Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

@riceburner Bas ti hvala na linku, odlična prilika, platio ju je 200tkn a prodaje za 300, top! 

Inace, vozio sam neki dan od frenda Kodiaq koji je konacno docekao nakon 11 mjeseci, 2.0 TSI 4x4, mogu samo reci da nije po mom ukusu, ne odgovara mi položaj sjedenja, sjedala su dosta neudobna, plastike izgledaju prilično jeftino, pogotovo na poklopcu gepeka i u gepeku, prtljažnik je malo manji nego u Superbu itd.. Eto, nije auto generalno los ali ja ga ne bi uzeo, pogotovo ne za 312tkn. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao srece pa me nije zakacila MY2023, daklem stvarno su se posrali s tom VAG politikom. Auto gotovo identican mojem dok se jos mogao uopce kupit je poskupio 65k kn u godinu i pol, losije i vise plastike u odnosu na MY2021, nema vise hladjeni pretinac, dobiju se samo 2 kukice u bunkeru, 1 kisobran, slabija izolacija otraga, nemogucnost uopce narucivanja neke dodatne opreme, auti dolaze na hankook gumama i jos hrpa toga losije, a za osjetno vise novaca 😞 kaj se tice bunkera, tu su cak i mene dobili na foru  a bil sam uvjeren da sam sve proucio :D 825l volumena je samo ako ne uzmes ni rezervni kotac niti onaj mobilitiy kit, no i ovih 700 kaj imam s malim rezervnim kotacem nama kaj nikad dosta mjesta je ok, da nisam fural SUP na godisnji ne bi ni trebal  thule box na krovu...

20220903_102517.thumb.jpg.177f5ddb8b47e1c9fcb4147595e8d0bc.jpg20220903_102525.thumb.jpg.dfc63e67cbf17186deca511acf40ff2a.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, riceburner said:

Gledao sam sestrinu vitaru za vikend nakon godinu i pol eksploatacije, doduse ona i sogor (pogotovo) ne paze na auto (zato njihove nisam ni stavljao na forum kad su se prodavali) :D

zgleda koma, imam dojam da je prva vitara iz devedesetih kvalitetnije napravljena, farovi zamagljeni, pusta im vodu pri jakoj kisi, cvrcaka ko da si na plazi, bas ono razocaranje totalno...

Vis kak je to sve relativno. Frend ima vitaru iz 2019. Malo jaca oprema, tad jos nije bilo mild hibrida. Malo se vozi jer je drugi auto u obitelji, proso je 20k km. Auto da stavis pokraj nekog iz salona, nebi skuzio razliku, doslovno je ko novi, nema tragova koristenja.

Link to comment
Share on other sites

Čitam ovdje i razmišljam koji vrag. Imam jedan auto sa hrpom opreme, između ostalog poluautomatsku vožnju. Dakle adaptivni tempomat + držanje na centru centru trake. Naravno automatik, još i hibrid. Auto sam može doslovce stati i krenuti. Od opreme hrpu toga. Naručio novu corollu sa još više opreme. Da li mi treba, pa ne. Drugi auto trenutno focus ima običan tempomat i njega sam sam ugradio, dvozonsku klimu i to je to. Većina priča kako im ne treba opreme a onda tko zna što se ugrađuje u auto da to imaju ako nemaju. Vadi se radio, stavlja se kineska multimedija kojoj treba minutu + da upali naći i ne radi ili loše rade tipke na volani ali eto ima se televizor u autu. Ja sam stavio neku kineski multimediju u Focusa i da lošija je od original Toyote puno. Prošlog i pretprošlog modela. Terenutni nisam probao.

Doduše postoje i oni koji će kupiti auto sa hrpom opreme i još više kilometara te isto toliko preskočenih servisa pa će imati probleme ali jbg pred kućom je stroj.

