Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Moguce. A kod cetvorke je gt 50% bolji jos od gt linea zbog druge sasije sa 4ws, cvrsceg ovjesa, novog 7ostupanjskog edc mjenjaca, bolje dinamike u sportskom modu i voznji, volanom sa 2.3 okretaja itd jer je rsport sudjelovao u razvoju prije same rs verzije (ima cak i dosta reportaza o tome i na yt-u)...i naravno daleko boljim motorom.

Da ne spamamo vise ovu temu, ova rasprava je krenula bila samo radi toga da ona cijena u oglasu nije presumnjiva jer to ipak nije gt i puno je slabiji.

Edited by Ninoo
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, LeoRS said:

Gt line ima ovjes prakticki identican ko i gt, razlika je jedino u odbojnim gumama na amortizerima. Prije nego sto je dosla gt line oprema, bili su 2.0 tce i 2.0dci, kad se pojavio gt line, ova dva su bila samo gt modeli, a gt line su bili svi ostali slabiji motori. A gt 220 ph3 je zanimljiv jer ima motor igetribu istu ko i rs.

Trojka sa gt line opremom je jedno 50% bolji auto od obicne trojke.

Netočno. Gt model kod megane 3 ima jači stabilizator i niži i krući ovjes, kapacitetnije kočnice. Gt line model kod megane 3 je optički poboljšani megane 3, kočnice i ovjes kao na običnom modelu. 

Link to comment
Share on other sites

Nije tako, gt line je 15% tvrdi kao i gt. Kocnice su druge tak je, i balans stange su malo deblje, ali amortizeri su isti.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, direstraits said:

Može kataloški broj amortizera?

I opruge. 

Upravo tako, uvijek se moze provjeriti.

 

I dajte vise prestanite gtline stavljati pod isti kalup sa gtom. Kad sam prvi put to spomenuo braticu koji radi u rs tvornici se samo nasmijao i rekao da imaju minimalan utjecaj na taj auto jer se ne bave tim motorima i samo pokupi rs opremu za izgled i to je to, ostalo se sve doraduje u obicnom renaultu, dok je za gt druga prica, testiraju se modeli za sportski sustav voznje i zato i stavljaju njih renaultsport znacke. Pa nisu od jucer.

Edited by Ninoo
Link to comment
Share on other sites

Kataloski broj nema nuzno veze, ima dijelova koji su identicni i prodaju se pod vise brojeva. Da se razumjemo, gt je super auto, ali to da ga je nes specijalno rs odjel razvijao je marketing cisti, jer nema nikakve veze sa rsom taj auto, a i vozi se vise kao obicni nego rs. Jedino sta je zbilja dobro kod gt-a je da tce 220 ima masinu iz rsa. Al to je vise manje to.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, LeoRS said:

Kataloski broj nema nuzno veze, ima dijelova koji su identicni i prodaju se pod vise brojeva. Da se razumjemo, gt je super auto, ali to da ga je nes specijalno rs odjel razvijao je marketing cisti, jer nema nikakve veze sa rsom taj auto, a i vozi se vise kao obicni nego rs. Jedino sta je zbilja dobro kod gt-a je da tce 220 ima masinu iz rsa. Al to je vise manje to.

Naravno da ga podcjenjuje netko tko ima RS pa da ne ispadnu preslicni. RS je jos druga prica jasno, ali vjeruj da nije marketing samo u pitanju. Pogotovo recimo u cetvorci za koju je rs odjel razvijao sasiju i 4ws koji se identičan ugradio nakon toga u rs model. Sjedni u gtline pa ga sportski provozaj. Onda isto napravi sa gtom, drugi auto. Ja sam probao. Probao sam svaki model do sada. Sad imam clia rs. Novi gt sam vozio i bolji je i od clia rs. 

Link to comment
Share on other sites

Cetvorka je druga prica, pricam za trojku. Gt line i gt se voze isto, jer su skoro identicni. Cetvorka ima drugaciji ovjes od obicnog, s tim da je trojka gt imala puno bolje motore od cetvorke. I ne podcijenjujem nista, samo ti kazem objektivne razlike, jer sam se vozio u svima izmedu ostaloga, no nebitno. Mozes lako na netu nac sve razlike.

Link to comment
Share on other sites

546110003R

543020008R

540100021R

540100058R

 

Ostalo je sve u domeni blablabla sestra moje susjede pričala sa mehaničarem njenog bivšeg dečka koji je slušao na diskaveriju nekog čovjeka kako priča o tome, ali nije bilo prijevoda a on se ne kuži najbolje u njemački. 

Ili je ruski bio. A inače je bio lijep dečko ali eto ona susjeda prokleta ga omađijala i oženio se mlad. Tru stori. ?

