Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Od kad je kod nas a to je jedno 10-11k km, majka tuce gradsku voznju s povremenim izletima otvorenom, kad ja dodjem doma svaki drugi mjesec ga malo raspusem otvorenom. Nis posebno, par puta razvrtim drugu, trecu i to je to. Dakle ne ide on preko 3,5 tisuce 95 posto vremena. Kako je prozivio prijasnjih 60k zna samo projasnji vlasnik. Pratit cu ja sad malo potrosnju pa cemo vidit...

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko za renaultov 2.0 T motor koja je tolerancija? Tip u servisu spominjao 0.5l na 10tkm za RS, pa mi ovo sto pisete izgleda puno previse. Znam da sam na bivsem 1.4 tce dolijevao mozda 2-3 deci u 15tkm, ako i toliko. S druge strane, tip koji je imao audi s3 mi je pricao kako mu je trosio i 2l ulja na 10tkm i da je to kao normalno za taj motor po tvornici.

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Piše i Renault manualima siguran sam. "Do litre na 1000km" svima piše i potrošit će toliko ako ga stisneš koliko ide i odvoziš tako 1000km.

Kako je vožen?

Jel zna netko za renaultov 2.0 T motor koja je tolerancija? Tip u servisu spominjao 0.5l na 10tkm za RS, pa mi ovo sto pisete izgleda puno previse. Znam da sam na bivsem 1.4 tce dolijevao mozda 2-3 deci u 15tkm, ako i toliko. S druge strane, tip koji je imao audi s3 mi je pricao kako mu je trosio i 2l ulja na 10tkm i da je to kao normalno za taj motor po tvornici.

Dakle, u manualu za L2 piše doslovno (za sve moguće motore isto, tu je i 2.0T 165KS) da se treba javiti u servis ako popije više od 0,5L na 1000 km. E sad...

Link to comment
Share on other sites

Litra ulja na 10.000 km ukazuje da motor više nije ko nov i da nije najbolji ali još može. Onaj koji uzme više od tog taj treba jači servis. Svaki auto do sada mi je uzeo na nekih pol litre na intervalu i to je skroz ok.

Link to comment
Share on other sites

Litra ulja na 10.000 km ukazuje da motor više nije ko nov i da nije najbolji ali još može. Onaj koji uzme više od tog taj treba jači servis. Svaki auto do sada mi je uzeo na nekih pol litre na intervalu i to je skroz ok.

kako se najgornja karika može kvalitetno podmazati ako cilindar nije prekriven tankim slojem ulja? kada motor nebi trošio ulje, tojest kada bi cilindar bio suh kad se klip kreće gore dolje i do 100 puta u SEKUNDI to bi bilo znak da je gotov tojest brzo bi ubrzo zacvikao.. osim toga određena količina ulja prolazi i kroz vodilice ventila i podmazuje ventile jer bi i oni zacvikali. 1 litra na 2000km je max granica i to piše u manualima, iznad toga je već problematično. naravno problematično je i onima kojima je jednom u par mjeseci teško kupiti litru ulja i korigirati nivo. dakle to je normalno a ne nikakav pokazatelj istrošenosti motora.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da motor troši ulje, ali se količina u karteru prividno ne smanjuje zato što se ulje razrjeđuje gorivom+kondenzacija+nečistoće itd. Problem nastaje kad je ta potrošnja prevelika, odnosno usprkos onečišćenju nivo ulja u karteru rapidno pada.

Link to comment
Share on other sites

Neki motori konstrukcijski imaju slabiju uljnu kariku da se bolje podmazuju. Sportski auti obično imaju takve motore koji se vrte u visoke okretaje. Posljedica je povećana potrošnja ulja i to je za te motore normalno.

