Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Danas mi je cini se do kraja izdahnuo aku na meganu i sutra idem po novog. Ako je vjerovati datumu na akumulatoru, a u njemu je originalni Renault i pise 09 2013, 60Ah. Nije se bas proslavio.

Kod mene isto oem Renault 60 Ah i piše 11 2013......znači imam 2 mjeseca da se odlučim koji novi uzeti.Mislim da je 5 godina solidan rok....

Mislim da će moj novi biti biti Exide 77 Ah.Valjda će biti dovoljno mjesta....

Link to comment
Share on other sites

Glavno da nisi popustio. Najmrze mi je kad galame i traze sefa i onda on zbog mira u ducanu prizna reklamaciju a ti ispadnes budala.

 

Šlapatalk

 

 

Kod nas je baš suprotno :-) Rijetko je, ali ima onih koji postanu neugodni, počnu galamiti i tražiti svoja "prava" odmah dobiju crveni karton. Ako kupac ima prigovor za koji smatra da je osnovan, postoji način kako se to rješava. Galama i vika ovdje ne prolaze. Ponekad znaju i prijetiti da će policiju zvati :-) pa im pokažem nadzornu kameru, i pružim svoj telefon, da ne troše svoje impulse. To obično upali pa se smire. A onima koji se ponašaju normalno, napravim sve što mogu da riješim reklamaciju. 

Baš htio spomenuti da se reklamacije često uvažavaju i kad nema nikakve osnove a sve zbog toga jer je dobar kupac, redovni platiša, ne uzima od konkurencije...

Ne znam kako to rješavaju u drugim trgovinama, ali neosnovana reklamacija je neosnovana reklamacija. Bio veliki ili mali kupac, nebitno. Čak prije izađem u susret "malom" kupcu jer se sve da normalno napraviti, dok ovi "veliki" često budu bahati jer oni kao redovito kupuju blabla, a znam da će sutra otići kod konkurencije ako je tamo roba jeftinija za kunu. 

A za moj 1.2 43kW je i 62Ah dobar? Nisi baš dosljedan...

Ne da je dobar, nego sikinjo pita, citiram "sto se nudi za neke jeftinije novce posto planiram promjeniti ljubimca"

Ako planira prodaju, vjerojatno neće ulagati ne znam kakvu paru

Link to comment
Share on other sites

Pitanje.. Za Micru 1.4 benzinac mi treba novi aku jer je ovaj na 30%. 

Ponuden mi je Fiamm za 440kn ak ostavim stari aku. Jel to ok? 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene isto oem Renault 60 Ah i piše 11 2013......znači imam 2 mjeseca da se odlučim koji novi uzeti.Mislim da je 5 godina solidan rok....

Mislim da će moj novi biti biti Exide 77 Ah.Valjda će biti dovoljno mjesta....

Exide 77Ah je dužine 28cm, odnosno 3cm duži od tvog oem.

Trebalo bi biti mjesta

Ma nema pravila.U mojoj skodi 2.0 tdi bio je stock vw aku od 62Ah..

Nakon 5 godina zamijenjen sa 74Ah fiamm jer su covjeku u tokicu taj preporucili..

Neki dan mi bio VW Caddy 2.0 TDI, tvornički 62Ah. Taman su toliko mjesta ostavili, i nema šanse staviti veći od toga. 

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je cini se do kraja izdahnuo aku na meganu i sutra idem po novog. Ako je vjerovati datumu na akumulatoru, a u njemu je originalni Renault i pise 09 2013, 60Ah. Nije se bas proslavio.

Za sad je favorit Beren 75Ah, 470kn cijena.

Ima li nesto bolje do 500kn ? Isao bih na veci kapacitet  , mozda nije potrebno al nek se nade, zimi imam dosta kratkih relacija.

Moje skromno iskustvo je da u francuzima i talijanima original aku traje cca 4-5 godina, vw grupa cca 5-6 godina, audi-bmw oko 8, a mercedes i preko 10 godina.

Po meni najkraće traju u Peugeotima i Citroenima, ponekad niti 4 godine, a nešto duže u Renaultima. 

Neki dan mijenjao akumulator u bratovom Megane II 1.9 dci, imao je Beren Gold 74Ah, izdržao punih 6 godina vožnje na kratkim relacijama.

Naravno, ovo je sve uopćeno nabacano, jer na vijek trajanja aku utječu klimatski uvjeti u kojima se vozilo koristi, kao i da li je gradska vožnja sa puno startova, ili su češće međugradske relacije.

