Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Gledam rabljene dustere 4x4 i naisao sam na ovaj.

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.5-dci-oglas-42848698

Nije star, 2019, ima za tu godinu za daciu ok opremu, vise mi ne treba. Cak mi je susjed, no ima 170000 km. Kak je to skupio u manje od 5 godina? Stalno na cesti.

Motor je provjereni dci i to je jedini dizel koji bih vozio, ima kaze uredan ispuh. Za kvacilo ne znam kao ni za kocnice. Kaj mogu ocekivati na 170000 km? Dosta skupih popravaka?

Hvala.

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ivan.martinko said:

Kak je to skupio u manje od 5 godina?

Mogu li ja? 

e3098c18-2607-474e-a0b6-5d5e819f4776_tex

 

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Ta dacia je vjerojatno u boljem stanju od onih s 33k km.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mislis da je sa 170000 km bolja od neke novije? Kak to? Ovisi gdje je i kak vozena i odrzavana. Ak je ulje mijenjano na 30000 km, filter kabine nikad 😄 onda kak dalje. A oni leteci lezaji na radilici, kak te potrefi? Jel ima ova pisalinu, nema jos?

Muci me nikad mijenjan kuplung, razvod, znaci to sve mene ceka.

Link to comment
Share on other sites

Pa normalno da tebe čeka izmjena svega toga... Ali s druge strane, po cjeniku vidim da takva nova dođe oko 23000 eura.... Možda da uložiš još 10000 u staertu pa ne moraš mijenjati ni kuplung od 1000 eura, a ni razvod od 1000 eura?

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ivan.martinko said:

Mislis da je sa 170000 km bolja od neke novije? Kak to? Ovisi gdje je i kak vozena i odrzavana. Ak je ulje mijenjano na 30000 km, filter kabine nikad 😄 onda kak dalje. A oni leteci lezaji na radilici, kak te potrefi? Jel ima ova pisalinu, nema jos?

Muci me nikad mijenjan kuplung, razvod, znaci to sve mene ceka.

A gledaj uvijek ti je sa jedne strane dobiješ, sa druge izgubiš. Da ne kažem nešto drugo jelda.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ivan.martinko said:

Gledam rabljene dustere 4x4 i naisao sam na ovaj.

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.5-dci-oglas-42848698

Nije star, 2019, ima za tu godinu za daciu ok opremu, vise mi ne treba. Cak mi je susjed, no ima 170000 km. Kak je to skupio u manje od 5 godina? Stalno na cesti.

Motor je provjereni dci i to je jedini dizel koji bih vozio, ima kaze uredan ispuh. Za kvacilo ne znam kao ni za kocnice. Kaj mogu ocekivati na 170000 km? Dosta skupih popravaka?

Hvala.

 

To je cca 30000km/godina. 

Toliko i ja radim sa Krstaricom zadnje dvije godine. 

1.5dci otac vozi u već 3 (ili 4tom) Scenicu. I s ni jednim nije imao nekih problema sve do 250tkm. 

Diskove i kočnice tu ne ubraja jer ih se redovno mora mijenjati ranije. 

Kvačilo na nijednom nije dirao. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, nspadic said:

Pa normalno da tebe čeka izmjena svega toga... Ali s druge strane, po cjeniku vidim da takva nova dođe oko 23000 eura.... Možda da uložiš još 10000 u staertu pa ne moraš mijenjati ni kuplung od 1000 eura, a ni razvod od 1000 eura?

good point, naravno da neće uložiti ni blizu 10k eura, tako da je 13k (a možda i manje :)) dobra prilika

ako će trebati bude nekaj uložio i za par god prodao za 10k, sve skupa ni blizu nebu 23k kolko je nova

opet, ako kupi novu, isto neće previše popušit za par godina, a imati će garanciju i veću vrijednost ak treba lovu

kaj je pametnije, nemam pojima

Link to comment
Share on other sites

Kak nece popouait ak kupi novu? Pa za 5 godina ce izgubit ziher 60%, ako ne i vise! 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Mislis da je sa 170000 km bolja od neke novije? Kak to? Ovisi gdje je i kak vozena i odrzavana. Ak je ulje mijenjano na 30000 km, filter kabine nikad 😄 onda kak dalje. A oni leteci lezaji na radilici, kak te potrefi? Jel ima ova pisalinu, nema jos?

