Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Ja sam svojeg Konweia kupio prije 2.5 godine. Uzeo sam standalone verziju jer nisam htio da mi funkcionalnost uređaja ovisi o potencijalno lošem i mušićavom appu na mobitelu. Tada još valjda nitko nije imao te testere pa nije bilo feedbacka kako to radi.

Meni ne radi firmware update od prvog dana. On ga kao flasha i završi ali kad se reboota unutra je stari software.

Čini mi se da SOH očitanje ovisi o napunjenosti akumulatora. Ako je manje napunjen odnosno manji SOC u pravilu pokazuje manji SOH. Uzastopna mjerenja su bila spot-on.

Bluetooth verzija mi se čini kao idealan putni tester. @logan 👍

EDIT: upravo sam skinuo najnoviji flash tool i uspješno nadogradio svoj Konwei sa 1.2.8 na 1.3.7  😎

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja imam puno vozila i strojeva koja koriste akumulatore i već duže vrijeme sam imao potrebu za testerom baterija. Odavno već gledam neki od ovih https://beren.hr/battery-bug/. Već bi davno bio kupio nekog ali kako imaju posebne modele zarazličite kategorije akumulatora nisma se mogao odlučiti kojeg da odaberem jer mi treba i ovaj za tipove moto akumulatore a i za one veće do 100 Ah. Ovaj mi je sada idealan jer ga vrlo jednostavno koristim na više različitih uređaja a aplikacija za sada radi perfektno. Firmware update još nisam radio jer je trenutna verzija 1.1. 4 posljednja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Od digitalnih testera, imam ovaj s kojim radim svakodnevno. Testira sve vrste 12V i 24V olovnih baterija, prema svim mogućim standardima (sae/din/en...) u rasponu 40-2000A. Uz to, testira ispravnost alternatora (i "glupih" i ovih novih "smart" u novijim autima), ispravnost dioda, i uzemljenje, ima printer za ispis rezultata, povezivost s računalom za spremanje svih mjerenja

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Ujedno se ispričavam što na slici nije neki oem renault akumulator, al' stvarno mi se nije dalo tražiti ga. A znam da je tu negdje 🙂

22.jpg

1 hour ago, logan said:

Ja imam puno vozila i strojeva koja koriste akumulatore i već duže vrijeme sam imao potrebu za testerom baterija. Odavno već gledam neki od ovih https://beren.hr/battery-bug/. Već bi davno bio kupio nekog ali kako imaju posebne modele zarazličite kategorije akumulatora nisma se mogao odlučiti kojeg da odaberem jer mi treba i ovaj za tipove moto akumulatore a i za one veće do 100 Ah. Ovaj mi je sada idealan jer ga vrlo jednostavno koristim na više različitih uređaja a aplikacija za sada radi perfektno. Firmware update još nisam radio jer je trenutna verzija 1.1. 4 posljednja.

Argusov Battery Bug je stvarno dobar i precizan uređaj za monitoring akumulatora i alternatora, to stvarno mogu reći. Postoje 4 modela, 2 za startne, a 2 za servisne. 

Za osobna vozila je model BB-SBM-12. Može se koristiti za više akumulatora, ali najbolje rezultate daje kad je duže vrijeme spojen na samo jedan. 

bbsbm12-1.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Drugi stroj kojeg koristim je DHC Carbon Pile. Malo modernija strujna kliješta. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja imam prastari Iskra tester akumulatora. Radi na principu termičkog opterećenja i mjerenja pada napona. U kućištu se nalaze tri "grijača" različite snage kojima akumulator opterećujemo sa 60,120 ili 150 A te kombinacijama dviju ili svih triju "grijača". Za mjerenje trebamo obje ruke pa metalne šiljke ubodemo u kleme akumulatora a mjerenje bi trebalo trajati 3 sekunde dok se grijači zažare. Na analognom instrumentu pratimo vrijednost napona koji ne bi smio padati ispod zelenog polja. Maksimalna struja kojom testiramo akumulator kada su spojena sva tri "grijača" je 320 Ampera.
Mjerenje akumulatora ovom načinom je prilično pouzdano jer ga se testira stvarnim opterećenjem ali nam to ne govori puno o "zdravlju" akumulatora. Ukoliko nam je rezultat mjerenja u crvenom polju, ne znamo je li nam akumulator samo prazan ili je loš i treba zamjenu. IMG_20230203_122658.thumb.jpg.e18e6e11882785f72e10042aa5ac65c7.jpgIMG_20230203_122522.thumb.jpg.2e5aa4aa534dc4cc98db3f346af8e299.jpgIMG_20230203_122632.thumb.jpg.846706e8cbac0cccae6bd3ae9b4cc5a5.jpgIMG_20230203_120658.thumb.jpg.8bd73b9c84f828988e1bd5b933fe8f85.jpg