Eh da, japanci me malo iznenadili, nisu ni oni što su nekad bili, redom mi dolaze mijenjati original aku 4-5 godina star. Neki dan bila Mazda 6, stara 4 godine, osim što sam mu promijenio orig aku, čovjek se ukratko potužio da je u garanciji promijenio pola auta :-)

Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo:

 

1.  Renault Clio II faza 2 1.4 16v - aku promijenjen nakon 8 godina

2. Dacia Sander 1.6 8v  2011. godište - aktualni akumulator od  600 A  startne struje, prema CTEK ovom instrumentu trenutačno daje 475A.    Juuuuppiiiii

Link to comment
Share on other sites

uaruoMoje skromno iskustvo je da u francuzima i talijanima original aku traje cca 4-5 godina, vw grupa cca 5-6 godina, audi-bmw oko 8, a mercedes i preko 10 godina.

Po meni najkraće traju u Peugeotima i Citroenima, ponekad niti 4 godine, a nešto duže u Renaultima. 

Neki dan mijenjao akumulator u bratovom Megane II 1.9 dci, imao je Beren Gold 74Ah, izdržao punih 6 godina vožnje na kratkim relacijama.

Naravno, ovo je sve uopćeno nabacano, jer na vijek trajanja aku utječu klimatski uvjeti u kojima se vozilo koristi, kao i da li je gradska vožnja sa puno startova, ili su češće međugradske relacije.

Eh da, japanci me malo iznenadili, nisu ni oni što su nekad bili, redom mi dolaze mijenjati original aku 4-5 godina star. Neki dan bila Mazda 6, stara 4 godine, osim što sam mu promijenio orig aku, čovjek se ukratko potužio da je u garanciji promijenio pola auta :-)

aquarius kakva je politika tvoje firme vezano za testiranje akumulatora prije kupnje? da li je moguce testirati akumulator prije kupnje ne test opterecenja nego izmjeriti vrijednost otpora posebnim uredajem.

sada mu me upravo odbili s rijecima da oni to ne rade i da cu kao potrosit akumulator s uredajem koji se spaja na 12V na 1 min

kako bi to izgledalo kod tebe da ja sad npr.

kupim akumulator i prije ugradnje testiram akumulator uredajem i rezultati testa budu da je otpor izmedu celija vise od 7 mikroohma sto bih ja odmah reklamirao jer ne pada mi na pamet u garancijskom roku od 2 godine da mi akumulator zasteka i da ga moram cupat i nosit na servis da ga testiraju i ako utvrde da je otisao daju mi novi a ako je mojom greskom ja placam testiranje.

a ja da zbog toga sto je akumulator stojao moram pjeske, a kako to inace biva po murphyu otisao bi kad bi trebao na put negdje

 

I da gledao sam aku Top Line 55Ah 480A ako netko zna sto o njima molim da napise kakvi su

Hvala

Edited by sikinjo
Link to comment
Share on other sites

aquarius kakva je politika tvoje firme vezano za testiranje akumulatora prije kupnje? da li je moguce testirati akumulator prije kupnje ne test opterecenja nego izmjeriti vrijednost otpora posebnim uredajem.

sada mu me upravo odbili s rijecima da oni to ne rade i da cu kao potrosit akumulator s uredajem koji se spaja na 12V na 1 min

kako bi to izgledalo kod tebe da ja sad npr.

kupim akumulator i prije ugradnje testiram akumulator uredajem i rezultati testa budu da je otpor izmedu celija vise od 7 mikroohma sto bih ja odmah reklamirao jer ne pada mi na pamet u garancijskom roku od 2 godine da mi akumulator zasteka i da ga moram cupat i nosit na servis da ga testiraju i ako utvrde da je otisao daju mi novi a ako je mojom greskom ja placam testiranje.

a ja da zbog toga sto je akumulator stojao moram pjeske, a kako to inace biva po murphyu otisao bi kad bi trebao na put negdje

 

Rijetko tko traži da se akumulator testira prije kupnje. Što se mene tiče, rado ću svakom kupcu testirati novi akumulator, nikakav problem. Iako, to mi nema smisla. Ići u trgovinu s predumišljajem da proizvod mooožda ne valja... Hm. Jesi siguran da u tetrapaku mlijeka ima točno 1 litra? Razumiš šta oću reći 

Ipak, rezultati testiranja neće baš pokazati 100% točno stanje, jer riječ je o novoformiranom akumulatoru u kojem je elektrolit još uvijek "stand-by". Pravi rezultat se dobije nakon nekog (kratkog) vremena upotrebe. U svoje ime govoreći, u našoj trgovini pazimo da nema starih zaliha, to rješavamo u dogovoru s dobavljačem. Kako to ostale trgovine reguliraju, nemam pojma. Ugl generalno, najviše se, i kod nas i drugdje, kupuju jeftiniji modeli, pa samim tim bi takvi trebali biti "friški" (osim ako nisu kupljeni na kakvoj tvorničkoj rasprodaji pa su već došli stari). Najbolji pokazatelj ti je starost akumulatora, na nekima se može iščitati, a na nekima baš i ne.