Jasno mi je kada si netko priusti auto koji može i šuti. Recimo Sandero + klima i gotovo. Ali one ne pričati da su prozori i retrovizori na kurblu. Da branik nije u boji auta i slično.

Ja sam blizu 40k eura sa novom Corollom. Što da kažem? Kome da se žalim kada mi kasko bude 800-1000€? Led far za Corollu je oko 2500€. Felga ako ću originalnu je oko 500€.

Svatko ima svoje veselje i svoje standarde i svoje želje. Stavlja se kineski led u farove jel se nema 100 eura za Osram ili Philips koji možda imaju atest za taj auto za cestu. Ili se u startu štedi jel to je skupo ako se pokvari ili razbije.

Link to comment
Share on other sites

Kada je došao na tržište tamo krajem 2016. godine, Kodiaq 1.5 TSI je startao sa 185.000kn. Sjećam se kao jučer kako mi je to tada bila velika cifra.

Mogu oni dizati cijene koliko hoće. Kada ljudi prestanu kupovati ne znam koliko će to potrajati. Bojim se nije samo došao kraj jeftinim autima nego i kvalitetnim pristupačnim autima.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Dok ljudi kupuju nek dižu cijene. Glupa usporedba ali danas Kaufland pun pilećih fileta. 40ak kn kg. Do neki dan 90 kn su bili. Nije kupovao skoro nitko. Tržište je odradilo i ako ne žele baciti,ide za normalnu cijenu. Ne kakaju ni vani ljudi novce. Kad bude lager auta na suncu ,prže se i stoje ići će to dolje. Bar se nadam .

Jel moguće da će smanjiti proizvodnju a povećati cijene??? To bi bio kraj kapitalizma i njegove biti. Ima li ekonomist na forumu da odgovori? 🤭

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, riceburner said:

evo ekipa, akcija :D isporuka odmah... nema cekanja godinu i pol na auto...  @Max sad je prilika...

https://www.njuskalo.hr/auti/skoda-kodiaq-business-1.5-tsi-act-oglas-38227927

 

Ne znam što je ovaj trošio kad je bubnuo cijenu, ali ajde slobodno je tržište :D

Baš sam nekidan bio sa šagorom u Štasniju, i osobno mi se sviđa ovaj https://isporuka-odmah.skoda.hr/car/C-2022-0755386-HR mada mi je bio još bolji onaj neki bijeli Sportline s DSG-om, ali nema ga više.

Generalno mi je okej Kodiaq, jer Kuga koja je manji auto dođe 250k isto sa 1.5 benzincem i ručnim. 

Cijene su takve kakve jesu, ybg, nema više natrag. Šogor sad kupuje drugi auto, za ženu/sina, i dat će 150k za Scalu. Frend je istovario 260k za šest mjeseci starog ST-Line Mondea.

 

Screenshot 2022-09-27 110121.png

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Raven said:

Ne znam što je ovaj trošio kad je bubnuo cijenu, ali ajde slobodno je tržište :D

ma kaj je najgore ekipa prazni carape prije uvodenja eura i sveopce inflacije, kupuju se auti za nenormalne novce, pogotovo kodiaq i octavia kaj se cekaju 400+ dana...

ja kad sam bio na preuzimanju svoga me neki lik pital jel bi prodal za 35k eur...

susjed od punice dela s povratom leasinga, pFL Kodiaq su prodavali po cijeni FL modela and guess what, prodali su ih sve  za par dana, isto tak i superbe 1.6 tdi koje inace ni pes nije htel popisat u salonu...

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, dado_sk said:

Imam neki osjećaj da ćemo brzo čitati u novinama naslove: Opel otpušta 15 000 radnika. 

Kriza trese VW: otpušta se 25 000 radnika..

Pa i to je moguće , naročito u kontekstu ove ratne situacije a samim tim i cjenom energije . No mi i naše tržište u europi ne predstavljamo ništa .  Još ima puno zemalja gdje su plaće 3 puta veće.  Koliko je i prije ove krize uopće auta skupljih od 20 000 eura kupljeno u RH a da nisu službeni za kojekakve institucijske i političke uhljebe. Jako jako malo, a ovi potonji će kupovat isto ko i prije, njih ne šljivi kriza ni inflacija.