Poslano sa mog M2102J20SG koristeći Tapatalk


 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, aquarius said:

Od digitalnih testera, imam ovaj s kojim radim svakodnevno. Testira sve vrste 12V i 24V olovnih baterija, prema svim mogućim standardima (sae/din/en...) u rasponu 40-2000A. Uz to, testira ispravnost alternatora (i "glupih" i ovih novih "smart" u novijim autima), ispravnost dioda, i uzemljenje, ima printer za ispis rezultata, povezivost s računalom za spremanje svih mjerenja

U lipnju navratim do tebe kada dođem do Zadra ispucati stari godišnji 🍺🍺  🍻

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 03. 02. 2023. at 12:44, logan said:

Mjerenje akumulatora ovom načinom je prilično pouzdano jer ga se testira stvarnim opterećenjem ali nam to ne govori puno o "zdravlju" akumulatora. Ukoliko nam je rezultat mjerenja u crvenom polju, ne znamo je li nam akumulator samo prazan ili je loš i treba zamjenu.

Znamo, znamo. Napon testiranog akumulatora ne smije biti manji od 12,6V. To je osnovni uvjet. Ako je napon manji, testiranje nema smisla. Pri naponu >12,6V ispravan akumulator mora moći podnijeti zadano opterećenje.

On 03. 02. 2023. at 22:29, Med0 said:

U lipnju navratim do tebe kada dođem do Zadra ispucati stari godišnji 🍺🍺  🍻

More

Link to comment
Share on other sites

Mnogi koristimo razne jeftine punjace pa sam i ja tako imao 2 generacije lidla, prvo prije 5 godina onaj stariji ULHD 3.8 A1, vec 2 godine imam i ULGD 5.0 C1, a sad se prodaje ULGD 5.0 D2,
Po testu ima pulsno punjenje dok ovaj prije C1 nema. Makar bi svi oni trebali imati jer se i C1 tak opisuje.
F.L.I.R.T processor itd itd. Mislim da jedino valja onaj UGLD 10 A1. Ap on je bio oko 350 kn.
Jel se isplati kupiti taj "novi" 5A, D2 za 128 kn ili je to sve isti k***c?

Evo malog testa. Izgleda da nijedan ovaj 5.0 ne daje vise od 4A.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Preletio sam preko videa jer ga ništa ne razumijem ali tih 5A je maksimalna struja koju punjač može dati. To ćeš možda vidjeti kad je akumulator prazan. Kako ga puniš tako se u njemu stvara tzv. "elektromotorna sila" koja se odupire punjenju pa struja punjenja pada. Zato ti trebaju jaki punjači za akumulatore velikog kapaciteta jer u jednom trenutku EMS akumulatora postane toliko jaka da slab punjač više ne može puniti odnosno puni jako jako sporo i nikad ne napuni akumulator do kraja.

Link to comment
Share on other sites

Imam i starinski Bosch punjac od 4A, mogu napuniti povremeno i s njim.
Ali mi nije jasno kak sa "novim" tipom (iz 2022.) tog Parkside 5A punjaca stvarno se vidi da stuja u amperima pulsira, a na ovom "starijem" (iz 2020.) je uvijek ista, makar i njemu u specifikacijama pise da pulsira (navodno je takvo punjenje dobro za zdravlje akumulatora)
Kaj je na kraju tu ili nije pametno punjenje za razliku od ovog starog "glupog"

3c10d86fe67d32e234dae1d2195c378a.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 12. 05. 2022. at 18:41, filipbabok said:

Stiže nam i beštek - vaj faj ultra moderni pomagač praznim akumulatorima

image.thumb.png.f9aa58f6e35d44afafb55a65f03d4ac5.png

znam da kasnim god dana, ali da pitam, ima li tko iskustva s tim starterima iz lidla? jucer sam uzeo jedan, zlu ne trebalo, ali je tak lagana plasticna kutija da sam skeptican bi li uopce i skuter upalio, a kamoli kakav diesel motor....

 

EDIT: sad sam skuzio da sam u topicu za akumulatore, a ne u onom za alate :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Ruske? ili ne onaj decko odozdola Dubrovnik negdje sa Daciom, da je on kupio na aliexpresu te i da je dobro ispalo, da hoce upalit i  vece aute/sa vecim akumulatorima.

