Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

1 hour ago, Chorka said:

Ne kvare se, a ukradu ih da bi ih prodali u dijelove...

Znam, al opet... 1.9 tdi u dijelovima, ne može vrijediti neku lovu, a radi se sigurno o organizaciji od više njih, pa si čovjek misli koja to ekipa mora biti. 

Ajde da kradu sedmice i aktualne passate, ali stare kante, nevjerojatno.

Link to comment
Share on other sites

Ma ide to u Bosnu, srbiju, Bugarsku, Rumunjsku, Makedoniju, Albaniju.. to su velike organizacije, svako uzme 200-300e i na kraju je to auto iz uvoza, naravno iz de

Od uvijek se to radilo i radit će se još dugo dugo

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, GTT said:

Znam, al opet... 1.9 tdi u dijelovima, ne može vrijediti neku lovu, a radi se sigurno o organizaciji od više njih, pa si čovjek misli koja to ekipa mora biti. 

Ajde da kradu sedmice i aktualne passate, ali stare kante, nevjerojatno.

Ko kaze da ide u dijelove? Ako izade iz RH-a u komadu, na istoku opet vrijedi par tisuca eura s prekucanim brojem sasije, sto nije mala lova prema tome da se nisi previse naradio za nju. A i da okrenes kjeg somica na dijelovima opet nije lose. Uglavnom, unosan je to "biznis" kako god okrenes.

A itekako se kradu i noviji Golfovi, bas sam prije nekih tjedan dana citao vijest kako ih je par nestalo u N. Zagrebu. Ako se ne varam, mislim da su i dve sedmice bile ukljucene.

Link to comment
Share on other sites

Ok, ne poznajem rad auto-podzemlja, isprike :lool: 

Za sedmicu mi ima smisla, jer se na njoj zaradi više (ima ona već i dosta opreme i tehnologije koja vrijedi ovako ili onako), ali eto za peticu mi bilo čudno. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

ak su pokrali dijelove limarije sa Clia dvojke, onda nemamo o čemu pričat više :D

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, GTT said:

Ok, ne poznajem rad auto-podzemlja, isprike :lool: 

Za sedmicu mi ima smisla, jer se na njoj zaradi više (ima ona već i dosta opreme i tehnologije koja vrijedi ovako ili onako), ali eto za peticu mi bilo čudno. 

Ma krade se sve sto je lako za prodat, uopce nije bitno jel ce okrenut soma ili deset soma eura. Zalosno, ali je tako.

11 minutes ago, Krule said:

ak su pokrali dijelove limarije sa Clia dvojke, onda nemamo o čemu pričat više :D

Bas...

Kad vidim da se kradu felge koje vrijede max. par stotina eura, padne mi mrak na oci... Al dobro, tog je uvijek bilo i bit ce.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
8 minutes ago, VedranSB said:

Zna li netko nešto o Autobiography salonu u Sesvetama? Gledam neko vrijeme ovaj Megane, ali vjerujem nekako da tu nisu čista posla. 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-dci-130-gt-kupljen-nov-hrvatskoj-oglas-28472651

Za pocetak to nije GT kako pise u naslovu nego samo GTline, razlika je ogromna pa zato ni cijena nije turbo. A sto se ostalog tice, cijena je okej za to sto nudi, valjda, treba ga vidjeti uživo prvo.. al super izgleda

Edited by Ninoo
Link to comment
Share on other sites

Wannabe GT kao što kaže kolega. Felge jesu od GTa ali lijepo piše unutra na lajsni GTline. Ak je iz HR onda nema kaj bit pitanja oko kilometara. 

Link to comment
Share on other sites

Pa kaj nije GT Style slabija varijanta?
Ovaj GT line je najsportskija kaj se mogla uzet da nije RS? Ili sam u krivu?

Pa ima analogne satove sa Renault Sport natpisom, ima RS natpis iza na autu?

Pa nema baš neki čisti GT opće u M3, kaj ne?

Link to comment
Share on other sites

Pa ista stvar, cijela sasija i ovjesi se rade drugaciji za gt verziju od 190 i 220ks.

Nebitno, poanta je da ne kosta preko 120k kuna jer nije hardcore gt.

Link to comment
Share on other sites

Misliš 180 KS a ne 190? Tj. 179? Dakle predredizajn?

