Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

2 hours ago, dado_sk said:

Zaista bi . Nije mi to problem ali svaku sugestiju poklopiš  svojom teorijom.  Gledaš ovog od 20+ tkn onda je očito i logično da bez problema možeš održavati ovaj dizel od 13500. Očekivati da benzin ZG gužve troši 8.5? Hm.. plus 2.5 minimalno. Uostalom kakva je šansa da će dizeli iste sekunde krepati dmf,dpf i ne znam što? Pa nećeš valjda takvo smeće kupiti? Previše priče i teoretiziranja.  Ljudi ti daju savjete u najboljoj namjeri ali očito imaš svoj put. 

Jednom sam kupio dizel star 6 godina sa 185000 km i bas tak je bilo. DPF je bio za izmjenu (ili odštemavanje što ja zbog savjesti i poštenja nebih nikad napravio), tad jos ciscenje nije bilo tak popularno, mislim nije ni sad ali ipak postoji, zamasnjak je zveckao i tak jos par stvari sa strujom je krepalo.

Znaci na 1.5 dci na 170000 km DPF je ko nov?

Bum vidio ak su sicevi neudobni i ak se nedaju stelati, nist od dacie.

 

Da citroen je udoban, ali ne sviđaju mi se. 

 

Evo dobre presvlake za dustera.

 

61WJgSxVX4L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

Edited by ivan.martinko
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kažem da je nov,ali znam ih hrpu koji voze bez problema s tom km.  Auti s tim km nisu sreća ali koliko vidim prvi koji ti odgovara je 8000 skuplji. Benzin. Imaš benzinca. U ZG ti je koliko? 9.5-10? Kakva je šansa da suv s turbinom i 4x4 bude 8.5?  

Link to comment
Share on other sites

Ja ti imam jedan prijedlog. Imao sam protruzije na tri segmenta i mučio se godinama. Povišeni auti su mi stvarno pasali, ali ono što sam prvo napravio je da sam prije lima uložio novac u liječenje leđa i sad mogu voziti komotno i niske aute. U Zagrebu, koliko znam, u Dubravi i Vinogradskoj rade mikroinvazivne operacije diskova i ideš doma za dan dva, a u puni pogon za cca par tjedana, ako si u tome stadiju. Ja sam bio doslovno koma, nisam mogao sam do wc-a, onda sam otišao privatno i dva mjeseca radio vježbe privatno vježbe u klinici gdje s tobom terapeut radi individualno dva sata u komadu. Od onda, kad osjetim da malo boli, napravim par plankova i to je to. Poslije onda lako auto biraš. 

  • Like 14
Link to comment
Share on other sites

Bravo MB100. Pravi savjet. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bez brige, lijecim se ja, godinama, vucem to 20 godina a imam 48. deformacija kraljeznice, degenerativna bolest diskova i jos nesto dovelo je do lagane protruzije L4-L5, L5-S1. I mikro protruzija jos na nekoliko diskova. Bio sam kod dr Rotima u njegovoj privatnoj klinici "Neuospine" i "Rotim", on je vrhunski strucnjak, inace je voditelj zavoda za neurokirurgiju u bolnici Sestre milosrdnice.

Prosao sam blokade i sad idem, jednom u 2 mjeseca dve transforaminalno na spomenutim iv prostorima lijevo i desno.

Rotim je rekao da su ovakve stvari operirali do prije 10ak godina a sad vise ne. Tek kad ostanes bez potpunog osjeta u nozi, blokiraju sfinkeri, nemozes drzati mokracu itd, seres i pisas u gace onda se operira. Znaci simptomi moraju biti takvi da nisi apsolutno za nista uz spomenute simptome. Dok hodate, kaze, nista ne diramo jer je bilo slucajeva da nakon operacije nebude nista bolje, pa druga operacija itd.

Vec sam to opisao sve u nekoj drugoj temi gdje kupijem vislji auto.

Škodu Yeti sam vozio kratko.

Ona je bila ok. Sicevi fotelje, lumbalna potpora dosta jaca neg na renaultu i zao mi je kaj sam ju prodao 😭

Link to comment
Share on other sites

Sjeo sam u dustera svojedobno jer sam ostao bez auta u prometnoj. Lutalo se tu svakakvim idejama od novog dustera pa sandera stepway do polovnjaka Megane i na kraju uzeo Ford. Duster nema baš mekana sjedala. Auto mi djeluje krut. Nisam probao,doduše . Ima i prag nezgodan za ući i izaći. Nije neka sreća za ljude s lošim leđima. Prije bi odgovarao monovolumen. Scenic ili espace. Možda 3008. 