Rs trica je za sve ostalo neki drugi svijet. Ovjes, opruge, amortizeri, stabilizator, stražnja osovina itd.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Haha sa pitanja za megane 3 gt line otisli smo na raspravu o cetvorci i rs trici. 

Vezano za oglas za gt line, tko ga ode pogledati nek javi kakav je, bas me zanima u kakvom je stanju za tu cijenu, da li je napuhana ili nije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dragi kolege, molim pomoć.

Koji je postupak kod kupnje automobila kojem je istekla registracija? Što se sve točno plaća i tko je obvezan što platiti? 
Naime, idem pogledati jedan kojem je registracija istekla krajem svibnja, što bi značilo da je isteklo onih 14 ili 15 dana koliko imaš da vratiš tablice nakon isteka rege i moraš odjaviti auto. Čini mi se da je auto uredan i u budžetu mi je, ali ako se moraju platiti još nekakve masne pristojbe, bojim se da će mi ga premašiti.

Link to comment
Share on other sites

Ako auto ces vozit doma i kasnije na tehnicki,znaci da ne placas vucnu,moras podici probne tablice u lokalnoj nadleznoj policijskoj postaji i platis privremenu policu osiguranja za taj auto,na vremenski rok od par dana kao i probne tablice,jel. To sve zajedno je nekih 200,250kn. Za probne ne moras ic na tehnicki,nego napises izjavu na policiji da garantiras da vozilo ima ispravne kocnice,svjetla itd.. Jedino ak se nije kaj promijenilo,al sumnjam. To placas ti,a ovu odjavu,tj,ako ce biti kazna ako nije na vrijeme,to je briga sadasnjeg vlasnika.

Edited by M.M
Link to comment
Share on other sites

Netocno. Probe se podizu na tehnickom od 1.1.2018, odnosno od kad je komplet posao registracije presao sa mupa na tehnicki. Probe i polica za probe su oko 130kn otprilike, a mozes iskoristit i obavezno osiguranje za probe ako ga ionak mislis registrirat. U tom slucaju su ti probe 61.55. Ako je istekao period od 15 dana za odjavu, starom vlasniku moze doci kazna jer se kazne vezu za oib, ne za vozilo. Za podic probe vozilo mora bit odjavljeno i od odjave mora proc nekih sat i pol otprilike, odjava je 18kn. Moj savjet, s obzirom da je vozilu istekla rega. Dakle, uz sve to platit ces jos tehnicki pregled i ostale naknade, cestarina okolis i upravna pristojba na prijenos, prometna i nove plocice. Koliko to sve iznosi, ovisi o kojem je vozilu rijec. 

Link to comment
Share on other sites

Znaci,netocno je ovo da ide po probe na Mup. Ne sve. :) Napisao sam ak ni se kaj promijenilo,davno je bilo kad sam to radio..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ima li tko kakvih iskustava s grand modusom, 2009 god? sto pripaziti kod toga auta?

motor je dci 76kw..

i onako usput, ford focus 1.6 16v VCT verzija sa 115ks, dal ima tko kakvih iskustava s tim benzincem?

Link to comment
Share on other sites

Sa modusom nemam iskustva, ali vozim Focusa 1.6 TiVCT doduše sa plinom. Jako zahvalan autić i jako osjetljiv na loše i krivo ulje. Ostalo po gasu i prst u uho. Pitaj što te zanima.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Domba said:

Sa modusom nemam iskustva, ali vozim Focusa 1.6 TiVCT doduše sa plinom. Jako zahvalan autić i jako osjetljiv na loše i krivo ulje. Ostalo po gasu i prst u uho. Pitaj što te zanima.

pa sto se focusa tice, na netu sam citao da bas taj motor nije pogodan za plin zbog dosjeda ventila i da ga se ne preporucuje za ugradnju.. :roll: ne znam, svasta se i na interentu nadje.... u pravilu me zanimala pouzdanost tog motora posto o njima ne znam bas nista, sto se samog auta tice, ford je kao na glasu pouzdanijih auti, dok dijelovi nisu skupi

Link to comment
Share on other sites

E sada, kupio auto sa 89000km, na 90000 ugradio plin, na 100 000km imao zestoku havariu. Bio sam glup i nisam promijenio ulje, zaljepila se karika na trecem cilindru. Napravio polugeneralku i vozi dalje. Problem je ovdje bilo krivo ili nekvalitetno ili uopce ne promijenjeno ulje. jbg vjerovao prodavacu. Nakon sto je motor ociscen od naslaga ulja nikakvih problema.

