Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

1. Nisam, imao sam tamniju plastiku, definitivno ljepša od te svijetle.

2. Nisam, kod mene je potrošnja bila cca +/-0.2 u odnosu na manualno računanje.

3. Nisam imao problema s tim.

4. pitao u ovlaštenom što je s tim zadnjim brisačem, rekli su da se netko pametan sjetio staviti opciju da se stražnji brisač pali kad staviš u rikverc, a stražnje staklo (ili neki senzor tamo) bude malo mokro. meni se nije palio brisač kad je bilo sunčano i suho, ali jest kad bi bilo malo mokro.

Link to comment
Share on other sites

Zadnji brisač se pali kad staviš u rikverc a prednji su brisači upaljeni.

Link to comment
Share on other sites

to je i na scenicu iz 2005 tako pa valjda i na novima. Nema senzor kiše pozadi

Link to comment
Share on other sites

Nije mata, bili brisači ba 0 ili auto isti ku.... kako kaze golman nekad ubacis u rikverc i rade a nekad ne... i moj je volan piano crni ali bi ga u crvenu stavio...sto se tiče potrosnje ,nervira me recimo range 200km...i nakon 2-3 km upali se rezerva i range ---...   predzadnji put na 160km i odjednom rezerva 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Samo da obavijestim da sam poslusao forumase i da sam odustao od EDC, pa sam nasao ipak jedan s običnim mjenjačem :)

Uspio sam skužiti većinu stvari na auto, no nije mi jasan pokazivač goriva. Naime, jučer sam sa malo više od rezerve (komp je govorio da imam oko 100 km dometa kad sam došao na pumpu) natočio do vrha, dva ili tri klika nakon prvog.
Krenuo sam na more, cijeli autoput vozio 150-160, došao u Šibenik, dakle kakvih 300 i nešto kilometara, a pokazivač goriva je tek tada počeo padati. Kaže mi BC da sam potrošio malo više 20 litara do mora, a imam još oko 4/5 tanka prema pokazivaču.
Da li je netko imao takav problem?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Normalno je to jer rezervar nije pravilnog oblika pa se prva polovina troši sporo a druga znatno brže. Tako je na dosta auta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je bilo i na Cliju III kojeg sam vozio neko vrijeme. I na 207 je slično, samo što tu brutalno brzo pada od 8/8 do otprilike 7/8, dakle kada je pun, pa onda bude sve normalno oko sredine, i onda opet brzo pada kad je prazan (1/8 do 0). Sasvim normalna pojava.

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav ljudi!

Nedavno sam uzeo Clio Grandtour, 2017. Neki dan sam skužio da je vozačko sjedalo, tj. naslon, ukoso, kao zakrenuto prema središtu auta. Prilikom ulaska u auto se to ne može skužiti, niti sam u vožnji išta skužio. To se vidi tek sa stražnjeg sjedišta ili ako gledam kroz gepek. Dosta mi čudno to izgleda, pa nisam siguran jel to tako treba biti?? 

Link to comment
Share on other sites

Probaj ga na podizac podignit/spustit skroz. Mozda je zapeo na jednu stranu

Link to comment
Share on other sites

možda je jedna strana preskočila zub prilikom namještanja, probaj gurnuti samo tu (pretpostavljam lijevu) stranu prema naprijed kad namještaš sjedalo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da li je netko skužio/našao neko rješenje za ovo guljenje sjajnog dijela armature u Cliu? Kad sam kupovao auto, išao sam pogledati tri različita auta i u svima je to bilo izlizano. Jedan je tvrdio da su mu to izlizali u autopraonici, jedan je prelijepio to izguljeno sa izolirbandom nadajući se da neću skužiti (LOL), a treći je rekao da mu je to žena izgulila koljenom i stopalima.

Postoji li neka traka/folija koja paše na taj rub da se prelijepi? Rastavljati i na novo lakirati mi se baš i neda, jer ne znam koliko bi to opet držalo.

sjebana armatura clio.jpg

Link to comment
Share on other sites

to izguli suvozač koljenom. Skinut i kvalitetno ofarbat pa makar u crno i staviti nekakav red oštrih šiljaka :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Znaci rastaviti taj dio ti je posao od 20 sekunda....prijavljivane su greske a jedna od njih je los krom pa su tako prijavljivanje greske kroma interiejra i vanjiskih lajsni...e sad ima za nabavit polovnoh ospravnih ali je problem sto imas auto klimu koju nema vecina clia

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ima li netko nekakav guide kako zamijeniti osvjetljenje kabine s LED-icama? Koje uopće ledice pašu u kabinu, a koje u gepek?

