Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Ipak mislim da je u SNR/NTN natezacu SNR-ov lezaj. :)

 

Nikako SNR ležaj u NTN španeru.

Točno je to da je NTN kupio SNR, te tako dobio katalogizirane svoje proizvode i kad se kupuje neki španer koji je vezan za proizvodnju u NTN pogonima,

tada dolazi i NTN kutija, bez obzira na označavanje prema SNR-u, ali i ležaj kao takav je NTN-ov unutra, jer NTN sam proizvodi svoje ležajeve,

dok SNR u tom industrijskom dijelu nije baš na najboljem glasu i neko moje osobno mišljenje je da ih ne rade više u Francuskoj (što sam i sam vidio po ležajevima)

Drugim riječima, više se ne može kupiti SNR kutija u kojoj je NTN španer, već dolazi dirketno kao takav, ali i kad su u pitanju ležajevi kotača isto tako.

Malo su izmiksali svoje kutije, no oznake su ostavili prema SNR sistemu označavanja kataloški gledano po kutijama, dok na proizvodima su pak druge oznake

koje se kroz kataloge ne vide, osim za interne upotrebe.

Link to comment
Share on other sites

Svaki proizvođač vozila ima više dobavljača za samo jedan rezervni dio (radi postizanja bolje cijene i radi toga da nema nekog monopola).

A po pitanju SNR-a i natezača, to ipak nije točno jer SNR uopće ne radi niti jedan španer, već sve kupuje od INE, SKF-a ,DAYCO-a, LITENS-a...

dok po pitanju ležajeva kotača, to da, tu je SNR, kao ležajevi mjenjača.

 

Za brtve bih još dodao ELRINGU i RENZU odličan CORTECO (oni koji se bave motorkotačima znaju što je to i da je to vrh)

 

Hvala na odgovoru, kupljeni su već dijelovi...nešto u Tokića, nešto u AutoKreše, kako je što bilo dobavljivo ili jeftinije...

 

Kupljeno:

 

Set za brtvu glave - Reinz

Vijci glave - Reinz

Zupčasti - Gates powergrip

Natezač zupč. - SKF

Vodena pumpa - Hepu

Filter goriva i ulja - Champion

Ulje - Motul 2100P+

Svjećice - NGK

 

2014_01_10_16_48_51.jpg

 

 

Btw. poslao sam Vam upit putem web obrasca vezan za nosače motora... ;)

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

 

Hvala na odgovoru, kupljeni su već dijelovi...nešto u Tokića, nešto u AutoKreše, kako je što bilo dobavljivo ili jeftinije...

 

Kupljeno:

 

Set za brtvu glave - Reinz

Vijci glave - Reinz

Zupčasti - Gates powergrip

Natezač zupč. - SKF

Vodena pumpa - Hepu

Filter goriva i ulja - Champion

Ulje - Motul 2100P+

Svjećice - NGK

 

2014_01_10_16_48_51.jpg

 

 

Btw. poslao sam Vam upit putem web obrasca vezan za nosače motora... ;)

 

 

Mogli smo se i mi čuti oko dijelova, no ima prilika za to, auto je ipak "potrošni" materijal ;)

 

Po pitanju nosača motora, vidio sam upit i odgovorio na njega direktno na email :)

Link to comment
Share on other sites

Mogli smo se i mi čuti oko dijelova, no ima prilika za to, auto je ipak "potrošni" materijal ;)

 

Po pitanju nosača motora, vidio sam upit i odgovorio na njega direktno na email :)

 

Bilo je prilično hitno...uhvatili smo slobodnu dizalicu kod prijatelja mehaničara i trebalo je taj dan "zauzeti" prostor i početi sa rastavljanjem (jučer) a danas je već vraćena glava nazad. A i preko njih dobijem dobar rabat na program iz Tokića ili AutoKreše pa nisu bile strašne cifre...

