Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

vidio sam da ima offline verzija,nije mi to baš praktično i koliko su tu cijene friške ništa od toga...dobra stvar je što kod nas szakalmetal ima katalog,ali kod njih se nemogu vidjet originalni brojevi :fucka: zbog toga mi je intercars bio jako zgodan

Link to comment
Share on other sites

Za sve što vam treba slobodno možete mene kontaktirati, jer imam uvid u sve, pa i više od toga :hey:

(A i dobijete niže cijene onako usput) :fucka:

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Za sve što vam treba slobodno možete mene kontaktirati, jer imam uvid u sve, pa i više od toga :hey:

(A i dobijete niže cijene onako usput) :fucka:

Tko je sad uvoznik za Elf ulja? Kod mene u trgovini je bio prije Jasmin maziva, a sad sam nedavno bio i pise neki drugi ali sam zaboravio tko....jesu tvoja elf ulja dobra?znam da je bilo rijeci o uvoznicima koji su drugaciji pa da ulja nevaljaju....

Link to comment
Share on other sites

Ja zapravo uopće više ne ulazim u to tko što i kako radi, jer sam počeo sve sam raditi i uvažati, ne direktno od dobavljača/proizvođača, već njihovih velikih igrača na tržištima cijele EU koji od njih kupuju više nego li će cijela HR zajedno u nekoliko narednih godina.

Neda mi se više komplicirati i zamarati tko što kod nas i kako, jer uvijek netko ima neki problem od kako radim (a firma radi već dugih 20 godina što i nije malo).

Uvijek je netko govorio da ne valja ovo ili ono, drugome je bilo super, a isto tako i sam sebi na svoje vozilo stavljam svoje dijelove i doista nikada nisam imao problema sa njima,

a kada i jesam imao problem, radilo se baš o originalnim proizvodima iz tvorničkih pakiranja ugrađenim u ovlaštenom servisu, što zapravo dovodi opet do onoga što sam često govorio da je dobar majstor već pola posla napravljeno kako treba.

Sa uljima se ne bavim previše, više po narudžbama i doslovno ih odrađujem reda radi, sa doslovno nekoliko kuna zarade po pakiranju, samo da odradim traženo uz ostalo jer mi nisu prioritet,

no do sada sam već toga dosta prodao i da kucnem u drvo i drvenu glavu :tup: nitko od ekipe (a dosta ih ima i sa ovoga foruma) nikada nije imao problema, ne samo sa uljem, već i sa rezervnim dijelovima općenito, a ako je i bilo nekih problema, uglavnom se svodi na nešto što je već duže vremena i sa nekim drugim dijelovima problematično, kao npr ležajevi kotača koji su na starijim modelima Twinga, Clia i Meganea bili i još uvijek su rak rana.

Ja sam isto tako išao za time da vidim što se to događa sa uljima i da li doista ne valjaju, čitao sam što se pisalo po forumima, pa čak i ovdje, ali vidim da ima korisnika i kod jednih i drugih i trećih, pa po supermarketima i slično.... i uvijek je netko zadovoljan sa svih tih strana, ali osobno, ja sebi ne bih tamo kupio ulje, a konkretno za mog Forda, ulje FormulaF 5W30 mi je povoljnije nego bilo koje od Mobila ili Castrola, ELFa, TOTALA, a i ja ga mogu ponuditi po cijeni od nekih 289,00 Kn/5Litara pakiranje.

Link to comment
Share on other sites

imam pitanje vezano uz ovu temu...

moram promijent poluosovinu na CS 172,bio sam danas u ovlastenom servisu povodom "Dana otovorenih vrata" da vidim koliko bi me to ispalo i lik mi kaze da "reparirana tvornicka poluosovina" (wtf???) bi me kostala oko 1500 kuna,plus ruke nekih 300 kuna,inace nemogu uzet dio sa 20 % popusta,sta ispadne da su ruke besplatne...

Reparirana tvornicka poluosovina?? Kolio shvacam po nazivu,lik mi zeli prodati rabljenu orginal poluosovinu koja je reparirana ili??? (prvi put cujem za tako nesto)

Takoder bio sam u jednom ducanu u Rijeci koji se bavi prodajom rezervnih zamjenskih dijelova,tamo bi me poluosovina ispala nekih 1000 kuna... Neka talijanska marka...

Je imao tko iskustva sa zamjenskom poluosovinom?

Neke razlike,osim cijene,naravno??