I da gledao sam aku Top Line 55Ah 480A ako netko zna sto o njima molim da napise kakvi su

Hvala

To je Ciak uvezao tone tih akumulatora, mislim da je zadnja pošiljka išla iz Ukrajine ako se ne varam, i oblijepio ih svojim naljepnicama "top line".

Niska cijena pa takva i kvaliteta. Al' za starije vozilo koje nema nekih velikih energetskih potreba sasvim ok. Sačuvaj jamstveni list.

Link to comment
Share on other sites

Rijetko tko traži da se akumulator testira prije kupnje. Što se mene tiče, rado ću svakom kupcu testirati novi akumulator, nikakav problem. Iako, to mi nema smisla. Ići u trgovinu s predumišljajem da proizvod mooožda ne valja... Hm. Jesi siguran da u tetrapaku mlijeka ima točno 1 litra? Razumiš šta oću reći 

Ipak, rezultati testiranja neće baš pokazati 100% točno stanje, jer riječ je o novoformiranom akumulatoru u kojem je elektrolit još uvijek "stand-by". Pravi rezultat se dobije nakon nekog (kratkog) vremena upotrebe. U svoje ime govoreći, u našoj trgovini pazimo da nema starih zaliha, to rješavamo u dogovoru s dobavljačem. Kako to ostale trgovine reguliraju, nemam pojma. Ugl generalno, najviše se, i kod nas i drugdje, kupuju jeftiniji modeli, pa samim tim bi takvi trebali biti "friški" (osim ako nisu kupljeni na kakvoj tvorničkoj rasprodaji pa su već došli stari). Najbolji pokazatelj ti je starost akumulatora, na nekima se može iščitati, a na nekima baš i ne.

To je Ciak uvezao tone tih akumulatora, mislim da je zadnja pošiljka išla iz Ukrajine ako se ne varam, i oblijepio ih svojim naljepnicama "top line".

Niska cijena pa takva i kvaliteta. Al' za starije vozilo koje nema nekih velikih energetskih potreba sasvim ok. Sačuvaj jamstveni list.

 

Razumijem sto hoces reci. Ja hocu testirat jer zelim dobiti dobar proizvod za novac koji platim, a i previse te ljudi u ovoj drzavi zeli preveslat pa rjesim dva problema jednim udarce.

nije mi bila namjera ici u trgovinu s predumisljajem da proizvod ne valja, vec kupiti akumulator i to najboljji koji mogu dobit s police s njim sam sigurniji da necu imati problem o garancijskom roku i duze. mislim da je to moje pravo da izaberem ako vec mogu kad sam vec usao u trgovinu s namjerom da ga kupim a zbilja jesam.

ok, nije mi ni bitno bas 100% stanje akumulatora to cu znati kad ga budem kupio i vozio kratko kako si napisao.

Bas zato sto ja osobno ne znam kako oni rjesavaju stare zalihe, testiranjem zelim eliminirati to da dobijem stari akumulator i da moram rekalmirati.

Nazalost svaki akumulator koji sam do sada gledao nisam nasao oznaku proizvodnje ili ja ne znam gdje treba gledati, a detaljno sam ih pregledavao,

sto me zacudilo jer proizvod nema slijedivost(radio sam u proizvodnji pa znam kako bi to trebalo izgledati)

 

Nikakav top line ne dolazi u obzir nisam vidio da ima Beren shop u Đakovu!!! :))))

bas sam ih zvao 55Ah 480A za 345kn plus donesem stari, 2 godine garancije plus mogu testirat i izabrat onaj koji mislim da je najbolji s police :D

, a za isti top line(žnj iz ukrajine) za 330kn plus stari, 2 godine i ne mozes testirati prilikom kupnje

mislim da je odabir jasan ;)

 

 

Edited by sikinjo
Link to comment
Share on other sites

Moje skromno iskustvo je da u francuzima i talijanima original aku traje cca 4-5 godina, vw grupa cca 5-6 godina, audi-bmw oko 8, a mercedes i preko 10 godina.

