Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Imam novu pumpu vode sa aluminijskim dihtungom za 1.6 16 v motor. Na 1.4 je ista pumpa ali brtva je bila od nekog drugog materijala.
Jel ova brtva ide gore bez straha da bu curil antifriz, ne izgleda mi pouzdano, ne treba s nicim mazati brtvu?

7ea7e1f148d7d2e897fb3d54a3e8e2a1.jpge1412cc0252cfaebbd6043c0cd991b0c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ispraznio mi se akumulator, totalno je prazan i ne pale se ni lampice. Ugl trebao bi pomaknit auto par metara dalje dok ne kupim ili napunim bat. Kako auto ima karticu a ne kljuc zakljucao mu se volan i nist.. nemogu ga pomaknut..zakljucan je, kako auto slepat ili pomaknut?? isto bi volio da mi netko kaze kako doprijeti do gepeka izvana posto je na prekidac a da se ne provlacima kroz sjedala.

Link to comment
Share on other sites

Dobro više LACI! celo vreme ljudi iz tvoje branše tupe, ko maže taj i vozi. Sad pak ne treba mazat? Šta da, ća, koji k 😂😂😂

Edited by CRN11
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

200.gif

Da ti nisi nikad umjeravao stirolab presu za stiropor sa senzorom od 2 tone dinamometrom od 1 tone i da ti kazem da je to jako komplicirano, da ti pokazem kak se radi i da trebas ponoviti, ujedno kako ne mozes stati tocno na svakoj od 20 tocaka u 4 niza nego svih 80 izmjerenih vrijednosti ubaciti u excelku i svaku vrijednost kopirati u krivulju interpolacije, iako i sposoban, bio bi u teskim mukama ponoviti postupak. Zato ja ne ismijavam druge ako nesto neznaju, ili rade prvi put, nego im pokazem i ako ne shvate odmah jos jednom im pokazem dok ne skuze. Al za to ti treba doza poniznosti, koju vecina ljudi danas nema i mozes biti pametan, ali neiskusan.
Brtve vodenih pumpi su obicno bile od klingerita ili slicnog materijala, nekad nije bilo ni brtve neg je isla diht masa ili gumeni oring, ovo prvi put vidim da ide brtva od aluminija na aluminij..
Link to comment
Share on other sites

To je relativno jednostavna procedura. Radi se s par parametara. Excel je valjda osnovna stvar, mada izgleda da je za neke nešto vau. 🙈

Link to comment
Share on other sites

Lakše malo drugar Martinko. I ovaj iznad mene i onaj šta da drugi su po meni autoriteti što se mehanike tiće i ako ti kažu onda bi to trebalo tako biti. Istina dečki su spremni na dobru šalu i to govori nešto o njima. Al točno znaš kad se ne šale i savjetuju.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

To je relativno jednostavna procedura. Radi se s par parametara. Excel je valjda osnovna stvar, mada izgleda da je za neke nešto vau. [emoji85]

Prvo trebas upravljati presom i uzimati vrijednosti svakih 2% kapaciteta, hvatati ih preko pojacala aplikacijom, da bi ju ubacio u tablicu. Ne samo osmisljati jednađbe.
No kako bilo, imam dobre diht mase SI 5910 i malo cu njom liznuti taj pleh koji glumi brtvu antifriza kod pumpe gdje su veci tlakovi, iako je taj lim mozda vrh tehnologije, meni je dosta kojekakvih leakova..
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ivan.martinko said:


Da ti nisi nikad umjeravao stirolab presu za stiropor sa senzorom od 2 tone dinamometrom od 1 tone i da ti kazem da je to jako komplicirano, da ti pokazem kak se radi i da trebas ponoviti, ujedno kako ne mozes stati tocno na svakoj od 20 tocaka u 4 niza nego svih 80 izmjerenih vrijednosti ubaciti u excelku i svaku vrijednost kopirati u krivulju interpolacije, iako i sposoban, bio bi u teskim mukama ponoviti postupak. Zato ja ne ismijavam druge ako nesto neznaju, ili rade prvi put, nego im pokazem i ako ne shvate odmah jos jednom im pokazem dok ne skuze. Al za to ti treba doza poniznosti, koju vecina ljudi danas nema i mozes biti pametan, ali neiskusan.
Brtve vodenih pumpi su obicno bile od klingerita ili slicnog materijala, nekad nije bilo ni brtve neg je isla diht masa ili gumeni oring, ovo prvi put vidim da ide brtva od aluminija na aluminij..

Kad bude postojao forum za to sto si ti tu nadrobio bit ću glavni na njemu i imati milijune besmislenih postova..da sam nekad bio umjeravatelj(ili završio školu za istog) nebi nikad pitao kako se radi krivulja interpolucije..

i brtva nije aluminijska. Ti ako nisi siguran namazi i bok.