Ja se isto neckam jer cesto sam u potrebi palit nekome auto na kleme , ovo bi mi zgodno doslo da ne moram s drugim autom se nabijat na nevaljali.

Link to comment
Share on other sites

Imam i starinski Bosch punjac od 4A, mogu napuniti povremeno i s njim.
Ali mi nije jasno kak sa "novim" tipom (iz 2022.) tog Parkside 5A punjaca stvarno se vidi da stuja u amperima pulsira, a na ovom "starijem" (iz 2020.) je uvijek ista, makar i njemu u specifikacijama pise da pulsira (navodno je takvo punjenje dobro za zdravlje akumulatora)
Kaj je na kraju tu ili nije pametno punjenje za razliku od ovog starog "glupog"

3c10d86fe67d32e234dae1d2195c378a.jpg
Imam isti takav punjac, pokvaren godinama.
Iako koristim ove Lidlove, rado bih ga popravio
Kakav kvar bi mogao biti u pitanju?
Mislim da je Ruske? ili ne onaj decko odozdola Dubrovnik negdje sa Daciom, da je on kupio na aliexpresu te i da je dobro ispalo, da hoce upalit i  vece aute/sa vecim akumulatorima.
Ja se isto neckam jer cesto sam u potrebi palit nekome auto na kleme , ovo bi mi zgodno doslo da ne moram s drugim autom se nabijat na nevaljali.
Logan je kupio slican uredaj, iMars marka, i pali
Link to comment
Share on other sites

Ja imam ovaj lidlov, već 2 god. Napunio masu akumulatora i probao starta je jednom. Radi dobro. Izgleda kao da je iz ‘80ih. 

 

FA4FC7B8-8D2E-4D5F-AC80-38196A2F3774.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imam isti ovakav valjda 25g i imam CTEK MX 5.0.

Imao sam neki smart iz Konzuma koji je bio ustekan na Mercedesa 24/7 i krepao je nakon 3g takvog korištenja.tapatalk_-874921933.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kupila frendica ovaj lidlov starter/power bank. Fabia tu i tamo iz čista mira ostane bez struje preko noći, a nekad tjednima ništa. Tako da će joj dobro doći

Link to comment
Share on other sites



Logan je kupio slican uredaj, iMars marka, i pali


Ima dolje osigurac. Ak nije to, otvori ga i vidi dal je nekaj spaljeno..
Link to comment
Share on other sites

Za Besteka ne znam jer nisam imao priliku koristiti ga ali ni moj iMars nije baš težak a provjereno pali sve od traktora Tomo Vinković do dizelaša od 2 litra. Najvažnija stavka boostera je struja koju može dati. Svi oni navode bombastične brojke trajne struje u Amperima s peak strujom koja je često dvostruko veća od nazivne. Te brojke u Amperima su u načelu dovoljne za većinu osobnih vozila jer se struje potrebne za start motora kreću od stotinjak do nekoliko stotina Ampera. Upitno je koliku stvarnu struju može dati neki booster jer nema načina da utvrdimo koliko ona odstupa od deklerirane. Primjera radi po dekleraciji moj iMars J05 daje 800 Ampera a peak power mi je čak 1500 A s čime bi teoretski mogao upaliti motor šlepera. Moram priznati da sam vrlo skeptičan prema tim brojkama jer čak i da ta mala baterija unutra može trenutno dati toliku snagu, one male štipaljke i tanki kabeli koji izlaze iz boostera trebaju izdržati toliku Amperažu. Više puta sam koristio kablove za "posuđivanje struje" s jednog na drugo vozilo. Dok se vergla kablovi kroz koje u tom trenutku teče struja se trzaju poput crijeva kroz koje pustimo vodu. 

Link to comment
Share on other sites

On 10. 02. 2023. at 22:13, dolac said:

znam da kasnim god dana, ali da pitam, ima li tko iskustva s tim starterima iz lidla? jucer sam uzeo jedan, zlu ne trebalo, ali je tak lagana plasticna kutija da sam skeptican bi li uopce i skuter upalio, a kamoli kakav diesel motor....

 

EDIT: sad sam skuzio da sam u topicu za akumulatore, a ne u onom za alate :headbang:

Bio sam i ja skeptičan dok nisam vidio na svoje oči kako je takva stvarčica iz Chipoteke kao od šale upalila tri dizla zaredom s potpuno praznim akumulatorima u razmacima od par minuta. Samo ga imaj napunjenog preko 50% dok to radiš, nemoj zamijeniti polaritete :D i nemoj ga silovati - ako ne upali iz prve pričekaj minutu dvije prije nego opet zaverglaš i ne verglaj dugo.