Po meni najkraće traju u Peugeotima i Citroenima, ponekad niti 4 godine, a nešto duže u Renaultima. 

Neki dan mijenjao akumulator u bratovom Megane II 1.9 dci, imao je Beren Gold 74Ah, izdržao punih 6 godina vožnje na kratkim relacijama.

Naravno, ovo je sve uopćeno nabacano, jer na vijek trajanja aku utječu klimatski uvjeti u kojima se vozilo koristi, kao i da li je gradska vožnja sa puno startova, ili su češće međugradske relacije.

Eh da, japanci me malo iznenadili, nisu ni oni što su nekad bili, redom mi dolaze mijenjati original aku 4-5 godina star. Neki dan bila Mazda 6, stara 4 godine, osim što sam mu promijenio orig aku, čovjek se ukratko potužio da je u garanciji promijenio pola auta :-)

Bok. Moje iskustvo je sa clio storia, tek nakon 11 godina i 230 tkm zamijenio originalni akumulator i to više zbog prevencije jer je poceo malo "jafkati" nekad. Isto tako mi je zanimljivo kako ljudi brzo mijenjaju kočnice. Ja na meganeu 3 prve pločice na 125 tkm...

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima... imam u megane grandtour 2015g. orginalni akumulator RENAULT NISSAN 12V - L3 EFB 70Ah 720A (EN) - 24410 6154R

Napon na akumulatoru u stanju mirovanja iznosi 11.31V... Prema tome, pretpostavljam, akumulator više nije baš ispravan...

Zanima me kojim akumulatorom mogu zamijeniti postojeći? Da li može biti i nekog drugog proizvođača, npr Bosch, Varta itd... (pretpostavljam da da...)
Te da li mora biti tip akumulatora EFB ili može biti i AGM, tj. koji se preporuča zbog Star&Stop sustava u vozilu?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima... imam u megane grandtour 2015g. orginalni akumulator RENAULT NISSAN 12V - L3 EFB 70Ah 720A (EN) - 24410 6154R

Napon na akumulatoru u stanju mirovanja iznosi 11.31V... Prema tome, pretpostavljam, akumulator više nije baš ispravan...

Zanima me kojim akumulatorom mogu zamijeniti postojeći? Da li može biti i nekog drugog proizvođača, npr Bosch, Varta itd... (pretpostavljam da da...)
Te da li mora biti tip akumulatora EFB ili može biti i AGM, tj. koji se preporuča zbog Star&Stop sustava u vozilu?

 

btw. da  li se smije puniti EFB akumulator sa običnim punjačima ?
imam doma neki punjač kaj sam kupio prije 2 godine  MI3 BC6/12V-12A

Link to comment
Share on other sites

EFB se može puniti sa dobrim punjačima za ostale ne bih znao. NA CTEK-ovim npr.. stoji oznaka za punjenje AGM akumulatora, pa ne vidim razloga zašto ne bi i EFB....

Link to comment
Share on other sites

Ja na kraju balade uzeo isto Beren ali gold ( gold za goldena :yeah: ), nazivno manjeg kapaciteta od onog kaj sam gledao , 67Ah u odnosu na 74Ah na "obicni"

ali jače startne struje izmjerene  , sa 3 godine garancije i bez odrzavanja.

Izmjerili usput i punjenje alternatora , puni dobro i konstantno.

 

Drugi dio popravaka je klima, napunio mi majstor sa plinom i bojom, sad se moram vozit jedno 2 mjeseca po njemu , toliko ce trebat da dovoljno nestane da vidi di bjezi plin.

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima... imam u megane grandtour 2015g. orginalni akumulator RENAULT NISSAN 12V - L3 EFB 70Ah 720A (EN) - 24410 6154R

Napon na akumulatoru u stanju mirovanja iznosi 11.31V... Prema tome, pretpostavljam, akumulator više nije baš ispravan...

Zanima me kojim akumulatorom mogu zamijeniti postojeći? Da li može biti i nekog drugog proizvođača, npr Bosch, Varta itd... (pretpostavljam da da...)
Te da li mora biti tip akumulatora EFB ili može biti i AGM, tj. koji se preporuča zbog Star&Stop sustava u vozilu?

 

EFB je kratica za Enhanced Flooded Battery, tj pojačana baterija s tekućim elektrolitom. Strogo gledajući po pe-esu, trebalo bi zamijeniti s istom takvom baterijom, jer auto ima start/stop sustav. Klasičan akumulator ne može izdržati tako veliki broj startanja kao EFB akumulator. 

