Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Jegermajstor peškirić  :D

Link to comment
Share on other sites

Nema druge nego početi vesti.....Ima li tkokakav dobar "dezen" za podijeliti :buck:

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti Dragane!
Sad znam kojim smjerom treba ići....meni je na pamet pao "tabletić" koje su "naše" babe držale na televiziji

Link to comment
Share on other sites

hahaha, Dragane predobro, loša stvar u cijeloj priči je to što ima takvo nešto na tržištu i što to netko kupi i stavi u auto.

u tom tonu, slažem se s matom. orginalno, višenamjensko rješenje, a dezen uvijek u trendu.

Link to comment
Share on other sites

Evo da nebi bilo samo o glupostima.....

 

Sinoč se ženi ugasio u vožnji.....odnosno na križanju...

 

Kad sam došao do auta i probao ga upaliti on je vrtio i vrtio i mučio se upaliti.

Kao kad bi stari auti presugali se i neće kresnut ili neki kabel malko probija (vlaga došla do kapice)

 

Na kraju je upalio ali je jedno vrijeme radio dosta nemirno. Kao da je van "faze"

 

Izgleda da je vrijeme investirati u jedan novi/zamjenski senzor gornje mrtve točke.

 

Ovaj problem mi se zna javiti jednom godišnje. I svaki put kažem promjeniti ću ga, ali jednostavno smetnem s uma i padne mi napamet tek kad se opet javi.

 

Sve je super kad se to desi meni, ali ako je žena za volanom onda je "panika"

 

Nema druge nego zasukati rukave i promjeniti ga.

 

Imate li neku preporuku za zamjenski dio? Ili je svejedno kojeg proizvođača uzmem?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Došla je nova godina i vrijeme za godišnji izvještaj o stanju ove starudije.

 

Ovo nam je 5 godina zajedničkog druženja i 13 njegovog života.

 

Na održavanje sam ovu godinu u njega ulupao malo više od 7000kn. 

Tu su uključene 4 nove ljetne gume, redovni servisi, registracija i osiguranje i sve nenadane gluposti koje mi je pripremio.

 

Ostalo mi je još iz prošle godine (2014-te) riješiti zašto se ABS upalio na par dana i nikad više (već jedno 20dana je mir)

I ovaj senzor GMT senzor.

 

Malo mi je gužva na poslu i bilo je nenadanih putovanja tako da još nisam stigao baviti se tim problemima.

 

Potrošio je cca 1500litara goriva (BS95) odnosno 15500 kn i s tim napravio nešto manje od 20000kn.

 

Godišnji prosijek koji imam od kad je kupljena.

 

Čini mi se da mu je došlo vrijeme za zamjenu (godine uzele maha i odlaze plastike i sitnice) ali moje financijsko stanje će me natjerati da ga zadržim.

Jer mi je glupo uzimati neki mlađi auto sa 200000km i kojem neznam probleme, a za novije nemam sredstava

 

Rado bi se vidio u nekom Grand Espaceu 2,0dci od barem 150ks ili 2,0T, godišta 2007 i mlađe, sa 7 sjedala, ali neide.

Možda dobijem na lotu pa se počastim......samo nikako da uplatim taj listić  :buck:

 

Toliko za ovaj put!

Link to comment
Share on other sites

Ajde petak ne kukaj, koji je to auto bolji od lagune karavanuše. :D  Kakav crni autobus. :D

Link to comment
Share on other sites

Ajde petak ne kukaj, koji je to auto bolji od lagune karavanuše. :D  Kakav crni autobus. :D

Šta moreš kad mi je postala "mala" :D:buck:

Treba mi sjedećih površina ..... :ludkozmija::smile:

Link to comment
Share on other sites

Šta moreš kad mi je postala "mala" :D:buck:

Treba mi sjedećih površina ..... :ludkozmija::smile:

Pa zar svih 7?

Link to comment
Share on other sites

Pa zar svih 7?

5 mi je neophodno/nužno, a on dva su još za padobrance kojih uvijek imam! 

Link to comment
Share on other sites

Samo vi trkeljajte pa cu ja opet brisati, ali kad sam na mobu mogao bi cijeli topic obrisati [emoji4] [emoji39]

Za padobrance kupi prikolicu!

Link to comment
Share on other sites

Jučer se vratio sa kontinenta....

