Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Al mora bit 16v vag motor jer oni 8v škodini motori su bože sačuvaj. 

Link to comment
Share on other sites

Oglasio sam burazov tutač, pa ako je netko zainteresiran, neka se javi.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Je li netko posjedovao ili barem učestalije vozio golfa 7/7.5 i passata b8, tamo 2015-2017? 

Mene zanimaju karavani a tu nije neka razlika u cijeni pa uvijek mislim da ima neka kvaka.

Dakako, u golfu me zanima 1.6 tdi a u passatu radije 2.0 jer, koliko čitam, neznatno manje troši a mnogo bolje ide i pristaje mu. Manualac bi svakako.

Ako netko ima iskustava, hvala unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, filipbabok said:

Je li netko posjedovao ili barem učestalije vozio golfa 7/7.5 i passata b8, tamo 2015-2017? 

Mene zanimaju karavani a tu nije neka razlika u cijeni pa uvijek mislim da ima neka kvaka.

Dakako, u golfu me zanima 1.6 tdi a u passatu radije 2.0 jer, koliko čitam, neznatno manje troši a mnogo bolje ide i pristaje mu. Manualac bi svakako.

Ako netko ima iskustava, hvala unaprijed.

Vozio dosta često B8 karavan 2.0 TDI 110KW DSG, 2017. Performanse jako dobre, puno bolje nego što bi očekivao od 110kw, potrošnja isto tako, izolacija odlična, stabilan, ne osjeti se brzina, mjesta sasvim dosta za mene od 193 i za istog takvoga iza mene, kvaliteta izrade odlična, nije bilo nikakvih problema sa autom, doduše imao je samo 60.000 km kada je vraćen pa ga je zamijenio isti takav samo 2023. (koji je meni osobno puno gori, stari je bio osjetno kvalitetniji). Mana mi je bila mjenjač koji je bio neodlučan pri kretanju i nije ulijevao povjerenje kod naglih starteva, no pošto gledaš ručni to te ne tangira.

Kolega ima 2015. varianta 1.6 120ks, sada je na 250.000km, jedini kvar je bio jedan ležaj kotača i jedan grijač. Taj 1.6 nema ni dvomaseni zamašnjak pa to isto nije loše za uzeti u obzir.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, filipbabok said:

Je li netko posjedovao ili barem učestalije vozio golfa 7/7.5 i passata b8, tamo 2015-2017? 

Mene zanimaju karavani a tu nije neka razlika u cijeni pa uvijek mislim da ima neka kvaka.

Dakako, u golfu me zanima 1.6 tdi a u passatu radije 2.0 jer, koliko čitam, neznatno manje troši a mnogo bolje ide i pristaje mu. Manualac bi svakako.

Ako netko ima iskustava, hvala unaprijed.

Pitaj sve sto te zanima...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, filipbabok said:

 me zanima 1.6 tdi a

2015 god, prvi vlasnik, 94k km, diesel gate model 105 ks bez adblue i 5 brzina, servisiran u zubaku i pia, 2x otisla pumpa vode, egr, lambda ona nakon katalizatora, (nisam ni znao da ima dvije), ulje trosi od prvog dana,a li nikad vise od litre da smo mogli na garanciju ista,

poznat sam po tome da se vozim ko baba poprilicno defanzivno, toci se u 90% premium diesel, a trosi ko smuk, sto je stariji vise trosi i losije ide, zadnji dulji put u Brno posralo me skoro cijelim putem kroz AT onaj sugavi IG-L 100km/h plus ona dionica radova od 20km,

isao u vremena kad nije cep oko Beča, prosjecna brzina 87km/h prosjecna potrosnja 6.9l/100km, dvoje odraslih, dva instrumenta sve skupa  200kg tereta, ista dionica sa 1.5tsi uz kaos na beckom ringu 6,1l uz debelo preko 300kg ukupnog terera...

ti 1.6 TDI ili su govna ko moj ili nemaju nekih posebnih problema, ovisi kak te potrefi...

