Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

26 minutes ago, MilosB said:

drugovi moji.... ne mislite da to zapravo pokazuje kolko je novac izgubio vrijednost ?! a ne to da su auti poskupeli.... 

Bingo.

Već 3 godine se ljudi hvale kako mogu dobiti za auto više ili isto nego kad su ga kupovali. 

Prodajte onda svoje automobile i probajte s tim novcem kupiti nešto što ste mogli prije 3 godine.

Sretno.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Moj je star 4 godine. Platio sam ga s uvozom sve skupa recimo 21 000. Da ga prodam za 22 nema šanse da kupim bolji ili barem približno sličan njemu.

Bojim se da ću ga voziti koliko ide, a sljedeći kojeg ću kupiti će vjerojatno biti lošija klasa/oprema. Ako ne zaradim pare za finu nadoplatu.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, trapavi said:

Konačno točno ono što i je .

pisem ja o tome vec jako dugo... isto je i s vrijednostima nekretnine itd... kada stabilne investicije rastu godisnje 10-20-30% onda valjda vam treba biti jasno sta se desava s vrijednosti valute... 

Link to comment
Share on other sites

Sigurno je da je novac izgubio neku vrijednost, samo ipak nije izgubio 100+% kako govori Njuškalo automobili sekcija.

Slično kao i kod svega, u ovom globalnom svijetu, na temelju špekulacija se može zaraditi najviše, pa tako je i u ovom slučaju, novih i rabljenih automobila. No špekulacije se ispušu (vidjeli smo kako je to kod nerealnih dizanja cijena struje, plina i ostalog bilo zadnje 2-3 godine). Kada ljudi shvate da ima novih automobila ako se učini određeni kompromis, padat će i cijene rabljenima...

Link to comment
Share on other sites

@Vuco iznenadio bi se kolko je izgubio... a novih nema kompromis.. tj koji kompromis, vozit novog dustera? nisam protiv njega ali je on jedino dostupan a i da predje potraznja s drugih na njega bi i njemu cijena skocila u nebesa... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj isti daster je trenutno isto jako precjenjen. Da ne govorim i kao polovni , gotovo da je ista cjena polovnog dastera i nisan qashaja. Razlika je vrlo mala a ipak ni najopremljeniji daster nije ni blizu najlošije opremljenog qashaja.  To sve iako je kao novi daster značajno jeftiniji od qashaja. Neki i čak duplo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vuco said:

Sigurno je da je novac izgubio neku vrijednost, samo ipak nije izgubio 100+% kako govori Njuškalo automobili sekcija.

Slično kao i kod svega, u ovom globalnom svijetu, na temelju špekulacija se može zaraditi najviše, pa tako je i u ovom slučaju, novih i rabljenih automobila. No špekulacije se ispušu (vidjeli smo kako je to kod nerealnih dizanja cijena struje, plina i ostalog bilo zadnje 2-3 godine). Kada ljudi shvate da ima novih automobila ako se učini određeni kompromis, padat će i cijene rabljenima...

Pa... I je... Barem za ove najvažnije stvari, a to je hrana, primjerice...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pa recimo da sam kupovao dobro janje ili jare za 100 eura a sad je to isto 150 eura . S tim da sam moraš klat i derat .

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, laci said:

Koji qurac?

Tom logikom moj gtline 2014 sa 110tkm vrijedi 20hiljada skoro, ajd dao bi ga za 17940.. i platim sladoled 

Ne pilaj naopako, znas dobro na sto sam poentirao. Nije da je moj auto najbolji, nego je inflacija napravila svoje i tih 10 k EUR stvarno danas nije ništa posebno kada govorimo o kupnji auta..    Moj megane je prije 7,5 godina nov koštao 17,5 k EUR, a danas isti takav, potpuno usporedivi novi model košta 30 k EUR. O tome ja pričam 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MilosB said:

drugovi moji.... ne mislite da to zapravo pokazuje kolko je novac izgubio vrijednost ?! a ne to da su auti poskupeli.... 

Ima tu i drugih faktora.

Poskupjeli su skoro svi materijali i prije inflacije pogotovo metali. Shipping je poskupio prije inflacije. Danas jedan komad plastike ili mehanike na autu od iskopa rude do stavljanja u auto obiđe više svijeta nego što ću ja ikada i tako skoro sve. Naravno da i to prilično diže cijenu.

