Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

2 hours ago, dolac said:

auto je kupljen u rijeci u Fordovom salonu, original kilometraza, upravo zbog male km a zbog godina na 70k km je napravljen veliki servis. Decko kojeg sam zvao je reko prilicno otvoreno sve, radi u Fordovom salonu, doso covjek staro za novo (s tim focusom), nije mu se svidjla ponuda od Forda i ovaj lik (kojeg sam sad zvao) mu je ponudio nesto vise i tu je prica zavrsena.. i sad da i sebi zaradi neku lovu sa strane, prodaje focusa.. fair enough.. dodatno su ugradjeni senzori a ostalo sve je orignal na autu, mora samo provjerit kartice kada je konkretno sto mjenjano pa ce mi se tokom dana javiti (pitao sam za ulje u getribi).. zna samo da je u 4mj ove godine napravljen mali servis te da ima gotovo nove ljetne gume.. automatik je za mene plus, to trazim, nije uvjet ali je plus..

navodno bez karambola, hrdje, lakiranja i slicno....

e sad, potegnut do rijeke ili ne :nezna:

Svako ima i zna svoje, no ne znam zašto bi rabljeni automatik bio prednost. Da uzimaš novo još ajde , no kako rekoh tvoj džep.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Danchibald said:

@dolac ne znam koji ti je limit... ovo prodaje frendica od kolegice s posla... cijena je također ambiciozna, za auto star 7 godina i skoro 100000 km, ali eto što je tu je...

https://www.njuskalo.hr/auti/kia-ceed-cee-d-1.6-crdi-oglas-38159029?fbclid=IwAR3sySVVcfL2-Ii9v1pw3MTk9PoDkDUHWABLHfNoajlXnvsSgF-fKGXM3hs

taj ceed je odlican auto, i lajakam ga puno! no nazalost za 2-3god max.. za sada sam do 6500eur max, a ovaj ford (ako je dobar) mi je taman u budzetu.. trenutno su mi nazalost drugi prioriteti pa moram napravit neki balans..

1 hour ago, ibirkic said:

Ovaj je kao moj samo s automatskim mjenjačem. Taj Powershift je na lošem glasu, pitanje kako je servisiran. Ali, opet, nisam osobno upoznat s njim.

Ostalo, motor neuništiv. Limarija voli hrđat. Dosta pije u gradu. To je to.

imas isti motor 74kw?
ovaj je stari automatik, 4 brzine..
kaze decko da auto nema trunke hrdje apsolutno nigdje.. eto, vidjet cemo...

1 hour ago, Raven said:

Jel nije to običan automat, četiri brzine? Takvog sedana ima jedan kolega na Ford forumu

tako je

44 minutes ago, trapavi said:

Svako ima i zna svoje, no ne znam zašto bi rabljeni automatik bio prednost. Da uzimaš novo još ajde , no kako rekoh tvoj džep.

nije rabljeni automatik prednost vec je meni osobno prednost posto sam zadnjih 5-6godina vozio iskljucivo automatike, i to bas te stare, i mene su razmazili.. u pocetku je automatik bio uvjet, medjutim obzirom na nase trziste, odustao sam od toga i gledao i rucne.. ovaj focus konkretno sam tek danas vidio na njuskalu tako da je getriba cista slucajnost..

Link to comment
Share on other sites

Činenica je da automatici razmaze, imali smo u obitelji pazi sad fiat uno selecta . Znači automatski mjenjač starog kova . Došao je iz Italije zajedno sa ženinom tetkom koja ga nije više ni vozila jer je bila prestara .  Motor je u toj selecti bio potpuno isti ko u fiatu 128 ili da kažemo ko od stojadina od 60 ks . Nevjerojjatno koliko je taj autić izazivao senzaciju samo radi toga jer je bio automatic . Moš mislit uno prastare prve linije pa automatic . Ni sam ne znam koliko ljudi je tražilo ako ćemo prodat , no na kraju je sin od šogija napravio nekoliko tombula sa njim i razbio ga . 

Esad taj motor sam kolegi ubacio u Juga 45, samo sam skinuo zamajac i stavio od stojka sa kvačilom . 

