Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Da nije švercer i da ima zadnja vrata, sutra bih otišao po njega. :)

Link to comment
Share on other sites

On 29. 12. 2022. at 13:03, filipbabok said:

Prvi hibridni auto je predstavljen 1900. godine.

Prvi komercijalno uspješan hibridni auto je izašao 1997.

WLTP ciklus je predstavljen 2018.

A ti isto loviš ljude za riječ bezveze. Da, prije njega je bio NEDC.  Je*eno nebitno. Netko je davno rekao:

"Ajmo staviti električni motor pored benzinskoga da smanjimo CO2 output na homologaciji. Baterija s kojom može prijeći 2-3km će biti dovoljna. Bit će skupo ali ćemo ljudima prodati priču o zelenoj energiji i obećati nerealno malu potrošnju pa će se naći tko će to kupiti."

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već na off topicu, ova Honda mi se čini skoro savršen auto; pretežno je električan -  vozi uglavnom na struju (benzinski motor krca strujom baterije), osim na višim brzinama na AC-u. Istovremeno ima sve prednosti strujaša: moment i ubrzanja, kao i prednosti normalnog motora: ne treba strujno punjenje (točiš samo benzin), dakle imaš izvrsnu autonomiju.

Vidim da je potrošnja na testovima oko 6 na AC, a oko 4 - 5 u gradu!
Ubrzanje je 7 sekundi sa odličlnim međuubrzanjima, 350 Nm momenta (vjerojatno zahvaljujući elektromotoru), izvrsno ogibljenje i držanje ceste, odlična preglednost. puno opreme... mislim što bi čovjek više poželio?
Osim da košta 10 k€ 🤣

 

Edited by WeirdFish
Link to comment
Share on other sites

Poslije Božića mi je čovjek kojem sam prodao Astru G u odličnom stanju za 2 200 € (😒) poslao SMS:
"Trošio mi je malo ispod 6,5. Prva liga auto. Sretan Božić"
Ajde dobro, čovjek mi je bar obećao platit cugu 🤣

Sad mi je žao što sam ga prodao - trebao sam ga zadržati za po gradu - ovaj moj Ceed karavan dizlo nije za grad... nezgrapan, ni blizu okretan ko Astra, moraš mjenjat brzine puno češće nego na benzincu (suprotno onom što sam mislio za dizela) i prokletstvo za parking. Bio sam siguran da tih cca pola metra što je duži kao karavan nema veze, jer ako ima mjesta za 4m, bit će i za 4,5 metra. Figu! Oko trećine slobodnih mjesta gdje bi uparkirao Astru, ovaj autobus ne stane...

O potrošnji neću ni pričat... troši neznatno manje (skupljeg goriva) od moje Astre benzinca; 6,9 gradska, cca 7,2 AC i oko 6,2 otvorena cesta. A vozim oba auta na isti način.
A toliko sam postova pročitao na forumima o potrošnji dizela... te ovome troši 5 po gradu, te onome 3,9 na otvorenoj cesti, a nekim skoro pa proizvodi gorivo...
Ja budala popušio tu dizelsku priču za malu djecu...
I još ovi na jednom auto portalu testirali mog Ceeda (136 KS crdi) i vele da im je trošio 5 litara čiste gradske vožnje po Zagrebu! E majke ti, pa di su se ti u Zagrebu vozili?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ja ne znam kako mozete pusiti price da dizeli u takvim autima trose 5l?

meni c2 1.4 hdi je trosio 5.2, dok ga samo stara vozila je trosio 4.7-4.8. a ovakvi auti ispod 6.5-7 nemaju sta traziti

isto oni papci sta pisu prodajem 330d, trosi 5.9 - nabijem te lijepo na 330d, taj ispod 7.5 ne tosi. nigdje.

ne nasjedajte na gluposti i pricice samo da bi se prodali auti

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1.4 benzin - usput, prije nego sam ga kupio pročešljao sam forume o njemu i zabrinuo se kad sam vidio da puno ljudi (uglavnom iz Zagreba) govori kako im troši 10 - 12 l po gradu. Unatoč tome sam ga kupio jer je bio u super stanju. I onda sam otkrio da mi u 5 godina koliko sam ga imao nikada nije dostigao potrošnju od 9 l, a trudio sam se, vjerujte mi... vozio sam ga oštro cijelo vrijeme i najviše što sam uspio je 8,8 na relaciji Ri-Zg aerodrom i natrag sa tri osobe i dva kofera, brzina oko 160 i 5 500 o/min. Čiste gradske vožnje po Rijeci trošio je malo preko 8 u najgorim mogućim uvjetima; uglavnom relacije od 1 do 5 km (to zimi znači uglavnom vožnju pod čokom) sa puno uzbrdica (najčešće po Sušaku), bez da sam ga imalo štedio. Kako su oni forumaši došli do 10 - 12 l mi je nejasno...

