Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

Apsolutno se slažem da bi ovo trebalo stajati ispod Congratulations on your Renaut Megane RS..) crvenim slovima.. 

Uglavnom, kako su kolege rekle.. ne diraj ulje do 8-9 tkm.. Mislim da će mu to sve skupa bit ok..

28 minutes ago, Ivan1902 said:

Pitao sam istu stvar u servisu, pa su mi rekli da se to vise ne radi radi napretka tehnologije u izradi djelova kao i zbog toga sto motor u tvornici na stolu prode fazu uhodavanja i kod kupca je spreman za rad...

Ovo apsolutno ne vjerujem da se radi i razrađuje svaki motor u tvornici.. Provjera i  kratko, probno pokretanje da, ali razrada po tamo nekim stolovima.. Pa koliko je to goriva potrošeno uzalud? Plus što taj motor na stolu ne radi pod opterećenjem mase vozila.. Možda griješim tu ali mi nema logike da rade tako nešto.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ulje u njemu je iste specifikacije kao i svako drugo koje odgovara renault specifikaciji za vozila s takvim motorima.

@hans je napisao što i kako, ovaj motor zbog svoje konstrukcije ne treba poseban tretman kod razrade vezano za ulje. 

Link to comment
Share on other sites

Marko nisam ti čestitao, uživaj u autu maksimalno 👍...

Sto htjedoh napisati, od početka pratim post i kad ste krenuli pričati o gaženju auta i ne štednji bilo mi je to sve malo čudno jer s kojim god kupcem novog auta sam razgovarao svi su mi da naveli prvih 1000 km mora štedit i ne tjerati preko odredenog broja okretaja, ali nisam se htio miješati kometarima jer nisam bio siguran dal su ta vremena prošla...

Ugl prije 2 god Honda Civic, 1.5 turbo kupljena u obitelji nova i štednja obavezna bila prve 2000 km, nakon toga u ovlašteni i izmjena ulja po uputstvima servisera, a nakon toga normalni intervali...

Edited by dizna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto za da se napravi nulti servis. Ja sam ga radio na 4500km. Takodjer, nema tu neke razrade motora u tvornici. Upale ga, potjeraju i amen. Naravno nije pod opterecenjem. Ja bih ga zbog sebe razradjivao. Bio bih mirniji.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zar nema to prvo ulje još neke dodatne aditive radi što boljeg razrađivanja motora? I zato se nebi trebalo vaditi tako brzo. Ne znam da li se šta promijenilo unazad par god, pa nek me netko ispravi ako griješim. 
Bas se radi tih aditiva kad se dodavalo to ulje i izbacivalo nakon 1000-2000km. Toga nema vec jako dugo. Factory fill ide elf po specifikaciji iz bacve.
Link to comment
Share on other sites

Ovaj “nulti” servis se prodavao kao magla u HR kod vecine zastupnika. I uvijek je bilo “ma ne treba, nije navedeno od proizvodaca ALI ne bi bilo lose...” i fino utrpaju soma kuna u dzep. Ne pusim uopce te fore - drzi se knjizice i bok. Ako je Renault napisao da je prvi servis na odredenom broj km na toliko ga i napravi. Stavi ulje koje treba i bok. Dobijes stambilj, garancija vrijedi i gas dalje. Sve ostalo su triper kombinacije. Svi mi hocemo najbolje autu, pogotovo novom i pogotovo RSu ali paranoja, izmjene ulja prema vlastitom nahodenju i previse googla samo dovodi do pizdarija. Garanciju imas, upute proizvodaca imas i fala dragom bogu uredenu i kulturnu zemlju gdje tebe i auto tretiraju kako treba, pa ne treba panicariti da ce klipovi izletiti kroz auspuh van ako ne promjenis ulje na soma km jer je tako pisalo na internetima :D 

ps: auto je prekrasan! 

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

Akoš minjat ulje na 8k km,spakuj pa pošalji meni. :zubo:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pošaljem ti u vrećici od Konzuma

Poslano sa mog CLT-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jbt, izgleda da imam sušilicu negdje u difuzoru  😂

 

Da znam, prljav je. Bio je čist prije dva dana, ali ceste su božesačuvaj.