A inflacija je dobar izgovor da se proizvođači dogovore i napumpaju cijene. Zarade više, proizvode manje. Prejaki su da ih se dotakne po tom pitanju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa recimo isto tako da za 20 000 eura od novih auta možeš kupit ono što preko 2 visi ili blizu tog.

Link to comment
Share on other sites

On 04. 08. 2023. at 7:40, dado_sk said:

To mu je auto kuća dala procjenu da ga oni njemu prodaju. Tko bi za ovo dao 8800??

Par stranica niže sam detaljno naveo iskustvo sa oglasnom za Meg III Grandtour dCi 110 iz 2013. GT Style koji sam išao gledati sa ženom.

140.000 stvarnih kilometara, a auto je bio skoro groblje, teško zanemaren i udaren u prednja desna vrata što su mi priznali kada sam skužio da je tu nešto rađeno i lakirano. Tražio je 7300€, dao bi ga za 6500€. Da ga se dovede u red s onim što se zna već si na 9000€ a di je još ono što se ne vidi što je (smrdi ispuh u kabinu, osjete se neki zubci pod rukom dok rotiraš kotač na dizalici...) i ne zna odnosno tek se treba otkriti.

Ja sam se zahvalio i otišao a auto je odmah poslije prodan.

Ovih dana sve prolazi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Med0 cijene sirovina su se vratile na pre covida vec skoro god dana... Proizvodimo tisuce tone celika godisnje i cijena celika nam je izuzetno bitna... 

Po meni je ova nestasica umjetna kako bi se nahajkalo cijene... Cijene transporta su malo vise ali transport nije dio cijene tolko kolko bi trebalo biti da to tolko poveca cijenu proizvoda.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Varaš se za transport u autoindustriji. To nisu zanemarive cifre. Znam to iz prve ruke.

Dizanje cijena je jedan od načina da se smanji potražnja a kriza je jedan od načina da se lovi u mutnome između ostaloga i još više dižu cijene. Pa i HNB je rekao da trgovački lanci imaju tolike zarade zbog dizanja marži a ne zbog inflacije. I kome je pala dlaka s glave zbog toga? Samo ovcama koje šišaju.

Što ne bi onda svi tako pa i autoindustrija...

Iako... meni je više žao dati 10.000€ za 10god izraubani auto s 200.000km+ nego 25.000€ za sličan takav novi.

Link to comment
Share on other sites

@Med0 ne znam cijene transporta na kopnu, al na moru (onaj najskuplji dio) je zanemariv naspram cijene vozila...  

Jeste, cijena kontejnera je skocila s 2k na 7-9k€ za pojedinacni kontejner a u kontejner stanu 4 vozila.. No auto proizvodjaci zakulljuju mnkgk vise kad ih koriste.. No vecina vozila se prevozi mnogo jeftinijom metodom... A komponente putuju u ogromnim kolicinama ... 

Koriste to kao izgovor kao i cijenu struje od 10% za  poskupljenje kruhaod 10% (npr) sta bi znacilo da je jedini trosak kruha struja i da se nema zarade.. Lazi i obmane no ljudi vecinom padaju na to pa prolazi...

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Med0 said:

Iako... meni je više žao dati 10.000€ za 10god izraubani auto s 200.000km+ nego 25.000€ za sličan takav novi.

Slažem se ali cijene novih su užas. Gledam Clio 5 je 20 iljad e neko smeće od tri cilindra sCe. Dacia Sandero stepway je isto tu samo što dobiješ turbinu malu i hrpu rumunjske  plastike te duže opruge. P 308 novi teško iskonfigurirati ispod 32-33 iljad e. Ne znam za golf 8 ali tu je negdje i može samo skuplji biti. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, trapavi said:

Taj isti daster je trenutno isto jako precjenjen. Da ne govorim i kao polovni , gotovo da je ista cjena polovnog dastera i nisan qashaja. Razlika je vrlo mala a ipak ni najopremljeniji daster nije ni blizu najlošije opremljenog qashaja.  To sve iako je kao novi daster značajno jeftiniji od qashaja. Neki i čak duplo.

