Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Vozi se tako dok ide, u međuvremenu traži drugi motor ako misliš ostaviti auto sebi.
Svako drugo ulaganje u taj motor je "samoubojstvo".
Ja bi odavna digao ruke od njega.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma neee. Motor necu, ovaj blok je ok.
Nabavit dobru glavu i bregaste, kad se oporavim financijski

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Ne znam, to je opet krpanje. Slagat iz dva jednog, teško da bude dobro.
Prati oglasnike, i kad naletiš na kakvog razbijenog uzimaj motor i onda lagano dalje.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Ma neee. Motor necu, ovaj blok je ok.
Nabavit dobru glavu i bregaste, kad se oporavim financijski

Poslano sa mog koristećiTapatalk


 

Nazovi ovog mog iz Siska. Vjeruj,diskontan je.

Link to comment
Share on other sites

Jesi mi slao broj, zaboravih?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, frenchkey said:

Jesi mi slao broj, zaboravih?

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

 

Screenshot_20210717_054020_com.android.chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

hvala

 

edit: upravo zvao, drži samo diesele, nikad nije imao benzince

 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj zadnji majstor ti je mjenjao klackalice, hidropodizace, uljnu pumpu, dephaser, letece.. nije nista napravio da rijesi tuckanje. kolko te sve to na kraju izaslo i kako si se dogovorio s njim jel mjenjao je svasta i potrosio ocito dosta vremena a nije nista postigao.

Link to comment
Share on other sites

Još se nismo dogovorili, u ponedjeljak valjda. Jutros se ne javlja,poslao sam mu poruku dali da nabavljam glavu ili ne, pa ćemo vidit. Nije mi žao novih hidropodizača, letećih i uljne pumpe jer je bilo zrelo za promjenu.

Jedno jedino objašnjenje koje sam našao na netu je iz onog gore videa, a to je da su otišli ležajevi bregaste na glavi i da tu nema pomoći osim nove glave inovih braegastih ako su i one dobile po p.čki. No ako se može voziti bez posljedica ovako, osim zvučne kulise, meni ne smeta, vozim ga dok bude zreo za otpad, od neke daljnje prodaje nema ništa. 

Long story short, ulje u bregastu ulazi sa strane od mjenjača i putuje do defazera kroz cijelu bregastu. Ako su ležajevi loši ulje šprica ispod njih i nedovoljan tlak ulja bude na defazeru. Rus kaže da ljudi promijene  2,3 defazera u kratko vrijeme, a da se nije sagledao uzrok. A to su ovi ležajevi plus loša uljna pumpa, pokvaren solenoid, pokvaren senzor bregaste, prekid u napajanju ili masi solenoida, i dr.

Simptomi su, a to sam ja točno imao, izbijanje ulja kroz semering defazera i izvana vidljivo uljavo kućište vodene pumpe, a kasnije i posvuda po muldi i naokolo. Također i prskanje ulja na leru kod zagrijanog motora što se vidi kroz čep ulja na glavi. Dakle ulje bi se trebalo slijevati prema dolje ispod bregaste, a ono šprica na sve strane pa i vani kroz taj otvor čepa.

Jedan jedini jebeni video koji to objašnjava na cijelom netu, a vjeruj mi da sam svaki dan po nekoliko sati pretraživao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima logike bregasta je otisla radi preniskog tlaka uljne pumpe. Nikakva daljnja strojna obrada glave nema smisla. Nove bregaste su oko 100eura komad x2 za sto kupis drugi motor. Da se i nastavis ovako vozit nakon nekog vremena puknut ce bregasta i polomit sve po redu onda si opet na nicemu. A tu je i špena koja se stvara i prskanje ulja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Lowlife said:

Ima logike bregasta je otisla radi preniskog tlaka uljne pumpe. Nikakva daljnja strojna obrada glave nema smisla. Nove bregaste su oko 100eura komad x2 za sto kupis drugi motor. Da se i nastavis ovako vozit nakon nekog vremena puknut ce bregasta i polomit sve po redu onda si opet na nicemu. A tu je i špena koja se stvara i prskanje ulja.

kupiš rabljeni motor i opet ne znaš što si kupio

Link to comment
Share on other sites

kupiš rabljeni motor i opet ne znaš što si kupio
Pregledas, upalis, provozas prije.. ne kupujes rabljeni motor online
Link to comment
Share on other sites

kad bi bilo takvih motora i auta da ih provozaš i onda im čupaš motor...

Previše sam uložio u ovaj motor da ga sada bacim. Ne troši ulje, kompresija izvrsna, radilica glatka i neoštećena, novi ležajevi i uljna pumpa...

