Jump to content

Recommended Posts

Lucky_ZG
1 hour ago, stanky069 said:

Evo pola Stuttgarta je 40 ograničenjeu zadnje vrijeme,gdje god je bilo 50 skidali smo stare oznake 50 i crtali 30,po okolnim gradićima imaš ih hrpu gdje je skoro sve 30 ograničenje...znam jer crtam po cesti 30 i 40... Tako da nije samo kod nas toliko ograničeno,a posvuda drugo možeš juriti.
 

 

Po meni problema sa skidanjem ogranicenja unutar gradova nema (izuzev avenija i slicnih), ali u RH je problem medugradskih ogranicenja i na AC. A da ne govorim o promjenjivim ogranicenjima na AC gdje spustaju na 60 za svaku pizdariju i onda si veliki kriminalac ako vozis 100 i jos te preticu sa 130 bez beda.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivan.martinko

    164

  • filipbabok

    113

  • Max

    82

  • frenchkey

    79

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ne znam koliko se vas sjeca da sam imao Alpinu... trazio sam pakne nekih 20 dana, zena se zabrinula bila. Nasla mi nove pakne i gurtne samo da bi imali sex. U sred sexa mi prodje kroz glavu "dje ces n

Oženili su mnogi kresnuto, pa su još živi 😂😂😂😂😂

Ja isto iz dosade, dosadilo mi po majstorima šetat

Posted Images

stanky069

@vip3141 ma znam,ali ne mislim samo na Stuttgart,općenito mislim i dosta drugih mjesta...ali nisam naveo to zbog razloga zašto skidaju,nego kao referencu da ima svugdje nelogičnih ograničenja...po meni,a ne samo kod nas u HR. Jer 40 kroz većinu Stuttgarta je meni nelogično.

Za autocestu u HR bih rekao da bi možda trebalo dići ograničenje,na recimo 150.
To bi bilo po meni možda optimalno.

Ali ovo po naseljenim mjestima nemam ništa protiv 50.
Bubam sad,ali eto,često vozim motor,u mom selu ograničenje 50...vozim 50.
Zašto? Zato što recimo da mi neko dijete istrči i pokupim ga sa recimo 80 i ne preživi...mislim da ne bih mogao nositi ga na duši,jelo bi me to šta da sam vozio po ograničenju možda bi preživjelo.

I zbog toga mi se j**e za to što bi netko možda mislio da sam baja kad mi zagrme auspusi na stotki kroz selo.

[mention=102]Lucky[/mention] ZG s ovim o glupavom spuštanju na 60 na autocesti ću se složiti...koliko mi je diglo to tlak prošle godine kad smo išli na more i nazad...jbt malo malo takva neka glupost,a nigdje nikoga.






Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk







Link to post
Share on other sites
direstraits
16 hours ago, vip3141 said:

pricas generalno, ja ti navodim konkretne primjere.

Uvijek prvo ide generalno pravilo, a to je radijus i širina kolnika, dakle fizika. Nakon toga ide stanje kolnika, pa sve do socijalnih i političkih faktora. Tu se da diskutirati, s fizikom nema diskusije, fizika ti objasni sve u m/s² i slično. 

15 hours ago, stanky069 said:

autocestu u HR bih rekao da bi možda trebalo dići ograničenje,na recimo 150.
To bi bilo po meni možda optimalno.

I onda bi se mnogi mlađi vozači vodili tolerancijom od 10% i jezdili 165 km/h, što dođe nekih 46 m/s. U trenutku kad primijetiš incident i iz glave ode u dupe da nabodeš kočnicu, prođe ca 1s. Ode 46 metara u sekundi. Onda nastupa fizika i puknute i kraće opruge, neodgovarajući amortizeri uredno plaćeni na tehničkom i uvedeni u prometnu, pločice hansšmitbrekdrek i diskovi klajnsupermegadirekt na kingkongdingdong felgama/gumama neodgovarajućih dimenzija uredno uvedenim u prometnu. Pitanje iz fizike: koliko će se cm deformirati čeona kost vozača starosti 19 godina u direktnom kontaktu sa šoferšajbom koja je potisnuta naletnom šinom poluprikolice šmic bulkargo (testirana po ISO, CE, itd)?

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
direstraits

Uzmi da je vozačeva glava 5 kg, prikolica se kreće brzinom 25 m/s.

Link to post
Share on other sites
mata73

A reakcija vozila 0.7 - 1.0s kad dotakneš kočnicu pa dok ne počne full kočiti to je još 30-46m

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
vip3141



... Pitanje iz fizike: koliko će se cm deformirati čeona kost vozača starosti 19 godina u direktnom kontaktu sa šoferšajbom koja je potisnuta naletnom šinom poluprikolice šmic bulkargo (testirana po ISO, CE, itd)?


Ako je to sve tako, kako to da mladi vozaci u DE od 19god ne ginu kao muhe na njemackom Autobahnu?

Govorimo o zemlji koja ima 80 milijuna stanovnika, tako da ne pricamo o nekakvoj statistickoj pogreski.

BTW. Klinci mogu dobiti B vozacku dozvolu vec sa 17god, ali onda do 18.god moraju voziti u prisustvu starijeg vozaca. I sad zamisli da onaj nas prometni strucnjak Marusic cuje takvo sta? Pa trebalo bi ga polijevati hladnom vodom da dodje sebi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Formula za izračun nije baš tako jednostavna? 🤓

Link to post
Share on other sites
Med0
On 21. 03. 2021. at 12:53, alki9969 said:

ima tip sa foruma.hr koji vozi bijelu dačiju logan na plin i tvrdi (nick E2S) da on i ubrzava kad ide tom dionicom (odma poslije Vrbovskog uzbrdica) sa dvoje iodraslih i dvoje djece i stvarima 🤣

U petoj brzini, četvero odraslih, jedno dijete i auto natrpan, Clio jedva drži 100km/h u petoj tamo. U četvrtoj mu je lakše, a u trećoj ide ali nije daleko od blokade :)

Inače za sve ostale, ne znam kako smo živjeli sa R4 koji su imali 29KS i 34KS. Mi smo s time preko Bosne do Dubrovnika na more i pretjecali smo kamione.