Okej, ono što sam htio pitat i mislio sam da je jasno je zar nije taj 130 KS dci najjači/najsportskiji, naj kak već paket koji se mogao uzet? Dakle koliko vidim ne radi se o GT Style.

Okej, sad još da pitam, koja je razlika Meganea gore od ovog?

Ovu ponudu pronašao sam na portalu AutoScout24.

https://www.autoscout24.hr/ponude/renault-megane-gt-line-iii-coupe-klima-navi-pdc-tempomat-benzin-crna-3adff615-cf4b-4cea-83fe-72d8896ebb62


P. S. Onaj gore dci 130 KS ima GT felge od predredizajna i ako se ne varam umjesto naljepnice na armaturi ispred suvozača treba biti Renault Sport badge, a ne GT line.

Link to comment
Share on other sites

E jbg, a koliko se meni čini, ako pričamo o Meganeu 3 a ne 2, i 2.0 dci je GT line, nije GT kao Megane 2. I svi dodaci su identični i na 1.5 dci i na 2.0 dci GT line. Iako velim. Megane 3 predredizajn 2.0T 180 KS je imao oznaku GT, a redizajn sa 220 KS ima istu varijantu kao i 1.5 dci il 2.0 dci. Svima piše GT line, svi imaju Renault Sport badgeve, analogne čuke sa RS natpisom, itd.

Je dobro veliš Ivane.

GT mogu biti samo 2.0 dci i TCE 220 ako pričamo o redizajnu.

Ovo ostalo je GT line, sada sam skužio gledajući par oglasa.

E jbg, a koliko se meni čini, ako pričamo o Meganeu 3 a ne 2, i 2.0 dci je GT line, nije GT kao Megane 2. I svi dodaci su identični i na 1.5 dci i na 2.0 dci GT line. Iako velim. Megane 3 predredizajn 2.0T 180 KS je imao oznaku GT, a redizajn sa 220 KS ima istu varijantu kao i 1.5 dci il 2.0 dci. Svima piše GT line, svi imaju Renault Sport badgeve, analogne čuke sa RS natpisom, itd.


EDIT
Je dobro veliš Ivane.

GT mogu biti samo 2.0 dci i TCE 220 ako pričamo o redizajnu.

Ovo ostalo je GT line, sada sam skužio gledajući par oglasa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma jasno mi je koji je motor u pitanju, da nije GT, i da ima tu opremu koju ima i koja piše na armaturi (GT Line), vidio sam što sve ima i to mi je bilo dovoljno. E sad više me zanima ima li možda netko neku informaciju o dotičnom prodavaču. Negdje sam guglao to pa sam vidio komentare tipa da treba izbjegavati sve auto salone u Sesvetama itd. Jasno mi je odakle to, i sam bih radije u Renaultovoj autokući uzeo sličan automobil, ali tamo su sve berline 1.5 dCi. Jedva sam i na ovo pristao jer je čini se lakše izmisliti toplu vodu nego naći phase 3 Coupe 2.0 TCe :)

Mada da budem iskren, baš i ne kužim onu oznaku GT Renault Sport iza, a na armaturi GT Line.

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je da smo sve razrijesili :D. Bratic mi radi u Spanjolskoj u RS tvornici pa uglavnom znam dosta dobro te neke informacije o sportovima jer ga godinama ispitujem sve zivo.

Sto se tice ovog zadnjeg, mislim da je to fejk naljepljeno i naprijed i nazad radi pokazivanja ili radi bolje prodaje. Bar ja tako mislim jer koliko znam rs nikad nije stavljao svoje oznake na na modele ispod pravog GT-a jer nisu imali njihovu sasiju i ovjes..

Link to comment
Share on other sites

Gt line ima ovjes prakticki identican ko i gt, razlika je jedino u odbojnim gumama na amortizerima. Prije nego sto je dosla gt line oprema, bili su 2.0 tce i 2.0dci, kad se pojavio gt line, ova dva su bila samo gt modeli, a gt line su bili svi ostali slabiji motori. A gt 220 ph3 je zanimljiv jer ima motor igetribu istu ko i rs.

Trojka sa gt line opremom je jedno 50% bolji auto od obicne trojke.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.