Mjenjač sam rastavio i nećete vjerovat nije ni meni bilo jasno kako je sve unutra sa žigom Ford. Na diferencijalu izljeveno ford kao i na svim bitnim djelovima . Očito je to neka bivša koperacija ili što ja znam . Auto je stara naravno kupila novi . Možda sam pogriješio što sam bacio mjenjač jer se mogao popravit jer je malo kućišta bilo otkrnuto.

Link to comment
Share on other sites

eto vidis.. ovaj fordov je navodno u kombinaciji s mazdom.. :nezna:

mislim da je nas stereotip da je to lose, kvarljivo, skupo itd itd.... al kad vidim da automatici prolaze i po pol milje km, onda se zapitam jel doista tako ili je to samo strah da ce mehanicari manje zaradit.. ne znam.. niti ne bih isao u OT puno.. moje iskustvo jest da sam u staroj kravi od 1500kg i 150ks imao 4 brzine at mjenjac i radio je perfektno (295000km) a nakon toga ne znam jer auto sad vjerojatno opet vise stoji nego li se vozi.. obzirom da je auto u obitelji, svakako mogu napisat iskustvo kad se nesto dogodi.. medjutim, iovako taj auto ne vrijedi vise puno tako da ako nesto poput getribe ode, vjerojatno ce i cijeli auto ic skup s njim na presu...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, trapavi said:

 

Esad taj motor sam kolegi ubacio u Juga 45, samo sam skinuo zamajac i stavio od stojka sa kvačilom . 

 

Na taj način ga sigurno nisi ubacio. 

Zvono od y45 nije isto kao na y55, razmak rupa na bloku 0.9 i 1.1 nisu isti. 
Ali, tijelo mjenjaca je bilo isto. 
Znaci ako si u y45 gurao motor od y55 si morao imati i zvono za y55, prebaciti ga na mjenjac od y45 tako da ostanu “male” poluosovine. 
Alnaser na 45 i 55 isto nisu na istom mjestu itd..radio sam to nekoliko puta davnih dana

Link to comment
Share on other sites

S

4 minutes ago, laci said:

Na taj način ga sigurno nisi ubacio. 

Zvono od y45 nije isto kao na y55, razmak rupa na bloku 0.9 i 1.1 nisu isti. 
Ali, tijelo mjenjaca je bilo isto. 
Znaci ako si u y45 gurao motor od y55 si morao imati i zvono za y55, prebaciti ga na mjenjac od y45 tako da ostanu “male” poluosovine. 
Alnaser na 45 i 55 isto nisu na istom mjestu itd..radio sam to nekoliko puta davnih dana

stavljen je i mjenjač od stojadina a i još tu stvari treba naravno preradit od nosača motora , auspuha i još sitnih stvari . Tu je bio iako osnovni motor isti i nešto drugčiji prenos za poluge gasa a i ko se više sjeća što od sitnica . Ustvari još sam izbacio i neki mehanizam koji je bio povezan sa mjenjačkom kutiom automatika koi je potezao gas . Iako taj auto više ne vozi vrlo je moguće da je još na Zametu kod čovjeka (lani je bio).

Link to comment
Share on other sites

Imam frenda u AH, kaze da im je dosao zanimljiv grand scenic 3 pod racun, 1.5 dci, automatic, ako te zanima





Link to comment
Share on other sites

Malo ću u offtopic ali moram nešto reći. Prvo, kroksice su udobne za popizdit. Ja ih nosim i unutra i vani i slobodno me zovite "ljakse" ali se ne dam uvrijediti i uvjeriti da postoji udobnija obuća. Sexam se redovito samo pazim jer imam troje djece i ne mogu se zamisliti da mijenjam pelene sa 50. Što sam stariji to me više prcaju stvari koje moram vezati/kopčati/pritezati....Čak ni sat na ruci ni vjenčani prsten ne nosim. Drugo, doboši iza su nužno zlo bez obzira na jednostavnost održavanja. Svojevremeno (dok sam bio mlad, lud i nadobudan) sam na Twingu od 60 ks i cca 850 kg napravio konverziju i montirao iza diskove sa 5 GTT. Naprijed bušeni ventilirani isto sa 5 GTT. Da nisam, sada ne bih pisao ove retke nego bih mirisao tratinčice odozdo. Ne jednom nego više puta su me te kočnice izvukle iz g*vana u koja sam se znao uvaliti. Da sada kupujem novi (ili polovni) auto inzistirao bih na diskovima iza jer vrijednost uloženog premašuje vrijednost dobivenog.