Muci me nikad mijenjan kuplung, razvod, znaci to sve mene ceka.

Poucen vlastitim iskustvom i jos par od poznanika, auti s velikom kilometrazom su uglavnom puno na dugim rutama koje su za dugotrajnost automobila povoljne. Uvijek bi radje mladji auto s puno km nek stari auto s malo km. Mala kilometraza mi uvijek sugerira grad, puno kratkih tura, puno hladnih startova po kilometru i sl.

Ko sto rekoh, vlastito iskustvo s 1.5 dci i 12 godina svakakvog exploatiranja, ali velikom vecinom na rutama od 20-30km i puno vise, se pokazalo super za dugotrajnost svih komponenti. Napominjem da sam ga cak i servisiral svakih 25, a nekad i 30k km, zavisno od godisnje kilometraze. 

Naknadno kupljeni auti su takodjer bili auti s 25-30k km u guzici godisnje. Oba se pokazala kao top ocuvani primjerci. Megane s 280k i dalje bez greske, a ovaj sad je vec skoro 100k km napravil i sve uredno. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako je, sve vezano uz kilometre je u psihi.. Ja imam svakodnevno oko 70 km, žena bliže 80 km vožnje (+ vikendi i putovanja). Dakle 30000 km godišnje je meni oduvijek realna brojka, već sam pisao o tome. Ako na autu u dvije - tri godine izgubim i 30 posto vrijednosti, to je normalna stvar, služio mi je.

Ženi smo lani uzeli Fabiu sa 65000 km jer znam da će je ona furat bar 5 godina, pa nek izdrži do 200000 km, mi sretni..

moj golf dva mjeseca kasnije kupljen sa preko 250000 km i zasada ide bez broblema. Razlika je u toma što je golf u to vrijeme bio debelo najjeftiniji pri kupnji, a ako mi pukne, sutra ću ga zamijeniti za nešto drugo i neću plakati za padom vrijednosti.

prošle aute: Megane II, Scenic II i Peugeot 407 sam prodao unazad dvije godine i svaki je imao 300000 (+/- 10). Još ih vidim kako se voze na cesti, ne vidim razloga zašto ne bi ako vlasniku ne smeta.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Max said:

Kak nece popouait ak kupi novu? Pa za 5 godina ce izgubit ziher 60%, ako ne i vise! 

a nekak te demantiraju cijene rabljenih, da ga ima 3 godine, sve po PS, hr auto, ne previše km, sve uredno servisirano u ovlaštenom, popušio bi 20%

ako kupi rabljeni i baš ga potrefe neke veće promjene ili kvarovi, može popušiti daleko više

sve je to relativno

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nova je 26000+€, ici cu za vikend pogledati, blizu mi je. Ovak 2 godine stare su 20000-22000€, i 60000 km, i slicno, dakle 4WD, dizel i najjaca oprema koju duster trenutno ima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako je sve istina napisano u oglasu,miran si ti godinama koliko se voziš. Vidjeti ćeš jel auto ubijen. Nisi glup ni slijep. Da sam slušao druge ,nikad 1.0 nebi kupio. Vozim se tri god i jako me lijepo služi skoro 40 tkm. Niti šta lupa,niti pliva na cesti,niti mjenjač zapinje,sve jedna tipka radi...mijenjao samo ulje i filtere te jedno crijevo grijanja. 

Prošle god sjeo u šefovog bivše firme. Imao je 220 ma satu. Pitam ga lik oduševljen. Imaju i oni stariju. A oni ga voze žestoko. I teren i Ac. Imala je tad 230 tkm. Da je skinuo 150 ja bi rekao " ok je auto. U skladu s km".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ono kaj mene muci je kaj su većina 4x4 dizel. Na 170000 km dpf vec moze biti zapunjen a i egr uskoro zablokiran. 

Nevolim te dizele a dost se vozim po gradu. Ajd velim renoovi dizel motori čak ni nisu tak osjetljivi na to. Ovaj gore je 2018, prvi iz redizajna. Mozda ima jos 5. DPF diznu..

Ima doduše i benzinaca, ali vani, poceli su se i dovlačiti ovdje na balkanjeros. 

