Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

11 minutes ago, Max said:

Ma sve 5 dečki, znam ja da vi imate razumijevanja 😄

A kaj mislite o ovom? Zvao sam čovjeka, veli da je auto njegov od kad je bio star godinu dana i da je uredan. E sad ima li smisla uopće razmišljati o tom autu kao prvo,a onda ću ostalo ispitivati.

 https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a6-avant-3.0-tdi-automatik-oglas-37700431

ne znam imaju li dulji servisni intervali utjecaja kod ovih motora, ali ako je napisao da je sljedeci za 30k km, onda znas da je svaki bio svakih 30k km.. e sad, kome to ne smeta ili misli da je to ok, :dobroje: ja sam mozda zastario, ali bih radije da je ulje mjenjano svakih 15 ili ajde 20k km max.....

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Max said:

Ma sve 5 dečki, znam ja da vi imate razumijevanja 😄

A kaj mislite o ovom? Zvao sam čovjeka, veli da je auto njegov od kad je bio star godinu dana i da je uredan. E sad ima li smisla uopće razmišljati o tom autu kao prvo,a onda ću ostalo ispitivati.

 https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a6-avant-3.0-tdi-automatik-oglas-37700431

Čuj, vozi se izvrsno i unutra si siguran kao u podzemnog gradu u Paklenici, ALI...

Sjedi unutra, pomakni sjedalo na svoju visinu... Iz mog iskustva - Audiji u zadnjih 10-15god baš i nisu izdašni s prostorom unutra...

Druga stvar... Meni taj auto ima premale prozore i vuče mi na klaustrofobiju, ne vidim ima li šiber da donese malo svjetla vnutri...

Link to comment
Share on other sites

E to nisam pitao, čovjek je u DE, tamo radi za neku našu firmu i on ga je vozio kak sam napisao od 40ak tkm. 

Ići ću ga vidit u subotu kad čovjek dođe u Hr, ovak na prvu cijela priča zvuči dobro, veli da ga je policija kaznila i da ga je zato uvezao 2021. E sad, jel štos u tome da on sa Hr vozačkom nije duže smio voziti auto na DE tablice ili kaj, jel netko zna kak to ide? Čisto da znam jel priča drži vodu. 

Ima dosta godina, ima i km, s sad jel to bolji motor od 2.0 u A4, ne znam...

Probao sam sjediti u A6, ima mjesta za mene, ali naravno da ću obratiti pozornost. 

Šiber nema a to mi je ogroman plus, nikad više neću uzeti auto s njim ili panoramom! 

 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Max said:

ovak na prvu cijela priča zvuči dobro, veli da ga je policija kaznila i da ga je zato uvezao 2021. E sad, jel štos u tome da on sa Hr vozačkom nije duže smio voziti auto na DE tablice ili kaj, jel netko zna kak to ide? Čisto da znam jel priča drži vodu.

Nije toliko bitna vozačka koliko njegovo prebivalište (i gdje je plaćen porez). Vožnja DE tablica po HR sa HR osobnom, je tehnički gledano porezni prekršaj (Moje iskustvo: supruga, tad djevojka je imala auto na SLO tablicama)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3.0 ima lanac, nema remen, trebao bi trajati koliko i auto, e sada... i kod mene su servisi bili na 30t km, ali opet, ja sam auto kupio sa 58t km, i svađao sam se u Dojkiću jer sam htio servis raditi na 15t km, a oni su mi rekli da ce ga naplatiti ali da ga nece upisati... ja ih radim svakih godinu dana ili 15t km jer ne vjerujem longlife servisu...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Max said:

 

Šiber nema a to mi je ogroman plus, nikad više neću uzeti auto s njim ili panoramom! 

 

A zašto to?

Link to comment
Share on other sites

Pa kaj je taj dojkic jefini fauve servis?
Ne postoji jeftini VW servis, naravno, ako misliš na ovašteni... Zapravo, postoji, ako imaš VW UP!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Ivan htio reći jeDini a ne jeftini🤣

Čini mi se da je 3.0 daleko skuplji za održavanje od 2.0 TDI. Vidim da ima 3 lanca koji kad se mijenjaju cijeli motor ide van. Isto tako prije može zbog momenta otići DSG. Skuplja rega, osiguranje, dosta veća potrošnja. Ne ide mu to sve bas u prilog.

