Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Suma sumarum za lagunu.

Danas išao pogledat auto, tip ponavlja priču koju mi je pričao prošli vlasnik, govori kako je on uložio puno toga u auto, ali računa nekih čudom nema..

Gume stare ispucane, auto izvana tipično potočkat kako i to biva za auto tih godina, ovjes ne lupka, volan ne vuče i auto ide ravno. 4 control baš divno radi, čak i s mrtvim gumama.

Čak i fino potegne, dok se ne upali lampica check injection i baci ga u safe mode. Iznutra se ni ne kuže toliko kilometri, stvarno je u ok stanju, sivevi nisu pohabani  kao ni volan.

Motor je na poklopcu dosta slinav, ali ne dimi na auspuh. 

Ugl, tip koji ga sad ima, očito je da ga je uzeo da ga okrene da zaradi nešto, ali auto ne vrijedi 35t kn. Da je 25t kao prije 2 mjesecs, čovik bi i razmislio 2 puta, ovako od toga ništa :)

Ali preprodavača sam i očekivao dočim sam čuo njegovu spiku..

 

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je onaj od 75 KS. Ima jedan Clio ph. 1, 2001. god., 189.000 km, crni, 3 vrata. 
Čovjek mi preko telefona veli da je napravio veliki servis, promjenio akumulator, zamjenio lajtunge zadnjih kočnica... ima još jedan set kotača, kuku koja nije montirana (dosta bitno jer sam kupio vikendicu i trebala mi bude kuka)...
Meni se inače Clio PH1 sviđa čak i više od PH2. Sad, znam da je to 20 godina star auto. On veli da nema jedne trunke hrđe. Registracija vrijedi skoro godinu dana, a to mi je isto dosta bitan podatak.
Ne znam, možda ga odem vidjeti. Rekao mi je soma eura ovako prek telefona. Inače, oglas je na Marketu na Facebooku.
 
Nas iz 98. nema takoder hrđe, sav ispuh jos originalan, plasticni volan koji se inace raspada je kao nov. 100 tkm, steta pa ga je majka povukla uza zid po lijevoj strani prosle godine.
Od kvarova pinjon rikverca i desni krajnik

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@borny naravno. Ali tip ima priču  da je on potrošio na njega 9 t kuna pa je zato cijena takva..

Ugl šteta auta, bit će njegov zauvijek po toj cijeni :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, frenchkey said:

Nas iz 98. nema takoder hrđe, sav ispuh jos originalan, plasticni volan koji se inace raspada je kao nov. 100 tkm, steta pa ga je majka povukla uza zid po lijevoj strani prosle godine.
Od kvarova pinjon rikverca i desni krajnik

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk
 

Ovo je taj auto:

https://www.facebook.com/marketplace/item/567622031281989/?ref=facebook_story_share

Za sad sam odustal od njega iako mi na slikama izgleda ok jer mi prodavač nije znao reči ima li originalni katalizator. Čini mi se da se radi o prekupcu

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, macan said:

Nisi neš dobro sa linkom 😁

Bilo je sve dobro ali je auto izgleda prodan i oglas maknut

Link to comment
Share on other sites

Kaj gledati kod Clia 1.2 16v? U pitanju je dvojka, 3 vrata, 2003. godina. Idem pogledati jednog, imam li na kaj posebno obratiti pažnju?

Link to comment
Share on other sites

Ah što gledati. Ako nisi mehaničar povedi nekoga i nek u miru pogleda auto u radioni. Što sam više u grabi s frendom više stvari uočavam, mogu ti reći da mehanika i pregled auta nije beletristika. Jučer bio auto isti kao moj. Neusporedivi su. Za početak. Naslage na podvozju, opruga pukla.... korozija tamo gdje je kod mene zbog pranja i održavanja nema.... a di je još mehanika.

Edited by CRN11
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mane said:

Tek sad vidim post, skočio bi ja al sam do drugog vikenda u izolaciji. To je par km od mene.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk
 

Bio sam ga pogledat. Truli pragovi, neka žica u motornom prostoru otkopčana, nisam skužio gdje pripada i čemu služi... odustao od kupnje

2 hours ago, CRN11 said:

Ah što gledati. Ako nisi mehaničar povedi nekoga i nek u miru pogleda auto u radioni. Što sam više u grabi s frendom više stvari uočavam, mogu ti reći da mehanika i pregled auta nije beletristika. Jučer bio auto isti kao moj. Neusporedivi su. Za početak. Naslage na podvozju, opruga pukla.... korozija tamo gdje je kod mene zbog pranja i održavanja nema.... a di je još mehanika.