2021, 57000 km, 1.3 tce 150 ks, 4WD, 21500€, oprema ista, po wltp trosi do 8.5 litri benzina.

https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.3-tce-4x4-celebration-navi-kam-alu-led-pdc-gr-sjed-oglas-41736925

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Ima benzinaca samo su duplo skuplji od ovog? Baš sitnica. 11000 e razlike. Zanemarivo🤔

Link to comment
Share on other sites

Razlika je 8000€ a ne 11000€, jesi ti popio? 🫣

Dobro taj auto je 2021. a ne 2018 dakle 3 godine je mlađi, jos je facelift i ima 3x manje km od onog gore.

Osim toga ima i 50% više ks.

Inace novi 4x4 dci i 1.3 tce koštaju isto..

Tak da nema tu neke razlike vise.

Svaki dobar auto kosta a izvožen je jeftiniji .

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Onda si riješio dilemu. Kupi ovaj skuplji

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ivane napravi koji km u Dusteru pa onda razmisli jel to auto za tebe, koliko znam imas s ledima problem a polozaj sjedenja i sami sicevi nisu bas bajni, barem je takav moj dojam bio nakon voznje!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gledaj kupuješ auto, tj prijevozno sredstvo. Hoćeš 4x4, hoćeš Dustera to si odlučio. Benzinac i dizelaš ti Stone otvoreni. Naravno i koliko si spreman potrošiti novaca. E sada vidi kupovnog novog si miran neko vrijeme prije nego počneš tvoj novac ulagati. Da na kraju ćeš više novaca potrošiti, ali imati ćeš nešto drugo nego polovno.

Dalje polovni auto može koštati cijenu auta + moguće popravci. Stavi to sve na papir i vidi gdje si. Možda nešto usparas možda ne. Jbg kockanje. Druga stvar da li možeš par dana bez auta dok ne promijenis kvačilo? Koliki problem ti je to?

Kod novog auta imaš kondiciju sa je sve novo i možeš više planirati unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

@Max Da, imam protruziju diska L4-L5.

Mislis nije bas udoban prašinar?

Bitno mi je da se ne osjecaju rupetine na cesti i ovi visoki žuti lezeci policajci jer ubijaju.

Cuo sam navodno da je udoban, ali ni u najskupljem paketu opreme nema na sicevima lumbalnu potporu? Pa jbt to moj stari megane ima...

Da iso bum provozat ovoga, u kvartu mi je. Hvala na tipu, kicma me kolje, zato i mijenjam auto.

@Domba

Novo je dobra opcija ali ovlasteni servisi mi tako idu na zivce, pogotovo tijekom jamstva da je to neopisivo. Nebi nikad nogom kročio kod nijednog od njih osim za vrijeme garancije..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Visoki su zahtjevi: što noviji,povišen 4x4 ,malo km,dizel s malo km ,benzin da malo troši, i sve to da malo košta? Pa kako to?

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ne moras komentirati. Zaobiđi.

Link to comment
Share on other sites

Zaista bi . Nije mi to problem ali svaku sugestiju poklopiš  svojom teorijom.  Gledaš ovog od 20+ tkn onda je očito i logično da bez problema možeš održavati ovaj dizel od 13500. Očekivati da benzin ZG gužve troši 8.5? Hm.. plus 2.5 minimalno. Uostalom kakva je šansa da će dizeli iste sekunde krepati dmf,dpf i ne znam što? Pa nećeš valjda takvo smeće kupiti? Previše priče i teoretiziranja.  Ljudi ti daju savjete u najboljoj namjeri ali očito imaš svoj put. 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

 

Bitno mi je da se ne osjecaju rupetine na cesti i ovi visoki žuti lezeci policajci jer ubijaju.

 

Navodno je po tom pitanju C5 Aircross jako dobar, bacio sam oko na oglasnik prije pisanja da vidim jesu unutar budžeta, ima neki na Laništu za 16k 1.5 HDI automatik sa 168.000 navodnih, 2019. g. Te mašine su po narodnim pričama dobre, makar koliko danas dizel može biti dobar pogotovo AdBlue-aš ja ne znam, getriba ista priča, selo kaže da je dobra, Aisin 8 brzina, tko će ga znati. Ali dam se kladiti da je za kičmu miljama bolji i od Dustera i od većine MPV-a.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.