Jump to content

Bugovi moje lagune


petak

Recommended Posts

Vi se žalite...:D

A da...yebote - tebi je za 170000 kuna koncesionar isporučio nov poluispravan auto (kočnice...kompresor klime...letva...) i trebalo je 30000 kuna i 4 godine da postane kakav je trebao biti.

Link to comment
Share on other sites

A di je 35000kn za drugi motor u 2011. nakon stručnjaka/specijalista/tjunera?

Ja mogu knjigu napisati. :D

Link to comment
Share on other sites

Sve je to meni jasno...sranja se događaju....ali meni je trenutno gorak okus u ustima......

 

Uzdaš se u to da brineš o auto, vodiš računa i onda dobiješ nogom u guzicu.

 

 

Kažem još jednom.....moram biti sretan da je sve ostalo na tome i da nije preskočio zupčasti jer bi tek onda bio u problemima....

Bitno da je na prošlo samo s izmjenom, kako i sam kažeš, da je preskočilo ...

A dijelovi renomirani ili ne, izgleda da više nema nikakve garancije. Vidio si, meni je u 10 mjesecu lani prolupao natezač kanalnog remena, promijenjen nepunih pet mjeseci prije, Gatesov set.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje je vama sredit onu četvorku. Tamo nema takvih problema.

 Sad će ona na cestu... :buck:

Bitno da je na prošlo samo s izmjenom, kako i sam kažeš, da je preskočilo ...

A dijelovi renomirani ili ne, izgleda da više nema nikakve garancije. Vidio si, meni je u 10 mjesecu lani prolupao natezač kanalnog remena, promijenjen nepunih pet mjeseci prije, Gatesov set.

Sječam se......ime više ništa negovori o kvaliteti!

Link to comment
Share on other sites

Staviti originalni set zupčastog remena. Kad sam kupovao spomenuti set cijena zamjenskog je bila oko 1100 kn (Gates, Dayco, INA), dok je cijena originalnog bila oko 1300 kn. Sad, isplati li se dati 200 kn više za original prosudite sami.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Staviti originalni set zupčastog remena. Kad sam kupovao spomenuti set cijena zamjenskog je bila oko 1100 kn (Gates, Dayco, INA), dok je cijena originalnog bila oko 1300 kn. Sad, isplati li se dati 200 kn više za original prosudite sami.

Slažem se s tobom....Ali (uvijek neki prokleti ali) razlika u cijeni svega što sam mijenjao tom prilikom je bila nešto malo manje od 2000 kn.. Značajna razlika.

Tu razliku sam sad platio....

 

Kad sam uvijek tanak sa financijama pa kuburim

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Staviti originalni set zupčastog remena. Kad sam kupovao spomenuti set cijena zamjenskog je bila oko 1100 kn (Gates, Dayco, INA), dok je cijena originalnog bila oko 1300 kn. Sad, isplati li se dati 200 kn više za original prosudite sami.

Samo malo veća razlika, INA 500kn.Zamjenski ili ne, ionako je netko od navedenih proizveo taj orginalni. Radi se o tome da u setovima bude svega. Pakiraju se tko zna gdje i kako.

Ne znam jel Gates sreća ili ne, radi se o tome što je u setu svega i svačega. I da li taj Gates ili neki drugi uopće stoji iza toga. Ili se pakira u nekom skladištu u PL po random principu u kutije na kojima piše Ovaj ili Onaj.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Samo malo veća razlika, INA 500kn.Zamjenski ili ne, ionako je netko od navedenih proizveo taj orginalni. Radi se o tome da u setovima bude svega. Pakiraju se tko zna gdje i kako.

U originalnom setu Dayco Isoran remen, INA rola, INA natezač. Jeli ta razlika od 500 kn bila kad si mijenjao svoj, ili imaš cijene za 2.2 dCi? Inače, stvarno se svašta prodaje u zamjenskim setovima.

Link to comment
Share on other sites

Nije toliko bila razlika, nego sam INA set zupčastog za svoju Lagunu platio toliko u 5 mjesecu lani. Razlika je još malo veća.

Link to comment
Share on other sites

Nije toliko bila razlika, nego sam INA set zupčastog za svoju Lagunu platio toliko u 5 mjesecu lani. Razlika je još malo veća.

INA ne proizvodi remenje, koji je remen bio u setu?