Ali opet 

3008 ima remen u ulju. Benzin. Dizel ima egr dpf dmf AD Blue

Scenic i espace nemaju 4x4. 

Nijedan idealan

 

Edited by dado_sk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kadjar 😄

Znaci duster je nezgodan hmm. ovaj se ne javlja, bas bi probal sjest i provozat mali krug.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kadjar mi ima šef. Jako je zadovoljan. Ali zaista treba sjesti i auto i vidjeti.  Ispričavam ti se zbog neugodnog tona u razgovoru. Nije mi namjera bila ali ispalo je ružno. Žao mi je.  Sreću ti želim da su nađeš nešto što zaista odgovara. 

Mislim da kadjar ako išta valja ispod 17-19 nemaš

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Taj Duster 1.5 dci, pod uvjetom da ti odgovaraju sjedala i da je uredno održavan, ne izgleda kao loša kupnja, cijena je koliko-toliko normalna. Naravno, budžetirao bih odmah za set kvačila i razvod, makar ne mora biti da će te to skoro dočekati. 
 

Iako sam osobno fan benzinca i gotovo bih uvijek uzeo benzinca radije nego dizela, u ovom slučaju, 8000 eura je jako velika razlika. To je jedan cijeli dobar rabljeni Accord 2.0 benzinac npr. Ili 8 mojih Scenica 😁 Jasno, 2 godine je noviji, jači je itd, ali bih bio na oprezu sa ovim modernim benzincima. Istina, malo je to km, ali koliko znam on nema dual injection nego samo GDI, pa bude smeća po usisnim ventilima pa to čisti svakih xy km, pa sad i benzinci čak i ovi mali imaju dvomaseni zamašnjak, pa turbo imaš i simo i tamo… Hoću reći, iako osobno sam veliki zagovornik benzinaca, u ovom slučaju, bar u teoriji, ne mislim da vrijedi onaj 1.3 tce Duser 8000 eura više od 1.5 dci, čak i uz ulaganja u potonjeg.

Nego, jesi razmišljao možda o Juke-u ili Qashqaju? 1.6 16v ako ne mora biti 4x4 ili 2.0 16v 4x4. Klasični MPI atmosferci, razvod na lanac, koliko znam nema dvomasenog, ok potrošnja možda nije bajna ali možda početna cijena opravda razliku.

Ili kupiš neki jeftini MPV u dobrom stanju i sačekaš da se ekonomija smiri i balon pukne, cijene MPV-jeva su smiješne u odnosu na SUV-a koje su užasno prenapumpane. Makar, čini mi se da se to sve smiruje malo, vidio sam neki dan, Tarraco 2.0 TDI 110kw DSG FR oprema, nov, isporuka odmah, 41000 eura, što je već nešto bolje nego lani i preklani. I ovi MG-jevi se prodaju po razumnoj cijeni, a navodno nisu loši, no sad sam otišao previše u off.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ivan.martinko said:

Evo dobre presvlake za dustera.

 

61WJgSxVX4L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

 

Duster sa ZF8 mjenjačem? 🤔

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

 

Duster sa ZF8 mjenjačem? 🤔

Da neće možda s Aisin 10G? 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

To je slika sa aliexpressa.

Gledam i vidim da ovi noviji, od 2021, imaju normalan naslon za ruku i lumbalnu potporu. Mislim sramota da su to tek sad stavili ali meni znaci puno.

Mislim i da se sic da štimati i volan. 

Ovaj mi je zanimljiv, bio je valjda testni:

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.5-blue-dci-oglas-41389339

 

41943279_02032024210430.jpg

42971899_02032024210516.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da u 2023. ne mogu napraviti posebnu tablu za dizela nego furaju samo jednu, dobro da nije graviran 290km/h u slučaju da naprave R.S model :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Oprema kod dustera izgleda kao iz 2005. Vanjske kvake od clia 2, itd.

Tretiraju ga kao radni stroj. 

Link to comment
Share on other sites

Skupo kupci placaju moderne lijepe kvake... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, MilosB said:

Skupo kupci placaju moderne lijepe kvake... 

Mislim da ih dobro osole imaš potpuno pravo.