U poslovičnom tonu Renaultove elektrike i elektronike ABS više ne svijetli (niti se upalio zadnjih 10dana).

Samoopopravak je nešto najbolje što su u Renaultu smislili!

Ovo me samo još više uvjerilo da je neki kontakt ili nekakvo smeće radilo cili šou.

Ali sam iskusio i jedan vrlo neugodan detalj koji mi do sad nije toliko upadao u oči!

Odbljesak table u staklo....

Jučer je sunce bilo jako nisko i kako cijeli put iz ZG-a prema VD (barem jedan veliki dio) putuješ u smjeru juga cijeli put sam imao taj odbljesak i mogu reći da nije bilo nimalo ugodno.

Na nekim dijelovima sam imao osiječaj da vozim na slijepo.... posebno ako mi je u sjeni neki putnjak, biciklist, motorist

Jako grubo iskustvo....NIsam nikad do sad doživio ovako nešto.

4 sata vožnje s tim efektom me je bormeć dobrano izmučilo!

Ima li kakvog lijeka ovom problemu

Ima lijeka, sunčane naočale sa P na staklu. Recimo Ray Ban Polarizer, ali ne iz Njuškala ili s placa

Link to comment
Share on other sites

Ima lijeka, sunčane naočale sa P na staklu. Recimo Ray Ban Polarizer, ali ne iz Njuškala ili s placa

Imam polarizirane naočale....doduše nisu Ray Ban ali nisu ni sa pijace.....

 

Ali sad kad si to spomenija sitija san se da ih nisan ima uza sebe.......Inače su mi uvik na glavi kad je i najmanja naznaka sunca....

 

Možda zato nisan prije primjetija toliki odsjaj..

 

Hvala frenchkey!

Link to comment
Share on other sites

Meni definitivno pomažu, pogotovu ako je cockpit uglancan kakvim sjajilom.

Jedne godine sam po ljetu držao bijeli ručnik da se tabla ne grije, e to je tek bilo nemoguće voziti bez P naočala

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E ovaj vikend mi je laguna priredila neugodno iskustvo.

 

Moji (žena i djeca) su bili u Samoboru nekih dva tjedna na snijegu i u četvrtak sam im se pridružio.

 

Četvrtak ujutro zove supruga da nešto na autu ruži....Kako ona ne čuje ništa na autu već mi se tu nije svidilo šta je rekla....

Ali mislim sebi u glavi kako vjerojatno cvili remen (iako mi je i to bilo čudno) ili je ležaj prolupao....ali opet tako da ga ona čuje mi je bilo sumnjivo..

 

Ništa, rekoh joj da ode kod nekog mehaničara da baci oko i o čemu se radi.

Mehaničar, ne može ni dignut haubu do petka navečer, ali je čuo auto i njegova je dijagnoza bila varijabilna remenica....

U cijeloj toj telefonskoj dijagnozi kvara nije mi na pamet palo da li moj auto ima ili nema varijabilnu remenicu....taj prvi tren se nisan moga sititi.

Ali auto je ostao kod "majstora"

 

Petak ujutro izranijega (cca 8:15h - inače mi je neugodno zvati ljude prije 9 ujutro) zovem Lagerosa (Anđelka) da vidi ima li tu varijabilnu remenicu (meni još nije došlo do glave imali moj auto nju ili ne).

Dam VIN broj i kaže mi Anđelko..."Čujemo se za par minuta ta prolistam kataloge."

 

Zove za cca 10 min i kaže...."Čuj, po meni taj auto i taj motor nemaju varijabilnu remenicu...nešto drugo je u igri...."

 

I sad tek meni počnu slike prolaziti kroz glavu i počnem se prisjećati kad je mijenjan zupčasti, vodena, mikroremen, remenice...i sjetim se da taj auto stvarno nema varijabilnu nego običnu remenicu.....

 

Zovem Braću Belinić da li mi oni mogu pogledati auto i riješiti problem...nema šanse kažu oni...

Zovem starog majstora koji mi je održavao R5 dobrih 7-8 godina dok sam bio u Zagrebu. Kaže on da dovezem auto i da će pogledati o čemu se radi pa ćemo viditi dalje.

 

Odem do "majstora" u Samoboru

Sad prvi put čujem šta to točno je na autu. I stvarno ruži nešto za poluditi...jako glasno...

Ali kad podignem okretaje iznad 2000 ruženje prestane.

