Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Ma samo triba dobra provjera motora i to je to. Ja sam npr. na licu mjesta provjerija turbinu, a čim sam doša kući skinija karter i vidija stanje pumpe, dali je čista protočna, te izvadija sita iz šarafa koja koja drže crijevo podmazivanja turbine, i kroz koje ide ulje naravno. Tako da glavni problem je održavanje loše, i začepljivanje tih kanala, turbo ostane bez ulja itd itd[emoji1]

Link to comment
Share on other sites

ta sitna sita naprave sranje, pogotovu ako se koristi neodgovarajuće ulje, dugi intervali izmjene i temeljito ne ocijedi staro ulje pri izmjeni. Tako da ih je bolje izvaditi van

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kaj taj hdi u 308 iz 2010. ima DPF? 
Mislim da 1.5 dci u Modusu iz 2006. nema, bar moj Meg 2 iz 2005 nije imao.. 
Mislim da francuzi imaju dpf vec i na euro 4 ovisno o trzistu. 1.9 dci iz 2006-7. Vec ima. Mozda najslabiji dci od 68 ks nema.. uglavnom po broju sasije se vidi a i na stupu pise zacrnjenje 0.6 il kolko vec je za euro 4..
Link to comment
Share on other sites

Tko je na forumu u mogucnosti po broju sasije provjeriti auto? ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Max said:

Tko je na forumu u mogucnosti po broju sasije provjeriti auto? ?

Ja sam nazvao ovlašteni i bez frke mi dali informacije koje god sam htio...

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Max said:

Cak i za auto iz uvoza? 

Tako je.

Fino im objasnio kakva je situacija i dobio info koji su imali u evidenciji

Edited by BorisL
Link to comment
Share on other sites

Imao je prijatelj slučaj di su bili uredni svi servisi, zadnji napravljen početkom 2017. pri 120000 km, a sada (tj. krajem 2018. kada je to bilo) auto je imao 130000 km na satu.

Naknadno ustanovljeno da je mijenjana sirena u ljeto 2018 pri 147000 km i to je servis zabilježio kao kvar na određenoj kilometraži. Tako da samo redovni servisi nisu jedini pokazatelj, osobito ako je prošlo od istog godina ili više

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, frenchkey said:

Imao je prijatelj slučaj di su bili uredni svi servisi, zadnji napravljen početkom 2017. pri 120000 km, a sada (tj. krajem 2018. kada je to bilo) auto je imao 130000 km na satu.

Naknadno ustanovljeno da je mijenjana sirena u ljeto 2018 pri 147000 km i to je servis zabilježio kao kvar na određenoj kilometraži. Tako da samo redovni servisi nisu jedini pokazatelj, osobito ako je prošlo od istog godina ili više

ma naravno, slažem se, nije samo to pokazatelj, svašta se može lažirat i muljat al eto prijatelj ti nije bio zavaljan za 100k + km

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BorisL said:

ma naravno, slažem se, nije samo to pokazatelj, svašta se može lažirat i muljat al eto prijatelj ti nije bio zavaljan za 100k + km

Ne bi me cudilo da je taj skidao km prije svakog servisa/registracije tako da mozda i je zavaljan za 100k+.

Link to comment
Share on other sites

Bas tako ima likova koji od prvog dana skidaju km prije svakog servisa ili tehnickog.
Neki plate 50€ a neki su kupili aparaturu

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Leasing ugovori gdje se naplaćuje prekoračenje km godišnje, ima tih shema masa. Njemačka npr. često zna iznenaditi, a ko bi rekao da su nijemci tako kvarni... ?

Link to comment
Share on other sites

On 16. 04. 2019. at 19:59, BorisL said:

Ja sam nazvao ovlašteni i bez frke mi dali informacije koje god sam htio...

