Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Znači mogli bi očekivati u nekoj budućnosti da u opisu auta stoji "mogućnost provjere stvarnog stanja km u ABSu pomoću tog i tog uređaja (možete ga i Vi donijeti)" ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika mjenjaja km u tabli, ecu motora, abs centrali, itd ovisno o kojem se autu radi?

Kako promjene na ecu motora tako promjene i na abs-u. 

Nek me neko ispravi ako grijesim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se za ABS mora izvaditi cip iz plocice, i onda u chip- programatoru upisati novu vrijednost km u HEX-a.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš me zanima šta bi rekao šoderaš da mu na licu mjesta izvadiš clip i pitaš jel možeš provjeriti km (a da on ne zna da se time ne može očitati km iz ABSa)..

Link to comment
Share on other sites

a kaj, prave se mutavi da oni nemaju veze s tim, vidio vise puta na svoje oci jer kod gledanja par hyundai-a gdje se moze vidjeti priblizno stvarna kilometraza preko podataka DPF-a, ispada da u prosjeku skidaju oko 100 000km, kilometri se skidaju prije odlaska na carinu.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Isao sam danas pogledati ovaj autek. 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-modus-1.5-dci-oglas-28153974

Djeluje mi pristojno, jedna vlasnica u De, frajer ga uvezao nedavno navodno za nekog kupca koji nije kupio, zasto, ne znam.. 

Ocuvan je jako i izbana i iznutra, volan nije izlizan kao na onom Cliu koji sam tu komentirao, mozda zato kaj je plastican. Papucica kocnice je malo izlizana, plastike sve odlicne i ne skripe.

Ne vidim da bi bio razbijen, ali svakako bi ga odvezao na provjeru temeljitu.

Motor lijepo radi, jedino kod gasenja malo zatrese pa mislim da je neki nosac motora otisao. Mjenjac lijepo salta, jedino mi je cudno kaj ima neku kao rupu kod prabacivanja, kao Smart ali manje. Ne znam jel to normalno, na Laguni toga nema ali frajer tvrdi da je to i drugaciji mjenjac. Molim info ako netko ima iskustva! Generalno mi se svida, ocuvaniji je nego Clio.

Ima na 121tkm u Njemackoj promijenjen remen Continental i kaj ja znam kaj jos, u Renault servisu.

Gume su Sava, 2013,za zamjenu iako imaju sare. 

On je odmah spustio na 32000, treba ga regat i osigurat, znaci jos 2000kn. Mislim da mu ne bi dao vise od 28-9,kaj vi mislite? Naravno, ak sve stima. 

Imam broj sasije, moze li se provjerit km nekak i cijela povijest? 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Velim, meni izgleda skroz dobro ocuvan, ali treba ga provjeriti.. 

Link to comment
Share on other sites

BuHvala dolac! ?

Vidio sam Toyotu, kaj nije bilo nekaj da 1.4 d4d nije bas neka sreca masina? 

Primera je stara i prevelika, ali nemres vjerovat koja kilometraza! ? 

Ova ostala 3 ne dolaze u obzir, premali su. ? 

Nasao sam jos ovog, samo me frka tog 1.6hdi..  

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-1.6-hdi-mcm-automatik-oglas-28206371

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Max said:

BuHvala dolac! ?

Vidio sam Toyotu, kaj nije bilo nekaj da 1.4 d4d nije bas neka sreca masina? 

Primera je stara i prevelika, ali nemres vjerovat koja kilometraza! ? 

Ova ostala 3 ne dolaze u obzir, premali su. ? 

Nasao sam jos ovog, samo me frka tog 1.6hdi..  

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-1.6-hdi-mcm-automatik-oglas-28206371

Baš suprotno, to je super motor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BuHvala dolac! [emoji123]
Vidio sam Toyotu, kaj nije bilo nekaj da 1.4 d4d nije bas neka sreca masina? 
Primera je stara i prevelika, ali nemres vjerovat koja kilometraza! [emoji23] 
Ova ostala 3 ne dolaze u obzir, premali su. [emoji3] 
Nasao sam jos ovog, samo me frka tog 1.6hdi..  
https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-1.6-hdi-mcm-automatik-oglas-28206371
Moj je na 250tkm, isti ovakav motpr, neki dan sam mu promjenija komplet kvačilo i zamajac, prva izmjena, turbina je još prva, kao i dizne, samo su podloške mjenjane. Mijenjam ulje svakih 10000 km, i četiri godine nemam problema. Stvar je kao kod dci-a, ako se redovno mijenjalo ulje, problema nema, ako nije, rikavaju turbine, pa i glave zbog lošeg dotoka ulja u gornji dio motora. Sve u svemu ja sam zadovoljan, prvi mi dizel u životu, pa ono, meni ide super[emoji3]
Ako se odlučiš za neki Hdi imam ti super meštra u Zelini, koji ga pregleda za 300 kn od do, ja mu virujem sve šta mi kaže[emoji3]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JVC said:

Baš suprotno, to je super motor.