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Ivan1902 said:

Pitaj sve sto te zanima...

Pa taj dio - isplati li se protegnuti sa golfa 1.6 na passata 2.0, jer vidim da na HR trzistu i nije neka razlika u cijeni, oko 1000-2000 eura za karavane...

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, riceburner said:

1.6 TDI ili su govna

Znači još nisu dizne došle na red?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, riceburner said:

2015 god, prvi vlasnik, 94k km, diesel gate model 105 ks bez adblue i 5 brzina, servisiran u zubaku i pia, 2x otisla pumpa vode, egr, lambda ona nakon katalizatora, (nisam ni znao da ima dvije), ulje trosi od prvog dana,a li nikad vise od litre da smo mogli na garanciju ista,

poznat sam po tome da se vozim ko baba poprilicno defanzivno, toci se u 90% premium diesel, a trosi ko smuk, sto je stariji vise trosi i losije ide, zadnji dulji put u Brno posralo me skoro cijelim putem kroz AT onaj sugavi IG-L 100km/h plus ona dionica radova od 20km,

isao u vremena kad nije cep oko Beča, prosjecna brzina 87km/h prosjecna potrosnja 6.9l/100km, dvoje odraslih, dva instrumenta sve skupa  200kg tereta, ista dionica sa 1.5tsi uz kaos na beckom ringu 6,1l uz debelo preko 300kg ukupnog terera...

ti 1.6 TDI ili su govna ko moj ili nemaju nekih posebnih problema, ovisi kak te potrefi...

Uf uf... Zvuči kao da nešto nije u redu...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, filipbabok said:

Je li netko posjedovao ili barem učestalije vozio golfa 7/7.5 i passata b8, tamo 2015-2017? 

Mene zanimaju karavani a tu nije neka razlika u cijeni pa uvijek mislim da ima neka kvaka.

Dakako, u golfu me zanima 1.6 tdi a u passatu radije 2.0 jer, koliko čitam, neznatno manje troši a mnogo bolje ide i pristaje mu. Manualac bi svakako.

Ako netko ima iskustava, hvala unaprijed.

Imam Golf 7 karavan, 2014, 1.6 tdi sa 5 brzina... Jako slaba kombinacija je to, ali za svakodnevnu vožnju čak i upotrebljiv... :) Noviji sa 6 brzina i 110 konja su već OK. Potrošnja 4.5-5.2 L. Prošao s njim 15000 km, nije bilo problema zasad (ima 270000 trenutno)

2.0 je 2.0, ali i cijena je osjetno veća pri kupovini.. Imali/imaju prijatelji i one od 150 ks, i one od 190 ks, a bogme ima i jedan biturbo od 240 ks. Jedino što znam da je ovaj sa 150 ks uvijek u problemima oko EGR/DPF

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, filipbabok said:

Je li netko posjedovao ili barem učestalije vozio golfa 7/7.5 i passata b8, tamo 2015-2017? 

Mene zanimaju karavani a tu nije neka razlika u cijeni pa uvijek mislim da ima neka kvaka.

Dakako, u golfu me zanima 1.6 tdi a u passatu radije 2.0 jer, koliko čitam, neznatno manje troši a mnogo bolje ide i pristaje mu. Manualac bi svakako.

Ako netko ima iskustava, hvala unaprijed.

Vozio golfa 7 (110KS) i 7.5 (115KS) karavana, svaki od 0km do cca 100k km po 3 god, oba 1.6tdi, 5 brzina. Nikad nikakvih mehaničkih problema s njima osim što ja imam malo težu nogu pa potrošnja nikad nije bila ispod 7.8. 

Na svakom sam promijenio po 3 vjetrobranska stakla (kamenje) i to je to...

Trenutno je 8 karavan 2.0 TDI DSG (115KS) i tu je potrošnja za litru manja u istim režimima vožnje.

Edited by BorisL
Link to comment
Share on other sites

Hm hm hm

Koliko različitih iskustava s tim autima...

