osigurači pregarali (ili motorići). Ali zato kad je temp u plusu i šajba mokra od kiše ili rose odmah nakon paljenja motora, brisači brišu.. Kad je smrzavica ništa od toga.. 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, fabi said:

Ako imaš senzor za kišu onda brisači na automatski me rade dok grijanje ne digne temp kabine odnosno odledi šajbu. Zato grijanje u auto modu najprije puše u šajbu pa tek onda okreće u noge..  Dakle, tako je i kod mene na meganu, ako je ispod nule brisači ne rade osim ako špricam tekućinu!
Ima logike jer bi zbog zsleđene šajbe senzor aktivirao brisače (možda isto zaleđene) čim upališ auto, a to se ne događa dok grijanje ne odledi šajbu..

Vidiš, ima logike čak :D
Samo ono što me zbunjivalo je to da je auto normalno brisao šajbe nakon paljenja, tek nakon 10 minuta je odlučio da ne želi, a uključio sam ono maksimalno puhanje i odleđivanje na automatskoj klimi. Da odmah nije radilo, vjerojatno bi i sam došao do zaključka da ne želi jer je smrznuto.
Dobro kaže Ruske: "francuski šarm" :D

23 hours ago, BorisL said:

A "pending fault"
Jel tamo nešto piše?

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk
 

Ništa, i tamo prazno.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, divang said:

Dobro kaže Ruske: "francuski šarm" :D

a mi ovdje smo takvi pacijenti da mu nemozemo odolijeti...koliko sam si puta rekao necu vise nikad imat francuski auto (nakon raznih sranja i sa renolima i citroenima) pa opet dan danas razmisljam o raznim renolima (laguna coupe, megs 4 karavan, scenic 4...)

Link to comment
Share on other sites

Ekipa, jel bi trebale na cliu IV svijetlit one lampice oko podešavanja retrovizora na vozačevim vratima?

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, BorisL said:

Ekipa, jel bi trebale na cliu IV svijetlit one lampice oko podešavanja retrovizora na vozačevim vratima?

Poslano sa mog SM-A405FN koristeći Tapatalk
 

Zavisi kako izgleda. Ako je u obliku tockica samo onda samo onaj krugic mali u sredini. Ako je u obliku kocke sa dvije tipke za LiD retrovizor onda moraju svijetlit. Daj sliku da vidimo. Imas na youtubu bas se vidi:

 

Link to comment
Share on other sites

Netko ikad imao ovo u sklopu unutarnjih lampi i da zna što je to? Meni se čini kao da je to nekakvo mazivo ili lijepilo koje se od prenapona zakurilo i zasmrdilo pola kabine. Definitivno nije nikakva rastopljena plastika, niti je iscurio neki električni kondenzator jer tih kondenzatora nema, a plastika je kompletno bijela. Ta plastika (koliko mi se čini) po sebi nema nikakve dijelove osim tog limića po kojem se provodi elektricitet.

Kako znam da je bio prenapon? Zato kaj mi je izbacio osigurač od 10A. Naravno da je taj osigurač bio zadnji koji sam izvadio da provjerim u kutiji osigurača. I da, znam da uputstvima auta postoji shema osigurača, ali nije mi bila logična u 23 sata pa sam išao sistemom traži i naći ćeš :)
Btw. genijalno je što su unutarnje lampe, lampa u gepeku i komande za automatsku klimu na istom osiguraču od 10 A :) Sasvim logično!


A sad zašto je došlo do prenapona? Jednostavno. Išao sam staviti ledice i očito troše malo više od toga kaj bi trebale :)

20200119_183208.jpg

20200119_183212.jpg

Link to comment
Share on other sites

Netko ikad imao ovo u sklopu unutarnjih lampi i da zna što je to? Meni se čini kao da je to nekakvo mazivo ili lijepilo koje se od prenapona zakurilo i zasmrdilo pola kabine. Definitivno nije nikakva rastopljena plastika, niti je iscurio neki električni kondenzator jer tih kondenzatora nema, a plastika je kompletno bijela. Ta plastika (koliko mi se čini) po sebi nema nikakve dijelove osim tog limića po kojem se provodi elektricitet.

Kako znam da je bio prenapon? Zato kaj mi je izbacio osigurač od 10A. Naravno da je taj osigurač bio zadnji koji sam izvadio da provjerim u kutiji osigurača. I da, znam da uputstvima auta postoji shema osigurača, ali nije mi bila logična u 23 sata pa sam išao sistemom traži i naći ćeš [emoji4]
Btw. genijalno je što su unutarnje lampe, lampa u gepeku i komande za automatsku klimu na istom osiguraču od 10 A [emoji4] Sasvim logično!

A sad zašto je došlo do prenapona? Jednostavno. Išao sam staviti ledice i očito troše malo više od toga kaj bi trebale [emoji4]
20200119_183208.thumb.jpg.48560d83abf10951704f8bfb2c8531b4.jpg
20200119_183212.thumb.jpg.c7dc4efb6c83c7bce4ddc11fa7698a46.jpg
Ako je mast sluzi kako se nebi ulovila zelena korozija na kontaktima. Vjerojatno se pregrijao vodic od necega pa se pocela topiti.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.