Evo u Baoticu mi pogledali preko broja sasije. Nema bas neku povijest, imao je 101tkm 2015, nekaj mijenjano. Onda 2018. u 12 mjesecu kiler klime i neke sitnice jos, 127tkm, a sad ima isto toliko skoro. Cudi me da nema upisan veliki servis na 121tkm a vidio sam papir iz Renault servisa u Njemackoj i naljepnicu od Continentala za novi remen najkeljenu ispod haube.. Sve u svemu jos sam neke aute pogledao i ovaj je najocuvaniji definitivno i s najciscom povijesti. Ici cu jos na pregled, ima netko vezu u Zapresicu u Acclu mozda da mi ga ozbiljno pregleda jer je to najblize iz Hoto vila.. 

Link to comment
Share on other sites

Bio je neki blog čini mi se od rusa koji je kupio renfaulta u DE, privatna osoba, sve super, računi, išao doma do kuće od lika po auto. Nakon toga na autu mu je tiltalo povremeno nešto na instrument tabli. Kad su raskopali, na PCB sa stražnje strane zalemljen kineski sklop direktno na CAN bus koji je valjda stalno pomalo varao instrument tablu [emoji4] Auto ustvari imao pun k... kilometara...

Link to comment
Share on other sites

E jezi ga... Kupovina rabljenog auta je ovak i onak 50:50... Il te hoće il te neće... To svi znaju... Al isto tak i novog auta... Hrpa ljudi je proklela aute nove iz salona nevezano o proizvođaču...

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan konkretan primjer za auto iz salona - kupila jedna frendica citroena ds3. Kupio i jedan frend isti takav. Oba nova iz salona. Frendici od prvog dana se sve kvari, najvise elektronika, 100 puta isla u servis. Frendu sve radi besprijekorno vec par godina, nikad nikakav kvar. Motori u principu dobri kod oba. Jbg, kak te zadesi. Jako puno ima tvornickih grešaka i nedostataka.

Link to comment
Share on other sites

Novi citroen i onda se treba naglasiti VEĆ par godina, hehe

Link to comment
Share on other sites

On 18. 04. 2019. at 15:34, BorisL said:

E jezi ga... Kupovina rabljenog auta je ovak i onak 50:50... Il te hoće il te neće... To svi znaju... Al isto tak i novog auta... Hrpa ljudi je proklela aute nove iz salona nevezano o proizvođaču...

Je da ne bi... pola pola je dok kupujes auto na placu.

Vara se svugdje. Pola varalica se more eliminirati u roku od 10 minuta, ostatak je malo finiji pa dobro zapakiraju s**nje. Da je fifty fifty, malo manje bi iso biznis s rabljenim autima. Pogotovo prek salona... i pogotovo u njemackoj.

Link to comment
Share on other sites

Imao netko (iskustava) sa i30 1.6 crdi, tamo negdje 2008-2010?

Buraz se zapalio za toga, ja mu radije savjetujem golf5 1.9 tdi, ali njemu je ovaj ljepši, ukratko...

Link to comment
Share on other sites

pa ne znam di još ima gnoj 5 1,9 tdi a da valja i da je na prodaju. Sve uvozne drle sa preko 300 tkm, udareni pa popravljeni i slično. A k tome se i krade. paa...

Link to comment
Share on other sites

Ima očuvanih modela, i na prodaju a i nama dolaze, tak da...

Link to comment
Share on other sites

1.6 crdi nije loš. Veci su problemi s mjenjačima. Kod mene u firmi bez obzira KIA ili Hyundai mjenjači propišali ulje po lameli od 40.000 -150.000 km.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, frenchkey said:

pa ne znam di još ima gnoj 5 1,9 tdi a da valja i da je na prodaju. Sve uvozne drle sa preko 300 tkm, udareni pa popravljeni i slično. A k tome se i krade. paa...

Ispred moje zgrade u sisku dva nestala

Link to comment
Share on other sites

Pa ono, baš i ja tak nekak razmišljam ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.