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan08 said:

Malo ću u offtopic ali moram nešto reći. Prvo, kroksice su udobne za popizdit. Ja ih nosim i unutra i vani i slobodno me zovite "ljakse" ali se ne dam uvrijediti i uvjeriti da postoji udobnija obuća. Sexam se redovito samo pazim jer imam troje djece i ne mogu se zamisliti da mijenjam pelene sa 50. Što sam stariji to me više prcaju stvari koje moram vezati/kopčati/pritezati....Čak ni sat na ruci ni vjenčani prsten ne nosim. Drugo, doboši iza su nužno zlo bez obzira na jednostavnost održavanja. Svojevremeno (dok sam bio mlad, lud i nadobudan) sam na Twingu od 60 ks i cca 850 kg napravio konverziju i montirao iza diskove sa 5 GTT. Naprijed bušeni ventilirani isto sa 5 GTT. Da nisam, sada ne bih pisao ove retke nego bih mirisao tratinčice odozdo. Ne jednom nego više puta su me te kočnice izvukle iz g*vana u koja sam se znao uvaliti. Da sada kupujem novi (ili polovni) auto inzistirao bih na diskovima iza jer vrijednost uloženog premašuje vrijednost dobivenog.

¸Ja u stvari neznam zbog čega sad u ovim godinama stavljaju doboše , što im je to jeftinije od diskova i čeljusti i koliko ne znam . Činjenica jeste da je to iako pouzdano i ne baš kvarljivo ipak zastarjelo rješenje .

Napr šogor na oktaviji 2000god ima otraga doboše a moj golf isto star diskove . Svaki put kad ide na tehnički prigovori mu za zadnje brenze , tako da sad svaki put prije tehničkog skine ošmirgla ispraši i bude na valjcima sve ok.Svi koji su nešto stariji koji se sjećaju auta sa doboš kočnica znadu kako je je..no kad  proletiš kroz lokvu nešto dublju i da ne daj bože treba brzo kočiti prije neg su brenze suhe. Ne samo što ih normalno smoči nego i prašinu i prljavštinu razmaže po tarnoj površini pa treba malo bole isušit prije neg će držat kako treba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, trapavi said:

¸Ja u stvari neznam zbog čega sad u ovim godinama stavljaju doboše , što im je to jeftinije od diskova i čeljusti i koliko ne znam . Činjenica jeste da je to iako pouzdano i ne baš kvarljivo ipak zastarjelo rješenje .

Napr šogor na oktaviji 2000god ima otraga doboše a moj golf isto star diskove . Svaki put kad ide na tehnički prigovori mu za zadnje brenze , tako da sad svaki put prije tehničkog skine ošmirgla ispraši i bude na valjcima sve ok.Svi koji su nešto stariji koji se sjećaju auta sa doboš kočnica znadu kako je je..no kad  proletiš kroz lokvu nešto dublju i da ne daj bože treba brzo kočiti prije neg su brenze suhe. Ne samo što ih normalno smoči nego i prašinu i prljavštinu razmaže po tarnoj površini pa treba malo bole isušit prije neg će držat kako treba.

Iskreno, ne sjećam se tehničkog a da mi nisu kenj*li zbog stražnjih kočnica. Te prevelika razlika, te dotegni ručnu (iako je bolja na dobošima) te kilavo, te me baci na kočenju na mokrom te pod opterećenjem.... Namontiram diskove - razlika 2%!! Nema prljavih španera, izlizanog doboša pa ne ide dolje preko pakni, pa radapciger za skinuti i još 100 pizdarija. Što se tiče prljavštine, nedvojbeno se lakše prljaju i izloženi su svemu sa ceste ali u par okretaja su u stanju zakočiti bolje nego doboš.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Med0 said:

Kaže se bubanj.

