Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ali se ne kvare toliko japanci.
Kolega ima suzuki swift 2008, 1.3 benzinac, 98 ks. Kupio ga kas je bio star 3 godine i 18000 km. Sad ima 180000 kn.
Nikad ništa. Nekidan mijenjao kuplung, jer zena ga vozi pa po brdima oko zagreba i lamela otisla.
Od ostalog na autu od 2011. mijenjano samo: ulje, filteri, antifriz, prednje plocice, akumulator, gume i zarulje.
Doslovno nista drugo.
Frendica ima hondu jazz, isto tak mislim 2009, 1.4 benzinac mislim. isto 180000 km, automatik. U 5 godina koliko ga ima samo je zamijenila ulje i filtere 2x.
Ostalo nista.

Link to comment
Share on other sites

Pa s hibridima je malo drugačije, tu kvar elektricnog dijela obocno znaci bankrot za vlasnika

Link to comment
Share on other sites

48v baterija, ISG, kompjuter ISGa, sve jeftine stvari, sve dostupno u bilo kojoj prodavnici autodijelova. 

200.gif

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, frenchkey said:

Pa s hibridima je malo drugačije, tu kvar elektricnog dijela obocno znaci bankrot za vlasnika

No tu je jednako i Japansko ili Europsko , nema neke razlike. A sad baš bankrot , tu je stvar nedefinirana  nekome je kvar običnog kuplunga znak kredita a neko za čitav auto neće trepnut .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bas tako. U drzavama u kojima ima vise takvih auta i cijene dijelova su prihvatljivije.
Realno moderni dizel si u hr i bosni nemoze priustiti netko tko ima placu 500-700€ pa ih ipak svi voze, krpaju, pile ekoloske komponente, improviziraju a realno nemaju novaca za odrzavanje bicikla iz pevexa.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, trapavi said:

No tu je jednako i Japansko ili Europsko , nema neke razlike. A sad baš bankrot , tu je stvar nedefinirana  nekome je kvar običnog kuplunga znak kredita a neko za čitav auto neće trepnut .

Neistina, klasično nepoznavanje materije.

Nisu svi hibridi isti.

Link to comment
Share on other sites

Pa ne poznam tu materiju previše ali znam da ako je ista vrsta hibrida , recimo ovo što zovu lagani sigurno nema neke razlike u cjeni eventualnog popravka ili zamjene djela bio njemački ili ne znam čiji , reci i podastri cjene popravaka pa ćemo vidit.

Dakle govorimo o istoj vrsti hibrida a ne mješat kruške i jabuke.

Link to comment
Share on other sites

Poanta je u tome da imas cijeli niz stvari sa elektricnog dijela kao potencijalan problem za pokvarit... a za šta pol litre manju potrošnju..  a i u startu koštaju znatno više... da nikad ništa ne rikne opet se ne isplati...

Edited by macan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, macan said:

Poanta je u tome da imas cijeli niz stvari sa elektricnog dijela kao potencijalan problem za pokvarit... a za šta pol litre manju potrošnju..  a i u startu koštaju znatno više... da nikad ništa ne rikne opet se ne isplati...

To je apsolutno točno i po meni nepotrebno . Što god ima više nekakvih sustava ili komponenti to je i veća mogućnost kvarova . Ma nije to samo što se hibrida tiče nego i sveg ostalog . Nažalost na modernim vozilima su svi kvarovi skupi jer sve to zahtjeva dijagnostiku i boga pitaj što ne.

Link to comment
Share on other sites

Pokusavam shvatiti sa cime se stavljaju u kontekst skupoca popravka hibrida? Usporedjivati recimo Mercedesa sa Meganom 1.6 16v?

Skup u startu? Mozda. Recimo Toyota 1.8 hibrid sa svojih 122ks je oko 30k eura, dok Megan dizelas sa 115ks automatikom je oko 28k eura. Naravno nema smisla usporedjivati megana benzinca sa rucnim mjesnjacem. E sada ovih 2000€ meni ide u opremu, boju, garanciju i slicno.

Cijena servisa, barem za Aurisa je u 1000kn, u ovlastenom i to u prosjeku 3 servisa. Dakle servis na 15k km, 30k km i 45k km sam platio oko 1000kn. Prvi i treci nesto manje, drugi vise jer ide i kociona tekucina. Koliko je servis za DCIa u ovlastnom?

Kocnice nisam dirao, kada sam zadnji put mijenjao gume na oko 50k km bilo je debelo preko 1cm plocica. 

Pricati o trenutno sto vozim, dakle 2.0 hibrid gdje imam 184ks, Megane nesto tako novo ni u ponudi. Koliko vidim najjace sto se trenutno moze kupiti je TCE 140ks sa rucnim mjenjacem. To uopce ne zelim usporedjivati.

A sto se tice polovnih, ima jedan Prius gen 2 na forumu. Nemam pojma koliko je star, ali mislim 250k km i niti jedan skuplji servis / popravak na autu.

A realno svatko tko hoce moze bezinski dio odrzavati u garazi. Ja to ne radim ni na Focusu, ne planiram ni na Toyoti.