 

Vidio sam mail...popodne pročitam broj šasije (auto je dolje, u radioni...) i javim Vam, tako da točno znamo što naručiti. Hvala na brzom i detaljnom odgovoru... :)

Link to comment
Share on other sites

Bilo je prilično hitno...uhvatili smo slobodnu dizalicu kod prijatelja mehaničara i trebalo je taj dan "zauzeti" prostor i početi sa rastavljanjem (jučer) a danas je već vraćena glava nazad. A i preko njih dobijem dobar rabat na program iz Tokića ili AutoKreše pa nisu bile strašne cifre...

 

Vidio sam mail...popodne pročitam broj šasije (auto je dolje, u radioni...) i javim Vam, tako da točno znamo što naručiti. Hvala na brzom i detaljnom odgovoru... :)

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Orginal dijelovi vs. zamjenski. Dakle radi se o cliu 3, 2007. g., 1.5 dci. U AH Servisu mi za zamjenu zadnjeg ležaja traže 400 kn (ležaj+ zamjena, Ruville ležaj). U ovlaštenom Renault servisu mi za orginal ležaj (nepoznat proizvođač) traže 540 kn.

 

Po vama da li se isplati dati 140 kn više za ležaj koji neznam proizvođača ali je u ovlaštenom servisu ili dati za OK marku Ruville 400 kn ali nije ovlašteni servis? Nisam cjepidlaka oko 140 kn ali me zanima koji je ležaj orginal i koliko se po vama isplati platiti više uslugu ovlaštenog servisa.

 

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ruville ti je jako dobar brand, ne bi trebao imati problema, a ionako je OEM dosta skuplji jer za 400kn imaš i ruke uračunate, a u ovlaštenom nemaš ako sam dobro skužio. 

Link to comment
Share on other sites

Lafeta = vilica

Kod Macphersona je vilica=rame, ili se varam?

Link to comment
Share on other sites

Orginal dijelovi vs. zamjenski. Dakle radi se o cliu 3, 2007. g., 1.5 dci. U AH Servisu mi za zamjenu zadnjeg ležaja traže 400 kn (ležaj+ zamjena, Ruville ležaj). U ovlaštenom Renault servisu mi za orginal ležaj (nepoznat proizvođač) traže 540 kn.

 

Po vama da li se isplati dati 140 kn više za ležaj koji neznam proizvođača ali je u ovlaštenom servisu ili dati za OK marku Ruville 400 kn ali nije ovlašteni servis? Nisam cjepidlaka oko 140 kn ali me zanima koji je ležaj orginal i koliko se po vama isplati platiti više uslugu ovlaštenog servisa.

 

LP

Cijena je premala razlika, po meni se isplati u ovlaštenom promjeniti taj dio ako ti ukupna cijena (zajedno sa montažom) nije prevelika u odnosu na AH. 

Slažem se da je Ruville super brand i uvijek bi ih stavio među bolje kod zamjene dijelova.

 

Imam i jedno loše iskustvo sa zamjenskima npr radi se o Mayle (BMW selen zadnjeg mosta), originalni selen sam zamjenio bez po muke začas je sjeo na mjesto a desna strana di sam montirao Mayle selen je išla uz mnogo gnjavaže i previše potrošenog vremena i fizičke snage, jer je Mayle selen maaaalkice veći u širinu i moraš ko konjina nabijat da sjedne a meni to nije to.

 

Suma sumarum, isplati se kupovati zamjenske stvari koje su provjerene kvalitete tj brendovi koji imaju iza sebe neku reputaciju.

Anđelko iz Lagerosa dosta može objasniti o kvaliteti i nekvaliteti pojedinih brendova.

 

Recimo, imam naviku da nikad ne štedim na filterima ulja i samim uljima - nevjerovatno koliko ljudi štede na tim vitalnim stvarima za npr dCi motore koji traže kvalitetna ulja, filtere i redovitu zamjenu istih. Uvijek kupim originalni filter ulja, točno preporučeno ulje za motor (koliko košta da košta) full sintetiku obavezno, dok ostale filtere npr zraka, goriva, kabine uzimam Purflux bez beda.

Link to comment
Share on other sites

Meyle, ali HD (heavy duty) su bolji dijelovi od OEM. Uvijek.