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

imam pitanje vezano uz ovu temu...

moram promijent poluosovinu na CS 172,bio sam danas u ovlastenom servisu povodom "Dana otovorenih vrata" da vidim koliko bi me to ispalo i lik mi kaze da "reparirana tvornicka poluosovina" (wtf???) bi me kostala oko 1500 kuna,plus ruke nekih 300 kuna,inace nemogu uzet dio sa 20 % popusta,sta ispadne da su ruke besplatne...

Reparirana tvornicka poluosovina?? Kolio shvacam po nazivu,lik mi zeli prodati rabljenu orginal poluosovinu koja je reparirana ili??? (prvi put cujem za tako nesto)

Takoder bio sam u jednom ducanu u Rijeci koji se bavi prodajom rezervnih zamjenskih dijelova,tamo bi me poluosovina ispala nekih 1000 kuna... Neka talijanska marka...

Je imao tko iskustva sa zamjenskom poluosovinom?

Neke razlike,osim cijene,naravno??

Pozdrav

Reparirani tvornicki dijelovi ili motori su ti dijelovi koji su bili losi ili sa greskom i vraceni su u tvornicu odakle su i proizvedeni te su serviseri sami dio popravili originalnim novim dijelovima. U principu ti to dodje na isto samo dijelovi koji su bili losi na "fals dijelu" se promjene a ono sto valja ostaje i malo se dotjera. Ja sam kupio za svoj 197 reparirani motor i vjeruj mi razlike nema. Dio koji ti dodje je prakticki nov...nema sanse da primjetis razliku. Ja sam imao srece pa mi je dosao novi motor, jer kad na stanju nema repariranih dijelova posalju ti novi. Moj glas ti definitivno ide za repapriranu robu jer i na nju imas garanciju isto 1g. a puno manja cijena

Link to comment
Share on other sites

Bas sam ostao puf,nisam nikad imao iskustva prije sa ovlastenim servisima,reparirama poluosovina,pa nisam na auto otpadu da mi lik nudi rabljeno... :nezna:

Ali,sad kad si mi objasnio,vec je druga prica...:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Bas sam ostao puf,nisam nikad imao iskustva prije sa ovlastenim servisima,reparirama poluosovina,pa nisam na auto otpadu da mi lik nudi rabljeno... :nezna:

Ali,sad kad si mi objasnio,vec je druga prica...:dobroje:

Znaci tvornicki reparirano nije isto sto i rabljeno. Ako ti nudi bas rabljeno to je druga prica

Link to comment
Share on other sites

kontam,kontam... u prolazu sam to pitao tako da nisam ni imao puno vremena,sutra cu otici na do njih pa cu pitat...

Link to comment
Share on other sites

Tvornicki reparirano je "as good as original", istu garanciju dobijete kao na novi dio. Ista stvar s motorima, kad se mijenjaju u ovlastenom, stari motor ide na reparaciju, farbanje bloka i prodaje se kao novi.

Link to comment
Share on other sites

To za motore mi je na klimavim nogama...kakve mu pikse upresaju,jel to materija dobar kao što je bio blok tvornički recimo itd.... ajd ovi jednostavnji dijelovi di zamjene križ,ležaj pa je stvarno kao novo ali reparirani motor nikad nemože biti dobar kao novi ne dirani...bar ja to tako vidim :nezna:

Link to comment
Share on other sites

motor je motor glavno da ide a sad jel se isplati u stari auto stavljati novi motor i što konkretno se misli pod pojmom novi motor drugo je pitanje.

kod novoga auta može doći do havarije motora iako je to rijeđe dogodi se.

Link to comment
Share on other sites

Bas sam ostao puf,nisam nikad imao iskustva prije sa ovlastenim servisima,reparirama poluosovina,pa nisam na auto otpadu da mi lik nudi rabljeno... :nezna:

Ali,sad kad si mi objasnio,vec je druga prica...:dobroje:

zar ti baš treba cijela poluosovina?

obično odlaze zglobovi a to je daleko manja cijena od cijele poluosovine.

