Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

1 hour ago, direstraits said:

To je stara vijest 

Ma sada u tih zadnjih 8-10, a ako je duze kd toga onda nek se propucaju :)

@dado_sk  pa zasto bi odrzavali i trunke vise nego je minimum potreban za zadrzat garanciju. I onako ga nece oni vozit nakon isteka iste ?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam pobjednika našao, a vi kako znate 😁

Screenshot_20230808-222130.thumb.png.82531ff17902824e743c7d8f691c7a9e.png

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dado_sk said:

Na zapadu si stavili promjenu svakih 30 iljad km,a pošto znamo kakvi tamo ljudi žive ( škrtci koji bi se .ebali za 1 e ) ,oni su radili promjenu kako je tvornica propisala. Sad,nekako im niti ne zamjeram. Marketing proizvođača je tako odradio da poveća prodaju,a škrtci jedva dočekali ne ići na servis jer kupuju i parizer na kredit. 

Zašto sam ja škrtac? Mijenjam točno kako proizvođač preporuča ili traži. Barem na jednom auto. Taj auto plaćam xxx€ mjesečno 3-4 godine i u to su mi uračunati servisi. Ako želim koji više to će me koštati XYZ€ i ovu cifru od xxx€ neće promijeniti. Dakle samo ću izgubiti novac na aposlutno ništa, ili pak platiti ću da tamo netko duže voziti auto. Po meni bolje da uzmem te novce natocim čorbu, platim cestarinu i pojedem sladoled u Petru Panu nego da jednostavno potrošim zbog nečega.

A onda opet tu je drugi auto kojeg sam kupio i kojeg planiram duže imati, pa sam ga obukao u PPF i koji će dobiti sve potrebno i što nije preporučeno od proizvođača samo da budem sretan i da ja budem sretan :).

A opet tu je i treca stvar. Kada kupila Mauro kojemu si drugi, treći peti vlasnik. Koji je već prošao kroz sito i rešeto, ali eto nešto novaca si nagrebo, nešto na kredit, nešto na karticu pa si slijedeći pet, sedam, deset godina zadužen i nastojis da ti auto bude što manji trošak pa onda i mijenjas sve jer je jeftinije sada nego drugi put ili ajmo češće servise da nešto više ne krene po zlu.

pa i pisao sam kako neke leasing kuće u Njemačkoj, ne ovlašteni zastupnik ili marka nego individualne kuće nude aute na 4 godine leasinga i 100k km i na autima se na 50k prvo put mijenja ulje i ostavlja filter i to je to. Poslije auti idu istočno ili južno i neka se drugi zezaju. Ušteda je velika.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Domba said:

Zašto sam ja škrtac

Pa baš zato ovo i pišem. Nisi ti "oni". Nisi ti Heinz, Udo i Hans. Ti neće jesti sladoled u Petru panu. Ti hodaju kao muhe bez glave od slastičarna do slastičarne i gledaju pola centa jeftinije. Oblače se kao zadnje livade. Ako mu platiš da pije cijelu noć još mi i ženu mazneš. Ne smeta to njemu. Glavno da je pio mukte. Eto šta smo "dobili" s EU. Otišao si van i tko će mi srediti komp sada? Nitko. Tko će mi popraviti šesticu dolje desno? Max neće jer je u Swiss. Ne piše nam se dobro. 

Edited by dado_sk
  • Like 4
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

@dado_sk matematika je jako jednkstavna. Nebitno dal je neko kupio auto za kesh ili na kredit da su mu to zadnji centi. Ako auto trazi servis na 30-40k km, a taj vlasnik ga misli prodati prije isteka garancije. Zasto bi dao i trunku vise nego je minimalno potrebno? Da bi neko kasnije imao manje troskove? Zasto, gde ce mu se to vratiti u momentu prodaje? A eventualni kvar , ako je tvornica nesto lose propisala pa krepava,  je o trosku tvornice. Vecina ima obavezu da obezbedi alternativni auto iste klase, ako ne onda ljudi imaju neko privatno osiguranje... 

Iznenadio bi se ali mjesecni troskovi auta od 0-100ooo km s svime ukljicenim a servisima pokrivenim su MANJI od onoga tko sledeci kupi.. Ako je kredit/lizing onda je kamata skuplja jer je starije vozilo, rok otplate kraci a posto auto izlazi iz garancije svi troskovi padaju na tebe... 

