Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

41 minutes ago, ivan.martinko said:

 

Nema puno km za to godiste. Da je dizel imao bi 470000 km 😄

Pa bolje da ima 470 otvorene ceste, nego ovaj što je u oglasu napisano da je sva kilometraža napravljena u Zagrebu uz izuzetak odlazak na more jednom godišnje i možda 2 puta slavonija...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, filipbabok said:

Di si našao tih 15.

Pogledaj na spritmonitor.

Spominjalo se na uvodnom postu di je stavljen link od rav4

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dizna said:

Pa bolje da ima 470 otvorene ceste, nego ovaj što je u oglasu napisano da je sva kilometraža napravljena u Zagrebu uz izuzetak odlazak na more jednom godišnje i možda 2 puta slavonija...

Ne vrti se samo motor 470000 km nego kotaci, lezaji, amortizeri, cijeli ovjes. Kompletan auto. Pogotovo npr njrmacke autoceste pa bude auto sav hrđav odozdo. Ajd da npr ima 200000 otvorene naprama 100000 km gradske voznje, to bi bilo slicno, ali ako dizel puno grada a malo otvorene to je lošije. Kod benzinca od kreni stani jedino moze prije otic kvacilo. Jer se cesto salta. Benzinac je za grad. Ovo sam bubnuo 470 ali ima ih i sa vise ali idu cesto za pola cijene jer ih nitko ne zeli kupiti sa pola milijuna  pa to je 13x obislo zemaljsku kuglu.

1 hour ago, Max said:

Malo mi fujkica zgleda😅

Da, zmazan je ko da su vozili pese ili alat za manji obrt

17 hours ago, dado_sk said:

Da ovo može ovoliko koštati?? Izgleda kao četvrt g klase.  

 

https://www.index.hr/oglasi/suzuki-jimny-1-5-vvtiglx/oid/3717161?ref=index_naslovnica_m

Da, taj jimny je bio skup i nov. Uzas.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, ivan.martinko said:

Ne vrti se samo motor 470000 km nego kotaci, lezaji, amortizeri, cijeli ovjes. Kompletan auto. Pogotovo npr njrmacke autoceste pa bude auto sav hrđav odozdo. Ajd da npr ima 200000 otvorene naprama 100000 km gradske voznje, to bi bilo slicno, ali ako dizel puno grada a malo otvorene to je lošije. Kod benzinca od kreni stani jedino moze prije otic kvacilo. Jer se cesto salta. Benzinac je za grad. Ovo sam bubnuo 470 ali ima ih i sa vise ali idu cesto za pola cijene jer ih nitko ne zeli kupiti sa pola milijuna  pa to je 13x obislo zemaljsku kuglu.

Martinko Zagreb je kaos, rupa na rupi...

Da ne pričam o kreni stani vožnji i svim tim utjecajima na auto koji u tim uvjetima radi skoro 200 tisuća

Dođem do slavonije i amortizer i kotač pogodi manje rupa nego ti od gračana do slavonske avenije

Jel potrebna daljnja rasprava uopće.

Ja takav auto nebi nikad kupio, izgleda blago rečeno kao svinjac preko slika. Kao takvi koštaju 9, a on svoj sa 2 seta novih guma daje za 7500...

ta mi rečenica sve govori

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jedno je sigurno. Ovaj NATO Suzuki nikad nebi kupio. Fuj. Nebi ni varšavski pakt Nivu ali ovaj NATO Suzuki je užas.  Martinko,odi pogledaj Toyotu. Šta te košta. ( osim 7500 e, ) 😂

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dizna said:

Martinko Zagreb je kaos, rupa na rupi...

Da ne pričam o kreni stani vožnji i svim tim utjecajima na auto koji u tim uvjetima radi skoro 200 tisuća

Dođem do slavonije i amortizer i kotač pogodi manje rupa nego ti od gračana do slavonske avenije

Jel potrebna daljnja rasprava uopće.

