Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Kilometraža skoro pa nema veze s gradacijom ulja. To je mit. Kao preporuča se deblje ulje zbog pohabanih ležaja ili karika, ali onda je bolje promijeniti pohabano. Ako staviš deblje ulje  sporije će podmazivati i nabijati veći tlak u ovom slučaju na hladno. Ako su uljni prolazi djelomično začepljeni nabijat će tlak još više i time će se još slabije podmazivati.

Zašto bi bio mit? Koliko ti se zazori u motoru povećaju nakon 200 kkm? Ti bi mijenjao, šta konkretno? Trebao bi napraviti generalku da se sve vrati na tvorničke specifikacije, ako i onda. Zašto bi uljni kanali bili začepljeni? Prva indikacija koksiranja je na tutbini, a onda dolazi sve ostalo. 

Link to comment
Share on other sites

al se i onda ne ide s viskoznijim uljem na hladno s istom viskoznoscu na toplo nego s vecom viskoznoscu na toplo ne ?

Link to comment
Share on other sites

al se i onda ne ide s viskoznijim uljem na hladno s istom viskoznoscu na toplo nego s vecom viskoznoscu na toplo ne ?

da skratimo priču on ne treba "bolje" ulje od 5w40. Ovdje nije riječ o samo o čistom viskozitetu, već i o njegovoj postojanosti. Odnosno o kvaliteti baznih ulja. 0W40 ulja su većinom PAO ulja a ona imaju postojaniji viskozitet od HC ulja. 

Link to comment
Share on other sites

pa dobro , ja 5W50 razmisljam sebi stavit kao prvo zbog nacina na koji vozim auto a drugo jer vjerujem da je potrosen malo u svojih 180oookm

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi bio mit? Koliko ti se zazori u motoru povećaju nakon 200 kkm? Ti bi mijenjao, šta konkretno? Trebao bi napraviti generalku da se sve vrati na tvorničke specifikacije, ako i onda. Zašto bi uljni kanali bili začepljeni? Prva indikacija koksiranja je na tutbini, a onda dolazi sve ostalo. 

Upravo sam gore napisao zašto.
Uljni kanali su se čepili i prije turbo punjača :rolleyes: Razlog: loš uljni filter ili nedovoljno često mijenjanje ulja. Događa se i danas.
Leteći se zamijene, a ako karike više ne brtve nikakvo ulje im neće pomoći. Vidi malo kakve karike imaju moderni motori pa će ti biti jasnije.

Link to comment
Share on other sites

Upravo sam gore napisao zašto.
Uljni kanali su se čepili i prije turbo punjača :rolleyes: Razlog: loš uljni filter ili nedovoljno često mijenjanje ulja. Događa se i danas.
Leteći se zamijene, a ako karike više ne brtve nikakvo ulje im neće pomoći. Vidi malo kakve karike imaju moderni motori pa će ti biti jasnije.

Uljni kanali se nisu začepili bez obzira na loš uljni filter. Na ostalim dijelovima motora ulje nije ni pola opterećeno kao na turbini, a i sito na pumpi je tu.

Link to comment
Share on other sites

mislis na ovo sto se promovira po hr da se prikopca u usis ? 

Link to comment
Share on other sites

"genijator" vjerojatno, kolega bio kad su imali promo i pao eko test .. prije toga nikad nikakvi problema.

 

Link to comment
Share on other sites

Dekarbonizacija motora? Jel to sta valja?

ako misliš na onj famozni Sea Foam koji koriste u Americi, možda uspješno skine naslage unutar cilindra, ali kad se ti komadići tvrdih karbonskih spojeva otkinu s klipa gdje završe? Dosjed ventila? Katalizator? Ne hvala.

Link to comment
Share on other sites

Dekarbonizacija motora? Jel to sta valja?

Da imas motor s direktnim ubrizgavanjem - imalo bi smisla. Ovako...nema potrebe.

Link to comment
Share on other sites

Odlucio da kupujem mobil 5w50 :) u auto kresi 4L 250kn samo sam danas poljubio vrata.

Koji ste ono rekli filter da je bolji od purfluxa??

Link to comment
Share on other sites

Mann,

Mahle?

Koliko sam skužio, i Bosch su neloši. Zapravo, po cijeni su tu negdje...

Link to comment
Share on other sites

A što fali purfluxu ili originalnu u usporedbi sa švabama?

Tko uopće radi original? Jel to onaj Motrio?

Link to comment
Share on other sites

Purflux radi originalne filtere za naš motor.. Čak i nema vanjskih razlika u dizajnu osim što na jednom piše purflux a na drugom renault istim fontom i bojom....

Link to comment
Share on other sites

Ja da imam tolko mjesta za filter ulja bih stavio neki duzi koji ima vecu povrsinu filtriranja. Nisu neke razlike u cijeni..

Link to comment
Share on other sites

da, razmišljao sam o tome, ali mi se nije dalo tražiti koji bi mi model točno odgovarao, od kojeg vozila...

Link to comment
Share on other sites

Ja da imam tolko mjesta za filter ulja bih stavio neki duzi koji ima vecu povrsinu filtriranja. Nisu neke razlike u cijeni..

netriba to njemu koliko je njegov prosa km.on sigurno stavlja dobar filter:yeah:

Link to comment
Share on other sites

da, razmišljao sam o tome, ali mi se nije dalo tražiti koji bi mi model točno odgovarao, od kojeg vozila...

Odes na purfluxov katalog na netu i nadjes po istom navoju i istoj sirini da je duzi :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.