13 hours ago, Ruske said:

ja ne znam kako mozete pusiti price da dizeli u takvim autima trose 5l?

jbg Ruske, nikad nisam imao dizela u životu, jer nisam htio - mrzim njihov zvuk i smrad koji ispuštaju. Ali zato sam godinama slušao priče od ljudi kako im troši 5 l po gradu i 5 po AC sa 160 km/h. Usput, sad kad ga imam sam skužio da na pumpi kod tankanja moram stavit rukavice, jer mi bez rukavica nakon tankanja ruke smrde ko kuga. Pitam čovjeka na pumpi zašto je to tako, a on mi kaže da benzin brzo ishlapi sa pištolja, a dizel ne... kako kaže Jeremy Clarkson za dizel: "devil's fuel".... čađara

Ali eto, ni uz najbolju volju nisam našao benzinca kad sam kupovao auto - cilj mi je bio kupiti Megane Grandtour, a naći benzinsku varijantu je gotovo nemoguće. Onda sam gledao i druge aute (budžet oko 16 k€, karavan i barem 110 KS), pa je opet skoro nemoguće naći benzinca... i tako sam nerado kupio dizela 🙁

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I ja sam slušao priče o dizel ima 3.9 u gradu. Rekao sam ajd da probam. Kupio stila jtd. U gradu 8 ,na otvorenoj nešto manje od 5 litara. Uzimao je nešto manje od 25 posto goriva u usporedbi s p307 2.0 benzin koji sam imao prije njega. Razočarao se na početku,ali onda sam zavolio taj traktor. Kako je lako kretao bez gasa,povlačio natovaren ili prazan skoro isto. Pretjecanje bez niže brzine samo potapanjem gasa.. nedostaje mi. Opet,ja sam 5 god vozio i ništa kvarova. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nosenje rukavica na pumpi je pametan potez bez obzira na vrstu goriva i smrad. Dokazano je da najveci broj bakterija imaju pistolji za gorivo.
Dnevno ih dira stotine ljudi, zdravih i bolesnih, cistih i gubavih

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Znao sam da ce krenut rasprava cim je kiju spomenuo.. kija se po potrosnji ne usporeduje s drugim autima jer trosi 20 od sto više... dci je majka za kijine dizele... meni 5.2 i po ljeti i po zimi... ode preko 6 kad sam na autoputu.. a 1.5 jos manje trosi...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Treba uzeti u obzir da ta kia ima 50% više snage, 200+ kg više i opet troši manje a ide dosta bolje. Da je nekakav 1.6dci vjerojatno bi još manje trošila.. pa atmo benzinac u tom autu bi bila razlika nebo i zemlja u potrošnji i opet ne valja 😅

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, frenchkey said:

Nosenje rukavica na pumpi je pametan potez bez obzira na vrstu goriva i smrad. Dokazano je da najveci broj bakterija imaju pistolji za gorivo.
Dnevno ih dira stotine ljudi, zdravih i bolesnih, cistih i gubavih

nemam problema s time, a redovno diram zagadene pistolje...ni prehlade, ni gripe, ni nikakve bolesti. coronu sam uspjesno zaobisao bez ikakvog pazenja ni maske skoro nisam nis nosio...

problem opci sa populacijom je da su ljudi vecinom postali mimoze. oko mene 90% ljudi STALNO nesto ima, em smrca, em kaslje, em neznam sta...najvj je i problem jer se hranis u MEKU mrtvom, pa eto jedite i dalje sranja...

sad ce biti ovdje ljudi koji ce rec ma neee kakav mek, eto ja se samo odnosim na one koji su oko mene...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dobro, ti si poseban.
Rucka pištolja za gorivo je prljavija od javnog wc, pa ti vidi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

macan, Scary i Display -znam da je dci štedljiviji od Kijinog motora, ali potrošnja mi je sekundarna kod auta (osim ako nije ogromna), samo sam htio reći da ljudi lupetaju svašta oko potrošnje.
Ono što me smeta je što je Kijin motor loše koncipiran - mojih 136 KS u crdi-u u normalnoj vožnji bez tjeranja u okretaje je sporije od dci-a 110 KS u Renault Grandtouru koji je samo 100 kg lakši; vozio sam oba, pa znam.
Kijin crdi je u rasponu od 1800 - 2500 o/min (dakle raspon najvećeg momenta) po ubrzanju mrtva krava, negdje kao i moj Astrin benzinac od 90 KS na normalnim okretajima. Istina, od cca 2500 - 3500 o/min potegne moćno i dosta uvjerljivije od dci 110 KS, ali tada i popije 7,5, pa se gubi smisao kupnje dizela u slučaju Kie, osim za ljude koji voze skroz penzionerski. Mislim, uspio sam ja potrošnju svesti na 6,2 gradske vožnje, ali to nije vožnja nego puzanje - pa ne kupuje se dizel od 136 KS ako ne namjeravaš koristiti tih 136 KS! U protivnom, uzet ćeš dizela od 100 ili manje KS.

Edited by WeirdFish
Link to comment
Share on other sites

Tak ti radi i 1.6 dci. Moras ga vise vrtiti.
1.5 dci je mali motoric.. predviđen za clio i megane. Ali su ga strpali i u vece aute jer je 1.6 dci fail.
Sa 1.6 crdi vjerojatno nebus imao nikakvih problema.
Moj kolega je imao 1.5 crdi u starom hyiundaiju.
Imao je pola milijuna kn i jos sve ok.
Crdi je jedan od najpouzdanijih dizela.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo da je tromiji na niskim okretajima iako kia tvrdi da je max moment dostupan pri 1500okt a na dci 1750okt

A možda ima i duže brzine.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.