Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Pa jel imao ista od toga sto je imao par stotina rpm viska?

Daj jos neki podatak jbg :)

Kazes cipovan, koje cifre?

 

193bhp vs 217bhp mojih mjereno isti dan na istim valjcima oba auta.

 

Clio-197-vs-Clio-197-Mladen-2.jpg

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

^^ Ovo za šaltanje je ljuta istina. Dosta ljudi ne cijedi motor do kraja čak ni kada je dogovoreni race u pitanju. Štede motor ili mjenjač. Tako da nije svaki dobiveni race orijentir ide li to auto ili ne.

Jesi ti ovo na mene cilja :-P :-P

Link to comment
Share on other sites

Zar nije to bas previse s obzirom na hod klipa?

...prije da ce imati problema s distribucijom i podizacima ventila nego s prevelikom (granicnom) srednjom brzinom klipa...

Link to comment
Share on other sites

za to ne znam, ali znam da je na 8200rpm brzina klipa veca od bilo kojeg f1 motora, ove serijske u drumskim automobilima da ne pominjem... :)

pa reko, mozda bi pouzdanost ispala malo upitna :)

Link to comment
Share on other sites

F4R motor:

do 7800 se može vrtiti sa stock internals-ima.

do 8200 također stock uz preporuku nadograditi ARP vide klipnjača i jače opruge ventila

do 8500 jaču pumpu ulja i nove klackalice

preko 8500 kovani motor, balansirani donji dio i mehanički razvod ventila.

 

Inače na dobro posloženom F4R-u se može dohvatit 240 ks ispod 8000 okretaja, tako da nema potrebe ići preko,

a ionako je većina bregastih za taj motor napravljena da razvija max. snagu ispod 8k...

 

EDIT: valja napomenit da se F4R na stock ecu zavrti 200 okretaja više dok ga limiter "ne smiri" na određenom broju okretaja.

          npr. ako je blokada postavljena na 8200 okretaja, motor će se nakratko zavrtit do 8400. Tako da valja i o tome

          povest računa.

Edited by Megane16v
Link to comment
Share on other sites

ajde da vidimo sta kaze rene za tih 240ks, i koliko to kosta... :)

o vrtenju jbg, veliki hod da bi razvio sto vise momenta sto nize, suprotno od hondica...sve ima svoje + i -...

 

ovo za limiter se ne bih slozio, cesto po kazaljci, vrvtno zbog inercije iste, upali par desetina rpm ispod 7,5k , a elm327 ocita oko 7500rpm, ako se dobro secam jednom i najvise sto mi je ocitao je bilo nesto tipa 7512rpm ili slicno... kod mene barem...

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

Drugačiji ecu,drugačiji limiter-moguće je. Inače ovo se odnosi na Siemens Sirius 32 i Clio 172 ph.1.

240 Ks, sigurno nije ispod 5k Eura. 280 Ks N/A F4R ti je ~15k Eura :)

Link to comment
Share on other sites

Pravih 240ks na F4R 830 nije ispod 5000€ nikako.

Jer dođeš do jedne točke gdje ti je 1ks=100€.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

 

193bhp vs 217bhp mojih mjereno isti dan na istim valjcima oba auta.

 

Clio-197-vs-Clio-197-Mladen-2.jpg

 

Samo da mi objasniš nešto.

 

Čini mi se da si neki dan napisao da ti clio na valjcima ima 209KS pa me jako zanima od kud sad 217???

 

Ne zato kaj mislim da ti muljaš nego jel to neko hoće njega zavaljat za još 8KS da mu dokaže da je super uložio nofce u čipanje?!? Onda ispada da mu auto ima ne izmjerenih 193, već još 8 manje, odnosno...185KS???

 

Sad imam zimske gume pa nema smisla, al ćemo sigurno negdje naletit jedan na drugog i bit će mi gušt spušit sam da vidim koja je razlika u odnosu na moj CS200. Od ćuninga imam samo K&N filter zraka, i 2 ledice na zadnjoj tablici koje su vjerojatno već zgorile a da i ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Zato jer u Auto Timu ima 210ks, a kod Kikija (gdje su oba ova auta mjerena isti dan) 217ks.

Pa napisao sam već to.

Link to comment
Share on other sites

Ja gledam da mi ovo 1.4 turbo cudo ima makar onoliko ks koliko mu pise u papirima, tj. da nema puno manje. Ali do sada se i nije bas pokazao, s obzirom da je 2 puta skidana glava kod "majstora svog zanata". :spex

Link to comment
Share on other sites

Sad imam zimske gume pa nema smisla, al ćemo sigurno negdje naletit jedan na drugog i bit će mi gušt spušit sam da vidim koja je razlika u odnosu na moj CS200. Od ćuninga imam samo K&N filter zraka, i 2 ledice na zadnjoj tablici koje su vjerojatno već zgorile a da i ne znam.

Pošalji ti meni PM pa da ne moraš "naletiti".

I ja sam na zimuljama.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Zato jer u Auto Timu ima 210ks, a kod Kikija (gdje su oba ova auta mjerena isti dan) 217ks.

Pa napisao sam već to.

Znaci da rezimiram ovo, renol za clia197 deklarira 197ks. A na valjcima koji dodaju 8ks clio197 ima svih 193ks.