Link to comment
Share on other sites

Ybg, treba potrošiti zamračenu lovu prije ojra [emoji1]

Možda ljudi kupuju dok se još može kupiti i kome je novi auto baš neophodan. Za sada im vrijednost raste pa se to za sada može smatrati investicijom. Osobno smatram da je to kratkoročna investicija i to dosta rizična za običnog čovjeka.

Nove aute poput Superba, Kodiaqa pa čak i Golfa kupuju firme preko leasinga za management i poduzetnici. Tu i tamo netko sa sela da se malo pokaže. Vidio sam to iz prve ruke. Tvrdim da napuhani Kodiaq može dugo stajati, a može otići odmah ovisno koliko je neki direktor ili član uprave dobio odobrenje za potrošiti na svoju taštinu umjesto da dobije bonus i sl.

Zaposleni ljudi pretežno kupuju Clia, Sandera, Logana, Fabiju… čak ni Polo ne kotira dobro među građanstvom. Octaviu i Captura također kupuju obični ljudi iako manje nego gore spomenute.

Link to comment
Share on other sites

Zadnjih tjedan dana imao sam avanturu kupnje rabljenog auta koja je jučer završila sretno tj kupnjom ovog auta.

Htio sam samo napisati ovdje kako je taj proces protekao u mome slučaju. Dakle, sukladno potrebama, izbor se vrtio oko karavana iz d-segmenta, možda i neki crossover tipa qashqai il slično.

Pronašao sam 12 oglasa koji više-manje odgovaraju onome što trebam. Bilo je tu avensisa, laguna, legacya (sve wagon) te nekoliko outbacka i qashqaia.

Od tih 12, tri su bila prodana ali ljudi nisu zatvorili oglas i ti su jedini bili prvi vlasnici. Tako je pisalo u oglasu, nisam provjeravao telefonski je li zaista tako kad je auto već prodan.

Od preostalih 9, do nekih nisam mogao doći u vremenu koje svima odgovara, plus udaljenost zadar-zagreb većinom, a neke sam odbio jer nisu htjeli dati rege preko telefona (u oglasu zamagljene), neki su dopuštali pregled ali samo u točno određenom servisu itd itd.

Još nešto, od tih 9 prodavatelja, nitko nije bio vlasnik nego je tu bilo registriranih preprodavača, neregistriranih, neki su prodavali za tetka, prijatelja, kolegu s posla. Zajednička im je bila nezaintetesiranost za razgovor preko telefona, svima. Ne mislim na besjedu, nego na 1-2min osnovnih podataka koji nisu u oglasu navedeni.

Uglavnom, došao sam do dva auta (oba okolica Zg) od kojeg sam jednog dan prije prekrižio jer mi je telefonski rekao da je on vlasnik, a saznao sam da nije, ne pitajte kako.

Jedan auto, okej idemo u pon (jučer) vidjeti taj jedan, prethodno sve dogovorivši dan ranije. Na putu za zg, čujem se još jednom s tipom da mu kažem kako dolazim za sat i pol. Kaže on meni - zaboravio sam ti ujutro javiti, ali taj je auto danas na putu, nije kod mene.

Mrak na oči. Žena vozi, ja joj ni ne govorim. Tada sam u afektu odlučio pogledati auto ovog koji mi je rekao da je vlasnik (a nije). Odlučio sam kupiti auto da to skinem s one stvari.

Stižemo tamo, dolazi lik, totalno druga pjesma nego preko telefona. Pravi vlasnik mu je auto dao pod račun pa nisu prepisivali da ovaj izbjegne troškove prijepisa itd itd. Uglavnom, recimo okej.