 

reko, šta je, da je, ja idem u Sloboštinu kod "svog" majstora...jer ovaj neće to riješiti za 10 dana.

 

U Sloboštini čovjek pregledao auto na leru da nešto ne lupa po limariji (auspuh ili neka druga glupost)

Sve uredno....

Čovjek počne skidat nosač motora da vidi šta se dešava sa zupčastim....

Nakon par minuta (koliko mu je trebalo da dođe do remena) otvori poklopac i vidi da je remen LABAV.

Nema više mrdanja sa autom.

 

Taj dan je raskinuo zupčasti i zove me.

 

Kaže, "Čuj ovo ništa nevalja....pukno natezač remena i olabavi remen.... remen pred raspadom., vodena pumpa pušta...jedino rolica izgleda dobro, izgleda kao da nisi remen promjenio od kad je auta..."

A meni mrak na oči....Pa upravo sam cijeli razvodni mehanizam i mjenjao prije 50tkm i malo više od dvije godine, da se ovo ne dogodi... i eto dogodilo se...

Birani su "provjereni" dijelovi da budem sigurniji....nisam žalio novca...i onda ovako.

 

Još se moram tuči nogom u guzicu šta remen nije preskočija jer bi onda auto moga ostaviti u Zagrebu i ići busom doma...

 

Najviše me "boli" šta pazim na taj mehanički dio auta (limariju malko manje) da sve bude tip top i mjenjam prije nekih rokova izmjene.

Na 125tkm sam remenje mjenja radi godina, ne radi kilometara i mjenjano je sve što se "kreće" u tom sklopu zupčastog i klinastog remena (između ostalog i remenicu alternatora što rijetki mjenjaju)

Remenje je jednom prije mjenjano u ovlaštenom na 60tkm isto radi godina ne kilometara (neznam točno šta je mjenjano)

 

A vidim aute koji vlasnici neodržavaju (ni ulje ne mjenjaju) i oni voze i voze i voze......

 

Sad se ja pitam koje dijelove ubuduće ugrađivati u auto....razvikane s kojima "kao" imaš neku sigurnost ili "kineske" s kojima "kao" nemaš nikakvu sigurnost

 

Auto je na moje zadovoljstvo popravljen u rekordnom roku i sretno smo se vratili doma.

 

Ali još uvijek mi je "gorak" okus u ustima i neznam kako da se postavim prema daljnjem održavanju auta

 

Toliko!

 

Odoh se malo ispuhati! Idem malo brodove projektirati

Link to comment
Share on other sites

E ovaj vikend mi je laguna priredila neugodno iskustvo.

 

Moji (žena i djeca) su bili u Samoboru nekih dva tjedna na snijegu i u četvrtak sam im se pridružio.

 

Četvrtak ujutro zove supruga da nešto na autu ruži....Kako ona ne čuje ništa na autu već mi se tu nije svidilo šta je rekla....

Ali mislim sebi u glavi kako vjerojatno cvili remen (iako mi je i to bilo čudno) ili je ležaj prolupao....ali opet tako da ga ona čuje mi je bilo sumnjivo..

 

Ništa, rekoh joj da ode kod nekog mehaničara da baci oko i o čemu se radi.

Mehaničar, ne može ni dignut haubu do petka navečer, ali je čuo auto i njegova je dijagnoza bila varijabilna remenica....

U cijeloj toj telefonskoj dijagnozi kvara nije mi na pamet palo da li moj auto ima ili nema varijabilnu remenicu....taj prvi tren se nisan moga sititi.

Ali auto je ostao kod "majstora"

 

Petak ujutro izranijega (cca 8:15h - inače mi je neugodno zvati ljude prije 9 ujutro) zovem Lagerosa (Anđelka) da vidi ima li tu varijabilnu remenicu (meni još nije došlo do glave imali moj auto nju ili ne).

Dam VIN broj i kaže mi Anđelko..."Čujemo se za par minuta ta prolistam kataloge."

 

Zove za cca 10 min i kaže...."Čuj, po meni taj auto i taj motor nemaju varijabilnu remenicu...nešto drugo je u igri...."

 

I sad tek meni počnu slike prolaziti kroz glavu i počnem se prisjećati kad je mijenjan zupčasti, vodena, mikroremen, remenice...i sjetim se da taj auto stvarno nema varijabilnu nego običnu remenicu.....