Eto, meni je radio velik problem pri montaži i nebih ga više uzeo u takvoj situaciji, možda u nekoj drugoj priči da ali znaju odstupati od originalnih dimenzija a to jako nevolim. 

Link to comment
Share on other sites

Eto, meni je radio velik problem pri montaži i nebih ga više uzeo u takvoj situaciji, možda u nekoj drugoj priči da ali znaju odstupati od originalnih dimenzija a to jako nevolim. 

 

Da, to mi je čudno jer je Meyle uz Lemförder prva ugradnja kod nekih modela. Jedino šta se ne radi o HD modelima, oni su samo za aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

Recimo, imam naviku da nikad ne štedim na filterima ulja i samim uljima - nevjerovatno koliko ljudi štede na tim vitalnim stvarima za npr dCi motore koji traže kvalitetna ulja, filtere i redovitu zamjenu istih. Uvijek kupim originalni filter ulja, točno preporučeno ulje za motor (koliko košta da košta) full sintetiku obavezno, dok ostale filtere npr zraka, goriva, kabine uzimam Purflux bez beda.

 

Slažem se. Filtere ulja sam kupovao kod koncesionara i uvijek dobio Purflux ili Mann tako da mislim da sa Purfluxom ne možeš fulati ni za filter ulja.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Filtere ulja sam kupovao kod koncesionara i uvijek dobio Purflux ili Mann tako da mislim da sa Purfluxom ne možeš fulati ni za filter ulja.

Purflux ide kod mene ubuduće, odlična firma. Kod Mann-a nevolim što znaju imat tvornice svugdje dok zasad na Purflux nalazim made in france. Draže mi to neg neki afganistan turska  i sl. Možda griješim al draže mi tako.

Kako Anđelko ima odlične cijene Renault OEM filtera ulja onda uzimam to kod njega bez puno filozofiranja plus kanta 5 litara Elf Solarisa i bok adio.

Link to comment
Share on other sites

Da, to mi je čudno jer je Meyle uz Lemförder prva ugradnja kod nekih modela. Jedino šta se ne radi o HD modelima, oni su samo za aftermarket.

Zasad mi se pokazao Lemforder bolji od Mayle-a a ćuo sam i od mehaničara da malo više vole Lemforder. Mada ima više brendova koji su li-la sa njima. Ruville npr i sl. Nemožeš fulat samo gledat di je proizvodnja i za koje tržište. Delphi također radi navodno ok kvalitet dijelova ovjesa a i Febi mada s njima nemam iskustva.

Link to comment
Share on other sites

Ima Purflux made in China isto tako :(

Link to comment
Share on other sites

Dobar je meni i Champion.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

U situaciji sam da moram mijenjati prednju haubu.

Uzeti polovnu original ili novu zamjensku? Naletio sam na zamjensku pocinčanu i pripremljenu za lakiranje sa jamstvom 12 mjeseci za 500kn.

Isplati li se to uzeti ili bolje polovnu tražiti?

www.njuskalo.hr/karoserija-limarija/prednja-hauba-renault-clio-ii-akcija-oglas-10974849

Link to comment
Share on other sites

postoji mogučnost da zamjenska ne paše kak treba. Tv da na jednoj strani ima više lufta a na drugoj manje.

Link to comment
Share on other sites

U međuvremenu sam doznao za još neke rizike, tako da će ipak ići originalna. Nova je 2200kn + lakiranje 2000kn. Nije ni čudo da ovlašteni posluju s gubitkom i propadaju. Bolje držati cijenu i prodati3 haubenego spustiti i prodati 100.

Link to comment
Share on other sites

Ako si možeš priuštiti, dijelove karoserije uvijek kupi originalne.

Link to comment
Share on other sites

Mogao bih uzeti i novu original, ali za novce koje košta sama hauba kupim i polakiram 2 polovne skoro.

Link to comment
Share on other sites

Zašto mijenjaš haubu, ne mogu se rupe izvući na vakum, eventuano kitati i polakirati?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.