Trenutno na oko 150 000km. E sada ako vole odlaziti dosjedi ventila neka izdrze jos toliko pa cu raditi glavu. dati recimo 2000kn nakon 100 000km ili vise, odmah potpisujem. Inace Ford je tvornicki stavio plin u TiVCT.  Ti dosjedi ventila su prica za sebe. Koliko ja razmisljam, ako vozis polako, dakle ne tjeras u okretaje motor trajati ce. Recimo na 3500 okretaja u petoj auto ide 120 - 130 tako nesto i pri tome trosi 7l plina. Mozes tjerati i vise, samo je pitanje koliko dugo. Sto visi okretaji, visa temperatura i veca sansa da se nesto osteti.

Daljni plan je da se polimare gluposti od parkinga na autu, i u 8. mjesecu starci dolaze u Njemacku sa tim autom i regam ga u Njemackoj. Tako da ne vidim nista lose.

http://www.ford-trgovina.com/ recimo za dijelove za servis, puno jeftinije nego ovlasteni a dobijes originalno ulje 5l i filer ulja za 250kn... Dok recimo u ovlastenom je samo litra ulja 75kn. 4 ti treba za izmjenu. I ostali dijelovi su meni prihvatljivi.

Eto ako sto vise trebas slobodno pitaj.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Domba said:

E sada, kupio auto sa 89000km, na 90000 ugradio plin, na 100 000km imao zestoku havariu. Bio sam glup i nisam promijenio ulje, zaljepila se karika na trecem cilindru. Napravio polugeneralku i vozi dalje. Problem je ovdje bilo krivo ili nekvalitetno ili uopce ne promijenjeno ulje. jbg vjerovao prodavacu. Nakon sto je motor ociscen od naslaga ulja nikakvih problema.

Trenutno na oko 150 000km. E sada ako vole odlaziti dosjedi ventila neka izdrze jos toliko pa cu raditi glavu. dati recimo 2000kn nakon 100 000km ili vise, odmah potpisujem. Inace Ford je tvornicki stavio plin u TiVCT.  Ti dosjedi ventila su prica za sebe. Koliko ja razmisljam, ako vozis polako, dakle ne tjeras u okretaje motor trajati ce. Recimo na 3500 okretaja u petoj auto ide 120 - 130 tako nesto i pri tome trosi 7l plina. Mozes tjerati i vise, samo je pitanje koliko dugo. Sto visi okretaji, visa temperatura i veca sansa da se nesto osteti.

Daljni plan je da se polimare gluposti od parkinga na autu, i u 8. mjesecu starci dolaze u Njemacku sa tim autom i regam ga u Njemackoj. Tako da ne vidim nista lose.

http://www.ford-trgovina.com/ recimo za dijelove za servis, puno jeftinije nego ovlasteni a dobijes originalno ulje 5l i filer ulja za 250kn... Dok recimo u ovlastenom je samo litra ulja 75kn. 4 ti treba za izmjenu. I ostali dijelovi su meni prihvatljivi.

Eto ako sto vise trebas slobodno pitaj.

Nema tu odlaze ili neodlaze dosjedi, lijepo ti kontroliraj zazore ventila pa češ vidjet stanje, ako sjedaju prvo i plin treba pregledati jer u pravilu malo majstora zna ispravno plin podesiti, uzmi dva razmaka od 20 tisuća km i napravi pregled ako vidiš da sjedaju polako onda ili je do plina ili su stvarno osjetljivi dosjedi... upravo tvoja situacija je zašto sam ja odustao od zajebancije sa plinom.. 

Link to comment
Share on other sites

Ne izgleda loše, al naravno da stanje treba provjeriti. Ono što meni upada u oči su izgorjeli farovi, to se ne može polirati jer su zamagljeni iznutra zbog pregrijavanja grla sijalica pozicije. Znači treba nove farove ili polovne u dobrom stanju

Edited by ibirkic
Link to comment
Share on other sites

Premium cars.. heh
Takav ima moj kolega. Ima mjesta u njemu i ok je, doduse on ga je kupio od nekog dede sa 33000 km a sad ima 125000 km. Nikad nista osim servisa..
To su jos stari bez dpfa cak i ne smrdi jako, osim kad se stisne..

A ne izgleda da ima dpf.. a znam da od mog kolege nema..
Treba vidjet jer te prve serije hdi motora su imale aditiv koji je snizavao temperaturu na povrsini dpfa pa je regeneracija bila neuocljiva..
ali na 160000 km su obicno krepavali. Tak da vidi ak zadimi kad srisnes gas, nema dpf odnosno izvadjen je..

Link to comment
Share on other sites

Kakav dpf, kakav hdi? Nije to tdci. Ili sam ja nesto skuzio krivo ili ti. Ali vidim da je stavio link od focusa 1.6 benzinca. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ivan ima panican strah od dizela, svugdje ih vidi :trk:

 

mislim da su u fordu tih godina benzinci ok , 1.4 je tak malo anemican al obavlja posao, 1.6 solidan.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.