Cak i da je, ova je iz Italije a to bum ipak preskocio ?

Ovaj Pug mi se bas svida, a ima i ovaj, jel s tim motorom bilo nekih problema ili sam i to pomijesao? 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-1.6-16v-vti-oglas-27371858

Kaj se tice, hvala ti @Zele ali imam svog za Pug jer smo u familiji prije Renaulta vozili samo Pugove od 1968, osim naravno, bijelog golfa jedinice u jednom periodu ?

 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Ma ništa od ovog Vti a, jako loši, tj. problemi s velikom potrošnjom ulja, i još neke zajebancije. Nažalost ovu su seriju benzinaca ukenjkali BMW im je slaga glavu.
Za ove novce koliko košta Vti, opasno si se približija redizajnu 1.6 e hdi, koji je jakooo dobar. Motor je 8 ventila i u principu neku određenu manu nema, vjerojatno moj sljedeći izbor, osim ako me žena uspije nagovorit na Megsa Grandtoura Gt line, ali još se nedam[emoji1]
U PM stopija sam se sa Pežom[emoji3]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako sam i mislio, znam su te vtije radili s BMWom i danisu valjali. 

Tak to ide s lovom, krenes s nekom cifrom i onda te vuce sve vise, na kraju ispadne da ti je nabolje uzeti novoga ? Nekak si mislim da ce zeni za pocetak biti sasvim ok Modus, samo ako sve stima i ako jos spustim cijenu malo ? Iako je ovaj Pug iz CK isto jako zanimljiv i volio bi ga provjeriti.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

308 je jako dobar auto, pogotovo za vozit, taman udoban, i još da je redizajn sa ovim 68kw 1.6 ehdi, čisto dovoljno za ženu, a bome za kratke relacije i grad i meni je dosta. U principu ima jednu manu, a to je kiler grijanja, koji su stavili prevodoravno, i nakuplja se talog, i sužavaju se protočne cijevi kroz njega i lošije grije, nekad se da očistit nekad ne, a sama izmjena nije problem samo se odspoji i izvuče sa strane.
Ako povedeš ženu, svidit će joj se sigurno, žene vole Pežo, a možda neke i vozače Pežoa, nezz[emoji1]

Link to comment
Share on other sites

1.6 hdi za kratke relacije? Wtf..
Pa svaka 2 mjeseca na prisilnu regeneraciju..

Link to comment
Share on other sites

Kaj taj hdi u 308 iz 2010. ima DPF? 

Mislim da 1.5 dci u Modusu iz 2006. nema, bar moj Meg 2 iz 2005 nije imao.. 

Link to comment
Share on other sites

a ja sam svoje benzinca dal za 250e [emoji52][emoji17]

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kaj taj hdi u 308 iz 2010. ima DPF? 
Mislim da 1.5 dci u Modusu iz 2006. nema, bar moj Meg 2 iz 2005 nije imao.. 
Ima i moj 307sw iz 2006g, samo sam ga ugasija, ovi od 80 kw imaju i dvomaseni i dpf, od 66 kw nema ništa.
E sad ovi e-hdi iza 2010 u 68 kw neki imaju neki ne, zavisi valjda od tržišta za koji su pravljeni, triba vidit po šasiji.
1.6 hdi za kratke relacije? Wtf..
Pa svaka 2 mjeseca na prisilnu regeneraciju..
To me baš i ne sikira, najprije kod mene je ugašen, a i da nije mali je grad, a i pazim da ga redovito propušem, izbije dva tri čepa dima nazad i ka novi[emoji3]
Al da slažem se s tobom, vjerojatno bi za grad samo onaj 1.4 hdi kupija, ovo je baš mučenje za ovog[emoji53]
Link to comment
Share on other sites

za pugove 1.6hdi sam cuo i citao da su skloni problemama s turbinama pogotovo nakon 150k km.. kad sam kupovao megane, pogledao sam jedan ford 1.6 hdi i doista je i taj slinio oko turbine a auto izvana i iznutra kao iz ducana.. navodno da su osjetljivi, laze google lazem ja.. osobno nemam iskustva s njima..

mislim da je dpf obaveza u svim vozilima nakon 2009. godine.. stoga lako moguce da modus nema dpf.. ;)

Max, ova 308ica fakat zgleda kao dobra kupovina.. vise manje sam bio u istoj situaciji kao ti sada, trazio automatik i malo veci auto, ali eto, bila me frka tih 1.6hdi motora jer su mi napunili glavu.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.