Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ladu nivu, ili Uaz kakav :D

s obzirom sta nam sledi :D

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, direstraits said:

Evo konkretno što kupiti za 10k eura što novije i po mogućnosti 4x4

Pa vjv pokoja Dacia ili Suzuki tamo 2015-2016 sa cca 200 tkm.

Ali, znaš mene, zašto bi se vozio u nečemu sumnjivom kad za te novce možeš uzeti dva provjerena Audija/Subarua, tamo 2005-2006 sa po 300-400tkm.

A i cure iz sokaka će te gledati nekako... Drugačije.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, direstraits said:

Evo konkretno što kupiti za 10k eura što novije i po mogućnosti 4x4

Možda ovo? Ako je dostupno kod tebe. Ne znam  kako je grijanje riješeno pod tom ceradom? Vjerojatno nikako.  Propuh

ParkPatriot2015part4-12.jpg

Edited by dado_sk
  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

stari je to imao.. jbt dif lock, low range mjenjac.. jos uvijek zalim za njime ! UAZ-469

Link to comment
Share on other sites

Jedan je UAZ u Opatiji mislim da ima pežo dizel motor što je vlasnik sam ugradio. Doduše nisam ga već godinama vidio pa ni ne znam ima li ga još. 

Ja sam imao FIAT 1107 kampanjolu kojoj je prolupao leteći ležaj pa je prerađena na Fiat 2500 dizel motor . Motor je bio iz Mirafjori Fiata. Danas ne bi to radio nipošto jer je stvarno jako puno posla i dosta prerada. Iako one postoje s dizelskim motorom teško je bilo u autootpadima  naći originalne djelove a novi su izuzetno skupi tako da neka nje dalje od mene.

Link to comment
Share on other sites

A bas je nešto za čim treba žaliti. Romantična dječja sjećanja pusti tamo u sjećanjima. 
Uaz, Niva, stari defender i ostali sto slove za neslomljiva vozila su itekako slomljiva. Najgore je svakodnevno korištenje, bez grijanja i hlađenja tj ima ali ljeti grije zimi hladi. Kocnice u qurcu, upravljanje isto, potrošnja kamionska.. 

Sve ovisi za šta nekom treba (ili želi) 4x4.  U firmi imamo pajerote 3.2 2014, Navare 2.3dci 2018 i dustere 1.5 2018, duster prolazi gdje ova dva staju, lakši je 500-800kg od njih, kraći i dovoljno visok. Ali su dva Rustera već načeta ruzinom. A neko preveliko terensko zlostavljanje neće podnesti ni jesan od ta 3, pa ni pathfinder. Dok ovaj moj xj hoće, kao i zj, wj, tj, patroli, land cruiser i slični.

Ako je za neko svladavanje uspona sa snjegom onda je dovoljan i audi..

  • Like 7
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Imali smo novu Ladu Nivu u firmi 2010.  Smeće od auta. Kvarila se u garanciji kao da je od putra i jaja a ne od željeza. Zapinjala je u snijegu tako da su nam se smijali sa L200, B2500 i Navarama. Radili su krugove oko mojih ekipa koje su zapele u snijegu. Uopće ne kužim tu općinjenost i te mitove o Ladi Nivi.

Vratili smo to i uzeli Navare 4x4. E to su bili auti! Nikad ništa s tim autima. Ovjes je bez problema izdržavao skoro svakodnevne makadame i poljske puteve, penjanje na neasfaltirane vrhove planina i sl.

Za razliku od Lave Nive nikada nas nitko nije morao izvlačiti iz snijega. Od paranoje s Nivom smo nadoplatili za vitlo koje nikada nismo morali koristiti.

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

nivu nismo imali ali UAZ je bio za zajebanciju, ne dnevnu.. vojna verzija bez kljuca za zakljucavanje i sl. motor je bio zamjenjen za neki drugi vec ranije. u vodi do preko haube bio ucestalo, a i nekoliko puta cupali kamione iz pijeska... jako lijepa sjecanja... ali vjerujem da dijelova nema. a to za grijanje hladjenje isto stoji :D to je za igracku, ne za svaki dan.. 

Link to comment
Share on other sites

Evo da malo napustimo teoretiziranje i prionemo praksi - i jutro današnjeg dana sam proveo radno.

Burazu za oko zapeo jedan auto proizvodnje češke. Sviđa mu se jer ih ima na poslu i zadovoljan je njima, i vozno i kako se nose s kilometrima.

