Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Jel netko zna koja amperaža ide u clio 3 1.5 dci 63kw, nutra je trenutno 60ah ali je preveliki z akučište pa pitam prije nego kupim?

Ne bi išao ispod 74Ah. Frendici je tvornički Tudor upravo tog kapaciteta trajao 9god na Cliu II 1.5 dCi najslabijem.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Jel netko zna koja amperaža ide u clio 3 1.5 dci 63kw, nutra je trenutno 60ah ali je preveliki z akučište pa pitam prije nego kupim?

Ide ti cca 70Ah i >600A, dimenzije 278*175*175/190mm

Ne bi išao ispod 74Ah. Frendici je tvornički Tudor upravo tog kapaciteta trajao 9god na Cliu II 1.5 dCi najslabijem.

To je ustvari Exide. Za Renault se zove Tudor, a za PSA grupu Fulmen 

Link to comment
Share on other sites

Jel netko zna koja amperaža ide u clio 3 1.5 dci 63kw, nutra je trenutno 60ah ali je preveliki z akučište pa pitam prije nego kupim?

640A/65Ah   277*175*175

to ti je po Renol katalogu

Link to comment
Share on other sites

640A/65Ah   277*175*175

to ti je po Renol katalogu

Takvi su najčešće u dimenziji 242*175*190 mm

Link to comment
Share on other sites

Da, OK, ovdje je naveden minimum po A i Ah
a ovo je naprosto maksimalna dimenzija  koja moze stati

Link to comment
Share on other sites

Da, OK, ovdje je naveden minimum po A i Ah
a ovo je naprosto maksimalna dimenzija  koja moze stati

Kao i kod npr Golfa VI 1.6 tdi, ne može stati veći od 242 mm dužine, tako je ponekad i kod Clia 1.5 dci. Tako da, ako je ovaj od 60Ah koji je već unutra i stane na knap, nema puno izbora

Link to comment
Share on other sites

Meni idu ove baterije (ako sam dobro nasa)

Koja je razlika?e5820ab51bf09c15356ccc563d83f08d.jpg

Razlika je u startnoj struji, što veća tim bolja

Link to comment
Share on other sites

Jel to OK ili da dalje tražim, 2G garancija

Besplatna ugradnja i testiranje akumulatora!

U istaknute cijene uračunat je popust uz uvjet da se ostavi stara baterija.
Važi za sve načine plaćanja (gotovinsko i kartično jednokratno)

2017-09-25_203454.thumb.jpg.a56b8da9f011

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio pred prošlu zimu 2 takva od 45Ah. Jedan za bivšeg Clia i starome za Yaris. Za sada sve pozitivno. Meni za clia je bio uvijet što jeftinije i bez održavanja. A stari je rekao što jeftinije jel je mislio da će ostati bez dozvole zbog godina...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio pred prošlu zimu 2 takva od 45Ah. Jedan za bivšeg Clia i starome za Yaris. Za sada sve pozitivno. Meni za clia je bio uvijet što jeftinije i bez održavanja. A stari je rekao što jeftinije jel je mislio da će ostati bez dozvole zbog godina...

Niste pogriješili :-) Kao što sam već negdje spomenuo, njih radi slovenski TAB, radim s njima već godinama i reklamacije se broje u promilima. 

Link to comment
Share on other sites

Jel to OK ili da dalje tražim, 2G garancija

Besplatna ugradnja i testiranje akumulatora!

U istaknute cijene uračunat je popust uz uvjet da se ostavi stara baterija.
Važi za sve načine plaćanja (gotovinsko i kartično jednokratno)

2017-09-25_203454.thumb.jpg.a56b8da9f011

Preporuka! Kupili smo zadnji aku od njih Beren Gold, superkvalitet, slovenska proizvodnja.

Netko je spomenuo za Clia 1.5 dCi 63 kw koji ide aku. U taj auto ide aku 720 Aen a druga vrijednost je kapacitet to može varirati, sve ispod 720 za taj auto može značiti (i nemora ali je rizik) da vam famozna elektronika u Renaultu poblesavi jer kad se desi pražnjenje ECU gasi ili briše periferni softver pa onda možete imati štetu kao 3 akumulatora da ste kupili. Sigurno su neki čuli za resetiranje serva volana koji prestane raditi upravo najčešće zbog neodgovarajučih tj preslabih akumulatora (preslabe Aen vrijednosti). Uvijek dajte 100-200 kn više za aku pa ste mirni. Beren su odlični i posebno mi se sviđa što ćete na Berenu naći i datum proizvodnje dok puno njih to krije kao zmija noge.

Link to comment
Share on other sites

Preporuka! Kupili smo zadnji aku od njih Beren Gold, superkvalitet, slovenska proizvodnja.

Netko je spomenuo za Clia 1.5 dCi 63 kw koji ide aku. U taj auto ide aku 720 Aen a druga vrijednost je kapacitet to može varirati, sve ispod 720 za taj auto može značiti (i nemora ali je rizik) da vam famozna elektronika u Renaultu poblesavi jer kad se desi pražnjenje ECU gasi ili briše periferni softver pa onda možete imati štetu kao 3 akumulatora da ste kupili. Sigurno su neki čuli za resetiranje serva volana koji prestane raditi upravo najčešće zbog neodgovarajučih tj preslabih akumulatora (preslabe Aen vrijednosti). Uvijek dajte 100-200 kn više za aku pa ste mirni. Beren su odlični i posebno mi se sviđa što ćete na Berenu naći i datum proizvodnje dok puno njih to krije kao zmija noge.