Jbg, ja sam stara škola. Moji majstori su me naučili doboš. Može i bubanj. Ali više volim disk.😆

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, dolac said:

eto vidis.. ovaj fordov je navodno u kombinaciji s mazdom.. :nezna:

mislim da je nas stereotip da je to lose, kvarljivo, skupo itd itd.... al kad vidim da automatici prolaze i po pol milje km, onda se zapitam jel doista tako ili je to samo strah da ce mehanicari manje zaradit.. ne znam.. niti ne bih isao u OT puno.. moje iskustvo jest da sam u staroj kravi od 1500kg i 150ks imao 4 brzine at mjenjac i radio je perfektno (295000km) a nakon toga ne znam jer auto sad vjerojatno opet vise stoji nego li se vozi.. obzirom da je auto u obitelji, svakako mogu napisat iskustvo kad se nesto dogodi.. medjutim, iovako taj auto ne vrijedi vise puno tako da ako nesto poput getribe ode, vjerojatno ce i cijeli auto ic skup s njim na presu...

nije ni loše, ni kvarljivo, ali automatici starijeg tipa troše ne baš zanemarivo više, kolko je meni u memoriji, čak i 20% više od manualaca.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, AllesGut said:

nije ni loše, ni kvarljivo, ali automatici starijeg tipa troše ne baš zanemarivo više, kolko je meni u memoriji, čak i 20% više od manualaca.

Vjerojatno. Iako sam vozio staru kramu (nissan 2004.) od 5m, 2.0 v6 155ks s 4 brzine automatikom, uvijek, ali uvijek klima i grad se kretao od 9,5-10,5l... 

Pa žalosno da focus troši više.. :nezna:

Doduše ja ću vozit 5-7k km godišnje max.... A ne kupujem auto do kraja života, već dok si neke druge prioritete ne riješim pa onda auto i ostalo mogu "ugrade-at"....

Link to comment
Share on other sites

To ovi novi, sigurno si čuo onu moj ford stari nikad se ne kvari..

@dolac imam za tebe 3.3 v6 150ks, 4brzine automat, malo je stariji(to je sad cool) al je zato i znatno jeftiniji

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dolac nemoj ovo propustit, sigurno bi ga dao za neke dobre novce a znade kak dobiješ i jos te neće prat nostalgija za Tajvanom 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Da, imam isti motor u svome. Malo trom ali nepoderiv. Otvorena cesta 6.5-7L, Autocesta oko 8. Grad - ne pitaj [emoji16]

Moj ima 242000 km, minimalni troškovi održavanja. Jedino ozbiljnije čim se moram pozabaviti ovih mjeseci je ispušna grana, jer negdje imam rupu a da bi se to ustanovilo moram je skidat. A to je problem sam po sebi jer postoji opasnost od pucanja šarafa pa ne mogu naći mehaničara koji bi se zahebavao s tim.


Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, laci said:

To ovi novi, sigurno si čuo onu moj ford stari nikad se ne kvari..

@dolac imam za tebe 3.3 v6 150ks, 4brzine automat, malo je stariji(to je sad cool) al je zato i znatno jeftiniji

Novi Ford dizlo te izbije iz gaća kada treba mijenjati dvomaseni... a hoće im otići relativno rano oko 150.000km ako je vožen po gradu.

Link to comment
Share on other sites

U obitelji se mijenja stari Volvo S40 za nesto mlađe, jedna od opcija bio bi možda i Ford Bmax iz 2015. i mlađi s 1.5tdcì motorom.
Iskustva, misljenja i ideje su dobrodosle

Link to comment
Share on other sites

Frend je probio karter i zaribao mu je motor na Scenicu na Visu gdje ima viksu. Prodao ga je tamo i sad trazi nekaj malo povišeno za odlazak tamo po makadamu, a opet da može s tim autom po Zgu i do mora opet. 

Kakav je Ford Fusion? Ima ponudu od prijatelja da uzme 2007 godina, 1.4 benzinac, 130000km.

IMG-20220917-WA0000.jpg

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, nansale said:

U obitelji se mijenja stari Volvo S40 za nesto mlađe, jedna od opcija bio bi možda i Ford Bmax iz 2015. i mlađi s 1.5tdcì motorom.
Iskustva, misljenja i ideje su dobrodosle
 

Motor izvrstan. Bio sam u Ford servisu i policija tamo održava svoje. Veli mi voditelj da nemaju nikakvih problema. Niti se čadže. On je sebi po tom iskustvu kupio focus s tim motorom. Za auto znam da je na bazi fieste. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, nansale said:

U obitelji se mijenja stari Volvo S40 za nesto mlađe, jedna od opcija bio bi možda i Ford Bmax iz 2015. i mlađi s 1.5tdcì motorom.
Iskustva, misljenja i ideje su dobrodosle
 

Koje godište i km je S40, cijena?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.