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko za renaultov 2.0 T motor koja je tolerancija? Tip u servisu spominjao 0.5l na 10tkm za RS, pa mi ovo sto pisete izgleda puno previse. Znam da sam na bivsem 1.4 tce dolijevao mozda 2-3 deci u 15tkm, ako i toliko. S druge strane, tip koji je imao audi s3 mi je pricao kako mu je trosio i 2l ulja na 10tkm i da je to kao normalno za taj motor po tvornici.

meni 2.0 T potrosi na 10000 km 0.5-0.8 l

Link to comment
Share on other sites

kako se najgornja karika može kvalitetno podmazati ako cilindar nije prekriven tankim slojem ulja? kada motor nebi trošio ulje, tojest kada bi cilindar bio suh kad se klip kreće gore dolje i do 100 puta u SEKUNDI to bi bilo znak da je gotov tojest brzo bi ubrzo zacvikao.. osim toga određena količina ulja prolazi i kroz vodilice ventila i podmazuje ventile jer bi i oni zacvikali. 1 litra na 2000km je max granica i to piše u manualima, iznad toga je već problematično. naravno problematično je i onima kojima je jednom u par mjeseci teško kupiti litru ulja i korigirati nivo. dakle to je normalno a ne nikakav pokazatelj istrošenosti motora.

Ma pusti manuale tam pišu gluposti. Jel ti meni vjeruješ da ja dosad u autu nisam imao kanticu ulja u gepeku?

Eto moji auti svi zacvikali nijedan da potroši preko pola litre na intervalu...

Ok je litru popiti na interval al kad ti svakih 2000 km doljevaš....vrijeme je dogovoriti servis za vozilo ili ga staviti u njuškalo. Najčešće završe u njuškalo tj pardon tam se plača završe na index ili sl.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ti to voziš ko kakva tetkica, gledaš samo u brojke trenutne potrošnje. ?

Stisni muški, pa da vidiš kako troši i gorivo i ulje i gume i kočnice. ?

Link to comment
Share on other sites

Zavisi kolko je ooterecen motor.. Ja 5w40 razgradim u 6000-7000km i poslije toga trosi 1L/1000km ako samo nadoljevam. Dal to znaci da je motor los ili da se ulje istrosilo.. Ono sto izlijem vise ni ne lici na ulje koje je bilo uliveno..

Sutra se vracam na 5w50 mobil1.. Mozda potraje 10oookm mada sumnjam do god ne ugradim hladnjak ulja dodatni...

Izlazni zrak iz turba je temperature koja je previsoka za ulje (preko 150C) a kamoli u masini sta se desava...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ti to voziš ko kakva tetkica, gledaš samo u brojke trenutne potrošnje. [emoji23]

Stisni muški, pa da vidiš kako troši i gorivo i ulje i gume i kočnice. [emoji16]

ma kaj bi gledal potrosnju, vozim na plin pa se ne zamaram prevec s potrosnjom, a da ga stiscem moram priznat da ga i ne stiscem bas prevec, pol kilometraze napravim po gradu dok ovu drugu polovicu na autocesti nemam neke potrebe (tempomat 150 km/h cca 3100 o/min) pa se mogu slozit da se vizim ko tetkica [emoji7]

Link to comment
Share on other sites

ni meni nijedan auto nije trošio više od 1 litre u 10000km, osim stojadina..

ali proizvođač se ograđuje od toga da ako uliješ neko ulje koje ne udovoljava specifikacijama ili oštro voziš i ovo što su dečki napisali, da je normalno da ode do max litra na 2000km.. to što nekome ne odlazi a nekome odlazi nije relevantno..

motor koji nevalja troši litru na tjedan..

Link to comment
Share on other sites

Zavisi kolko je ooterecen motor.. Ja 5w40 razgradim u 6000-7000km i poslije toga trosi 1L/1000km ako samo nadoljevam. Dal to znaci da je motor los ili da se ulje istrosilo.. Ono sto izlijem vise ni ne lici na ulje koje je bilo uliveno..

Sutra se vracam na 5w50 mobil1.. Mozda potraje 10oookm mada sumnjam do god ne ugradim hladnjak ulja dodatni...

Izlazni zrak iz turba je temperature koja je previsoka za ulje (preko 150C) a kamoli u masini sta se desava...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

evo ti jedan zanimljivi post od CDRW-a sa Forum.hr/automobili, a u vezi Shell ulja, citat:

 

''Mislim da sam "otkrio" koji .urac ne valja sa novim SHU .... napišem malo kasnije''
 

''Dakle ovako - nešto je već bilo postano ovdje, baza SHU više nije ista. Izgleda da nas je zahvatilo ono ulje koje su proizvodili kao SHU dok je Pearl bio zatvoren pa nisu imali pristupa GTL bazama. Ako pogledate novu ambalažu nigdje više nema reference na GTL, čak su maknuli i Pure Plus naljepnicu, sad je tu generički "active clensing technology" ili tako nekakva sintagma.