Ako kupim polovnu glavu, očekujem da ću ju otvorit i pogledat ležajeve, poklopac, bregaste (ako idu u paketu), ne trebam ništa provozat.

Ležajevi na mojoj glavi su puni brazgotina, čak su i bregaste izgrebane, a majstor je tvrdio da je vidio i gore i da nije bilo nikakvih zvukova.

Sve drugo imam, nove ventile, nove podizače, novi defazer.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, frenchkey said:

hvala

 

edit: upravo zvao, drži samo diesele, nikad nije imao benzince

 

Žao mi. Imao je nekoliko komada pa sam pomislio.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prica ide dalje.
Sutra u pomoc dolazi elektricar.
Naime, napon na solenoidu defazera cudno varira, na momente nema zvuka, pa se opet tu i tamo javi.
Usporedivano na raznim okretajima sa slucajno prisutnim megane sedanom koji je na velikom servisu.
Primjeceno da se na kablove injektora i solenoida spojio komp od plina i to po sistemu oguli zicu, zamotaj jednu za drugu i nabaci izolir traku.
Izgleda da je u Bosni kositar bio skup.
Dali to uzrokuje ista vidjet cemo. Plin je radio ok unatoc svemu.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

istražujem malo kako ovaj solenoid funkcionira i našao sam solidno objašnjenje, ali mi još uvijek nije jasno kako se vrši to kontinuirano reguliranje između 1500 i 4000 o/min. Dali solenoid dobija manje ili više ampera pa na taj način propušta neku količinu ulja ili radi po principu on/off, dakle sve ili ništa? 

 

''Lubrication of the dephaser pulley is provided by the solenoid valve located on the cylinder head next to number 4 coil. It has a all or nothing supply (with the dephaser either active or not) or computer OCR supply, (opening cycling ratio), where the dephaser is acting continuously. It allows oil to be distributed throughout the mechanism and the angle of displacement to be adjusted. The function is prevented if the camshaft sensor fails. From 1500rpm to 4500rpm the computer supplies the solenoid valve with a variable OCR proportional to the desired delay. Above 4500rpm the solenoid valve is no longer powered, the position of the dephaser pulley enhances filling at high engine speed. In this position a locking piston locks the pulley. Up to 1500rpm the solenoid valve isnt active the pulley is locked by the piston, as soon as the solenoid valve is powered (above 1500rpm) the pressure of the oil forces the locking piston back and releases the mechanism.''

Link to comment
Share on other sites

Koliko me sjecanje sluzi varjabilna na Renaultu je tu da motor radi na malim okretajima kako treba.. A iznad 1500 je zakljucana... Nije to kao Honda 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Možda je vrijeme odustati od tog motora. Vrijeme prolazi,nikakav rezultat. Tapkanjem u mraku. Prošao sam nešto slično s p307. Bila je priča na forumu. Pregrmiti gubitak i idi dalje. 

Link to comment
Share on other sites

Tako je, nije gotovo kad je gotovo već je gotovo kad ti kažeš da je gotovo [emoji846][emoji106][emoji482]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko me sjecanje sluzi varjabilna na Renaultu je tu da motor radi na malim okretajima kako treba.. A iznad 1500 je zakljucana... Nije to kao Honda 
Ako 1.6 16v bez varijabilne ima 100 ks a sa njom 110 ks, onda mi je logicno da je ona na malim okretajima zakljucana a kad se motor razvrti ona se zakrece da da jos ekstra snagu
Mozda i nije tako. Nisam vozio obican 1.6 16v bez vvt da bih osjetio razliku, vozio sam 1.4 16v 98 ks k7j koji je do 3000 okr bio MRTAV. ovaj k4m je mrtav ali ne skroz, ima snage ali se ne razvrtava ko 1.4. jer je promjer klipa isti a hod produzen. Zato je brzina klipa veca pa se nemre fino razvrtavati ko 1.4. mozda mu vvt pomaze u tome.
Ako netko istrazi pouzdano nek napise, jer me zanima kak taj susrav funkcionira.
Link to comment
Share on other sites

Tako je, nije gotovo kad je gotovo već je gotovo kad ti kažeš da je gotovo [emoji846][emoji106][emoji482]
Bankrot?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neće valjda do toga doći.
French je uporan i motor će popustiti.
Uglazbit će on njega , nadam se uskoro.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Ovaj moj ima 113ks i VVT mu pomaze do 4000 o/min, elasticniji je dosta, ne treba nizu saltat za neku normalnu voznju.
Bez nje grize tek na 4500

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.