Link to comment
Share on other sites

na kraju mi je ovaj mehanicar iz renaulta servisa rekao da pricekam dok ne promijenim nosac motora jer se njemu cini kad je isao dir da mu motor samo lupa u karoseriju na visokim okretajima,tj. ispusna grana zbog nosaca kojeg trebam promijenit...

u srijedu idem to promijenit pa cemo vidjet...

malo je cudno,kad mu napucas gas preko 4000 cuje se to lupkanje,vozio ravno.lijevo,desno... a zvuk isti ko homokineticki,da je vanjski homokineticki vrisnuo,cuo bi se samo u zavojima,ako je unutarnji,onda ce biti veselo...

a mozda je samo nosac... a mozda su u sumi.... vidjet cemo u srijedu...:hm:

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko koje ulje za mjenjac ide u VW pola 1.2 2008 godiste 51KW snage ? KOja gradacija? Hvala

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko koje ulje za mjenjac ide u VW pola 1.2 2008 godiste 51KW snage ? KOja gradacija? Hvala

Trebalo bi biti full synthetic 75W90...

Link to comment
Share on other sites

Kakva je razlika u nosacima motora ako ih ima osim u duplo jeftinijoj cijeni kod kolege? Onaj gornji mi je kazu oslabio...koja je prva ugradnja u ovakva sportska vozila?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danas skinut kompletni taj desnio dio s kuglom. Kad su skinuli osim sto sam trebao onaj dio upresta kod krajnika, donja kugla je imala lufta tako da je i ona najvjerojatnije proizvela taj zvuk. Nacuo sam odmah da u Djakovu ima neki lik koji poprvalja i stavlja druge kugle. Nazvao covijek i zaputio se tamo te mi je rekao da to jos nije vidjeo ni radio ali ce probat. U popodnevnim satima me nazvao i rekao da je gotovo, ali da za taj rad nedaje garanciju i takav mehanizam mu je cudan. Kod sporta je reako sam mu sve cudno. Upresao i napravio novi onaj dio. Koliko ce trajati ovaj sex od 400kn koji sam mu dao, zaista neznam. No ono sto znam jest da je kompletan dio u Renaultu 2100kn jer pojedinacnih kugli nema, a vidim da se dalje i na MKeganima te stvari rijesavaju. Vidjet cu sutra kad odem sastaviti u servis. Evo par slika za ilustraciju:

post-1099-040703500 1314381831_thumb.jpgpost-1099-004064300 1314381839_thumb.jpgpost-1099-056731800 1314381849_thumb.jpgpost-1099-014506600 1314381858_thumb.jpg

Evo danas bio na balansu guma kod frenda i odmah je uocio problem. Imam lufta. Malo boljim pogledom i opipom zakljucio sam ija da je ova kugla opet dobila po tamburi. Eto nepunih 1g je trajalo ovo rijesenje. Sad sam odlucio uzeti originalnu kuglu od Tuningmana s foruma (cca oko 400kn) i upresati originalnu. Zahvat cu odraditi sljedeci tjedan. NIje alarmantno ali i u voznji sam primjetio da malo ta strana lupka. Bilo kako bilo evo da javim :). Uvijek neki sex s autom :zubo: . Dobro sto se moze naruciti ta kugla posebno. U servisu nemoze. Znate nekoga tko je dobar u upresavanju ili da opet tjeram kod toga iz Djakova?

Link to comment
Share on other sites

zanima me zašto je na orignalnim prednjim pločicama cijela površina pločice ravna,proizvodi ih ferodo...

sad sam ugradio ferodo premier i on ima konuse na pločici do polovice debljine i nekih 2 cm u pločicu...znači manja je kontaktna površina između diska i pločice dok se one ne potroše do polovice debljine,a kad dođu do toga onda su uskoro i za bacit :nezna: ,još ih nisam probao ali ako koče lošije odmah ih vadim van :mad: ...e da stavio sam i nove diskove,također ferodo

Link to comment
Share on other sites

zanima me zašto je na orignalnim prednjim pločicama cijela površina pločice ravna,proizvodi ih ferodo...

sad sam ugradio ferodo premier i on ima konuse na pločici do polovice debljine i nekih 2 cm u pločicu...znači manja je kontaktna površina između diska i pločice dok se one ne potroše do polovice debljine,a kad dođu do toga onda su uskoro i za bacit :nezna: ,još ih nisam probao ali ako koče lošije odmah ih vadim van :mad: ...e da stavio sam i nove diskove,također ferodo

i trw koji sam ja kupio za zadnje je na istu foru. zasto neznam no mozda ima veze s time da plocica nestruze negdje straga ili kaj ja znam. Uglavnom i bez obzira na to auto koci kao demon :D

Link to comment
Share on other sites

... Sad sam odlucio uzeti originalnu kuglu od Tuningmana s foruma (cca oko 400kn) i upresati originalnu. ... Dobro sto se moze naruciti ta kugla posebno.

