Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

A4 allroad je 2.0 TDI 177ks, nije šestak! Tak da ne očekujem neke brzinske rekorde,ali sigurno je bolji od Insignije sa 160ks koja je troma za poludit jer je užasno teška! 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ruske said:

nadam se da si ga isprobao, jer sam ja svojedobno isao vidjeti jednog allroada 2.5 tdi 180 i nas troje u autu, uzbrdica prosjecna, u 3. brzini auto NIJE ubrzavao...niti nije isao ni u normalnim uvjetima (ravno, nize brzine) - cak i bivsa koja nije se kuzila u aute vidjela je da nesto ne stima

zaobisao sam ga sirokim lukom, mada me jako rajcao (imao je neke offroad elemente naglasenije nego stock) i zvuk sestaka tdi je nenadjebiv bio...ali je isao REALNO kao da je 1.9 tdi 110, mozda i slabije

Nisu njemu bili svi konji na broju 😉

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Max said:

A4 allroad je 2.0 TDI 177ks, nije šestak! Tak da ne očekujem neke brzinske rekorde,ali sigurno je bolji od Insignije sa 160ks koja je troma za poludit jer je užasno teška! 

Vjerojatno je mislio na ;

Audi A6 (C5) Allroad Quattro 2.5 TDI 180 KS (2000 - 2006) ili ovaj https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a4-allroad-2.5-tdi-v6-quattro-oglas-22180988

 

Edited by Bruno
Link to comment
Share on other sites

da, mislio sam na A6 allroad oko 2000g je bio, ne sjecam se. isao je ko krepana kokos

Link to comment
Share on other sites

a imao je 17g, a sad koliko km, ne sjecam se, ali mislim oko 280...barem po urici

Link to comment
Share on other sites

https://www.njuskalo.hr/auti/audi-q5-2.0-tdi-tronic-oglas-39208949

 

Danas sam išao pogledati i provozati ovaj auto. Vozi ga gospon od 79 godina, fin čovjek. Auto je apsolutna apoteka, garažiran, bez crtice izvana i iznutra. Jedini je problem kaj meni ne paše jer je dosta tijesan za lijevo rame i po meni pretvrd i prebucan. Jednostavno mi ta koncepcija auta ne paše. Treba napraviti veliki servis, 6500kn u PIA. I zimske gume na 17 felga.a su iz 2012 tak da su za bacit. Inače stvarno auto izgleda ko da je iu salona sad izašao. Čovjek bi i cijenu spustio i još i za veliki servis ali kaj kad nije to to. I nema prednje senzore,  navigaciju ni Drive select tak da je onak to malo bzvz. 

Onda sam išao onaj A4 Allroad iz druge teme provozati i stvarno mi je sjeo, jako lijepo se vozi, daleko je udobniji, osjeća se puno veća povezanost s autom, tiši je puno i ovjes je finije podešen, a ima i nekako daleko bolji šus u svim režimima, kao da ima 30 konja više a ne 7. Uglavnom idemo u pon dići ga na dizalicu da ga još malo pregledam i da mehaničar kaže svoje ali za sad mi se čini da bi to bilo to. 

Išao sam i onaj A6 vidit ali to nije auto za kupit, previše minusa ima pa mi se ne da ni pisati. 

E da, bio sam danas s braticem i ovaj Duster gledat, njemu treba za firmu, bavi se geodezijom pa bi mu tak nekaj bas odgovaralo. On je htio uzet ovu Vitaru ali meni se čini pametnije Duster za to kaj njemu treba, povremeni odlazak na teren ali ne teški, samo bijeli put il' tak nekaj, dakle 4x4 nije potreban, samo odstojanje, a i da iza može položiti dio klupe radi smještaja opreme koja je dosta dugačka. Kaj mislite? Vozi se i izgleda kao novi auto, prijašnji vlasnik je navodno umro pa su ga ovi u toj kući otkupili valjda. Ugl ima još i garanciju do 5/23. 

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.0-tce-kupljen-nov-hr-samo-14-t-km-oglas-39115114

https://www.neostar.com/hr/suzuki-vitara-1-6-premium-gl--3

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam takav Q5 quattro automatik samo 3.0 TDI i imao je kožu. To mi je bio jedan od najudobnijih auta u kojima sam se ikada vozio. Meni su sicevi također bili nekako uski odnosno za mene slim-fit su bili taman. U takvom autu očekuješ široku duboku fotelju.