No dok nasi mediji trose energiju tko je di bio pre 30 godina, u Hrvatskoj imamo cijene prehrambene, stambene itd kao u Norveskoj/Svedskoj. Cijene vozila 20-50% vece pogotovo ako gledamo vozila ispod 20k€ itd itd da ne nabrajam sada,a primanja ⅓ do ¼... A oninas uveravaju kako je to dobro i kako trebamo biti sretni jer zivimo na najboljem mjestu na kugli zemaljskoj i da zato sve to vrijedi... 

Za troska mjesecni koja vecina za polovni auto vani moze imati novi.. I ne razmisljat kad ce raditi servis, te ga mijenjat svake 5 godine..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E da ali u norveškoj ne moš popit pivu na zidiću 

Vlažnost velika 

Hladni zidići 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Slažem se za matematiku ali tu onda pljuvačina o remenu ulju ne drži vodu . Normalno da se trusio jer EU škrti šljam nije ulje promjenio 50 iljad km.  Ja sam se pitao kako se nije trusio fordovim inženjerima na testiranjima? Eto,ti si mi dao odgovor.  Ovom sam liku komentar dao. Pogledaj ulje iz motora. On kaže da je motor imao 23 tkm. Nekako ne vjerujem. I onda se čude kako se raspao remen. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Pa baš zato ovo i pišem. Nisi ti "oni". Nisi ti Heinz, Udo i Hans. Ti neće jesti sladoled u Petru panu. Ti hodaju kao muhe bez glave od slastičarna do slastičarne i gledaju pola centa jeftinije. Oblače se kao zadnje livade. Ako mu platiš da pije cijelu noć još mi i ženu mazneš. Ne smeta to njemu. Glavno da je pio mukte. Eto šta smo "dobili" s EU. Otišao si van i tko će mi srediti komp sada? Nitko. Tko će mi popraviti šesticu dolje desno? Max neće jer je u Swiss. Ne piše nam se dobro. 

Dio se varas, dio si u pravu.

Ako Nijemac hoce sladoled onda ce ga i kupiti, ma koliko kostao. Ako je jeftiniji mozda hoce 2,3. Isto tako sa bilo cime. Druzem se za Heinzom, ne bas sa Udom i Hansom. Ali velikom vecinom se druzim samo sa Njemcima. Sto se tice oblacanje, tu si 101% u pravu. Otici ce kupiti ce nesto najeftinije i sto im je ok i dobro, imaju nesto preko sebe. Ali kada treba odijelo, ili zastitna odjeca tu nece sparati. Sto se tice pijenja cijelu noc. To ce i sami platiti. Jedino ako se krene sa necim skupim to ce biti nekoliko pica i onda se ide prema jeftinijem i na kraju ce zavrsiti na nekoj brlji. 

Bas nedavno sam zaglibio sa Nijemcima na nekom Stake and Whiskey rostilju. Meso je bilo prvoklasno i malo previse. Whiskey je u pocetku bio skup, kasnije jbg ne sjecam se :)

  • Like 4
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

@dado_sk auto je u HR kod prijatelja, ne u Nor. 

na 60oookm, 3 servisa su vec bila odradjena. 

za odlacenje da.. nemaju taj snobizam da mora biti u markiranom da pokaze kolko "ima" ... odeca im je odeca a ne nesto s cime se pokazuje status.. 

Hans pak jako voli popiti i nije mu problem platiti, pocastiti ekipu.. i uglavnom se ide ka skupljem :D

1 hour ago, direstraits said:

E da ali u norveškoj ne moš popit pivu na zidiću 

Vlažnost velika 

Hladni zidići 

na zalost nigde u javnosti 😞 nesmijes se odmaknut od terase kafica i cugat.. ali jbg. nisam video pijanu osobu na cesti ni jednu u ove 4 godine.

  • Like 1
  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dado_sk said:

Slažem se za matematiku ali tu onda pljuvačina o remenu ulju ne drži vodu . Normalno da se trusio jer EU škrti šljam nije ulje promjenio 50 iljad km.  Ja sam se pitao kako se nije trusio fordovim inženjerima na testiranjima? Eto,ti si mi dao odgovor.  Ovom sam liku komentar dao. Pogledaj ulje iz motora. On kaže da je motor imao 23 tkm. Nekako ne vjerujem. I onda se čude kako se raspao remen. 

 

 

 

Crno je ko na dizelu..

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ovo nije promijenjeno 50 iljad km. A proizvođač je propisao 20 ili jednu godinu.  Da hoću kupiti neki Clio dci iz Njemačke ,teško bi našao sreću. Recimo da želim da ima 100-120 tkm,morao bi očekivati da taj auto ima 3 promjene ulja. Krasno održavaju,nema šta. I kažu ti šoderaši kako ima urednu servisnu eto je 🤮

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pa onda se neko cudi sto nekako ispada da preferiram aute s 200+k km.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, ivan.martinko said:

Crno je ko na dizelu..

