Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Jesam li ja nešto propustio ili je cijena najjeftinijeg novog Megana otišla gore za 30tkn? Zar nije početni bio 119tkn? Sad gledam na Baotiću i kreću od 149tkn.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Je...147 je ispao moj dizel Limited tada...s dzabe nosacima, kaskom i tepisima...ovo je uzas

Link to comment
Share on other sites

Pih za 205 iljada pa da se uklopim u masu. Teško, radije bi se zaputio nešto iskusiti po svetu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2008. godine mi je čovjek u Štarkelju ponudio novi Megane RS iz izloga za 208.000kn.

Novi Golf VII 1.6 TDI R-Line s ACC-om i par opcija je lako mogao koštati 205.000kn, a DSG još dosta više.

Komplicirana i skupa tehnologija za niski CO2, inflacija, anchoring i eto nas preko 200.000kn za civiliziranog Meganea.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Med0 said:

2008. godine mi je čovjek u Štarkelju ponudio novi Megane RS iz izloga za 208.000kn.

Meni su nudili novog clia 197 za 130tkn, kad sam kupovao tcea. 

Link to comment
Share on other sites

Sjećam se ja i kad je piva u birtiji bila ispod 10 kuna. Cijene rastu, to je neizbježno. Jedino kaj je prihode malo teže dovest na te razine rasta [emoji21]

Link to comment
Share on other sites

On 23. 01. 2021. at 19:27, shogo said:

Je...147 je ispao moj dizel Limited tada...s dzabe nosacima, kaskom i tepisima...ovo je uzas

Ja svog limiteda M3 1.5 dci platio 130 tkn. Danas je ekvivalent takav megane, motor i oprema valjda blizu 180-200 tkn..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja svog Fluenca limited novog 2016 platio 116.000,00 nikad više toliko novog lima toliko opreme i dizela sa 110ks za tako malo para neću kupiti.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam napisao da bi R4 danas koštao skoro 100.000kn samo zbog inflacije.

Upitno je što će biti s dizlima i općenito s dizel gorivom budući da ih naglo prestaju proizvoditi.

Link to comment
Share on other sites

Ma i ta dodatna sigurnosna oprema, koja neme veze sa udobnošću diže cijenu, a obvezna je u novim vozilima, dnevni led, senzori u gumama...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer kroz priču mi baš vele da su dizeli polako svi van pogona...kod Dacie bude plin benga...imaju neke sheme s novima manje konja na bengu a više na plin

Baš naručena flota koja je trebala biti dizel, na kraju svi plinaši, dizela nema

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Već par godina govorim da su dizli na odlasku. Malo tko me ozbiljno doživio. Eto sad.

Zato se prije 4god moglo jako jeftino uvesti d-zla jer je bilo upitno što će biti s dizlima, a samim time i vrijednosti rabljenih.

Ali... automoto industrija je uspjela kupiti još par godina za d-zle dok hibridi i strujići ne budu spremni i isplativi da preuzmu, a ljudi osvješteni da ih kupe.

Iako o isplativnosti e-Techa i sličnih bi se moglo diskutirati 😏

Link to comment
Share on other sites

Po meni jedino što ozbiljno ugrožava dizele, su moderni t-benzinci, manje troše i blizu su momentu koji ima dizel. Prije obični atmosferci su stvarno bili za k, troše, nit momenta nit ičega.... jedino manje mogučnosti za kvarove, jbt imao sam 2.0 143ks kiu, pa to mrtva puška naspram ovog od 130ks dizela što imam, nema šanse da bi više uzimao običnog atmosferca....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Turbo benzinjare na kotačima često imaju više momenta od turbo dizla iste snage i to u većem rasponu okretaja.

Dizli imaju velik vršni moment na radilici u vrlo uskom području okretaja. To se razvuče sa dugom getribom da bude upotrebljivo u vožnji pa u konačnici na kotačima to bude druga priča.

Bilo bi zanimljivo vidjeti leteći start TCe i dCi motora iste snage :)

Link to comment
Share on other sites

Da,ja kad sam kupovao auto išao sam na probnu vožnju sa 1.5dci 115 i 1.3 tce 115 .

Tu su negdje kad krečeš iz niskih okretaja ali benzinac ubrzava i iznad 4000

 

Link to comment
Share on other sites

S time da benzincu nije nikakav problem biti iznad 4000 okretaja dok dizel ne voli biti iznad 3000 okretaja, a iznad 3500 umire. Tad je jako opterećen. Govorimo o četiri cilindra ofc.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Med0 said:

S time da benzincu nije nikakav problem biti iznad 4000 okretaja dok dizel ne voli biti iznad 3000 okretaja, a iznad 3500 umire. Tad je jako opterećen. Govorimo o četiri cilindra ofc.

Zavisi 2.0Dci se voli vrtit.... A isto je 4 cilindra.. A to sto vuku jako od 1700rpm je druga prica... Ccm su bitni to znas i sam... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Ma sve je tu jasno kad gas stisneš, dobro ja sam imao atmosferca, uopće mi netreba auto kojeg moraš šiljit u obrtaje da bi dao svoj potencijal, ovaj u kojoj god brzini daš gas ide. No kažem priča sa benzincima turbacima je danas druga... no i problem je kao što vidite, da je jako teško nači jači auto, to se predebelo plaća, al stvarno predebelo, pa samo taj1.6 dci je mislim 20 iljada kuna bio skuplji od 1.5, za šta? usranih 20 konja.... 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Dizel je stvarno ljepo voziti na autoputu i otvorenoj cesti, ljepo ide, tih, malo troši.

Meni osobno je potpuno nezanimljiv, jer se vozim 95% grad i kratke relacije: štopanje raznih filtera, po zimi uvijek hladno, vibracije...

Slažem se da su atmo benzinci možda bezeveze za svakodnevnu upotrebu, ali ima nekaj i u njima, pogotovo ti malo jači, ja sam imao 5 hondi i 

one se tek iznad 4500 okretaja zalaufaju, a onda je i zvuk i adrenalin neusporediv sa tim malim turbacima i pogotovo dizelima

Edited by AllesGut
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, AllesGut said:

 

one se tek iznad 4500 okretaja zalaufaju, a onda je i zvuk i adrenalin 

RA121E 🥰🥰🥰🥰

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dizel je puno bolji u samom gradu od atmo benzinca, dinamika i moment su neusporedivi...no sada imamo i turbo benzince koji su vrlo slicni dizelu

Link to comment
Share on other sites

za pratit normalni promet u gradu sa 100 semafora svakih par metara, di se rijetko prelazi 80km/h dosta je 50 konja, ne vidim nikakvu potrebu za dinamikom i momentom

Još je bolji atmosferac jer nema turbo rupe i uvijek možeš reagirati i krenuti iste sekunde

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.