 

 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, filipbabok said:

A zašto to?

Max, i mene zanima zašto ne bi više imao panoramu. prekjučer me frend vozio u mečki sa panoramom - meni je to bilo super...

Edited by WeirdFish
Link to comment
Share on other sites

Debeli krov, pojede mjesta u visinu... dodatna masa na krovu (nesto nepovpljnije teziste)... potencijalni punkt za kvarove koji su ludo skupi za popravljat... ljeti przi u ludaru pa je vecinu vremena zatovren.

Meni je isto bilo kakav siber il panorama bila prije minus nek plus. Fino se vozat u autu s panoramom, al ak je moguce, rado bi ju ne-posjedaoval.

Max, ne znam kak je kod audija, al 2.0 vs. 3.0 kod bmw-a ne cini neku razliku kod odrzavanja... Sica! Kod tankanja nesto malo al skoro zanemarivo. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Definitivno 6zyl motor ispred 4zyl.

Vidio dam dosta 6zyl sa 400-500 tkm, a ovih 4zyl baš i ne, tu već sa 200-250tkm počinju kapitalni problemi.

Vožnju da i ne spominjemo.

Govorim o merc-audi-bmw.

Edited by filipbabok
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Osim svega ovoga kaj je pere napisao meni smeta taj propuh koji nastaje već iznad 50kmh,a ja sam još imao peh da mi je sin potrgao roletu i cijeli mehanizam se popigao i tražili su me 18000kn za popravak jer se mora sve mijenjati jer ne prodaju po dijelovima i onda sam odvezao auto čovjeku koji se bavi time i on je zalijepio roletu i blokirao mehanizam i sad stoji zatvoreno a ja imam beskorisni panoramu zbog koje nemam mjesta za glavu. Suludo. 

I još recimo u proljeće,kad je jedini realno ugodno za vozit se s tim otvorenim po npr. seoskim putevima ili magistrali, onda znaju upasti unutra kukci i bube koje onda moraš tražiti i izbaciti van. Eto. 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ne razumjem zašto bi neko želio panorama krov, ajd dobro ako je u nekom paketu kupovine ako baš mora jer je kupovina povoljna , inače koji će ti . Niko pametan nit će buljit u nebo a za luft ima i prozor .  

Link to comment
Share on other sites

Auuuu, kakvi heretici ...kaj je ovo skup BABAe ili autoentuzijasta

Panorama je dasak luksuza u svaki auto, jebiga ako potrgas mehanizam ili roletu to je koda kazes da je automatik los jer ne salta u neparne brzine pa ga je bolje nemat, koji vrag

panorama na proljece, jesen, ja ju i po ljetu imam u jutarnjim satima ili predvecer, nikakvi kukci ne dolaze zato postoji ona mrezica

ruka kroz krov, neka dobra muzika , gas i uzvik a-la Goca Jurić "ajmooooooooooooooo"

 

ovo za varove nekakve? i leziste auta , ne znam kaj rec 🤫

kroejšan trađediz

Edited by hrvojexyz
  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Hahah, kak je ovaj svijet sprcan... Kod mene prodano crno nebo s nekim upwards ledicama na b stupu da bi bilo luxuzno i fancy... Kod hrvoja prodana panorama za cim svjetliju unutrašnjost opet pod krinkom luksuza [emoji23].
Meni je cool zatvorena fix panorama prek cijelog krova koja se na gumbic skroz zatamni. E ta je tanka i ne papa mjesto, a moze pustat jako puno svjetla, a opet i blokirat ga. E, to ke luxuz... A ovi kurci kaj mi imamo su samo zavaravanje protivnika.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sad ispada ko da ne znam za kaj služi mrežica,ali smrdljivi martin je pametniji od nje i uspio je pronaći put u auto i zbrisati tak da sam ga 15 minuta tražio. Osim toga auto je svakako čvršći s normalnim krovom, na Insigniji se čuje zimi kako se uvija i krcka, stvarno mi to ne treba u životu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Max said:

Osim svega ovoga kaj je pere napisao meni smeta taj propuh koji nastaje već iznad 50kmh,a ja sam još imao peh da mi je sin potrgao roletu i cijeli mehanizam se popigao i tražili su me 18000kn za popravak jer se mora sve mijenjati jer ne prodaju po dijelovima i onda sam odvezao auto čovjeku koji se bavi time i on je zalijepio roletu i blokirao mehanizam i sad stoji zatvoreno a ja imam beskorisni panoramu zbog koje nemam mjesta za glavu. Suludo. 

