Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Kako velim,kilometraza se vidi alinsto je mijenjano samo vlasnik zna. Iz svog iskustva velim da ne vjerujem. Na ovom forumu je svačiji vel satis bio noćna mora. Nijedan nije bio sretan vlasnik.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Možda nam sretni vlasnici Vel Satisa ne žele kvarit raspoloženje  :D

Šalu na stranu, ako takvo vozilo koje dođe preko 30 kila nečega, kupiš za 4-5000 e

moraš se pripremit na dodatnih 3000 e ulaganja i sa puno sreće imaš velik dobar auto.

Link to comment
Share on other sites

Vidim nekidan da mi je iscurio zadnji lijevi amortizer.

Nije ih neki problem zamijeniti pa nazovem neke dilere dijelovima i ispadne da je Monroe po cca 700, a Sacks po cca 500 Kn komad.

Na kraju sam otišao u TPV u Brežice i sa Monroe sa zamjenom platio 144 EUR za oba. Usput, u Renaultu u HR su mi tražili oko 1800 kn za zamjenu.

 

Dok sam bio u TPV-u pitao sam i za zamjenu zupčastog. Cijena je 500 EUR, bez vodene pumpe. (s njom oko600 EUR) Kažu da se ista ne mijenja kad i zupčasti na 2.2 motorima.

Jel to istina?

U 2 renault servisa u HR su mi dali ponudu na 5500 Kn (sa zamjenom vodene pumpe).

Razlika je osjetna.

Ima li još netko iskustva sa TPV-om?

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Ne mora se mijenjati vodena kad i zupcasti..

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Vidim nekidan da mi je iscurio zadnji lijevi amortizer.

Nije ih neki problem zamijeniti pa nazovem neke dilere dijelovima i ispadne da je Monroe po cca 700, a Sacks po cca 500 Kn komad.

Na kraju sam otišao u TPV u Brežice i sa Monroe sa zamjenom platio 144 EUR za oba. Usput, u Renaultu u HR su mi tražili oko 1800 kn za zamjenu.

 

Dok sam bio u TPV-u pitao sam i za zamjenu zupčastog. Cijena je 500 EUR, bez vodene pumpe. (s njom oko600 EUR) Kažu da se ista ne mijenja kad i zupčasti na 2.2 motorima.

Jel to istina?

U 2 renault servisa u HR su mi dali ponudu na 5500 Kn (sa zamjenom vodene pumpe).

Razlika je osjetna.

Ima li još netko iskustva sa TPV-om?

Pozdrav!

Vodena pumpa se mijenja kad i zupčasti, to je pravilo. Druga stvar je što se ne mora mijenjati zato jer zupčasti kod 2.2 dCi motora pogoni isključivo bregasta vratila. Vodena pumpa se pogoni zupčanikom s razvoda. Ako se ne pomijeni (vodena pumpa) može se dogoditi da ti procuri rashladna tekućina u ulje i onda moraš mijenjati: ulje, filter i rashladnu tekućinu. Cijena originalnog zupčastog (set) je oko 1300 kn, a vodene pumpe oko 500 kn. Ja sam sam mijenjao zupčasti i vodenu pumpu, za promijeniti zupčasti trebaju ti blokade bregastih vratila i radilice.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

da se ubacim na ovo sa vel satiom  i kilometražom, zaboravljate da se u hrvatskoj koristi lošije gorivo

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije na veće servise odlazio kod njih.

Uglavnom sve 5.

Znaju se nekad napraviti grbavi pa svojevoljno naprave test kočnica i amortizera i naplate oko 30€

Link to comment
Share on other sites

Koliko sm primjetio , kod 2.2 dCi zavisi samo kakva ti je nafaka , ili ide bez problema ili uši zavrće , nema sredine.

Danas se baš susretoh sa Lagunom 2003 g.p , 313.000km , orginalni motor , turbo , plivajući zamajac (sad se malo čuje) a što me još šokiralo da je u auto u 2 navrata sipano 15W40 ulje?! (260.000 i 270.000km) što je uredno i dokumentovano karticom "servisa"...

Znači imala je standardnih Laguna mušičavosti (podizači stakala , senzori pritiska , prekidači zaklj. na kartici..) , ali oko pogonskog sklopa sve savršeno funkcioniše...

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

eto da malo osvježim ono o čemu je krenuo post... laguna ode na servis za detalje kvara kada saznam javim da upotpuni se knjigetina zvana 2.2 dci :-)

Link to comment
Share on other sites

Vidim nekidan da mi je iscurio zadnji lijevi amortizer.

Nije ih neki problem zamijeniti pa nazovem neke dilere dijelovima i ispadne da je Monroe po cca 700, a Sacks po cca 500 Kn komad.

Na kraju sam otišao u TPV u Brežice i sa Monroe sa zamjenom platio 144 EUR za oba. Usput, u Renaultu u HR su mi tražili oko 1800 kn za zamjenu.