A ako ćeš nešto relativno komplicirano di ti ne treba sveta poniznost nego strpljenje, znanje kako stvari funkcioniranju, znanje astrologije i reiki nastelaj ventile na TAM-u sa dajcovim v8 motorom sa 4 ventila po cilindru 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

drugi auto ili aku, kablovima spojit
Pa problem je sto je auto na takvom mjestu da ga trebam pomaknut da mu dam struje s drugog auta. A kotaci su zakrenuti prema zidu. Al jbg razmislajm si sigurno te aute s karticama nekako guraju na vucnu sluzbu i pomicu volan ako rikne struja total. Mora biti procedura za pokrenut volan nekako iz zakljucanog polozaja.


[mention=1543]ivan[/mention].martinko

Brtva bi trebala bit metalna sa gumiranim dijelovima koji brtve. Netreba nista mazati kako ti je receno. Samo provjeri dal slucajno na neki saraf od pumpe netreba stavit silikona jer je u kosuljici s antifrizom. Francuski auti jbh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije aluminij? Izgleda mi ko alu i po masi po izgledu, pofarban, jos ima ustancane utore koji nigdje ne sjedaju nego se zgnjece pri stezanju. Mora biti neka meka legura..

Link to comment
Share on other sites

Nemam oem pumpu nego skf.. crna alu brtva sa ustancanim profilom. Takva je bila i na Graf pumpi od 1.4 14v od Andjelka.
Postoje i sa kartonskim brtvama..
Ima svega

5afcd782ec4590fd7c0ddcc9148b588a.jpg1956b1fbadd5ec04d4aa14229eaa2ed9.jpg7c875adf28ce12ebda0be6e23268517f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Karton kamen i željezo sve to može biti slomljeno 

dance dancing GIF by Leon Denise

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

To i svuda tanko diht masa i nema vise curenja ni ulja ni antifriza. Ne vjerujem nikakvim limovima, i slicnim glupostima. Lim samo na brtvi glave oko cilindara okolo sve ide kompozit otporan na ulja, antifrize i visoke i niske temperature.
Uzet cu 100 ml mase valjda bu dost za pumpu, karter, dekl ventila, nist mi vise ne pada na pamet... Nove vijke na karter sam nabvio, brunirane M6x25 sa glavom zakljuc 10, cvrstoca 10.9, sajbica i idu na prvo 8 a onda 16 Nm.
Brtva kartera također tanko premazana masom da se zalijepi..
Novi +0.25mm aksijalni lezaji i spreman za regu. Trebao sam nabaviti drugi motor..

5144fc70791ff026894a9381c2cfb710.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

.No kako bilo, imam dobre diht mase SI 5910 i malo cu njom liznuti taj pleh koji glumi brtvu antifriza kod pumpe gdje su veci tlakovi, iako je taj lim mozda vrh tehnologije, meni je dosta kojekakvih leakova..

Ajmo ovako. Samo iznosim činjenice. Vozis auto sa ispod 100 000km koji curi na sve strane. Ako sam dobro shvatio svugdje gdje curi si nešto dirao. Možda semering oko varijabilne nisi. Ispitujes sada i doboš odgovor i ideš po svome. Ne kužim ako to netko nešto kaže, ti napraviš po svome i on curi, dakle nešto ne valja, ili majstor ili procedura. Ajde jednom se pokušaj držati procedure. Dakle metalna brtva bez diht mase i stegnuti određenin redom na određenu silu?

Većina tvojih postova je pitanje ta savjet, iznosednje činjenica kako se nešto radi i onda tvoje misli kako to treba i onda slike kako ne valja.

Čemu izmišljati toplu vodu kada je imaš pred sobom ako je upotrijebi kako treba.

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Valjda ti je jasno da njemu uopće nije jasno šta ti sad želiš razjasniti

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ne curi na sve strane, curi na strani razvoda. I ne gubi puno, na 5000 km 2 deci. Dirao sam samo karter, krivo si shvatio.
Kad sam ga oprao, pustio da radi rasklopljenog, bilo je malo ulja oko varijabilne i na samoj remenici, nidje drugdje. Vjerojatno bi trebalo zamijeniti varijabilnu i njen semering i to bi bilo to, ali kako sam vec odprije kupio sve dijelove za razvod, jer nije mijenjan 5 godina, zamijeniti cu i to.
Limenu brtvu vode nebum stavljal na suho, jer mi to ne klapa.. na tanko diht mase i onda za 5 gdina kad bude se opet i ako bude se mijenjalo, nije problem sastrugati malo diht mase sa bloka..

Neznam tko je kako to dizajnirao ali cidim da oem pumpa ima neki plastificirani crveni dihtung, sad je takav gore jer je stavljena pumpa 2016. Ovaj moj je crni aluminijski s nekim utorima, takav dodje na dosta pumpi, dok ima i onih sa kojima dodje klingerit brtva.
Kaj se tice katrera i renault na odredjenim mjestima preporuca da se stavi diht masa..


Link to comment
Share on other sites

On 13. 02. 2021. at 13:11, Lowlife said:

Turbinu mozes zaklat za 5 min ako imas volje. A to sto malo slini nemora nista znacit ako su cijevi od turba sa gumenim prstenima. Cesto na njima slini. Provjerit zracnost ako je nema i ako ne trosi ulje. Zanemari.

Ne kuzim kako ces je zaklati za 5min?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.