A sto se tice opeme i elektronike u tom smjeru idu svi. Tu se kod novijih automobila jednostavno ne moze birati. Tako da usporedjivati auto iz 2003 sa autom iz 2013 i onda jos sa autima iz 2023 nema smisla niti u jednom pogledu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Upravo tako , to što bi napr ja volio auto bez ikakve opreme taj film neću više gledat ako budem kupovo novo a ni polovno a da nije punoljetno.

Link to comment
Share on other sites

Poanta je u tome da imas cijeli niz stvari sa elektricnog dijela kao potencijalan problem za pokvarit... a za šta pol litre manju potrošnju..  a i u startu koštaju znatno više... da nikad ništa ne rikne opet se ne isplati...
Uopće se stvar ne vrti oko veće ili manje potrošnje, već oko CO2.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

CO2 je direktno povezan s potrošnjom 
Fosilnih goriva, jer nenormalna potrosnja el. energije im je ok, auto koji trosi 30kw/100km definitivno nije energetski učinkovit.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To sigurno nije prioritet u ocima kupca ne.. gledamo potrosnju ne...? Kod kupnje... kod uvoza gledamo co2 😀

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trapavi said:

Pa ne poznam tu materiju previše ali znam da ako je ista vrsta hibrida , recimo ovo što zovu lagani sigurno nema neke razlike u cjeni eventualnog popravka ili zamjene djela bio njemački ili ne znam čiji , reci i podastri cjene popravaka pa ćemo vidit.

Dakle govorimo o istoj vrsti hibrida a ne mješat kruške i jabuke.

Ima toliko vrsta i izvedbi da je to gotovo nemoguće pohvatati nekim smislenim tehničkim nazivima, kategorijama i slično. Radije se koriste naziv modela i godište.

Sve i svemu, ima ih boljih, lošijih, pouzdanijih i ubitačno nepouzdanih.

A sada, da ne ispadne da hvalim nešto što ja imam nego je istina da ja imam nešto što su svi hvalili.

Dakle, toyotini hibridi pa mnogo mjesta prazno pa onda može netko na drugom mjestu.

Uostalom, to će reći svi koji su imali ijedan toyotin hibrid. Ekipa iz EV-clinica itekako zna svoj posao i 99% su u pravu osim ovoga što Toyotine hibride trpaju u isti koš sa svime ostalim hibridnim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hibridi postoje da bi se smanjio CO2 output na WLTPu. Točka. To im je jedina svrha.


Plugin hibridi imaju nekima više smisla ali ne znam kako je s njima dugoročno. Motor im se premalo upotrebljava i stalno je hladan što nije dobro za njegovu trajnost. Deru na zamjenskim baterijama….

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prvi hibridni auto je predstavljen 1900. godine.

Prvi komercijalno uspješan hibridni auto je izašao 1997.

WLTP ciklus je predstavljen 2018.

Link to comment
Share on other sites

Haloooo @ivan.martinko

Vidim da si aktivan na elektrišen mašinen

Nisi mi odgovorio tamo u nekoj temi, lagano ignore haaaa?

Jesi dotepenec il nisi?

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Med0 said:

Hibridi postoje da bi se smanjio CO2 output na WLTPu. Točka. To im je jedina svrha.

Ako je tako ja sam potpuno za. WLTP, ili koju god hoces skracenicu :)

Focus 1.6 ti VCT sa 115ks trosi cca 10l
Corolla 2.0 Hybrid sa 184ks trosi 6l.

Inace isti vozac, ista tura, isto vrijeme, isto sve. Ista temperatura grijanja. Jedino u Corolli jos se koristi grijanje sjedala i grianje volana. To dvoje nema Focus.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ivan1902 said:

Teslama trenutno nije problem nije problem mali domet, problem su niske temperature i zamrznute kvake, dakle, ne može se niti ući u auto.

Uostalom, auto im je dizajniran u Kaliforniji...b783830c199eff30ae74fa7fa66a1210.jpg

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
 

I Reno počeo imati takve kvake😉

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Domba said:

Ako je tako ja sam potpuno za. WLTP, ili koju god hoces skracenicu :)

Focus 1.6 ti VCT sa 115ks trosi cca 10l
Corolla 2.0 Hybrid sa 184ks trosi 6l.

Inace isti vozac, ista tura, isto vrijeme, isto sve. Ista temperatura grijanja. Jedino u Corolli jos se koristi grijanje sjedala i grianje volana. To dvoje nema Focus.

Koliko daju garanciju 5 godina na sve i 10 na bateriju? Neznam kak to ide?

Link to comment
Share on other sites

Toyota daje 10 ili 160k km godina garanciju na auto cijeli ako je servis u ovlaštenom. Toyota relax Garantie.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Domba said:

Toyota daje 10 ili 160k km godina garanciju na auto cijeli ako je servis u ovlaštenom. Toyota relax Garantie.

Stari info, po novime 185.000 km... Bio nedavno s Yarisom na servisu. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.