Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Nije bas uvijek sve tako crno-bijelo.

Meni nije bitno brojno stanje prijasnjih vlasnika neg u kakvom je stanju kad dode kod mene.

Nekoliko puta sam bio u situaciji auto 7-8 god, prvi vlasnik, 200-300tkm a ulje frajer mjenjao svake 2 god ali uredno servisiran nije nikad duze od 2 god vozio na istom ulju..

km nebitno..na autu ni crtice, unutra cist ko suza a od ispod groblje..gdje god pogledas problemi

 

Link to comment
Share on other sites

Nije bas uvijek sve tako crno-bijelo.

Meni nije bitno brojno stanje prijasnjih vlasnika neg u kakvom je stanju kad dode kod mene.

Nekoliko puta sam bio u situaciji auto 7-8 god, prvi vlasnik, 200-300tkm a ulje frajer mjenjao svake 2 god ali uredno servisiran nije nikad duze od 2 god vozio na istom ulju..

km nebitno..na autu ni crtice, unutra cist ko suza a od ispod groblje..gdje god pogledas problemi

 

To zna biti kod preprodavaca. S tim da oni spuste i kilometrazu, zamijene sve habajuce dijelove unutar kabine (papucice, rucicu mjenjaca, vozacko sjedalo...) i onda covjek stvarno ima dojam da je to sve novo. Susjed mi uvozi aute iz Njemacke, veli da se servisna knjizica sredi za 50 eura, kakvu hoces...

Link to comment
Share on other sites

Eto, ja bi uzeo sve to (službeni, rentacar, od cure/žene/babe...) prije nego auto koji je imao 3 ili više vlasnika. Ako me išta odvraća od nekog vozila onda je to broj vlasnika...čak mi više smeta to od kilometraže. A ekipa redovito uzima ili se raspituje o vozilima koji su (što se zna) imali 4-5 vlasnika a di je ono što se ne zna...

...ne može službeni Clio ili Megane 1.6 16v biti toliko pohaban i ubijen koliko može nekakav sportski Megane R26 turbo koji je u 7 godina promjenio 7 vlasnika. Svi su mu yebali mater a nitko ga nije servisirao kako spada jer nije trebao/nije stigao kad ga je prodao dalje nakon gangbanga.

Hehe, kupejac, sta bi onda reko za moju trenutnu situaciju? Vozim Golfa 3 GTI 16v, 95 god, na satu 360tkm i ja 16-ti vlasnik. Servisna knjiga postojana do 250tkm, na autu svi dijelovi iz ovlastenog servisa.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kupejac, sta bi onda reko za moju trenutnu situaciju? Vozim Golfa 3 GTI 16v, 95 god, na satu 360tkm i ja 16-ti vlasnik. Servisna knjiga postojana do 250tkm, na autu svi dijelovi iz ovlastenog servisa.

A cuj...uvijek postoje iznimke. Nisam kockar u duši a i znam da samo godina-dvije konstantnog "zlostavljanja" vozila a bez adekvatnog odrzavanja unisti auto kao da je vozio 20 godina normalno. Ne zelim se igrati. Isto tako, kad sam spomenuo to u vezi broja vlasnika, ne odnosi se na jako jeftina i stara vozila koja se kupe za parsto eura samo da odvoze godinu-dvije dana. Sadasnji auto sam uzeo od kolege iz Drnisa...samo sam mu rekao da dodje a njim tamo i tamo sa mu dam novce a on meni auto, nisam ga ni pogledao. Da uzimam sad nesto od 15 tisuca eura sigurno bi bilo od prvog vlasnika i do 80-90 tisuca km max. 

Link to comment
Share on other sites

A cuj...uvijek postoje iznimke. Nisam kockar u duši a i znam da samo godina-dvije konstantnog "zlostavljanja" vozila a bez adekvatnog odrzavanja unisti auto kao da je vozio 20 godina normalno. Ne zelim se igrati. Isto tako, kad sam spomenuo to u vezi broja vlasnika, ne odnosi se na jako jeftina i stara vozila koja se kupe za parsto eura samo da odvoze godinu-dvije dana. Sadasnji auto sam uzeo od kolege iz Drnisa...samo sam mu rekao da dodje a njim tamo i tamo sa mu dam novce a on meni auto, nisam ga ni pogledao. Da uzimam sad nesto od 15 tisuca eura sigurno bi bilo od prvog vlasnika i do 80-90 tisuca km max. 

Ma naravno, kad pricamo o tim ciframa, onda se ne isplati kocka. Meni je ovo auto koji me svaki dan vozi 5km do posla i nazad, pa neka se i raspadne, zivo me zaboli. Ulozio sam do sada u njega 50€ i u tome su svi dijelovi za mali servis + kablovi, rotor i razvodna kapa, ukljucujuci i najjeftinije moguce ulje koje sam mogao naci (5L za 12€). 

