Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Da, na tom motoru je ler gas na 705 okr/min. Ja sam isto mislio da je nizak kad sam Lagunu kupio pa sam išao na dijagnostiku da vidim jeli sve u redu i čovjek mi pokaže koje vrijednosti mora imati na leru i to je to, tako da neka ništa ne dira oko toga.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lezajevi su potroseni, jedino po krajevima nisu, noktom se grebe po njima.
Sumnja da nisu original cak, jer nemaju pero i utor i setaju lijevo desno u klipnjači. Silikon na karteru takoder mu izgleda relativno frisak. Novi imaju taj utor pa stoje u centru.
Uglavnom, auto fino radi, okretaji na 950 dok je klima, a kad ugasi klimu padnu po njemu malo nisko, na nekih 700, a trebalo bi biti 750 do 850 bez dodatnih trošila.
Jos ce radi toga isprobati novi solenoid tlaka ulja za defazer i novi senzor bregaste.
Kaze da se lagani zvuk tu i tamo zacuje na tom niskom leru, ali inace da se ne cuje.

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Neznam kolko k4m inace ima problem sa letecima? Znam da glyco zamjenski ne valjaju za k9k i potrose se jako brzo. Imas sa druge strane lezaja sifre utisnute pa mozes nac o kojem se proizvodacu radi. Vjerojatno je sve ok samo su neoriginalni lezajevi.
Link to comment
Share on other sites

Nije bas da se lezajevi trose na ovom motoru, ali eto, promijenili ih.
Koliko ja znam 750 do 850 je poželjni raspon okretaja bez ukljucenih trosila, no vidit cemo kad se stavi novi solenoid i senzor bregaste.
Sve je to povezano skupa s defazerom i tlakom pumpe ulja, koji je btw 3 bara izmjeren.
Mestru je malo cudno otkud risovi ne bregastima jer one su celik a posteljice aluminij.
Mozda cak i njih izmjenim skupa s poklopcem ventila kad sam vec bankrotitao.
Btw jucer zove frend sa otpada u IT nasao sam ti motor, odlican nema ni 100 tkm, ima plin ugraden, 250€.
I zamalo mu rekao donesi.
Gledam poslije doma fotke, kad ono 2.0 motor!
Veli on Talijan reko da je to 1.6
Jedan bi zajebo, a drugi pojma nema, aaaa
f11e1f9257120d0b4c72b865740d783c.jpg86cac623eaa500a8d522bbfb0174f63b.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

nadajmo se sad kako je barem ovaj problem riješen...

Link to comment
Share on other sites

Sad nije mi jasno. Da je leteci tako klepetao definitivno bi se okrenuo. Opet to klepetanje ostetilo bi radilicu sigurno. Leteci su bili za q ali nisu uzrok zvuka..

Link to comment
Share on other sites

Danas opet svratio do meštra. Čuje se lagano tuckanje na leru, kada da gas, prestane. Tlak ulja na leru 0,2 tlak ulja na 3000 o/min 1,6.

Definitivno premalo. Trebalo bi biti 0,6 i 3. Idemo na zamjenu uljne pumpe...

Link to comment
Share on other sites

džabe ga podbadate, na hlađenju je

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

Nema tu nikakvog podbadanja.

Ne znam više kako još imaš živaca oko tog motora se zafrkavati?

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mislim na Martinka

 

A eto, tjeram do kraja, nema predaje

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Danas opet svratio do meštra. Čuje se lagano tuckanje na leru, kada da gas, prestane. Tlak ulja na leru 0,2 tlak ulja na 3000 o/min 1,6.
Definitivno premalo. Trebalo bi biti 0,6 i 3. Idemo na zamjenu uljne pumpe...
Varijabilnu crpalku stavi.. Samo jel ti sve to ima smisla da i sredi tuckanje? Pocet ce trosit ulje ili ce se nesto vec raspast. Predugo je radio na niskom tlaku.. Načet je
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

džabe ga podbadate, na hlađenju je

Hlađenju?  Još vidim da ga nema..ja stavljam linkove i to najbolji do sad..  

Žao mi je što ovo sve prolaziš. Treba imati živce. Držim fige da je pumpa zadnje sto ćeš uložit

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Varijabilnu crpalku stavi.. Samo jel ti sve to ima smisla da i sredi tuckanje? Pocet ce trosit ulje ili ce se nesto vec raspast. Predugo je radio na niskom tlaku.. Načet je
Nije trosio ulje, radilica je ko nova. Skidao je i srednje temeljne ležajeve, sve izgleda
superl

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Je li izvlačio klipove, što je s gornjim ležajevima klipnjača?

Link to comment
Share on other sites

Kaze da su dobri, nemaju lufta...

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, znam. Čudno mi je da je jedan dan tlak bio dobar, drugi loš. Ili je pumpa ili mu je pokvaren manometar. Uglavnom nek ju mijenja, nećemo pet puta skidat karter. Nova je oko 450 kn., a ova je prešla 240000km

Link to comment
Share on other sites

Stavljena nova pump, stara se dosta lagano okreće, usporedba kao stari i novi kuglični ležaj. Unutra je imala popriličnu zračnost između zupčanika.

Never the less, sada je tlak  kakav treba biti. Pukla plastična cijev koja uz blok ide do vodene pumpe, kapio antifriz, pa će se i to zamijeniti i onda ide pravi test

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da cemo uskoro moci zaključati topic [emoji106][emoji482]

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stavljena nova pump, stara se dosta lagano okreće, usporedba kao stari i novi kuglični ležaj. Unutra je imala popriličnu zračnost između zupčanika.
Never the less, sada je tlak  kakav treba biti. Pukla plastična cijev koja uz blok ide do vodene pumpe, kapio antifriz, pa će se i to zamijeniti i onda ide pravi test
A koju si pumpu stavio. Jesi bar isao na oem. Ima vise modela i revizija te pumpe radi rasteretnog ventila.
Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije OEM, nisam imao vremena cekati dok dođe

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Update:
Bio kod meštra, i dalje lupka. Promijenio solenoid defazera i senzor bregaste ali dzabe.
Prima gas i ide dobro, ali zvuk ostaje.
Bjesomucno surfajuci po ruskom internetu, cini mo se da je stvar u potrosenim lezajevima bregastih, a to znaci druga glava, drugi poklopac glave, pa mozda i druge bregaste.
Ili se vozit ovako, vecih problema nebi trebalo biti.

točno opisana moja problematika sa curenjem ulja  i lošim radom defazera, kom se da gledati, ja sam sa automatskim engleskim titlovima, nije bog zna što ali da se skužiti

 


 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.