iskreno ne pratim tolko cijene novih ali onda jos gore...

znaci imamo precjenjena smeca (da prostite narode) i precenjenja nedobavljiva smeca... jer kvaliteta pada sve vise kroz godine..  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dado_sk said:

Slažem se ali cijene novih su užas. Gledam Clio 5 je 20 iljad e neko smeće od tri cilindra sCe. Dacia Sandero stepway je isto tu samo što dobiješ turbinu malu i hrpu rumunjske  plastike te duže opruge. P 308 novi teško iskonfigurirati ispod 32-33 iljad e. Ne znam za golf 8 ali tu je negdje i može samo skuplji biti. 

Ovo se prije moglo dobit za 20k eur, 1.5dci 105ks 6.brz a sad clio od 70ks...

Screenshot_5.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Display said:

prije moglo dobit za 20k eur

I 80 m² s garažom se moglo nekad dobiti za 200k eura a sada ide glatko za 400k

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MilosB said:

iskreno ne pratim tolko cijene novih ali onda jos gore...

znaci imamo precjenjena smeca (da prostite narode) i precenjenja nedobavljiva smeca... jer kvaliteta pada sve vise kroz godine..  

Od kada misliš da pada? Od Covida ?

Link to comment
Share on other sites

kako kod kojeg proizvodjaca te modela, ali zadnjih 8-10 godina je jako veliki pad kvalitete.. npr kod Renoa nakon Clio IV, Meg 3, L3, (za twinga nemam pojma).. 

jako slican je trend i kod drugih.. inoviraju se gluposti .. pug sada ima distribucijski remen u ulju ?! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

kako kod kojeg proizvodjaca te modela, ali zadnjih 8-10 godina je jako veliki pad kvalitete.. npr kod Renoa nakon Clio IV, Meg 3, L3, (za twinga nemam pojma).. 

jako slican je trend i kod drugih.. inoviraju se gluposti .. pug sada ima distribucijski remen u ulju ?! 

Ima na 1.2 pure tech

Link to comment
Share on other sites

ma znam da ima.. frendu se na god dana starom autu krenuo rasipat i zacepio sve kanale uljne.. (vjerojatno samo do filtera) ali motor je ko zna kolko vozen s jako niskim tlakom ulja do momenta dok se pokazala greska niskog tlaka ulja tijekom voznje (na visim okretajima tek)... ko zna kolka je steta na masini a sumnjam da ce dobit novu masinu.. plus sigurno nije jedini... nisam ziher da je 1.2 mislim da je nesto jace jer je u 2008 

ima jos mnogo takvih primjera.. a vidim i sam vozila koja ima, koja vozim itd.. 

Link to comment
Share on other sites

Ima ti 1.2 tri cilindra sa različitim snagama. Ide ti od 82 KS do 140 tako nekako. Nakon tog ti je 1.6 ali taj ima normalnu distribuciju. Čitam kako je puno auta radilo promjenu ulja i remenu ( među kojima i moj ) prije roka . Na Fordu je rok 10 god ili 240 tkm. Rađeno je prije roka jer se raspadao remen . On se počne trusiti i čepi kanale te pali lampica od ulja jer gubi tlak. Tome najviše kumuje predugačak interval zamjene ulja i neodgovarajuće ulje.  Na zapadu si stavili promjenu svakih 30 iljad km,a pošto znamo kakvi tamo ljudi žive ( škrtci koji bi se .ebali za 1 e ) ,oni su radili promjenu kako je tvornica propisala. Sad,nekako im niti ne zamjeram. Marketing proizvođača je tako odradio da poveća prodaju,a škrtci jedva dočekali ne ići na servis jer kupuju i parizer na kredit. 

Prijatelj mi tamo davne 1993.došao iz Njemačke i pričao kako jedu na kredit. Kako jedu kruh pakiram u najlon vrećice,kako jedu meso iz plastičnih kutija. I k...c stavljaju u gumice jer su škrti djecu imati. Zašto bi ulje mjenjali. Na žalost,došlo to i tu.  

Admini moji,pretjerao sam . Zaslužio sam 7 dana pedalu s foruma ,,,,😔

Edited by dado_sk
  • Like 1
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.