Auto kod mehe, načelno je sve to okej, ima stvari za riješiti, ali auto je overall u dobrom stanju. Malo se cjenkali, pristao je nešto spustiti, otišli odmah i STP prepisati vozilo i gotovo.

Eto, kupio sam auto u afektu, onako kako se ne kupuje. Ybg.

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Zadnjih tjedan dana imao sam avanturu kupnje rabljenog auta koja je jučer završila sretno tj kupnjom ovog auta.

Htio sam samo napisati ovdje kako je taj proces protekao u mome slučaju. Dakle, sukladno potrebama, izbor se vrtio oko karavana iz d-segmenta, možda i neki crossover tipa qashqai il slično.

Pronašao sam 12 oglasa koji više-manje odgovaraju onome što trebam. Bilo je tu avensisa, laguna, legacya (sve wagon) te nekoliko outbacka i qashqaia.

Od tih 12, tri su bila prodana ali ljudi nisu zatvorili oglas i ti su jedini bili prvi vlasnici. Tako je pisalo u oglasu, nisam provjeravao telefonski je li zaista tako kad je auto već prodan.

Od preostalih 9, do nekih nisam mogao doći u vremenu koje svima odgovara, plus udaljenost zadar-zagreb većinom, a neke sam odbio jer nisu htjeli dati rege preko telefona (u oglasu zamagljene), neki su dopuštali pregled ali samo u točno određenom servisu itd itd.

Još nešto, od tih 9 prodavatelja, nitko nije bio vlasnik nego je tu bilo registriranih preprodavača, neregistriranih, neki su prodavali za tetka, prijatelja, kolegu s posla. Zajednička im je bila nezaintetesiranost za razgovor preko telefona, svima. Ne mislim na besjedu, nego na 1-2min osnovnih podataka koji nisu u oglasu navedeni.

Uglavnom, došao sam do dva auta (oba okolica Zg) od kojeg sam jednog dan prije prekrižio jer mi je telefonski rekao da je on vlasnik, a saznao sam da nije, ne pitajte kako.

Jedan auto, okej idemo u pon (jučer) vidjeti taj jedan, prethodno sve dogovorivši dan ranije. Na putu za zg, čujem se još jednom s tipom da mu kažem kako dolazim za sat i pol. Kaže on meni - zaboravio sam ti ujutro javiti, ali taj je auto danas na putu, nije kod mene.

Mrak na oči. Žena vozi, ja joj ni ne govorim. Tada sam u afektu odlučio pogledati auto ovog koji mi je rekao da je vlasnik (a nije). Odlučio sam kupiti auto da to skinem s one stvari.

Stižemo tamo, dolazi lik, totalno druga pjesma nego preko telefona. Pravi vlasnik mu je auto dao pod račun pa nisu prepisivali da ovaj izbjegne troškove prijepisa itd itd. Uglavnom, recimo okej.

Auto kod mehe, načelno je sve to okej, ima stvari za riješiti, ali auto je overall u dobrom stanju. Malo se cjenkali, pristao je nešto spustiti, otišli odmah i STP prepisati vozilo i gotovo.

Eto, kupio sam auto u afektu, onako kako se ne kupuje. Ybg.

Može taj auto biti najbolji , ali možeš bit 100% siguran da ti ga jeprodao čovjek koji je obični švercer i kome je to kruh . Taj proda bar 20 vozila godišnje na istu foru i to je to . Ajde jedino nek ti bude sretan i što manje troškova.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gotovo pa sam uvjeren da auto ima skrivenu manu, samo sam procijenio da uz tu jeftiniju cijenu koju sam dobio i popravke koje plaćam upola cijene, mogu izići na neku nulu ili biti u blagom plusu, recimo.

Ovaj je bio 2010g, 255tkm, 8000E

Ima još 2010g, 220tkm, 9200E

I još 2012g, 190tkm, 10900E

Svaki od ta tri može biti najbolji ili najgori auto ikad. Oke, ne baš najgori, za to su rezervirane neke druge marke, ali ono... Može te izbaciti iz takta.