Ja takav auto nebi nikad kupio, izgleda blago rečeno kao svinjac preko slika. Kao takvi koštaju 9, a on svoj sa 2 seta novih guma daje za 7500...

ta mi rečenica sve govori

Vjerojatno nebum kupil. Veli kolega koji vozi cijeli zivot Toyote da rav4 nije udoban auto. 

Radije nissan qaskai.

Edited by ivan.martinko
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Odeš i probaš auto. Svako drugačije gleda na udobnost. Ja osobno sam probao nekoliko SUV i niti jedan nije udoban koliko sam očekivao i ljulja više nego sam očekivao. Zaključak, za mene nije SUV. Probano od CHRa do X6.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Istina, bome. Ja dok sam bio u filmu Stelvio, prije 3g, išao probati jednog. To nit leži, nit ide ništa specijalno. A slovi kao najsportskiji SUV. Kakvi li su onda ostali…🙄

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Odeš i probaš auto. Svako drugačije gleda na udobnost. Ja osobno sam probao nekoliko SUV i niti jedan nije udoban koliko sam očekivao i ljulja više nego sam očekivao. Zaključak, za mene nije SUV. Probano od CHRa do X6.

Da, vozil sam se u Citroenu C4 Cactus. Taj auto je stvarno udoban i uopce se ne osjecaju rupe ni lezeci policajci.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne sjećam se više. Vozio sam u onom prvom katusu, ali to je toliko ružan auto i izvana i iznutra da sam zaboravio.

Kažem ti nazoveš, probaš, vidiš i potrošnju i da li ti odgovara. Drugo je sve rekla kazala. Ono brat mi je rekao da mu je prijatelj rekao da je njemu bratic rekao da je analni sex super stvar :)

Edited by Domba
  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

AVNJĆ

Treba li kome otići pogledati ovog talijanskog dragulja dok nije otišao?

Screenshot_20230817-004624.thumb.png.a355b4a0c312a9aa89d9979920b0244c.png

Link to comment
Share on other sites

I vjerojatno nelegalnih farova. Meni isto dobro izgleda, za Fiata :D

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2.0 dCi 150ks 2009., postojala je verzija bez DPF, među zadnjima? To je onaj motor što svi hvale? Neke mane ili na što pripaziti ako bih išao gledati?

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

samo 96kW 130hp je bila bez dpf. sve jace su s dpf

da motor je nepoderiv.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Motor nema izraženih boljki. Pogledati uobičajeno. Ako je redovno servisiran i nema preko 250k km može još poslužiti bar 100k km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jednu manu koju sam im primjetio. zaprljanje turbije..

Nadji neku uzbrdicu s hladnim motorom i drzi gas tako da se okretaji ne mijenjaju jedno 30s cca. Dal ce izbacit resku / uci u safe mod. Uzbrdica zato sto treba opterecenje, a okretaji su vise manje nebitni. indicira turbo koji treba ocistiti jer slabo puni. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MilosB said:

samo 96kW 130hp je bila bez dpf. sve jace su s dpf

da motor je nepoderiv.

Ok, pitam jer je vlasnik rekao da je to posljednja serija koja ga nije imala, a onda sam po stranim forumima našao još nekih koji tvrde da imaju taj motor bez DPF-a pa mi nije bilo jasno.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, VedranSB said:

Laguna 2.0 dCi 150ks 2009., postojala je verzija bez DPF, među zadnjima? To je onaj motor što svi hvale? Neke mane ili na što pripaziti ako bih išao gledati?

Da, postoji verzija bez DPF-a lagune 3, stoji na naljepnici ispod haube norma zatamnjenja euro4, odnosno 1.5‐¹.

 

Kako M9R tako i K9K.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja znam samo za 96kW verziju bez dpf-a.. Nisam nasao podatke takvih za jace verzije.. Ja imam tu slabasnu inace bez dpfa...

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, MilosB said:

Ja znam samo za 96kW verziju bez dpf-a.. Nisam nasao podatke takvih za jace verzije.. Ja imam tu slabasnu inace bez dpfa...

Pa jel se ne moze mapirati? :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.