Da, turbaci idu puno bolje, ali ako mi smetaju kamioni koji prave gužvu na staroj cesti onda odem autocestom. Na starim cestama postoje mjesta gdje možeš sigurno obići bus ili kamion da imaš ne znam kako jak auto, a na tim mjestima obično plavci čekaju s kuhačom.

Nabrijancima je frustracija voziti auto koji se vuče, a frustracija im je i kad imaju jak auto koji nemaju gdje stisnuti. Jbt, lošoj onoj stvari svaka dlaka smeta :)

19 hours ago, Lucky_ZG said:

Po meni problema sa skidanjem ogranicenja unutar gradova nema (izuzev avenija i slicnih), ali u RH je problem medugradskih ogranicenja i na AC. A da ne govorim o promjenjivim ogranicenjima na AC gdje spustaju na 60 za svaku pizdariju i onda si veliki kriminalac ako vozis 100 i jos te preticu sa 130 bez beda.

Osobno mislim da je u HR puno veći problem naš pretežno seljačko-krkanski mentalitet. Neće Rokiju nitko govorit kako će se on vozit. Švabe su možda još gori od nas, ali:

  1. Švabe ne riskiraju bezveze kao mi, bar ne u toj mjeri
  2. Švabe imaju veće kazne od nas, a imaju sredstva i resurse da te uhvate

I kod njih ima gamadi koja se kod nas voze kako se voze i ne pada im na pamet da doma rade to što rade kod nas. Kod nas se kontrola svela na par presretača, par kamera i par patrola s radarima.

Drugim riječima, kad ih trebaš nema ih nigdje.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
filiplolic

Prije 5, 6 godina smo nas četvero s prekrcanim Kangoom 1.4 8V išli u Bugarsku, sve do Crnog mora. Bilo nam je lijepo i stigli smo svuda gdje smo trebali, ali brate, više to s takvim autom ne bi mogao odvoziti. Taj namiriše uzbrdicu kilometrima prije nego dođeš do nje :D

  • Like 2
  • Haha 4
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Med0

Ah, osam ventila frende :)  Vozio sam službeni Grande Punto 1.4 8V na nekoliko putovanja, novi auti. Do Rijeke i natrag je trošio dvije litre više od ovog Clia i doslovno umirao na svakoj uzbrdici. Šaltanje u nižu ne pomaže skoro ništa. Ako još upališ klimu kao da ti se iza otvorio padobran.

Natovareni Kangoo 1.5 dCi 65KS nije bio puno bolji na istoj dionici.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Nešto kontam, kako li je vozačima kamiona, ne ide preko 90 da ga yebesh. 

Tired Monday Morning GIF by DAF Trucks NV

S otvorenim ili zatvorenim padobranom. 🤣🤣🤣

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
laci

Happy Go Crazy GIF by DAF Trucks NV
 

Partijaju, plesu, jedu, čitaju knjige.. dosadno im je za krepat a po 500ks imaju pod desnom nogom

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
direstraits
15 minutes ago, laci said:

500ks imaju pod desnom nogom

I neslućene količine okretnog momenta. 

truck rc GIF

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
CRN11

Glede mede (al ne našeg sa forum😂😂) nabijem sve krkane koji mi kad se vozim s decom ulete u vjetar pri prestizanju ko da smo na utrci. I da dok sam, sam da idemo jedan u drugoga ja imam veća muda i zadnji kočim, al kad sam sa decom to je druga stvar.

Link to post
Share on other sites
Ruske

Neznam kakva vi losa iskustva imate sa 8v, meni je megan s tim motorom bio zvrk

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
macak
10 minutes ago, Ruske said:

Neznam kakva vi losa iskustva imate sa 8v, meni je megan s tim motorom bio zvrk

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 

A diferencijal kratki... Lako ti je tako bit zvrk😉

Link to post
Share on other sites
direstraits
1 hour ago, Ivan1902 said:

Ne baš 10m, ali jako efikasno rade ovi sustavi. Eliminiraju ljudski faktor. Ovaj prvi video se koristi kod obuke vozača teretnih vozila npr. 

Link to post
Share on other sites
swendija

Ne znam koji mi je oglas s njuškala zanimljiviji u zadnje 3-4 stranice... 😎

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Max

Realno vrijedi duplo manje.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Max

Kaj mislite o ovom autu? Mislim ga ići pogledat sutra  preksutra, čisto da vidim koliko mjesta ima. Nije uvoz, frajer ga kupio u Auto Hrvatska 2012. s 40tkm. Kopka me jer je taj motor, to se taaako lijepo cuje! 💪

Nema napravljen veliki servis, dakle soma eura odmah dole. Ali i dalje je debelo preskup, realno mislim da vrijedi 50-55tkn, kaj mislite? 

https://www.index.hr/oglasi/ford-mondeo-2-5-t-titanium-s/oid/2331781?b=1&a=1620412348981

Link to post
Share on other sites
direstraits

Ovo je jako solidan komad automobila. 👍

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Max

Je, zato bi ga i uzeo ako sve štima. 

Link to post
Share on other sites
mata73

Ima takvog moderator na Ford forumu, chipan i ima valjda 350.000 km.
Koliko znam nije imao problema.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..