 

Zovem Braću Belinić da li mi oni mogu pogledati auto i riješiti problem...nema šanse kažu oni...

Zovem starog majstora koji mi je održavao R5 dobrih 7-8 godina dok sam bio u Zagrebu. Kaže on da dovezem auto i da će pogledati o čemu se radi pa ćemo viditi dalje.

 

Odem do "majstora" u Samoboru

Sad prvi put čujem šta to točno je na autu. I stvarno ruži nešto za poluditi...jako glasno...

Ali kad podignem okretaje iznad 2000 ruženje prestane.

 

reko, šta je, da je, ja idem u Sloboštinu kod "svog" majstora...jer ovaj neće to riješiti za 10 dana.

 

U Sloboštini čovjek pregledao auto na leru da nešto ne lupa po limariji (auspuh ili neka druga glupost)

Sve uredno....

Čovjek počne skidat nosač motora da vidi šta se dešava sa zupčastim....

Nakon par minuta (koliko mu je trebalo da dođe do remena) otvori poklopac i vidi da je remen LABAV.

Nema više mrdanja sa autom.

 

Taj dan je raskinuo zupčasti i zove me.

 

Kaže, "Čuj ovo ništa nevalja....pukno natezač remena i olabavi remen.... remen pred raspadom., vodena pumpa pušta...jedino rolica izgleda dobro, izgleda kao da nisi remen promjenio od kad je auta..."

A meni mrak na oči....Pa upravo sam cijeli razvodni mehanizam i mjenjao prije 50tkm i malo više od dvije godine, da se ovo ne dogodi... i eto dogodilo se...

Birani su "provjereni" dijelovi da budem sigurniji....nisam žalio novca...i onda ovako.

 

Još se moram tuči nogom u guzicu šta remen nije preskočija jer bi onda auto moga ostaviti u Zagrebu i ići busom doma...

 

Najviše me "boli" šta pazim na taj mehanički dio auta (limariju malko manje) da sve bude tip top i mjenjam prije nekih rokova izmjene.

Na 125tkm sam remenje mjenja radi godina, ne radi kilometara i mjenjano je sve što se "kreće" u tom sklopu zupčastog i klinastog remena (između ostalog i remenicu alternatora što rijetki mjenjaju)

Remenje je jednom prije mjenjano u ovlaštenom na 60tkm isto radi godina ne kilometara (neznam točno šta je mjenjano)

 

A vidim aute koji vlasnici neodržavaju (ni ulje ne mjenjaju) i oni voze i voze i voze......

 

Sad se ja pitam koje dijelove ubuduće ugrađivati u auto....razvikane s kojima "kao" imaš neku sigurnost ili "kineske" s kojima "kao" nemaš nikakvu sigurnost

 

Auto je na moje zadovoljstvo popravljen u rekordnom roku i sretno smo se vratili doma.

 

Ali još uvijek mi je "gorak" okus u ustima i neznam kako da se postavim prema daljnjem održavanju auta

 

Toliko!

 

Odoh se malo ispuhati! Idem malo brodove projektirati

Žao mi je što ti se ovo dogodilo. Kad si napisao da ti "ruženje" prestane iznad 2000 o/min u prvi mah sam mislio da je riječ o remnici radilice (nisam siguran kakvu remenicu ima tvoj motor, ali meni je auto imao slične simptome kad je ona otišla). Upravo zbog ovoga što se tebi dogodilo ja sam "veliki servis" radio sam i to s originalnom Renault-ovom garniturom zupčastog remena (ne vjerujem nikome pa mi nije bilo teško dati skoro 500 kn za alat), jedino sam vodenu pumpu stavio Metelli (možda sam pogriješio, ali za sada je sve uredno, a i vodena pumpa nije vezana za zupčasti remen).

Link to comment
Share on other sites

Iskreno, nevjerujem da je ovdje greška majstora koji je stavljao remen..iako nemogu tvrditi i da nije...sigurna sam da nisu posao odradili ofrlje...kod njih sam u non stop i kuvan i pečen....

 

Ali iz nekog razloga je natezač puko (našao majstor komadić koji drži feder na svom mjestu).

Da li iz razloga loše ugradnje ili lošeg materijala ne mogu utvrditi.

 

I meni je sve radilo uredno 50tkm i 2ipo godine i onda jedno jutro havarija...