Bio sam u Kiporu prije neki dan i stvarno su i tamo sva Shell ulja od Orbica. Pitam kako to - kaže da je Orbico opako skinuo cijene i da im je sad skoro svejedno jel kupuju u Austriji (odakle su uvozili) ili da uzmu od Orbica - cjena ista ali je Orbico sa dostavom. Pa tako uzimaju od njih a ne iz Austrije kao do sad.

I koji je trik sa Orbicom ..... pa zanimljivo je mjesto proizvodnje (bar na 4 litre kantama SHU 5W-40 koje sam pogledao) - Turkey. Uopće nije proizvedeno u Europi. 

Evo vam i poveznice samog Shella - više se Pure Plus uopće ne spominje:
http://www.shell.com/motorist/oils-l...synthetic.html

Iako tvrde da su baze "100% syntetic" - nema više jedne riječi o GTL-u. Što može objasnit zašto nam svima koji smo probali Orbico ulja "novo" ulje i nije baš nešto (eufemizam za - s**nje je) - recimo meni se "razbilo" na 10-12.000 km što mi se nije dogodilo zadnjih 10 godina, valjda zadnji puta kad sam probao Mobil1 5W-50

Što se mene osobno tiče - SHU je na ledu do daljnjega. 8 litara koje još imam će bit dobre za traktor ali za Twina tražim novo ulje.''

 

''Vjerojatno ću preći na Castrol. Al me j**e što su usrali ulje koje je 10-15 godina funkcioniralo sasvim OK. Nabijem ih.''

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

ma kaj bi gledal potrosnju, vozim na plin pa se ne zamaram prevec s potrosnjom, a da ga stiscem moram priznat da ga i ne stiscem bas prevec, pol kilometraze napravim po gradu dok ovu drugu polovicu na autocesti nemam neke potrebe (tempomat 150 km/h cca 3100 o/min) pa se mogu slozit da se vizim ko tetkica emoji7.png

Ma ne ti, ovaj noćni alpinist. ?

Link to comment
Share on other sites

Shell, barem Ultra nikad i nije bila 100% sintetička baza. Riječ je o Grupi III baznog ulja odnosno HC bazi, a Shell je naziva XHVI (extra high viscosity index). Napominjem Shell Helix Ultra nije pravo sintetičko ulje.

Link to comment
Share on other sites

Sad će se Turci pobrinuti da se nakon duuuuugo vremena malo podružimo s mineralnim uljima. :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Kao što usr kaže mi zapravo trošimo mineralna ulja samo što su finije rafinirana.

Inače za potrošnju ulja kasnije, presudan faktor može biti razrada motora kad je novi.

Link to comment
Share on other sites

Sad će se Turci pobrinuti da se nakon duuuuugo vremena malo podružimo s mineralnim uljima. :D:D:D

Pa sta fali mineralnim uljima samo je zajeb sta nemogu vise od 5000 ako i toliko.

Link to comment
Share on other sites

HC ulja imaju stabilniji viskozitet u svim režimima rada, a i otpornija su na degradaciju od "klasičnih mineralnih ulja" (Grupa 2). Tako da se ona mogu koristiti i za produljeni interval izmjene. HC ulja su isto mineralna ulja kojima su procesom hidrokrekiranja (adicijom vodika) poboljšana svojstva. Hajdemo reći da kvalitetom (svojstvima) nisu na razini PAO ulja, ali su im blizu.

Link to comment
Share on other sites

To sam primjetio da mi zadnji shell helix ultra na visoj temp bio doslovce voda.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako se baviš automotosportom Ultra nije za tebe.

Link to comment
Share on other sites

bavim se cestovnim sportom, al i nakon normalne voznje bude ko voda... 

Link to comment
Share on other sites

Meni se pokazala dobra. Odnosno ista bude malo vodnasta, ali je auto ne troši. Mijenjam ulje na 7000-8000 tkm.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.