Mislim da je kugla kao kugla na CS-u ista kao i na MRS, ne paše sa običnih modela, "ne-sport" modela, jer kod njih ide na navoj kugla, a kod drugih na "pin"...

To kontam zato što je u suštini isti ovjes naprijed, bar oba modela imaju one zakretače (što smanjuju torque steer, na to se kači kugla), isti diskovi, pločice, koč. kliješta...

Inače, kod "ne-sport" modela je ista kugla na Cliu 3 i Meg2, samo je pitanje "pina", koji "fi" (16 ili 18 mm), a kao OE dio se ne može kupiti sama kugla za Megane, samo u kompletu s lafetom, ako nisu šta promijenili u zadnje vrijeme...

Ista kugla paše i na Scenic RX4, gdje RENAULT takođe prodaje samo lafetu, uredno smo istu upresovali kolegi Tera na njegovom autu (ima tema)...

Ovakva ne paše na MRS, a vjerovatno ni na CS3:

post-1841-084502700 1342294515_thumb.jpg

Ja dosad nisam uspio naći samu kuglu za MRS, čak ni lafetu kao aftermarket dio. U katalozima uredno piše da na MRS ide kugla sa "pinom", što nije tačno...

Molio bih te, da ako kugla bude sa navojem, da postaviš neki kat. broj, bilo bi od velike pomoći i ostalima koji voze MRS ili CS3, jer kontam da je kugla ista.

Hvala.

Edited by chkoze
Link to comment
Share on other sites

Ne vozim RS, ali chkoze proveri ovo... bar za MRS kazu da je ovo kugla

u pitanju je 18-ica, konus..

  • A.B.S. :210864
    • DACIA :6001547519 - 6001547520 - 6001550446 - 6001550447 - 8200298455 - 8200744091 - 8200744092
      • DELPHI :TC1368
        • FEBI BILSTEIN :23996
          • LEMFÖRDER :29469 01
            • METZGER :D-628
              • MEYLE :16-16 010 0004
                • MGA :SB7765

                [*]MOOG :RE-BJ-2832

                [*]NK :5042234

                [*]OPTIMAL :G6-1079

                [*]PEX :12.04.316

                [*]QUINTON HAZELL :QSA2095S

                [*]RENAULT :8200298455 - 8200346941 - 8200346942 - 8200457209 - 8200615057 - 8200615058 - 8200679067 - 8200744091 - 8200744092

                [*]SIDEM :5288

                49151c.jpg

                Brainmind, previously known as click :dobroje:

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Živio Kliče! :hey:

Da, kažu, ali je nešto drugačije na autu, bar na MRS, a kontam i na CS197, objasnih u prethodnom postu, "pin" vs. konus sa navojem...

Inače i same čahure lafeta se razlikuju, imaju više ojačanja, one "zadnje" ili "veće", dakle na RS-u u odnosu na "obične"...

Paše i sa običnih modela, isti "fi" (unutrašnji i vanjski), ali kad se uporedi, razlika je jasna.

;)

Link to comment
Share on other sites

post-1099-036965600 1342305817_thumb.jpg

To je donja kugla kakvu prodaje kolega tuningman i tako izgleda i za moj auto. Na donji dio se steze vijskom drugi dio glavcine...na ovaj obli. Ima slika u gornjem postu gdje sam upresavao neoriginalnu

http://www.njuskalo.hr/podvozje-ovjes-dijelovi/kugle-prednjeg-ovjesa-megane-ii-rs-clio-iii-rs-197-200-oglas-4867242

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

post-1099-036965600 1342305817_thumb.jpg

To je donja kugla kakvu prodaje kolega tuningman i tako izgleda i za moj auto. Na donji dio se steze vijskom drugi dio glavcine...na ovaj obli. Ima slika u gornjem postu gdje sam upresavao neoriginalnu

http://www.njuskalo.hr/podvozje-ovjes-dijelovi/kugle-prednjeg-ovjesa-megane-ii-rs-clio-iii-rs-197-200-oglas-4867242

Aha, to ja ne zovem kuglom (kugla ide na lafetu-tako u Bosni kažu), ovo je dio koji ide u zakretač, u donjem dijelu, kontam...

Ovaj dio i jeste kritičan, igličasti ležaj u koji ide ovaj dio se može naći...

Može kataloški ako imaš..?

Hvala.

Edit:

Sad vidjeh na oglasu da ima i solo kugla lafete, jesi li to mijenjao i imaš li kat. br.?

Edited by chkoze
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.