I još recimo u proljeće,kad je jedini realno ugodno za vozit se s tim otvorenim po npr. seoskim putevima ili magistrali, onda znaju upasti unutra kukci i bube koje onda moraš tražiti i izbaciti van. Eto. 

kad vozis lepO :p 

salu na stranu, mislim da su ove starije panorame bolje napravljene od novijih.. moj scenic 2, ima super duplu panoramu, i rucni zastor, nema kaj zapest ili potrgat se, radi ko pred 18god, apsolutno nikakvo odrzavanje od prvog dana, dobro mozda sam koji put posrpicao wd-om ali nisam siguran.. mrezica koja se digne kad se prozor otvara stiti od komaraca (barem do prvog semafora :D ) a zrak se cuje nakon 130kmh i to kad je roleta otvorena :)

kaj se prostora tice, nisam siguran da ima manje mjesta od obicnih verzija :nezna:

ali kako pere kaze, mozda je i najbolja verzija stakleni krov s roletom (koja zna zapest, znam) ali stvarno da drugu dimenziju u voznji kad vrijeme to dopusta.. ali to ti ionak dodje ko i 4x4, kolko puta godisnje ti koristi? :D 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Tenerife iznajmio jelkicu C1 sa platnenim krovom. Koji užitak. Rekao bih 90% vremena smo vozili sa otvorenim krovom. Vis svijetla, svijez zrak. Samo po autoputu smo zatvarali, kada smo išli na Teide, bilo -1 ili kada je pala kiša. Ostalo skoro uvijek otvoreno. Doduše vani je bilo 25c. Toliko mi je dobro da razmišljam promijeniti Focusa za sličan malo auto obavezno sa platnim krovom ili panoramom. A opet panorama mi bolja jer i po hladnijem imam više svijetla. A mijenjati za par mjeseci ne znam 😞

 

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji jeftini VW servis, naravno, ako misliš na ovašteni... Zapravo, postoji, ako imaš VW UP!

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Mislim servis koji hoce upisati u knjizicu ono sto je radio.. dakle zamjenu ulja svakih 15000 km.
Koliko kosta, nije sad sporno, nego taj pristup..
Link to comment
Share on other sites

Išao sam pogledati onaj A6 kaj sam stavio link na prošloj stranici.

Frajer ga je ujutro išao oprati tako da motor nije bio skroz hladan da čujem jel zvekece lanac. Servisi su svakih 30tkm rađeni, to mi se nikako ne sviđa. Motor radi mirno ali tko zna do kad. Bio je na par strana lakiran ali nije bio razbijen koliko čujem i vidim. Iznutra uredan ali sam otkrio, a nije ni vlasnik vidio to prije, da mu curi voda iza lijevo u prostor za rezervnu gumu koju neka i di je akumulator. Ima plijesni i vidi se mokro. E sad otkud to sve ne znam ali ni to nikako nije dobro. Mjenjač je rastavljan i popravljan, veli da ga je to koštalo 4000€. 

Mjesta unutra ima možda malo više nego u A4 što je zanemarivo, ali se ljepše sjedi 7 A4, volan se može više pomaknuti prema vozaču, sjedala su meni udobnija itd. 

Sve u svemu preskočit ću ga. Nije los ali nije ni top. I ima 12 godina i 20tkm više nego A4. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nadam se da si ga isprobao, jer sam ja svojedobno isao vidjeti jednog allroada 2.5 tdi 180 i nas troje u autu, uzbrdica prosjecna, u 3. brzini auto NIJE ubrzavao...niti nije isao ni u normalnim uvjetima (ravno, nize brzine) - cak i bivsa koja nije se kuzila u aute vidjela je da nesto ne stima

zaobisao sam ga sirokim lukom, mada me jako rajcao (imao je neke offroad elemente naglasenije nego stock) i zvuk sestaka tdi je nenadjebiv bio...ali je isao REALNO kao da je 1.9 tdi 110, mozda i slabije

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.