Kaže da su vozno bolji od focusa i elysee 2015-2017, a jednako se troše (lim, boja, interijer) ova škoda i navedena dva.

Ako uspoređujemo ovu škodu s 273tkm i fordove/citroene s 50-100tkm.

Meni lično je elizejska poljana loš pokušaj igračke, ali focus mi se bolje vozi. No, on kupuje a ne ja.

Pregledao on, pregledao ja, probao on, probao ja, probala i dijagnostika, dogovorili za 5600 i vozdra.

https://www.njuskalo.hr/auti/skoda-rapid-1.6-tdi-oglas-41149588

31 minutes ago, direstraits said:

Mislim da bude ruster neki vjerojatno za popet se na Velebit i slično 

Yeti 4x4 pogledaj, tkđ.

Edited by filipbabok
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Taj uaz je prvobitno vojno vozilo.

da, i ovaj je iz JNA kupljen :D 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, filipbabok said:

Yeti 4x4 pogledaj, tkđ.

Martinko, ti si?

46 minutes ago, filipbabok said:

Pregledao on, pregledao ja, probao on, probao ja, probala i dijagnostika, dogovorili za 5600 i vozdra.

https://www.njuskalo.hr/auti/skoda-rapid-1.6-tdi-oglas-41149588

Solidan. Možda dizne budu ali to je to 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laci said:

A bas je nešto za čim treba žaliti. Romantična dječja sjećanja pusti tamo u sjećanjima. 
Uaz, Niva, stari defender i ostali sto slove za neslomljiva vozila su itekako slomljiva. Najgore je svakodnevno korištenje, bez grijanja i hlađenja tj ima ali ljeti grije zimi hladi. Kocnice u qurcu, upravljanje isto, potrošnja kamionska.. 

Sve ovisi za šta nekom treba (ili želi) 4x4.  U firmi imamo pajerote 3.2 2014, Navare 2.3dci 2018 i dustere 1.5 2018, duster prolazi gdje ova dva staju, lakši je 500-800kg od njih, kraći i dovoljno visok. Ali su dva Rustera već načeta ruzinom. A neko preveliko terensko zlostavljanje neće podnesti ni jesan od ta 3, pa ni pathfinder. Dok ovaj moj xj hoće, kao i zj, wj, tj, patroli, land cruiser i slični.

Ako je za neko svladavanje uspona sa snjegom onda je dovoljan i audi..

Slažem se s kolegom. To treba ostaviti u prošlosti. U karijeri sam se susretao stalno s 4x4 vozilima. Većinom su bili užas. Niva je prolazila ali samo dok je prolazila. A to nije bilo često. Križ kardana je odlazio,diferencijal svako malo,motori su pušili na 50 iljad km,hrđale još u tvornici. Najveće razočarenje je bio land Rover defender. Njima nema šta nije rikavalo osim motora. Bili su dobri. TDI 2.5. Pogoni,diferencijali uvijek nešto. Bavarska nisu motori valjali. 2.5 dci. Teško smeće. Dva turba. Uvijek jedan krepe.  Hiluxi 2.5 prvi su bili najbolji makar su i njima dijelovi ovjesa odlazili. Oni su bili stalna dva pogona i prednji po potrebi. Možda je zato i trajalo. Defender stalna 4 i uvijek neki problem. 

Edited by dado_sk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Imali smo novu Ladu Nivu u firmi 2010.  Smeće od auta. Kvarila se u garanciji kao da je od putra i jaja a ne od željeza. Zapinjala je u snijegu tako da su nam se smijali sa L200, B2500 i Navarama. Radili su krugove oko mojih ekipa koje su zapele u snijegu. Uopće ne kužim tu općinjenost i te mitove o Ladi Nivi.

Vratili smo to i uzeli Navare 4x4. E to su bili auti! Nikad ništa s tim autima. Ovjes je bez problema izdržavao skoro svakodnevne makadame i poljske puteve, penjanje na neasfaltirane vrhove planina i sl.

Za razliku od Lave Nive nikada nas nitko nije morao izvlačiti iz snijega. Od paranoje s Nivom smo nadoplatili za vitlo koje nikada nismo morali koristiti.

Evo netrebas puno premotavat... 

https://m.youtube.com/watch?v=vLyvUTLrKFw

Gume i oni jedan konj za volanom koji zna iskoristit mehaniku lade i njezine prednosti nema di nemoze.. 