Pa *ebo te renol, to je za plakat hahaha

I sad pitanje, ako clio182 ima amo rec 178ks, a clio197 ima 185ks, sta je konkretno ucinjeno na motoru od 197 da ima tih 6-7ks vise. Kompresija, usisna, ispusna, bregaste? I koliko ima konja clio200?

Link to comment
Share on other sites

Moj serijski 197 je imao oko 185bhp.

Clio197-Rene-MjerenjeuCVH.jpg

Balevov je bio jedini čipan, svi ostali stock isti dan mjereno.

Svi197.jpg

Clio 172 ima oko 160ks serijala, a 182 vjerojatno oko 170ks (ne znam jer 182ku nisam vidio na valjcima).

Clio 200 ima nekih 3ks više od 197.

Ide bolje jer ima bolju getribu u prve 3 brzine.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

mislim da se deklarira kao prvo snaga na radilici a nju je tesko izmjerit na valjcima, 

razliciti gubitci pocevsi od inercije razlicitih kotaca, kvalitere ulja u mjenjacu itd.

 

drugo zaboravljate da postoje metricke konjske snage i imperijalne. prve su PS, a ddruge su HP (isto znaci al je jedno na njemackom a drugo znamo svi na kojem)

Link to comment
Share on other sites

Po prici jednog tunera odavde stock rs197 se obicnim mapiranjem moze pojacati za par ks, svakako ispod 10. Tako da ako je neki mapiran na takvim valjcima i baci 193ks dobitak svakako postoji, a i svakako nije epohalan jer ni ne moze biti...

U praksi, ako je verovati ozbiljnim ustanovama mnogo vise automobila podbaci u odnosu na na deklarisanu snagu nego sto je dostigne ili prebaci. Npr na sajtu rototest instituta se mogu naci neke cifre...

Link to comment
Share on other sites

Po prici jednog tunera odavde stock rs197 se obicnim mapiranjem moze pojacati za par ks, svakako ispod 10. Tako da ako je neki mapiran na takvim valjcima i baci 193ks dobitak svakako postoji, a i svakako nije epohalan jer ni ne moze biti...

U praksi, ako je verovati ozbiljnim ustanovama mnogo vise automobila podbaci u odnosu na na deklarisanu snagu nego sto je dostigne ili prebaci. Npr na sajtu rototest instituta se mogu naci neke cifre...

 

Stvar je u tome da treba otići prije i poslije zahvata na iste valjke jer tko zna s koliko kreće(š).

 

Zato sam ja svaki puta prije i poslije nekog zahvata išao na valjke i to na 2 različita čak kako bi bilo što objektivnije.

 

To mjerenje kad smo Mladen (193bhp) i ja (217bhp) mjerili vjerojatno nije ispravno jer nije radila meteo stanica kako spada pa su korekcije loše (mislim da je bilo oko 960mbar pritisak zraka, a taj dan nije bilo ispod 1000mbar), a one utječu na tzv. corrected power. Stavio sam te brojke čisto da se vidi razlika, a ne konačna cifra ako me razumijete.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

slazem se, samo na istim valjcima ces znati koliko si stvarno dobio. inace, kazu svedjani

"8 mbar higher atmospheric pressure ≈ 1% more power

5°C lower inlet temperature ≈ 1% more power "

Link to comment
Share on other sites

Moj serijski 197 je imao oko 185bhp.

Clio197-Rene-MjerenjeuCVH.jpg

Balevov je bio jedini čipan, svi ostali stock isti dan mjereno.

Svi197.jpg

Clio 172 ima oko 160ks serijala, a 182 vjerojatno oko 170ks (ne znam jer 182ku nisam vidio na valjcima).

Clio 200 ima nekih 3ks više od 197.

Ide bolje jer ima bolju getribu u prve 3 brzine.

Sta mislis da 172 ima samo 160ks serijski? To mi nekako malo zvuci. A ako je tako, nije ni cudo da muku muci sa 1.6vtijem :-) :-)
Link to comment
Share on other sites

Sta mislis da 172 ima samo 160ks serijski? To mi nekako malo zvuci. A ako je tako, nije ni cudo da muku muci sa 1.6vtijem :-) :-)

 

Ako je vjerovati ovim valjcima gdje sam ja bio, serijski 172 ima (kolega s foruma) ~162bhp. Odmah iza njega je išao drugi 172 na kojem je bilo nekih modifikacija i pokazao je 10ks više. 

 

r6ze6g.jpg

 

Ovo mjerenje je sa ispravnim barometrom i tlakom.

 

JAKO je nezahvalno gledati konačne cifre na valjcima - oni više služe kao alat prilikom modifikacija da se vidi RAZLIKA krivulje i snage prije i poslije.

 

Najbolje bi bilo npr. tog VTIa i 172 staviti na iste valjke isti dan i onda gledati razlike u snazi i krivulji.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Sta mislis da 172 ima samo 160ks serijski? To mi nekako malo zvuci. A ako je tako, nije ni cudo da muku muci sa 1.6vtijem :-) :-)

160-165 ks je ekipa uglavnom mjerila serijske 172-jke.

Link to comment
Share on other sites

I to je realna cifra. Što je odlično jer 197icu deklariraju na 194bhp, a mjere se 180-186bhp. Clio 200 deklariraju na 197bhp-a.

 

Barem onih 6 za koje ja znam da su bile na valjcima kod nas.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.