Iako ovdje se mahom prodaju rabljeni, sa kompletnom povijesti i garancijom 6 mjeseci,a niti jedan nije ispod 4-5 vlasnika. Jedino sto su svi odrzavani maksimalno i uvijek u ovlastenim servisima, jer ih boli patka kolko kosta kad je standard takav. Samo kad vidim da je moj do 250tkm isao u ovlasteni na servis, meni dosta.

 

Link to comment
Share on other sites

 Da, samo je vani vjerojatno koliko toliko izjednačen radni sat ovlaštenog i neovlaštenog... ja sam citroena u jamstvu vodio u jedini ovlašteni servis u dubrovniku i radni sad je bio 225+PDV... naravno 1,5 sati za izmjenu ulja ;)

Link to comment
Share on other sites

zaljubljen :D sta nije ovo od nekoga sa foruma?

nznm čiji je ali kad vidim ovakav spojler, srčeko mi zaigra jače nego kad vidim rozgu i seve u istom kadru :O

Link to comment
Share on other sites

Ajme koji uzas :-(

Samo da se sutra naparkira blizu kuce naparkira jedan talijanski ljepotan pa cu fotkati. Fiat. Tipo.

Link to comment
Share on other sites

Meni treba ovakav spojler kad vucem kampicu da mi smanji otpor zraka morat cu ga nazvat da pitam jel bi proda :D

Link to comment
Share on other sites

...ne može službeni Clio ili Megane 1.6 16v biti toliko pohaban i ubijen koliko može nekakav sportski Megane R26 turbo koji je u 7 godina promjenio 7 vlasnika. Svi su mu yebali mater a nitko ga nije servisirao kako spada jer nije trebao/nije stigao kad ga je prodao dalje nakon gangbanga.

Ne kažem da si omašio baš ceo fudbal, ali kao netko tko je radio u tri veće firme (zadnja je imala flotu od 25 službenih), mogu ti reći frende da si u velikoj zabludi :D

Jedini auti koje se pazilo u firmi su bili oni koji su bili bezecirani za nekoga nakon isteka leasinga, a taj uglavnom nije dozvoljavao nikome drugome u firmi da vozi njegov bezecirani auto. Ovi drugi su se vozili kao da su ukradeni. Ide se u visoke okretaje na hladno na zimskim temperaturama, preko ležećih se ide bez usporavanja i sl., a ide se i offroad po Žumberku do vikendica npr. gdje lokalno stanovništvo ide isključivo s terencima. Voze se krive gume, ne ide se na špur nakon udara u rinzol (niti se prijavljuje), tekućine za brisače nikad nema, a mlaznice su zaštopane. Po autoputu se uglavnom vozi full gas po 2-3h u komadu zbog čega su auti ostajali suhih kartera. I ono najbolje, ne prijavljuje se svaka šteta na servis ili kasko da ne bi bilo velikog dizanja premije.

Bitno je samo da auto izdrži 3-5god koliko traje leasing. Nakon toga se aktivira kasko, popravi se samo ono što leasing uvjetuje da treba popraviti (uglavnom kozmetika i ovjes), a auto se dalje proda preko npr. ovlaštenog zastupnika kemijski opran iznutra, izvana i pod haubom našprican silikonima  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

nznm čiji je ali kad vidim ovakav spojler, srčeko mi zaigra jače nego kad vidim rozgu i seve u istom kadru :O

Grafit blizu moje firme kaže:

Slušao sam Rozgu, dobio sam tumor na mozgu.

Link to comment
Share on other sites

Ne kažem da si omašio baš ceo fudbal, ali kao netko tko je radio u tri veće firme (zadnja je imala flotu od 25 službenih), mogu ti reći frende da si u velikoj zabludi :D

Ma mozda sam se krivo izrazio ili nisam bio full jasan. Da se razumijemo - nikad mi sluzbeni auto ne bi bio primamljiv za otici pogledati i kupiti. Znam da se ti auti ne paze.

Ali...

Da moram birati: sluzbeni auto (sluzbeni nikad nije RS/GTI) s nekim normalnim motorom ili neka sportiva (Megane 225/230/250) koja je imala 7 mladih i golobradih vlasnika u 7 godina - izabrao bih taj sluzbeni. Gotovo sam 100% siguran da bi sluzbeni bio u 3x boljem stanju i manje unisten od takvog GTI/RS auta koji u 7 godina nije vidio postenog servisa. To sam htio reci...

;)

Link to comment
Share on other sites

Kupejac, ja sam te razumio, jer sam valjda bio na istom "tragu" :)
Opet s druge strane, u mojoj firmi, direktorski auti se paze, ne znam nikoga da ga stišće uopće, a pogotovo na hladno... dok mlađi zaposlenici, kao i svako auto, udri, ubi...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.