A da se kvari kvari se jos pogotovo sluzbene.. 

A ove smensi fensi jos sa automackim mjenjacem.. Samo cu ti reci. Hahaaaha

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, dado_sk said:

Slažem se s kolegom. To treba ostaviti u prošlosti. U karijeri sam se susretao stalno s 4x4 vozilima. Većinom su bili užas. Niva je prolazila ali samo dok je prolazila. A to nije bilo često. Križ kardana je odlazio,diferencijal svako malo,motori su pušili na 50 iljad km,hrđale još u tvornici. Najveće razočarenje je bio land Rover defender. Njima nema šta nije rikavalo osim motora. Bili su dobri. TDI 2.5. Pogoni,diferencijali uvijek nešto. Bavarska nisu motori valjali. 2.5 dci. Teško smeće. Dva turba. Uvijek jedan krepe.  Hiluxi 2.5 prvi su bili najbolji makar su i njima dijelovi ovjesa odlazili. Oni su bili stalna dva pogona i prednji po potrebi. Možda je zato i trajalo. Defender stalna 4 i uvijek neki problem. 

Lada niva se je kvarila i to po današnjim mjerilima apsolutno neprihvatljivo puno . Jest to točno i bila je generalno smeće no njen popravak je mogao napravit svako ko ima i malo elementarnog znanja iz mehanike . Križ kardana na njoj i tamiću se jednako mjenja , razlike samo u mjerama križa . Samo što se tiče terenskih sposobnosti nive e tu neće bit da je u zaostatku za možda bilo kim . Druga je stvar što neko ne zna što radi i uključuje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da je išla svugdje gdje nijedan auto nije ali dok je išla. I iz razloga što je bilo žao kolegama i šefovima tjerati skupu navarru ili hilux po kamenjaru i Velebita i Svilaje. Niva nijedna nije bila kojoj nije puklo sjedalo. Nešto nevjerojatno. Bila je premija ako te zadesi s servom. Ove od hcr su imale i klimu naknadno ugrađenu. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, dado_sk said:

 Niva je prolazila ali samo dok je prolazila. A to nije bilo često. Križ kardana je odlazio,diferencijal svako malo,motori su pušili na 50 iljad km,hrđale još u tvornici.

Točno to i na našoj Nivi novoj staroj nekoliko mjeseci. Dodao bi još i probleme s kuplungom i kočnicama. Servo na volanu nije imala pa su se dečkima na terenu raširila ramena od nabildavanja :D 

Zanimljivo je da smo se jedno vrijeme krpali sa VW Caddyjem Life koji je imao 200.000km. Niti jedan kvar u skoro godinu dana na njemu na istim terenima po kojima je išla Niva. Čudo jedno kako je durao.

Yebesh auto za koji moraš biti magistar mehanike i imati grabu u garaži punu rezervnih dijelova da bi ti koristio.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, direstraits said:

Martinko, ti si?

Solidan. Možda dizne budu ali to je to 

Pa Bigfoot je dobar auto.

Ima dizne sad u Lidlu 3+1 gratis.

48 minutes ago, robyakarider said:

pa dizne su potrosna roba na 1.6, moras uvijek jednu imati u pretincu u vratima 😆

Ne treba.

Samo bošistu na hotdial.

35 minutes ago, macak said:

Evo netrebas puno premotavat... 

https://m.youtube.com/watch?v=vLyvUTLrKFw

Gume i oni jedan konj za volanom koji zna iskoristit mehaniku lade i njezine prednosti nema di nemoze.. 

A da se kvari kvari se jos pogotovo sluzbene.. 

A ove smensi fensi jos sa automackim mjenjacem.. Samo cu ti reci. Hahaaaha

Tlak je sila kroz površina, ne bih dalje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, filipbabok said:

Pa Bigfoot je dobar auto.

Ima dizne sad u Lidlu 3+1 gratis.

Ne treba.

Samo bošistu na hotdial.

Tlak je sila kroz površina, ne bih dalje.

Ode se radi o vucnoj sili.. Ali neda mi se u detalje.. I kg.. 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Martinko, ti si?

Solidan. Možda dizne budu ali to je to 

Ne, sad gledam Tiguana.. 😄

Makar zena hoce Audi Q3

Edited by ivan.martinko
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.