Link to comment
Share on other sites

  1. Upravo sam u ZG sa bratom koji je došao preuzeti rabljenog Clia za svog sina . Clio je 2020. uvoz niz Francuske. Motor 1,5 dCi, ne znam još snagu ni paket opreme koja je po prvoj procjeni skromniji s obzirom da ima gume 185/65/15 i ručno podizanje stražnjih stakala.  Začudilo me da ima klasični ključ jer je prethodni nećakov Clio 4 imao karticu. Uglavnom, Clio je kupljen, registriran na DU tablice i nakon ručka krećemo prema Dubricniku. Poželite nam sreću da je auto onakav za kakvog nam je prodao lik iz Brezovice. 

IMG_20240307_090236.jpg

IMG_20240307_090554.jpg

IMG_20240307_121302.jpg

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Jeste u putu? Kakav je?

Link to comment
Share on other sites

da nije bio N1 kad je bijela boja i takva oprema?

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, frenchkey said:

da nije bio N1 kad je bijela boja i takva oprema?

Nešto si tajanstven? Nemaš nešto podijeliti?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, logan said:
  1. Upravo sam u ZG sa bratom koji je došao preuzeti rabljenog Clia za svog sina . Clio je 2020. uvoz niz Francuske. Motor 1,5 dCi, ne znam još snagu ni paket opreme koja je po prvoj procjeni skromniji s obzirom da ima gume 185/65/15 i ručno podizanje stražnjih stakala.  Začudilo me da ima klasični ključ jer je prethodni nećakov Clio 4 imao karticu. Uglavnom, Clio je kupljen, registriran na DU tablice i nakon ručka krećemo prema Dubricniku. Poželite nam sreću da je auto onakav za kakvog nam je prodao lik iz Brezovice. 

IMG_20240307_090236.jpg

IMG_20240307_090554.jpg

IMG_20240307_121302.jpg

Upravo onoliko opreme i dimenzija guma kakva i treba bit. Na prvoj promjeni guma osta lova u džepu u odnosu na uobičajeni trend po pitanju dimenzije guma. A da ne spominjemo druge prednosti kad već nije za ulična ganjanja.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Danas sam veći dio dana proveo na putu pa nisam stigao odgovoriti ni napisati više detalja. 

Stigli smo sretno kući da Cliom i što smo ga dulje vozili bio je sve draži i meni i bratu. 

Clia je u oglasniku pronašao nećak koji je već dulje vrijeme tražio peticu jer mu je Clio četvorku iz 2015. u prometnoj nezgodi na pucala neka strankinja s kamperom. 

Ja sam pošao na bratom po auto jer nećak zbog posla nije mogao dobiti slobodno a auto je prethodno pregledao i provozao moj prijatelj, stari član foruma maddog. 

Da french, Clio je u Francuskoj bio regan kao dvosjed bez zadnje klupe a ona mu je sada homologirana i upisana. 

Clio je s motorom 63 kW, 6-brzinski manualni mjenjač koji se šalta vrlo fluidno i jako dobro ubrzava čak i u petoj brzini a i šesta je jako upotrebljiva čak i van auto ceste. Auto je prešao 90 kkm i dobro je utegnutog ovjesa i odličnih kočnica. 

Vani nema tragova oštećenja kao ni tragova habanja u unutrašnjosti. Prodavač mu je montirao nove gume i jedino što će se na njemu odmah napraviti je zamjena ulja, fitera i tekućina za svaki slučaj. 

Ono najslađe dolazi na kraju - potrošnja. Brat je u ZG natankao do čepa ali nije resetirao BC pa je prosječnu potrošnju i prosječnu brzinu "ubila" prethodna vožnja. Unatoč vožnji na AC s prosjekom od oko 140 km/h od ZG do Rasćana gornjih je prosjek potrošnje bio 6,5 /l/100 km a prosječna brzina tek malo manja od 40 km/h. Nakon tankanja na Rasćanima i nastavka AC do Ploča, prosjek je bio 4,5l/100 km tepomatom na 140. Nastavak jadranskom magistralom do Dubrinika je potrošnju spustio na 4,1. 😍

Jedan detalj mi je zasmetao a to je nelineran pokazivač razine goriva koji ispočetka pada jedva primjerno a onda llad dođe do polovice, naglo počne padati i u jedna nekih 100-tinjak km s polovice dođe nadomak rezerve. 

IMG_20240307_222844.jpg

IMG_20240307_222903.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Tak je trosio moj clio 2 dci! Pije skoro ko elektricar! :)

Ovo s kazaljkom goriva je iritantno al se covjek nauci, cak i poneka zena.

Meni na cliu je od 9 crtica pola tanka bilo na 6,5. Prve dvije-tri su trajale i trajale, a nakon je padalo ko domino.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.