Meni potegne skoro 600A u peaku kada starta ujutro na minusima. To mogu vidjeti samo na osciloskopu jer je dovoljno brz da to uhvati preko strujnih kliješta koja služe kao sonda ali to je vrlo kratko. Govorimo o desecima milisekundi. Kada okrene onda vergla 120-160A ovisno koliko je hladno ili toplo vani. Kad je motor potpuno ugrijan onda vergla na cca 90A.

Primjetio sam i da dizli ne vuku puno više struje od benzinaca. Jedina je razlika što dizli imaju grijače koji opterete bateriju čim se da kontakt ali se grijači ugase kada vergla.

Link to comment
Share on other sites

On 12. 02. 2023. at 12:54, Med0 said:

Bio sam i ja skeptičan dok nisam vidio na svoje oči kako je takva stvarčica iz Chipoteke kao od šale upalila tri dizla zaredom s potpuno praznim akumulatorima u razmacima od par minuta. Samo ga imaj napunjenog preko 50% dok to radiš, nemoj zamijeniti polaritete :D i nemoj ga silovati - ako ne upali iz prve pričekaj minutu dvije prije nego opet zaverglaš i ne verglaj dugo.

Meni potegne skoro 600A u peaku kada starta ujutro na minusima. To mogu vidjeti samo na osciloskopu jer je dovoljno brz da to uhvati preko strujnih kliješta koja služe kao sonda ali to je vrlo kratko. Govorimo o desecima milisekundi. Kada okrene onda vergla 120-160A ovisno koliko je hladno ili toplo vani. Kad je motor potpuno ugrijan onda vergla na cca 90A.

Primjetio sam i da dizli ne vuku puno više struje od benzinaca. Jedina je razlika što dizli imaju grijače koji opterete bateriju čim se da kontakt ali se grijači ugase kada vergla.

a mislio sam imati za brodski motor, ali mislim da nebi izdrzao... za auto i skuter vjerojatno dovoljno.. u skuteru mi taman aku koji je jedva prezivio ovu zimu (jer se vozim) tako da cu sad dok je jos hladno imati ga ispod sica a onda vjerojatno koristit prvi puta iduce zime....

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dolac said:

a mislio sam imati za brodski motor, ali mislim da nebi izdrzao... za auto i skuter vjerojatno dovoljno.. u skuteru mi taman aku koji je jedva prezivio ovu zimu (jer se vozim) tako da cu sad dok je jos hladno imati ga ispod sica a onda vjerojatno koristit prvi puta iduce zime....

Ovisi koliki je motor u brodu. Vidi specifikacije alnasera pa po tome možeš otprilike znati.

Ako ćeš ga imati u scooteru dobro je da leži na nečemu mekanome i da nije na suncu predugo.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dolac said:

a mislio sam imati za brodski motor, ali mislim da nebi izdrzao... za auto i skuter vjerojatno dovoljno.. u skuteru mi taman aku koji je jedva prezivio ovu zimu (jer se vozim) tako da cu sad dok je jos hladno imati ga ispod sica a onda vjerojatno koristit prvi puta iduce zime....

ne vidim zasto nebi mogao da ga koristis na brodu? 

 

@Med0 mozes molim te objasniti poveznicu anlasera i baterije ? ok, jasno mi je za verglanje dugotrajno nece vuci vise od nazivne snage, ali kao sto je vec pisano, prvi momenat koji treba pregurati (bez te struje se motor nece okrenut ili ce pre sporo i nece moci ubrzat) je znatno veci, i po meni mnogo vise ovisi o velicini motora :)

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je Valeo starter 8200369521G koji vuče kontinuirano 200A po specifikacijama. To je unutar onoga što sam izmjerio strujnim kliještima. Treba mi akumulator koji može dati vršno 2-3 puta jaču struju. Imam 520A EN akumulator.

Li-Ion jump starter bi trebao imati višestruko jaču kratkotrajnu struju budući da je puno osjetljiviji od akumulatora. Moj navodno daje 1600A kratkotrajne (0.1s) i 800A (2s) startne struje:

https://www.baseuspro.com/products/baseus-1600a-jump-starter-car-starting-device-emergency-storage-power-supply-220v-ac-output-1600a-car-battery-booster

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.