Buraz i ja imamo dječje sjedalice u Dusteru i Cliu pa vidim koliko mjesta ostaje na prednjim sjedalima i meni i njemu. Ako izuzmeš bunker, Duster nije iznutra puno veći od Clia. Bunker od Dustera je nekako kockast, nije dubok. Za dugačke stvari je možda bolje uzeti nekog karavana.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Duster ima ravno duplo veći gepek od Clia2. 

A Q5 sa zračnim ovjesom je nešto skroz drugo od ovog gore spomenutog.

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Meni je prva asocijacija bila kad sam vidio onaj q5 , koji komunizam.

vjerujem da je auto u dobrom stanju, netko ce vjerovatno biti vrlo zadovoljan s njim, al nekak ocekujes vise (bar ja) od auta te klase.  Sve nekak sterilno, ovi sicevi, izvana isto, sta ja znam..

Tu se mozda najvise vidi napredak u tehnologijama i dizajnu, qashqai skicam malo ovaj novi valjda kaj je 2018izaso, bas su tu negdje cifre 18pa nadalje, osobno meni pozeljniji auto (iako niza klasa od q5 a i automat u nissanu je losiji od audia)

 

Link to comment
Share on other sites

Duster ima ravno duplo veći gepek od Clia2. 
A Q5 sa zračnim ovjesom je nešto skroz drugo od ovog gore spomenutog.

Ima skoro 200 litara veći bunker. Mislio sam na ponudu prostora u kabini.

Q5 koji sam vozio nije bio na zraku. Ja sam se isto pitao gdje je pola milijuna kuna u tom autu. Izvana izgleda bezveze, kao napuhani Grande Punto. OK, udobnost je tu. Lakše se ulazi i izlazi iz auta, DSG radi super i sa 4x4 fino elastično lansira ali pola milje kuna za to?

Radije daleko jeftinije Superba DSG sa 2.0 TDI. Puno manje love za kupiti i za održavati, a bolje izgleda.
Link to comment
Share on other sites

Meni je otkriće ovih dana Kodiaq.

Za 36 kila eura 4,7 metra novog povišenog auta i 150 konja, oke sa šaltungom, ali sve skupa neloša VAG-ova izrada i neki polupremium osjećaj

Mislim da nitko ne daje toliko auta za toliko novca

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, filipbabok said:

Meni je otkriće ovih dana Kodiaq.

Za 36 kila eura 4,7 metra novog povišenog auta i 150 konja, oke sa šaltungom, ali sve skupa neloša VAG-ova izrada i neki polupremium osjećaj

Mislim da nitko ne daje toliko auta za toliko novca

 

iako je dobrano poskupio, još uvek je vrlo dobar omjer uloženo/dobiveno...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, filipbabok said:

Meni je otkriće ovih dana Kodiaq.

Za 36 kila eura 4,7 metra novog povišenog auta i 150 konja, oke sa šaltungom, ali sve skupa neloša VAG-ova izrada i neki polupremium osjećaj

Mislim da nitko ne daje toliko auta za toliko novca

Davali su oni. Taj auto je prije pandemije bio 11 soma ojra jeftiniji (TSI).

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ok

Napisao sam "daje", trenutno.

Možda ovi komadi metala i plastike i Dacije.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Med0 said:

Davali su oni. Taj auto je prije pandemije bio 11 soma ojra jeftiniji (TSI).

Ja sam svoj ulovio zadnji cas po normalnoj cijeni :luda::happy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kodiaq je rađen na platformi Q5/Passata. Osnovna cijena od 185.000kn za benzinca je bila bagatela. Pretpostavljam da je to zato jer benzinca skoro nitko nije kupovao pa su ga držali nisko. Osnovna 2.0 čađara je bila skoro 10k€ skuplja. Sjećam se kao jučer jer me auto oduševio kada je došao u salone krajem 2016.

Ali kada su ljudi skužili da je taj 1.5 TSI dobar motor s kojim Kodiaq malo troši onda je polako krenulo, a Škoda je malo podigla osnovnu razinu opreme pa su još u pandemiji narasle cijene auta i eto nas na današnjoj cijeni osnovnog Kodiaqa TSI.

Link to comment
Share on other sites

dobro sta svi imate protiv nexen guma?!?!? sta im fali? odlicne su za tu lovu koliko kostaju...a winguard sport i sport2 su PREODLICNE i ne vidim potrebe za skupljim markicama, kad ove zadovoljavaju sve uvjete, kisa snijeg hladno...

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam zadnje dvije ljetne sezone vozio na Nexenu i ne mogu reći da su lose, sasvim pristojne gume. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.