Kupnja rabljenog - zlo i manje zlo.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se sad ne treba zamarati s time. Servis osnovni,pregled kočnica i šta Bog donese. I ja sam tako kupio auto. Ženu kolegica i punac na posao voze,u glavi hrpa predrasuda tipa ovaj ima ovu manu,onaj onu, HDI ne valja ,TDI neće žena ( s pravom dva ukradena ispred zgrade golfa u 6 mjeseci ), pa nećemo dizel...pa ovo pa ono. Kupim 1.0 ecoboost. Služi me dobro godinu i pol,kupljen ispod cijene. 3x promjenio ulje i crijevo hlađenja turba te jedno crijevo grijanja. Ja zadovoljan obzirom da je skoro 5x oko ekvatora prešao. Kopao sam po netu i na kraju poludio od ljudi kojima se razletio motor,pa ne valja ovo,pa ono,pa prve serije ne valjaju..  Odustao sam od čitanja. Ako se razleti motor,kupiti ću drugi. Razlete se noviji i s manje km i to sveto trojstvo da neće mali fordić. Lijepo me vozi,grije,hladi,tih je,udoban,opremljen,malo troši,. Šta Bog donese.  Sretno,Filipe. Nek samo nema prometne nezgode. Lako za ostalo.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, trapavi said:

Može taj auto biti najbolji , ali možeš bit 100% siguran da ti ga jeprodao čovjek koji je obični švercer i kome je to kruh . Taj proda bar 20 vozila godišnje na istu foru i to je to . Ajde jedino nek ti bude sretan i što manje troškova.

Aha, to.

Pa znam ja koliko je on auta na sebe imao reganih, i jos pribroji ove koje nije regao, kao ovaj moj.

Pričali smo nas dvojica o tome što on radi, kako radi, koje aute...

Svjestan sam bio toga nakon telefonskog razgovora.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, filipbabok said:

Aha, to.

Pa znam ja koliko je on auta na sebe imao reganih, i jos pribroji ove koje nije regao, kao ovaj moj.

Pričali smo nas dvojica o tome što on radi, kako radi, koje aute...

Svjestan sam bio toga nakon telefonskog razgovora.

Bilo kako bilo nek ti je sa srećom .

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, filipbabok said:

Još nešto, od tih 9 prodavatelja, nitko nije bio vlasnik nego je tu bilo registriranih preprodavača, neregistriranih, neki su prodavali za tetka, prijatelja, kolegu s posla. Zajednička im je bila nezaintetesiranost za razgovor preko telefona, svima. Ne mislim na besjedu, nego na 1-2min osnovnih podataka koji nisu u oglasu navedeni..

Zbog ovoga sam ja na pauzi :D

Trenutno nemam zivaca ni nazvat broj iz oglasa.... 

nevjerojatno koliko je teško nac auto od vlasnika..

da ne kazem da jedan broj nikako nije moguce dobit, na mail odgovara, na moja tri jednostavna pitanja nema odgovora.. jel vlasnik, povijest servisa, ispis km... 

auto i dalje stoji na oglasu, broj je i dalje nedostupan (vjerojatno pogresan) a žena ne odgovara na mail lol

Svakako, sretno sa subaruom! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, dolac said:

nevjerojatno koliko je teško nac auto od vlasnika..

To je ono što govorim još od prošle godine samo što se ove godine intenziviralo: auti se ne prodaju, samo stoje u oglasima iz tko zna kojih razloga, bar večina njih. Ne prodaju se novi, ne prodaju se rabljeni. Ono malo što dođe ili se nađe to brzo ode.

Šoderi su poluprazni. Cijene su visoke jer da nisu dvorišta bi bila prazna. Ovako im auti stoje za ukras dok netko dovoljno očajan ne dođe kupiti po previsokoj cijeni.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.