 

Dok sam bio u TPV-u pitao sam i za zamjenu zupčastog. Cijena je 500 EUR, bez vodene pumpe. (s njom oko600 EUR) Kažu da se ista ne mijenja kad i zupčasti na 2.2 motorima.

Jel to istina?

U 2 renault servisa u HR su mi dali ponudu na 5500 Kn (sa zamjenom vodene pumpe).

Razlika je osjetna.

Ima li još netko iskustva sa TPV-om?

Pozdrav!

Mnogo skupo kod vas da vozis Renault.Kako sam prije 2 sjedmice kupio Vel Satis 2.2 dci odmah sam otisao u servis Renaulta blizu mene i pitao za veliki(zupcasti i dr.) i mali (ulje i filtri)servis sa originalnim Renault delovima kostalo bi me negde oko 400 eura a sa zamenskim(valeo i dr.) 300 eura bez zamjene vodne pumpe.Velika razlika.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemojte štedjeti na izmjeni vodene pumpe. Naime, ležaj vodene pumpe je trajno podmazani i projektiran je tako da traje određeni broj kilometara. Ako se napravi veliki servis na 2.2 dCi motoru bez izmjene vodene pumpe (ovo se i ne može nazvati velikim servisom) nakon nekog vremena brtva na vodenoj pumpi će propustiti i u ulje će se pomiješati s vodom, tako da ćete onda morati mijenjati redom: vodenu pumpu, rashladnu tekućinu, ulje i filter ulja (zamislite situaciju u kojoj danas promijenite ulje, a sutra vam se dogodi ovo što sam napisao).

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemojte štedjeti na izmjeni vodene pumpe. Naime, ležaj vodene pumpe je trajno podmazani i projektiran je tako da traje određeni broj kilometara. Ako se napravi veliki servis na 2.2 dCi motoru bez izmjene vodene pumpe (ovo se i ne može nazvati velikim servisom) nakon nekog vremena brtva na vodenoj pumpi će propustiti i u ulje će se pomiješati s vodom, tako da ćete onda morati mijenjati redom: vodenu pumpu, rashladnu tekućinu, ulje i filter ulja (zamislite situaciju u kojoj danas promijenite ulje, a sutra vam se dogodi ovo što sam napisao).

Eto, kad smo već na ovoj temi...

 

Jučer vidim tragove antifriza na podu u garaži. Riječ je o vodenoj pumpi :). Izgleda da pomalo curi.

Ionako bi je mijenjao prilikom zamjene zupčastog koju sam planirao za 3-4 000 km.

Hoće li pumpa toliko izdržati ili je sad vrijeme za taj zahvat?

Link to comment
Share on other sites

pregledaj spojeve crijeva... ne bih rekao da ti vodena pumpa curi   ;)

Čini mi se da je pumpa. Riječ je o desnoj strani motora (gledano u smjeru vožnje), kapljice se cijede sa kućišta pumpe.

Link to comment
Share on other sites

Ne može vodena pumpa curiti u 2.2 dci zato što se pumpa nalazi u bloku motora (pokretana zupčanikom) i da procuri rashladna tekućina bi curila u ulje. Pregledaj ulje, ako nema vidljivih tragova rashladne tekućine u istome pumpa nije procurila.

Link to comment
Share on other sites

Ne može vodena pumpa curiti u 2.2 dci zato što se pumpa nalazi u bloku motora (pokretana zupčanikom) i da procuri rashladna tekućina bi curila u ulje. Pregledaj ulje, ako nema vidljivih tragova rashladne tekućine u istome pumpa nije procurila.

Hm, gledao sam ulje. Po izgledu i mirisu sve je OK.

Na čemu može curiti na toj strani motora?

Na onoj metalnoj cijevi koja ide sa stražnje strane pumpe iza bloka motora? Makar, ako i na njoj curi ne bi se kapljice vidjele na strani na kojoj se vide....

Link to comment
Share on other sites

Jedino može curiti sa stražnje strane (kako si naveo). Iz poklopca može curiti samo ulje, a jesi li ti siguran da se radi o rashladnoj tekućini? Dali ti nestaje iz posude?

Link to comment
Share on other sites

Ne može vodena pumpa curiti u 2.2 dci zato što se pumpa nalazi u bloku motora (pokretana zupčanikom) i da procuri rashladna tekućina bi curila u ulje. 

zato sam mu i napisao  ;)

Link to comment
Share on other sites

Jesi uspio upaliti auto?

Ako se pitanje odnosilo na mene, odgovor je da.

Nema nikakvih problema s autom.

Siguran sam da je riječ o antifrizu, a ne o ulju (boja, miris i dr.)

Rashladne tekućine možda malo fali. Teško mi je reći, a i samo curenje nije baš obilno. Prije je riječ o pokojoj kapi, za sada.

Link to comment
Share on other sites

Ne nisam mislio na tebe :D . Mislio sam na živca zato što je imao problema i mijenjao je 2 klipa + ventili.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.