Link to comment
Share on other sites

Hm, neću tvrditi, ali nekako mi je ostalo u sjećanju (jbg, promijenio sam tada puno toga), da je baš na remenu pisalo ina

Link to comment
Share on other sites

Meni je meho prosle godine na velikom servisu ostavio jedan stari dio (cini mi se, nesto oko zupcastog remeba) za koji je, kako on kaze, bilo potrebno "pola motora raskopati", ali da taj dio uopce nije mehanicki opterecen pa je ostavio stari taj dio... Pokazao mi je sto je to, izgledalo je kao nekakva metalna ploca sa hvatistima po sebi, recimo kao nosac necega... Sto bi to moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

reko, šta je, da je, ja idem u Sloboštinu kod "svog" majstora...jer ovaj neće to riješiti za 10 dana.

 

U Sloboštini čovjek pregledao auto na leru da nešto ne lupa po limariji (auspuh ili neka druga glupost)

Sve uredno....

Čovjek počne skidat nosač motora da vidi šta se dešava sa zupčastim....

Nakon par minuta (koliko mu je trebalo da dođe do remena) otvori poklopac i vidi da je remen LABAV.

Nema više mrdanja sa autom.

Kod koga si to bio u Sloboštini, možda kod Davora što ima autopraonu?

 

Link to comment
Share on other sites

Kod koga si to bio u Sloboštini, možda kod Davora što ima autopraonu?

Jok!

Kod Šepovića. Tomislav

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo malo novih problema!

 

Da ne bi bilo dosadno u životu....

 

Ovaj put je problem na relaciji alternator-akumulator-starter...iako sve sumnje idu na alternator....

 

U zadnje vrijeme auto puno više koristim na kratke relacije kroz Vodice i do Šibenika (najdalje)

Relacije su sve unutar 1-2 km-a di se auto pali jedno 5-6 puta

Onda četiri puta tjedno napravim put do Šibenika ( udaljenost 10km) di opet unutar 2-3 km-a palim auto 5-6 puta.

 

 

Dešava mi se da nakon nekoliko dana  kod prvog jutarnjeg paljenja auto počne okretati i "zapne" na djelič sekunde, na tabli se upale lampice, serva i abs-a (neznam da li se upali i od akumulatora - vjerojatno) preskoči zapreku i upali normalno.

 

Jako me živcira to stanje.

 

Posebno što mi se urodio strah od toga da mi 15 minuta upaljenog radija u autu bez upaljenog motora ne pocica akumulator da neću više moći upaliti auto....

 

Jučer sam skužio da mi je jedan od mojih derana bio u autu i upali sva 4 žmigavca...Neznam koliko je to tako gorilo....možda 5 minuta, možda sat vremena...

Ali jutros auto nije htio upaliti....

Pali se sve ostalo, ali nema dovoljno snage za okrenuti motor i startati....

 

Stavio sam ga na punjač (hvala LIDLU na jeftinom alatu) i napon je bio 11.8 (isto toliko je pokazao i instrument).

Sad se puni....

 

Ali mi se ne sviđa ideja da bi svakih 10-tak dana morao stavljati aku na dopunjavanje.

 

Ima li nešto šta mogu napraviti u vlastitoj režiji prije nego odvezem auto električaru da rješava problem?

 

Zahvaljujem!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Nevjerujem da je akumulator!

 

Kako mogu alternator provjeriti da li puni dobro?

Link to comment
Share on other sites

Starom na Laguni sr prozor vozacki spustio i sad ga ne moze podici, motoric radi ali kao da se staklo otkvacilo nekako... Sutra ide do majstora

Link to comment
Share on other sites

izmjeris napon punjenja kada auto radi, mora biti oko 14.3 V

 

Obično to je tako, ali mislim da je OK sve između 13,5 i 14,5... da se čovjek ne uplaši. Ostavi auto u leru, upali kratka svijetla (samo kratka svijetla, pogasi sve u kabini) i mjeri na akumulatoru, ako alternator puni dobro, mora biti između spomenutih vrijednosti

Link to comment
Share on other sites

Starom na Laguni sr prozor vozacki spustio i sad ga ne moze podici, motoric radi ali kao da se staklo otkvacilo nekako... Sutra ide do majstora

Ili je puknula sajla, ili je prozor skliznuo s one plastike koja klizi po vodilici.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.