A dva tjedna prije je bio na redovnom servisu (ulje/filteri) i pregledan jer žena ide sa djecom na put i onda ..... prc....

 

Znam da se sranja dešavaju, ali dijelim sa vama svoju ljutnju i razočaranje...

Link to comment
Share on other sites

Meni ovo smrdi na to da je majstor ostavio stari natezač, a možda i pumpu. Opet možda je pošten čovjek, a defektan rezervni dio.

 

Nedavno sam gledao dokumentarac o tome kako je biznis krivotvorenja rezervnih dijelova OGROMAN. Krivotvori se sve gotovo sve čak i dijelovi za vojne i komercijalne avione, a biznis vrijedi desetke milijardi $USD ili € svake godine. Uspoređivali su originale i zamjenske dijelove poput kočnica, kvačila, nosača, ležajeva, te objašnjavali kako i zašto nisu dobri. Večina tih stvari se uopće ne smije naći u prodaji jer su opasni, a najveći naglasak su stavljali da disk pločice koje stradaju od jednog naglog kočenja na velikim brzinama. Recimo Renault odbije kupiti natezače remena od nekog proizvođača jer ne zadovoljavaju, a oni umjesto da budu škartirani nađu se u prodaji preko crno-sivih kanala sa sastruganim :renault: logom.

 

Najgore je što imam pouzdane informacije da naši koncesionari dio robe uzimaju jeftine zamjenske dijelove i prodaju ih pod original u originalim kutijama i ambalaži koja je vjerojatno ostala od nečega što su ugrađivali nekome na redovnom servisu.

Link to comment
Share on other sites

Dijelovi su sigurno stavljeni novi (bio sam kraj auta kad se sve stavljalo na auto), doduše zamjenski, ali novi.

Renomiranih proizvođača zamjenskih dijelova od kojih neki rade dijelove za prvu ugradnju (konkretno - natezač je došao od proizvođača koji renault koristi za tvorničku ugradnju)

 

Majstori koji mi rade na autu (autima) su dva brata s kojima sam non stop od kad imam vlastiti auto i održavam ga.

Znamo se preko 15 godina....Uvijek se dogovaramo oko toga koje dijelove ćemo ugraditi u auto...prema njihovom iskustvu i prema vlastitim željama.

 

Eventualno, dopuštam da im se potkrala greška kod ugradnje, ali čisto sumnjam u to.

 

Prije bi rekao da se kvaliteta zamjenskih i originalnih dijelova razlikuje drastično.

Link to comment
Share on other sites

Hrvoje...na onom mom bivšem Cliu sport je bio izmjenjen motor i na tom drugom motoru je tada napravljen komplet veliki servis...kratko nakon toga auto je prodan u Split i nakon 20-ak tisuća kilometara je preskočio zupčasti zbog defektnog natezača remena. Stavljeno sve novo...neke stvari su isle i po originalu. Mene više ništa ne može iznenaditi.

Link to comment
Share on other sites

Hrvoje...na onom mom bivšem Cliu sport je bio izmjenjen motor i na tom drugom motoru je tada napravljen komplet veliki servis...kratko nakon toga auto je prodan u Split i nakon 20-ak tisuća kilometara je preskočio zupčasti zbog defektnog natezača remena. Stavljeno sve novo...neke stvari su isle i po originalu. Mene više ništa ne može iznenaditi.

Sve je to meni jasno...sranja se događaju....ali meni je trenutno gorak okus u ustima......

 

Uzdaš se u to da brineš o auto, vodiš računa i onda dobiješ nogom u guzicu.

 

 

Kažem još jednom.....moram biti sretan da je sve ostalo na tome i da nije preskočio zupčasti jer bi tek onda bio u problemima....

Link to comment
Share on other sites

Sve je to meni jasno...sranja se događaju....ali meni je trenutno gorak okus u ustima......

Uzdaš se u to da brineš o auto, vodiš računa i onda dobiješ nogom u guzicu.

Ništa mi ne pričaj...i ja svako malo posjetim meh. radione koji god auto da vozim...dok sam ima Clio bio je održavan kod braće u selu, nešto u ovlaštenom, kod Ive u Grebaštici i na kraju u Zagrebu kod braće...pa su opet stalno bili neki problemi. Je - moji su auti bili malo žešće voženi...ali...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.