Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Kako se recimo vijci glave motora kod nekih auta stezu na 10kg, a promjera su 8mm, dok ova hrga od vijka ide samo 4kg + 150*.
Promjer mu je valjda 14mm...

Link to comment
Share on other sites

Hocu reci, sta bi bilo da remenicu stegnem na 6 kg? Puca radilica ili puca vijak?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je burazova pistolja stezala na max 10 kg. Dakle taj vijak radilice koji je bio isti na 1.4 i 1.6 motoru.
Vidim da je u kvaliteti 12.10, tak da su to jaki vijci, prije bi on izvuko navoj iz radilice nego puko, iako je i ona od kvalitetnog materijala.


I vrlo je dug..

Link to comment
Share on other sites

10 kila je dost velim za taj vijak radilice.
To kaj tvoj kompresor moze slomit M14 je druga stvar. Ima pistolja za kamionske kotace M28 i radio sam s tim. Al nije uopce to poanta. Dug navoj, ljepilo i 10 kg moment i to je dost. Mozda na dizlu malo vise..
Pretezanje vijaka isto nije dobro jer s vremenom moze puknuti jer je konstantno prenapregnut.

Link to comment
Share on other sites

A jebemu, propisano je 4kg plus 150st.
Sta sad, da odem da mi to netko jos pritegne?

Link to comment
Share on other sites

Haha ja sam zavrtio pistoljem na 1000nm pa ko ga j**e. Nije nist puklo a saraf je taman sjeo na mjesto di sam zacrtao pa ga nisam htio vise silovat. Napravio s novim remenom vec 13000km i sve je ok. ako se bojis odi nekom da malo prekontrolira i prodrnda jel se sta mice.

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey 4kg + 150°, to sad jedino da provjeris moment kljucem ponovo, , krenes 50Nm, 60, 70...pa na dalje,da vidis kolko dodaje tih 150°, mozda je sad i 10kg, meni se zna desit, da npr imam slucaj 80Nm, zakrenem vrlo malo 10-15° i vec je 120Nm okinuo

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Teorija je super, ono šta stoji u radioničkoj knjizi je proračun na osnovu vrste materijala, koraka navoja i tenzije potrebne da remenicu drži na mjestu. Nije baš zanimljivo vaditi potrgani vijak iz radilice, mijenjati radilicu, leteće ili stajaće i semeringe sve zbog nepotrebnog teoretskog kontempliranja. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ima mali nastavak, ne znam jeli u vezi s ovim, gore, mada...
Fleka ulja ispod auta na mom parking mjestu na desnoj strani.
Gornji nosac motora di se spaja na glavu, uljavo, kao i lim nasuprot, remen alternatora i sve prema dolje.
Otkud ulje odozgo? Remenica varijabilna, semering kakav, brtva...

b2e91ad470d97a624f6951242d48a660.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, frenchkey said:

Ima mali nastavak, ne znam jeli u vezi s ovim, gore, mada...
Fleka ulja islod auta na mom parking mjestu na desnoj strani.
Gornji nosac motora di se spaja na glavu, uljavo, kao i lim nasuprot, remen alternatora i sve prema dolje.
Otkud ulje odozgo? Remenica varijabilna, semering kakav, brtva...

b2e91ad470d97a624f6951242d48a660.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Koliko znam gornji nosač je sa uljem pa možda je on roknuo?

Link to comment
Share on other sites

A nije, ne mislim bar, nov je relativno.
A ovo mi mirisi bas na motorno ulje

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

A nije, ne mislim bar, nov je relativno.
A ovo mi mirisi bas na motorno ulje

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

A onda fakat nemaš sreće, čisto sumnjam da je neki od novih semeringa procurio osim ako mehaničar nije ostavio koji stari gore ili ove nekako krivo stavio ili oštetio pri stavljanju? 😬

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

Zvao sam ga, kaze ili iz varijabilne ili semering.
S tim da je napomenuo da on inace ne stavlja semeringe bez opruge, a ovi koje dam mu donio iz Lagerosa su bas takvi, no on im ne vjeruje.
Varijabilna je stara, nisam ju mijenjao

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

French, jesi li se uspio vratit s Pelješca? Zvao sam te ali nisi bio dostupan.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Slika je nakon povratka.
Narucio varijabilnu u Lagerosa, kod mestra sam u cetvrtak, pa bumo videli

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Danas preuzeo auto. Kaze meho sve je bilo okupano uljem i zupcasti, i kanalni i sve naokolo.
Koja sreća da zupčasti nije preskočio.
Promijenio varijabilnu, zupcasti, kanalni, dva semeringa, čepove bregaste, s radom 1000kn.
Meho opet vrti glavom na onu novu remenicu radilice, mislim da cu kupiti negdje rabljenu starog tipa.
A onda jos jedno zrno sumnje...
Taman je bio navratio kolega mu iz ovlastenog Renault servisa i rekao da su imali 5,6 slučajeva sa 1.6 16V da je gore propišalo ulje.
I svi su imali ugrađen plin!

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

moj bivši 1.6 16 v na meg 2 nikad nije bio mjenjan semering na varijabilnoj r.  prodao auto sa 210 tkm..tvornička varijabilna promjenjena na 130 tkm..na plinu prošao 100 tkm.  evo to je moje iskustvo..remenica radilice tvornička .....jedino promjenio remenicu alternatora na 180 tkm.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.