Ako ne koristiš start/stop, tada se može staviti i klasičan akumulator. 

Ako koristiš start/stop, Beren Gold ti neće izdržati jamstveni rok

Link to comment
Share on other sites

Nije li bolje dati 20% pa odmah uzeti AGM akumulator ?

Hm... nije baš 20%, ali svakako bi bilo bolje da je hrvoje uzeo efb bateriju

Niti jedna klasična startna baterija, pa tako ni Beren Gold, neće izdržati jamstveni rok, jer nije konstruirana za toliki broj startanja.

A onda kad crkne unutar jamstva, bit će natezanja :-)

Yuasa EFB 70Ah/780A, jamstvo 30 mj,  cca 1.000 kn

Yuasa AGM 70Ah/920A, 30 mj.,  cca 1.360 kn

Exide EFB 70Ah/720A, 24 mj., cca 1.270 kn

Exide AGM 70Ah/760A, 24 mj., cca 1.380 kn

Varta AGM 70Ah/760A, 24 mj., cca 1.350 kn

Edited by aquarius
Link to comment
Share on other sites

Ja na kraju balade uzeo isto Beren ali gold ( gold za goldena :yeah: ), nazivno manjeg kapaciteta od onog kaj sam gledao , 67Ah u odnosu na 74Ah na "obicni"

ali jače startne struje izmjerene  , sa 3 godine garancije i bez odrzavanja.

Izmjerili usput i punjenje alternatora , puni dobro i konstantno.

 

Drugi dio popravaka je klima, napunio mi majstor sa plinom i bojom, sad se moram vozit jedno 2 mjeseca po njemu , toliko ce trebat da dovoljno nestane da vidi di bjezi plin.

 

Da li ti je naplatio pregled akumulatora i koliko?

Ja sam uzeo na kraju beren classic ali veceg kapaciteta (55Ah 480A) s 2 god garancije

na beren akumulatorima sam nasao oznaku proizvodnje (7 mjesec 2018 godine) i testirao sam ih sve da uzmem najbolji i svi su bili isti (svi su imali oko 5,3 mohma otpor)

jedino sto me iznenadilo je to da je tako velik. ocekivao sam oko 3,5-4,5 mohma.

znam da novi automobili dobiju najbolje akumulatore (s otporom  izmedu 2,5-3 mohma) sto sam imao priliku provjeriti na novom BMW-u i zbilja je otpor bio 3 mohma

na kraju sam ga uzeo posto sam prevalio put od sat vremena da bih ga kupio.

Link to comment
Share on other sites

EFB je kratica za Enhanced Flooded Battery, tj pojačana baterija s tekućim elektrolitom. Strogo gledajući po pe-esu, trebalo bi zamijeniti s istom takvom baterijom, jer auto ima start/stop sustav. Klasičan akumulator ne može izdržati tako veliki broj startanja kao EFB akumulator. 

Ako ne koristiš start/stop, tada se može staviti i klasičan akumulator. 

Ako koristiš start/stop, Beren Gold ti neće izdržati jamstveni rok

 Da li onda uzimat za Meganea 2015 (start-stop) EFB ili AGM  akumulator?

I kojeg proizvođača...??

Link to comment
Share on other sites

Aquarius, imam AGM na dci 110 i na autu je nedavno isključen S&S.

Da li mogu staviti običan aku ili ima nekih razlika u punjenju ( struja punjenja itd.)?

Link to comment
Share on other sites

Išao bih na AGM. Nije tolika razlika u cijeni, a AGM je dizajniran za cca 2x više startova.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aquarius, imam AGM na dci 110 i na autu je nedavno isključen S&S.

Da li mogu staviti običan aku ili ima nekih razlika u punjenju ( struja punjenja itd.)?

Paaa možeš i običan, jedino se tu izlažeš riziku prepunjavanja. Doduše, klasični akumulatori su dosta izdržljivi na prepunjavanje, podnose do max 15V, ali ne više od toga jer će doći do isparavanja elektrolita, a ponekad i do curenja

Kod vozila koji imaju original ugrađeni agm, punjenje je podešeno na cca 14,7V, dok je kod "običnih" vozila bez start/stopa oko 14,2-14,4V

Ja bi osobno ipak radije stavio agm

Išao bih na AGM. Nije tolika razlika u cijeni, a AGM je dizajniran za cca 2x više startova.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Pa čak i jače od toga

Npr. Yuasa Silver sa 48 mjeseci jamstva je dizajnirana za cca 50.000 startanja, a njihov agm za cca 360.000 startanja

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.