Slučajno imam isti motor i znam kako ulje izgleda na 10 iljad. Ovo je 40 iljad unutra sigurno. Stavljao sam i liqui moly i castrol. Isto izgledaju. Još je moj motor s 219 000 km. Corsa mi je imala 13 god i 13 promjena ulja na 80 tkm. Megane 12 na 123 tkm. Ovo je zločin. 

Trebalo bi ong Piculu,Resslera ili Šuicu stisnuti u EU da izglasaju redovitu promjenu ulja. Jbt ako imaju savjesti i karaktera napravili bi to jer sav taj ubijen i izvožen otpad nama završi. I onda Muko moja ajmo na forum tko i žicaj tko zna gdje ima jeftinija turbina,leteći, zamašnjaci i ostalo. 🤮

Edited by dado_sk
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Just now, direstraits said:

Ma tu nije ulje 

Remen nije bio ok

Ima novija verzija remena koja je ok

zar onda nebi bilo vise fer da su povukli sve i preventivno zamjenili remenje ? a ne nadati se da ce proc garancija i da ljudima vrisnu motori

Link to comment
Share on other sites

Simpatična je ova tvoj riječ "fer" 😁

Shitantis i "fer" u istoj rečenici 😁😁😁

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MilosB said:

vise fer

🤣

Proizvođači automobila i fer

 

 

6 minutes ago, MilosB said:

garancija i da ljudima vrisnu motori

Pa to je mogućnost za zaradu 

Netko je sjeo i izračunao gdje je lova 

5 hours ago, dado_sk said:

kako se nije trusio fordovim inženjerima na testiranjima

Pa ne testiraju inženjeri

Kupci su beta testeri već godinama 

Mnogo jeftinije za proizvođače 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, filipbabok said:

Simpatična je ova tvoj riječ "fer" 😁

Shitantis i "fer" u istoj rečenici 😁😁😁

evo ti downvote za to :D 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, direstraits said:

E da ali u norveškoj ne moš popit pivu na zidiću 

Vlažnost velika 

Hladni zidići 

Kod mene dođeš na tržnicu i prođeš ispred trgovine. Ekipa pije pivu. Njih 5-6. Sve ih znaš. Bivši susjedi. Runda 53 kn. Pa gdje to ima? Tko to može platiti? 😂

Ima jedna stara dobra " što više imaš,više trošiš." Ja da imam išao bi po bmw od kolege. Pošto nemam imam invalidni Ford. Da li bi bio sretniji  da imam 420d Grand coupe? Ne znam. Očito neću ni znati nikad. I bolje 😂

Edited by dado_sk
  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dado_sk said:

Da li bi bio sretniji  da imam 420d Grand coupe

@mata73 daj čoviku krug da vidi jel to to

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dado_sk said:

Slučajno imam isti motor i znam kako ulje izgleda na 10 iljad. Ovo je 40 iljad unutra sigurno. Stavljao sam i liqui moly i castrol. Isto izgledaju. Još je moj motor s 219 000 km. Corsa mi je imala 13 god i 13 promjena ulja na 80 tkm. Megane 12 na 123 tkm. Ovo je zločin. 

Trebalo bi ong Piculu,Resslera ili Šuicu stisnuti u EU da izglasaju redovitu promjenu ulja. Jbt ako imaju savjesti i karaktera napravili bi to jer sav taj ubijen i izvožen otpad nama završi. I onda Muko moja ajmo na forum tko i žicaj tko zna gdje ima jeftinija turbina,leteći, zamašnjaci i ostalo. 🤮

To je zbog ekologije, samo 4 litre starog ulja u 4 godine. Ti si stvorio 14 litara starog ulja u 4 godine 😆

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, direstraits said:

@mata73 daj čoviku krug da vidi jel to to

 

Zovem ga, šaljem poruke, pokušavam preko udovica doći do njega...

Sve se nadam ulovit ga i prodat mu škatulu od BMW 😂😂

 

3 hours ago, dado_sk said:

Plan je probati golf 7.5. lako za BMW. 

 

Za takve ćelave i jake je BMW.

Za nas ćelave i nejake je Golf 7.5 😂😂

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Onda je za čupavog Peru čiroki.. siroti Pero, najbolje da si izbrije čupu

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.