Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

tko zna u kakva su opasna ulaganja ububali novce, mnogo firmi je propalo jer se zadužilo preko noći.

nemam pojma što stoji iza toga niti me interesira ali moguće je da su pozadina razno razni scenariji u koje nemamo uvida, nije kažem prva firma koja je tako propala.

znam za neke firme koje su odlično poslovale i imale dobiti ali su se odjednom maksimalno zadužili gdje god su mogli i gazde pobjegli u brazil sa milijardama a ovo sve otišlo u stečaj..

Link to comment
Share on other sites

Njuškalo luduje kad god ja nešto kupujem/prodajem. Pred par mjeseci sam tražio veći traktor za šumarstvo i tad su počeli naplaćivati takve oglase. Sad su pak počeli naplaćivati za aute par dana prije nego je Meganče počeo tražiti novog vlasnika.

Link to comment
Share on other sites

Od prijatlja planiram kupiti Megane II sedan 1.6 16V 2006 godina. Auto je presao 180000 km. Auto je u solidnom stanju. Unutrašnjost je nešto pohabana, volan, sjedalo vozaca, i rukohvati na vratima. Također, originalni radio je zamijenjen, lijevi zmigavac ubrza kad se stisne kočnica i postoji neki zvuk koji se cuje  kad se vozi, kao neki huk (nešto kao vou vou vou vou) i frekvencija ovisi o broju okretaja motora.  Frend je prvi vlasnik i auto nikad nije bio u sudaru. 

E sad, traži 3500 eura, pa me zanima sto vi mislite o tome. Takoder, zadnji veliki servis je raden na 120000 km, ja bi nakon kupnje odmah napravio kompletan servis (filteri, remeni, ulje, svjecice...) i bilo bi dobro kad bih imao neku procjenu koliko bi me tako nesto kostalo.

Link to comment
Share on other sites

Taj huk ce biti nesto na razvodu remena..

A cijena jbga preko tipkovnice ti nitko ne moze odrediti koliko vrijedi.

Ja prodajem svog 1.9dci coupe luxe privilege sa 210tkm i registriran od danas isto za oko 3500e

Link to comment
Share on other sites

Takav sam ja zvuk imao i bila je krivac pumpa vode. Dijelovi za veliki servis su 1000-1500 kn ovisi sto sve mijenjas. Pumpa je 350 kn cca.

Link to comment
Share on other sites

a taj vou vou.... možda lager ili samo loše gume ? 

za žmigavac koji se ubrza je krivo uzemljenje najvjerojatnije zadnje, 

ja imam takav motor doduše moj je EURO III ali u pravilu je isti. Varijabilna remenica kako je s njom ? 

a servis ista stvar i ja ga planiram napraviti

cijene su okvirne

filter zraka 100kn

filter ulja 60kn

sviječice 120kn

 filter goriva 70kn 

ulje motora 5w40 (kako je po katalogu) 185kn 

ulje getribe 75w80  210kn 

ulje kočnica cca 100kn 

filter kabine 100kn 

_______________________________________________

sad ono kaj znam kaj zna otići na tim motorima su senzori, osobiti za rikverc (zeleni senzor) 110kn i zna ulje puštati na senzoru za ulje 60kn. 

a neke ostale cijene: Spone volana cca 100kn 

podizači stakla 400kn 

diskovi zadnji 1200kn + pločice nekih 200kn 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ako vou vou ovisi o broju okretaja motora onda nije kotač nego nešto na mehanizmu motora.. pogotovo ako se čuje na leru kad daš gas i u svakoj brzini jednako..

Link to comment
Share on other sites

Hvala vam na informacijama.

Ovaj vou vou zvuk se ne cuje u leru, samo kad se automobil krece, ne cini mi se ni da je stvar kotaca, jer ne ovisi o brzini kretanja. Vise mi se cini stvar kod prijenosa snage. Ali nema bas smilsa ovako nagadati. Dogovoriti cu se s prijateljem da prvo odemo zajedno kod mehanicara na pregled da vidim koliko toga bi trebalo srediti.

Imate prijedlog za neku mehanicarsku radnju tu u ZG?

Link to comment
Share on other sites

Njuškalo od 7.12.'16. počinje naplaćivati kategoriju "osobni automobili" - 30 dana za 76 kuna, 60 za 84 kune i 90 za 107 kuna. Trenutno je u toj kategoriji 64800 oglasa. Baš me zanima koliko će ih biti za par dana i hoće li se svi prebaciti na Plavi oglasnik (trenutno 3100 auta) i Index (trenutno 2900 oglasa) koji su (nadam se, zauvijek) besplatni. 