Link to comment
Share on other sites

Kad ćemo dobiti pod-forum za Clio V (bolje poznat kao "Draga, smanjio sam megana!")

Evo ja sam naišao na 2 u Sloveniji. Međutim, ne mogu naći sliku drugog (bio je plavi RS)

image.thumb.png.cf6cc94f6512dd8ba11317a1a4734023.png

image.thumb.png.694617f76b5d29825454c69ea412d691.png

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, MB104 said:

Kad ćemo dobiti pod-forum za Clio V (bolje poznat kao "Draga, smanjio sam megana!")

Evo ja sam naišao na 2 u Sloveniji. Međutim, ne mogu naći sliku drugog (bio je plavi RS)

image.thumb.png.cf6cc94f6512dd8ba11317a1a4734023.png

image.thumb.png.694617f76b5d29825454c69ea412d691.png

Nema jos RS-a, to samo RS line. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Ninoo said:

Nema jos RS-a, to samo RS line. :)

Ah, ima smisla. Još mi je bilo čudno kako nije bilo nikakvog hypea oko toga 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 27. 11. 2018. at 10:53, DarioC said:

Clio 4,11/2012

Uskoro slavimo šesti rođendan pa da vidimo do sada šta je mijenjano i problemi,bila produžena garancija od 5 g

nakon 1000 km otišao desni amortizer,nije do Renaulta nego do proizvođača,zamijenjen bez pitanja

8000 km ,na moru mi se nstko na parkingu najvjerojatnije skuterom zabio u zadna desna vrata i  prilično udubio,zamijenjeno uz kasko bez pitanja

15000 km poziv na zamjenu orednjih lajtunga od kočnica i  podešavanje putnog računala

50000 km otišao kompresor klime,još garancija ,zamjenjeno iako sam čekao 27 dana u 7 mjesecu,skoro smo krepali ak smo nekud morali ići

70000 km zamjenjeni diskovi i pločice i obje kugle jer je počelo lupati,redovan servis sa svim filterima i uljem,kočiono ulje,antifriz,zamjena obavljena u Sloveniji Ptuj skoro 30 % jeftinije nego kod nas,sve zajedno trajalo 2,5 sata i još oprali auto(Auto centar KOS Varaždin samo redovan servis ,auto naručen u 8 ujutro podignut u 5 popodne).U Sloveniji ću napravit servis samo ak mi je usput kad idem po špeceraj inače ću  Neostar jer su puno jeftiniji od Renault servisa

Žarulje mijenjam čim mi stignu sa e baya,opčenito nikakvih velikih problema nisam imao,potrošnja od 5,7-7,2 ovisno ko vozi ja ili žena,želio bi ga vozit još 2 god pa mijenjamo za nešto veče

eto toliko

 

Čitam tvoj post, evo ista stvar na gotovo istoj kilometraži. Pređenih 68.450km, mijenjao diskove i pločice. Diskovi su zadnjih 2-3 mjeseca stvarno već bili na izdisaju. Sad se nakon servisa i svega pojavilo lupkanje koje nekad ide u škripanje - dijagnoza - kugle.

Ti si ovo sve radio u Ptuju, kakve su bile cijene? Mijenja li se samo kugla ili ide još nešto? 

Osim ovih problema, akumulator je također pri kraju, no to i nije tako loše nakon skoro punih 6 godina. Jedino me iznenadilo da je u 0.9TCe akumulator - mrcina od 70AH

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije 2 tjedna promjenio kuglu desnu, lupalo ali više se osjetilo kad vrtim volan u mjestu, dobije se samo kugla (dci) mislim da je isti kataloski broj i za tce, na 101 000km zamjenio, cca 150kn mislim kosta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ima li netko ovaj problem na svojoj četvorci? 

Ne mogu ukloniti ovu grešku, stalno mi svijetli kada je vani hladno i gori mi lampica na prekidaču S&S. Kada ju pritisnem, ništa se ne događa, S&S i dalje ne radi.
Događa mi se povremeno ova greška, najčešće kada su minusi ujutro. Provjerio sam napon akumulatora, on je dobar, stoga to definitivno nije problem.
Nije čak ni stvar u tome što mi fali S&S, nego me jednostavno živcira što ne radi i što mi daje ovako glupu poruku "Check S&S". Kako i što da provjerim? 
S&S ne radi ni kad se motor zagrije, već samo ako je vani toplo ili ako sam u garaži par sati, pa onda kao da nikad nije bilo greške.

Pretpostavljam da je to povezano s nečim zbog temperature, ali živcira neviđeno

 

20200101_183316.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam S&S se ne uključuje dok motor ne postigne radnu temperaturu,a možda se varam.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.