Skužio sam jednu stvar koja mi ide na živce. Handsfree otključ/zaključ. Super mi je i mrzim ga. Super mi je jer ključ ne znam kad sam zadnji put vidio, a mrzim ga zato što se auto zaključa ako se odmaknem doslovno pola metra od auta. Zašto je to problem? Pa zato što kad stavim dijete u auto i zatvorim vrata, dok dođem do vozačevih vrata okolo, on se zaključa i onda ne otključava dok ne sklopi retrovizore. Problem se djelomično riješi ako se šuljam uz auto. Onda se ne zaključa, ali me ljudi na parkingu gledaju kao manijaka koji previše voli svoj auto. S druge strane, kad prilazim autu, ključ detektira na 3 metra i pali pozicije, otvara retrovizore i čeka da se uhvatim za kvaku. 

Bilo bi super kad bi recimo mogao na neki način preko Clipa ili sl. podesiti osjetljivost na zaključavanje. Možda se i može? Netko?

U međuvremenu sam dobio poziv da dođem u servis na zamjenu lipa i felge, tamo negdje za dva tjedna, pa ću prijaviti još jednu anomaliju. Naime, jutros kad sam upalio auto imao sam još 1/4 goriva u tanku. Ostavio ga da radi, da malo otopi šajbu dok sam obukao klince unutra. Kad sam sjeo u auto, kazaljka pokazuje mrtvu rezervu i svijetli lampica iste. Ugas/upal, ne pomaže. Na kratko je pokazao pravu količinu i onda opet zakucavanje u nulu. Otišao na pumpu, nalio do čepa i na kraju stalo 35L. Od tada pokazuje pun. 

 

IMG_20200207_191709.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Joj kad ruzina uhvati vide i matice. 

Ko će to odvidati? :bigl:

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ne bi ga ni prao, izgleda ko moderni mjesanac mad maxa i conana barbariana. Nadam se da budes rijesil foru s handsfree, fakat je osjetljiv... a jos je gore cekanje retrovizora. Meni je zatvaranje retrovizora iskljiceno pa kad mi se desi to kaj i tebi, otkljuca se promptno pa nije tolko bed. Za prvu silu bi na tvom mjestu iskljucil automatiku retrovizora.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Handsfree je tako podešen, ako ideš ispred prednje haube, tamo nema senzora i zaključavrata jer kartica nije u dometu, zato može da se ide iza, jer je senzor u prtljažniku. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E jbg onda, novi fičr

 

Ne znam jel samo meni, ali čini mi se da branik nije iste boje kao i peta vrata 😂

Edited by Marko_Os
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Marko_Os said:

Problem se djelomično riješi ako se šuljam uz auto

To je napravito iz razloga ako ideš ispred haube - odlaziš od auta, dok ako ideš iza onda ideš u gepek.

Jednostavno idi s druge strane i to je to.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Marko_Os said:

Ne znam jel samo meni, ali čini mi se da branik nije iste boje kao i peta vrata 😂

Zato te i hebe pokazivač goriva, kad je spajan iz dva komada auto :bigl: Dobro ti je kolega govorio, a ti jazavac preuzmeš tu šklopocu :lool: 

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Handsfree - bez problema možeš proći oko auta, ali samo iza bunkera! Ako hodaš oko prednjeg kraja zaključat će se.. Za meg 3 u uputstvima piše da karticu ne smiješ držat prisklonjeni uz mobitel,  i onda šteka, ne prepoznaje karticu, Itd.. Ne znam da li je na M4 nešto izmijenjeno ali ne bi bilo loše da pročitaš uputstva.. da ti se ne bi dogodilo kao meni da ti zaključa karticu u autu.. i nemoj mislit da je nemoguće, auto mi je bio star par dana jao tvoj sada.. Nakon toga kad sam sve proučio zaključio sam da HF radi savršeno!

poz

Edited by fabi
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da se i drugi 'zabavljaju' se keylesom ne samo ja 😁

Edited by macan
  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

A ništa, onda ću ga zguza od sada 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

A ništa, onda ću ga zguza od sada 
Pa kaj ne pise tak i u uputama za koristenje? Oznacena je zona koristenja HF kartice.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne... Odozguza nisam probao još 😁. A za mobitel sam skužio sam... ako je ključ u đepu sa mobitelom bezključ odbija suradnju.

Link to comment
Share on other sites

Za mobitel znam od prije da ometa, tako da je u džepu od hlača ključ, a u jakni u lijevom mob. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marko_Os said:

Za mobitel znam od prije da ometa, tako da je u džepu od hlača ključ, a u jakni u lijevom mob. 

Dovoljno je samo da kartica nije direktno prislonjena na mobitel. Meni je npr sve u torbici, ali u zasebnim pretincima a između njih je novčanik (pun love naravno😁) i sve radi uredno.. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Svi se uzjebali oko zakljucavanja a niko da vidi sta je s pokazivacem goriva

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.