Na slici je originalni aku iz Clia 1.5 dCi 2012, s yvornickim PTC grijacem, grijacem vode u rashladnom sistemu i grijanjem sjedista, citavih 510A i 55Ah. Treba reci i da je izdrzao 5 godina, a na vozilu je montirano i parking grijanje snage 4 kW, koje ima svoj grijac goriva i koje trosi struju za pogon, kao i za pogon ventilacije u kabini. Tako da mislim da je 720A i 70Ah overkill. A mislim da se ne moze ni ugurati u prostor predvidjen za aku na Cliu 3.

22022012422.jpg

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Na slici je originalni aku iz Clia 1.5 dCi 2012, s yvornickim PTC grijacem, grijacem vode u rashladnom sistemu i grijanjem sjedista, citavih 510A i 55Ah. Treba reci i da je izdrzao 5 godina, a na vozilu je montirano i parking grijanje snage 4 kW, koje ima svoj grijac goriva i koje trosi struju za pogon, kao i za pogon ventilacije u kabini. Tako da mislim da je 720A i 70Ah overkill. A mislim da se ne moze ni ugurati u prostor predvidjen za aku na Cliu 3.

 

Može stati i veći aku sigurno, stavljao sam pa znam iz prve ruke. Vidiš koliko još ima mjesta s desne strane, taman 4cm koliko treba. S većim i jačim akumulatorom možeš biti samo na dobitku. Ali možeš staviti i isti takav, zašto ne

GOLD 55Ahs cijenom.jpg

Link to comment
Share on other sites

@aquarius beren 75 495kn 2g ili beren 80 667kn 3g?

Uzmi jedan od ova dva. Topla preporuka

Facebook-Beren-HighTech-80.jpg

Facebook-Beren-Gold-80.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo kako izgledaju kad stignu do mene. 

Ovaj aku na prvoj slici je Beren Classic 75Ah/680A. U donjem desnom uglu piše F41735, oznaka serije i datuma proizvodnje, konkretno 35.-ti tjedan 2017. Eto, jel' može biti friškiji? :-)

P_20170927_092948.jpg

P_20170927_093003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Riječ-dvije o reklamacijama unutar jamstvenog roka....

Kao prvo, treba čuvati račun i jamstveni list, bez toga ništa.

Kao drugo, akumulator ne smije imati mehanička oštećenja i/ili deformacije polova ili bočnih strana. Polovi moraju biti čisti, bez tragova masti i sličnih stvari. Ako je akumulator s održavanjem, provjeriti razinu elektrolita i doliti destilirane vode toliko da voda pokrije ćelije - ne nalijevati do čepa! Također bi bilo dobro provjeriti napon akumulatora, može i običnim multimetrom, jer se reklamacija na akumulator u pravilu odbija ako je napon 10,5V ili manji. Ako je težina akumulatora više od 5% manja od deklarirane tvorničke, reklamacija se također u startu odbija. Također, ako se utvrdi neispravnost sustava punjenja na vozilu, jamstvo ne vrijedi. U slučaju smrzavanja elektrolita, jamstvo ne vrijedi. Jamstvo ne vrijedi ako je akumulator korišten za namjene za koje nije predviđen, npr korištenje startnog akumulatora u stacionarnoj upotrebi ili ako akumulator ne odgovara tvorničkim specifikacijama vozila.

U slučaju da sumnji u ispravnost akumulatora, a isti je pod jamstvom, pravac u trgovinu gdje je kupljen. Trgovac je dužan zaprimiti akumulator na reklamaciju i reklamaciju riješiti unutar zakonskog roka od 45 dana. Za vrijeme trajanja reklamacije, trgovac nije dužan osigurati zamjenski akumulator (ja dajem zamjenski ako u tom trenutku imam išta upotrebljivo slično na lageru). U pravilu, akumulator ostaje na ispitivanju slijedećih 24-48 sati.

Npr. u ponedjeljak mi kupac donosi akumulator ovdje kupljen prije cca godinu dana, potpuno ispražnjen. Vozilo nije voženo zadnjih osam mjeseci, danas nije htio upaliti i kupac donosi akumulator na reklamaciju. Takav akumulator ne može biti predmet reklamacije.

Link to comment
Share on other sites

Par pitanja radoznalog kupca:

Kako moze kupac smanjiti tezinu akumulatora? Kako zna kolika je bila tezina pri kupnji? Prodavac ga baci na vagu? Kako mast na polovima moze doprinjeti kvaru akumulatora?

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Par pitanja radoznalog kupca:

Kako moze kupac smanjiti tezinu akumulatora? Kako zna kolika je bila tezina pri kupnji? Prodavac ga baci na vagu? Kako mast na polovima moze doprinjeti kvaru akumulatora?

Mast na klemama može doprinjeti jer ljudima svašta padne na pamet stavljati što radi više štete nego koristi, pa se polovi pregrijavaju zbog toga. U nekim situacijama kod starta ako je anlaser sinkroni može povući (puno) više struje nego što bi inače zbog pada napona na klemama. Sve to polako ubija aku.

Link to comment
Share on other sites

Kako moze kupac smanjiti tezinu akumulatora?

Akumulatori zatvorenog tipa primljeni s odstupanjem u težini 5% i više umanjenom od tvornički deklarirane nisu opravdane reklamacije. To znači da je akumulator bio prepunjavan ili nestručno punjen, pa zbog njegove izvedbe (zatvoreni tip - bez održavanja) nije moguće naknadno dolijevanje destilirane vode i isti je trajno oštećen.

 Prodavac ga baci na vagu?

Točno tako :-)

Kako mast na polovima moze doprinjeti kvaru akumulatora?

Mast je izolator

OK, ali teško dokazivo ako se polovi obrišu prije reklamacije

Da, al' u praksi to i nije tako bitno. Ljudi obično nanose mast s vanjske strane klema, a sam spoj klema-pol je čist. To stavljaju da bi kao zaštitili polove od vremenskih utjecaja. To ima smisla samo na brodovima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.