10 dana kasnije:

njuška - 56000 (od čega je 8500 u kategoriji karambola, što je prije bilo spojeno)

plavi - 4100

index - 3200

p.s. mislio sam de će index preteći plavi u ovoj kategoriji

Link to comment
Share on other sites

Zapeo mi je za oko c4 1.6 16v 80 kw. Benzin. Ima li itko iskustva s doticnim motorom i autom? Imam solidnu kombinaciju. Dao bi FIAT i 1000e a ja mislim dati manje i dobio bi c4 2008 runner pack. Super oprema. 

Link to comment
Share on other sites

Nitko nista ne zna o c4 i PSA 1.6 16v motoru? Dajte vise.. Ne vjerujem da nitko ne zna

Link to comment
Share on other sites

To bi trebao biti na remen motor, onaj 66kw je lanac i vole trositi ulje, imam jedan 207 na odrzavanju i okine cca litru na 1000km.

Ovaj "tvoj" je ok po tom pitanju ali imaju manu da im brtve glave prosline ulje sa strane distribucije pa pogledaj da li je motor svjeze pran ili je slinav, ako nije bit ce. Popravak cca 2000kn+ distribucija.na c4 je rikla centrala na oko 80tkm i letva otprilike u to doba..

I nemoj misliti da ce trositi kao jtd, ocekuj oko 8-10gradske a otvorene naravno manje. Imam 2 307 i 1 c4 na odrzavanju i ovo su rijecke potrosnje tako da ne mora vrijediti za druge gradove.

Pardon, 66kw je 1.4 16v..

 

Link to comment
Share on other sites

Potrosnja mi nije stavka. Auto kad vozim za svoje potrebe malo se vozim. Ako trebam za firmu oni to plate. Veseli me mirnoca benzinca.ovaj doticni ima 190 tkm. Malo mi se to cini puno. Ima i servisnu. Sad sta ocekivati na toj km? Mlad je prilicno. 2008. Citam da ima dobru zvucnu izolaciju a to mi je vazno. Malo je tezak pa ocekujem mlitav auto. Da je bar 2.0

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ne znam o tome motoru puno, no mislim da će bilo koji prijelaz sa turbodizelskih 85kw na atmosferskih 80kw rezultirati blagim razočaranjem :). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Odustao od c4. Kako to biva "krivo" sam shvatio oglas. Auto ima servisnu ali od neovlastenog. U nju nikak ne mogu vjerovati. Bio je sluzbeni sto znaci da ga je vjerovatno svatko jahao. A cuvao nitko. I previse je to km za te novce. Za iste ima ista godina sa 80 tkm od prvog vlasnika. Gume celave a dimenzija je 205 50 17. Oko 850 kn iole pristojnija guma. Ukratko trebao sam dati FIAT i 1000 e za doplatu. Jos mi zreba 1600 za prepis pa 2000 za veliki servis plus oko 2500 za gume. Sve skupa=neisplativo. FIAT ima nove gume veliki servis i nove amortizere plus opruge te vilice. Samo mu ulje zamijenim i to je to. Mora čekičati po drnišu za koji mjesec po faraonovom gradu :-)

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Sviđa mi se jedna laguna 3, 1.5 dci u black edition opremi, točnije ova:

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-1.5-dci-110-black-edition-oglas-21143630

Meni lijep dizajn, relativno mlad auto s malo km. Iskustvo neko imam s 1.5 dci od 63kw a ova je 81kw pa bi trebala biti još bolja ili ne?

Uglavnom ima li itko iskustva s navedenim motorom i autom?  

Edited by nansale
Link to comment
Share on other sites

Ako si zadovoljan s prostorom unutra, mislim da je to najrazumniji odabir u d-segmentu... posebno to godište gdje su otklonjeni svi nedostaci...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sviđa mi se jedna laguna 3, 1.5 dci u black edition opremi, točnije ova:

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-laguna-1.5-dci-110-black-edition-oglas-21143630

Meni lijep dizajn, relativno mlad auto s malo km. Iskustvo neko imam s 1.5 dci od 63kw a ova je 81kw pa bi trebala biti još bolja ili ne?

Uglavnom ima li itko iskustva s navedenim motorom i autom?  

Ja sam kupio BE iz 2012. sa 140 000km i nakon jos 40 000km odvozenih mogu samo reci da sam prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Mnogo si skup Max ;)

Obzirom na to u kakvom je stanju auto, kilometri i koliko ima novih dijelova nisam bas skup ? Kojekakva krama se uvozi i prodaje za skoro slicnu lovu. 

Link to comment
Share on other sites

Obzirom na to u kakvom je stanju auto, kilometri i koliko ima novih dijelova nisam bas skup ? Kojekakva krama se uvozi i prodaje za skoro slicnu lovu. 

Imas Motrio ulje u njemu...pada cijena odmah ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.