Link to comment
Share on other sites

Sve mi se čini jesi li mrzitelj VAG vozila ili ne to je inače problem svih foruma, kad neko ne voči određenu marku tad će nać a i izmislit sve i svašta . Ništa novo na forumu se i inače teško nađu relevantne informacije.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, direstraits said:

Znači još nisu dizne došle na red?

to je sledece znam ili turbina, mozda spasava ovo bolje gorivo i malo voznje po gradu :luda:

5 hours ago, filipbabok said:

Uf uf... Zvuči kao da nešto nije u redu...

auto je sve tip top, VAG TDI featurei :kava: znam za 2 kom 1.6  jedan isti 105  i jedan 120ks koji voze bez potrosnje ulja i nekih problema, kak sam rekel gore, s tim 1.6 ili imas srece ili imas govno, nema izmedu....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ono što sam primijetio, kod VAG dizela, oznaka kubikaže ne znači mnogo. Treba onaj kod motora od 4 slova.

Na Audiju mi je to primjerice CDYA i slovi kao dobar i ja to mogu potvrditi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne samo kod dizela

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, trapavi said:

Sve mi se čini jesi li mrzitelj VAG vozila ili ne to je inače problem svih foruma, kad neko ne voči određenu marku tad će nać a i izmislit sve i svašta . Ništa novo na forumu se i inače teško nađu relevantne informacije.

Pa kako mrzitelj, kada kolega riceburner priča iz osobnog iskustva sa tim autom? Svašta.

Link to comment
Share on other sites

Stvarno nemate straha i srama tako blatiti ikonu kompakt klase!

Da li ste svjesni da NE postoji bolji auto na Balkanu?!

Moj troši samo 6.5- 8L bez da vidi puno grada.

Na 185.000 km otišli moduli grijanja i ventilacije i zaštopan mali kiler.

Srećom popravak u neovlaštenom nije skup 1400 €.

Nedugo promjenio senzor nivelacije svjetla, malo troši antifriza ali ulja ni malo.

Ali sad bez zajebancije naspram Yarisa 1.5 VVTI, 2019 g, moj Golfonja je admiralski brod.

  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Deder se ti "baklavi" vrati.

Od kad is u dojčlandera sjeo nemogu te prepoznati.

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

On 27. 02. 2024. at 20:14, mata73 said:

Stvarno nemate straha i srama tako blatiti ikonu kompakt klase!

Da li ste svjesni da NE postoji bolji auto na Balkanu?!

Moj troši samo 6.5- 8L bez da vidi puno grada.

Na 185.000 km otišli moduli grijanja i ventilacije i zaštopan mali kiler.

Srećom popravak u neovlaštenom nije skup 1400 €.

Nedugo promjenio senzor nivelacije svjetla, malo troši antifriza ali ulja ni malo.

Ali sad bez zajebancije naspram Yarisa 1.5 VVTI, 2019 moj Golfonja je admiralski brod.

Da, u posudi s antifrizom imaju u vrećicama neki silikatni prah (nešto oko ekologije) i onda ta vrećica pukne a ovaj prah začepi najčešće taj mali kiler.

Iz predostrožnosti neki mijenjaju posudu svake 2-3 godine ili se prebacuju na drugi tip antifriza.

  • Like 2
  • Haha 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

On 27. 02. 2024. at 20:14, mata73 said:

Stvarno nemate straha i srama tako blatiti ikonu kompakt klase!

Da li ste svjesni da NE postoji bolji auto na Balkanu?!

Moj troši samo 6.5- 8L bez da vidi puno grada.

Na 185.000 km otišli moduli grijanja i ventilacije i zaštopan mali kiler.

Srećom popravak u neovlaštenom nije skup 1400 €.

Nedugo promjenio senzor nivelacije svjetla, malo troši antifriza ali ulja ni malo.

Ali sad bez zajebancije naspram Yarisa 1.5 VVTI, 2019 g moj Golfonja je admiralski brod.

Klasa Golfa je Corola a ne Yaris. Yaris je klasa VW polo.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.