Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Nađi neku rabljenu. Al bregaste su meni sumnjive. Nemre dobit lufta remenica samo tak. Ako ju je ovaj prvi uopce zamijenio. Kad si rekao da si kupio original diht masu za dekl a on ti je stavio neku drugu, nist me ne cudi.
Ja imam ovi svoju staru u kutiji. Nema lufta (mislim ima mrvicu) al dobra je ona, bezveze sam mijenjao.
Taj motor kad je vruce i sa klimom drasticno gubi snagu na manjim okretajima.
Ak se nikak ne snađes za remenicu, javi, pa ti ja svoju dam- prodam, i slicno.
Ali sve su mi to sumnjive price.
Mislim da svi lazu kod kojih si bio..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

prošlo par mjeseci bacio je. Navodno

Jesi uopće siguran da ti je stavio novu koju si mu donio? Čisto sumnjam da je nova riknula?

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jesi uopće siguran da ti je stavio novu koju si mu donio? Čisto sumnjam da je nova riknula?
 
 
Tesko je danas pronac majstora kojem mozes vjerovat. Kad nosis svoje dijelove najgora je kombinacija. Ne daju garanciju na nista pa ih i boli briga kako je ugradeno.
Link to comment
Share on other sites

Ma sve neki drkađije.. Ili sam ili nekog od povjerenja il na preporuku pa nek kupuje dijelove sam. Onda imas i nekakvu garanciju a ne ovak okolo naokolo i ode umjesto 3500 i vise od 10000 kn..
Najjaci je bio onaj prvi kad je rekao kakvi su to semerinzi, baci i stavi gumene, i veli ja tu ne mogu vise nista.
A remenica radilice mu se otpustila.
Da ju je stegao na 40 Nm i 120 stupnjeva nema sanse da se otpusti. Moj meho je isto radio prek kurca jer sam dofuro dijelove al kad je stezao remenicu, imao ja dug produzetak na gedori pa na 40 Nm i onda 120 stupnjeva sa jos duzom polugom. Nema boga da to odpusti. Ni na suho ni na masno.

Link to comment
Share on other sites

Jutros nove informacije. Stavljena nova varijabilna, auto ide ko metak, pri povratku s testne voznje opet nesto prolupalo u glavi!
Katastrofa

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Facepalm je fizička gesta stavljanja ruke preko nečijeg lica ili spuštanja lica u ruke ili ruku, prekrivanja ili zatvaranja očiju. Kretnja se često pretjeruje dajući pokretu veću snagu i stvara šamarajući lupak kad ruka dođe u dodir s licem. 
 

😱😱😭

Link to comment
Share on other sites

Jutros nove informacije. Stavljena nova varijabilna, auto ide ko metak, pri povratku s testne voznje opet nesto prolupalo u glavi!
Katastrofa

Poslano sa mog koristećiTapatalk




Var mozda nije izdrzao? Da uzmes nekaj s njuskala ima ih hrpu megana i scenica za dijelove.

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic-1.6-16v-oglas-25297833

Evo u st jedan

Link to comment
Share on other sites

Prodan motor

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

A je**te, ja bi ga zapalija...[emoji853][emoji853]
Baci to ća, prodat ću ti ja svog grandtoura ekstra povoljno.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nazovi ovog što sam ti brojeve dao iz SK. Tip je odličan

Link to comment
Share on other sites

Nazovi ovog što sam ti brojeve dao iz SK. Tip je odličan
Hoću, kad budem znao sta mi treba ;)

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bregaste su spigane.
Moze on zamijenit 5 varijabilnih bezveze.
Varena glava ne valja.
Fušeraj.
Uzmi godisnji, dodji u zg kod belinica i ispast ce te jeftinije nego da ti rade domaci fuseri..

Ili kod@laci -ja u Rijeku.
Koliko si vec ububao bezveze, 1000€.
Koma!


Link to comment
Share on other sites

Kaze da nisu spigane, nije to Opel. Sve oko glave je ok tvrdi, skidao opet poklopac ventila.
I dalje ne zna otkud zvuk.
To be continied...

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

To se provjerava na trnovima tokarskog stroja i komparatorom..
A ne procjenom jel opel il ne.. gluposti.
Iako i sam vidis da su svi po redu neki pametnjakovici a zapravo mutikase, nadam se da budes uskoro rijesio kvar.
Ja bi na tvom mjestu vec bio u ludnici..

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey Ne pozam te, ali tvoj nick mi je vrlo poznat kao i vjerovatno mnogim drugima na ovim prostorima koji čitaju po našim forumima..

Pratim ovu temu, eto svaka čast na upornosti, razumijem u potpunosti - i sam bi tako gurao dok ne bi došlo na ispravno, nekako mi zamjena motora "poznatog" za "potpuno nepoznati" nikako nije primamljiva opcija.. 

Iako u ovoj tvojoj situaciji vrlo gorak okus ostavlja činjenica da je motor "popravljen" nekoliko puta, svaki put vjeruješ da je to to, kad ono nije... Grozan osjećaj.. 

 

Nek ti je sa srećom, da auto opet bude ispravan.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Glava i sve oko nje po njemu u redu.
Slijedi skidanje kartera i placanje mise da nije radilica...

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Srecom radilica ko nova6db3ba8a35dd186d7b5c001ba1881124.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa šta onda klapa? Bolcen u klipu?

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Lezajevi su potroseni, jedino po krajevima nisu, noktom se grebe po njima.
Sumnja da nisu original cak, jer nemaju pero i utor i setaju lijevo desno u klipnjači. Silikon na karteru takoder mu izgleda relativno frisak. Novi imaju taj utor pa stoje u centru.
Uglavnom, auto fino radi, okretaji na 950 dok je klima, a kad ugasi klimu padnu po njemu malo nisko, na nekih 700, a trebalo bi biti 750 do 850 bez dodatnih trošila.
Jos ce radi toga isprobati novi solenoid tlaka ulja za defazer i novi senzor bregaste.
Kaze da se lagani zvuk tu i tamo zacuje na tom niskom leru, ali inace da se ne cuje.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To bi značilo da si riješio problem? 

Link to comment
Share on other sites

Moj K4M je u leru 700 rpm-a i to je ispravna brojka. Sa klimom je isto tako 900-950rpm kao tvoj - ovo iz iskustva može varirati o tome u kakvom je stanju klima odnosno jel ima ili nema plina dovoljno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.