Gdje se tipično za Clio može naći korozija, osim na pragovima gdje je očita?

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj prihvat lajtunga na mostu, sami most iza, donju vizuru motornog prostora, opruge, te neke stvari. U pravilu dobro su zaštićeni, ali ako ne znaš oprati auto ili ne želiš dati nekome da ti pere auto, je meni znak da se i prema drugim stvarima na autu tako odnosiš.  Da se razumijemo auto se može upicaniti, ali detalji otkrivaju nebrigu. Ljudi pogledaju opran auto  i nove ratkape i kažu to je to.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, moril said:

Kaj gledati kod Clia 1.2 16v? U pitanju je dvojka, 3 vrata, 2003. godina. Idem pogledati jednog, imam li na kaj posebno obratiti pažnju?

Išao sam par puta gledati klijače dvojke na Hreliću kad je netko kupovao za ženu ili kćer. Svi su bili puno lošiji od mojeg što mi je u neku ruku potvrdilo da se ne trudim bezveze održavati auto. Kad je toliko puta kroz toliko godina digneš haubu svog auta onda vidiš svašta odmah na prvu čim se digne hauba jer "to nije kao kod mene".

Gotovo svi su bili udareni odnaprijed. Vidi se odmah kao iz aviona na prednjem mostu, na veznim limovima, prihvati prednjih vilica... 

Zatim fale neke plastike posvuda, vodilice također, nema oduška na akumulatoru, a korozija koje tamo i tamo ne bi trebalo biti, popravljane i nadoštukavane električne instalacije na motoru i farovima, neke čudne cijevi usisa, ulje na toplinskom štitu iznad auspuha, oko svjećica i oko T-spoja na iberlaufu, neke čudne šipke za kontrolu razine ulja, plavi antifriz...

A u kabinu nisi ni ušao. Govorimo o 1.2 klijačima sa max 160-180 soma km.

U pravilu brižan vlasnik auta će iz aviona primjetiti održavan auto (isti model).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ocekivati da je auto star 15 godina odispod bez povrsinske hrde je ono.. vjerovanje u djeda Božičnjaka. Moguce je , ima ih, al sigurno zbog toga nebih prekrizio neki auto. Imao sam hrde i na domacem Meganu odispod, i na ovom "austrijancu", mislim da ima i na zeninom cliu.

Sto se tice udaranja clia 2 , ista prica, auti stari 20 !!! godina . Nemote me zezat da se cudite da je auto bio udaran odnaprijed, auto sa 150-200tisuca da nije krsten bio. Ne , ceka kupca na Hreliću.

Treba dozu realnosti imati kod kupovine.

 

podsjecate me na slucaj od ovog vikenda di je decko na facebook grupama razglasio velikim slovima PREVARA!!!

 

jer su ga neki cigići iz Karlovca HTJELI zavaljat za neki pežo 206 iz 2002.g., rekli su mu da je dobar auto i da je zadnji most remontovan. Prodavac se zove Ado onak

Frajer dosao s majstorom gledat auto, auto do 6000kn iz 2002.g. , i cudi se kaj je stanje tak tak i gume stare.

a ne , reći će ti auto je stara drla koja vrijedi kolko je po kili + registracija. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I sada pitanje što ti to donosi? I ovu se prodaju. Hoćeš puno više dobiti? Iskreno ja aurisa i Rollu točno održavam prema naputku proizvođača. Čak sam aurisa prvi put servisirati na 16800km ne na 15000km ali dobri čiko u servisu je napisao 15800 pa sam zadržao garanciju... Focusa vozim duže vrijeme i njega održavam bolje, ali kako će skoro na bubanj i tu ću početi štedjeti. Dok od starog Yaris iz 2003 je održavan super i taj neće ići nigdje dok stari ima dozvolu...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, hrvojexyz said:

Ocekivati da je auto star 15 godina odispod bez povrsinske hrde je ono.. vjerovanje u djeda Božičnjaka. Moguce je , ima ih, al sigurno zbog toga nebih prekrizio neki auto. Imao sam hrde i na domacem Meganu odispod, i na ovom "austrijancu", mislim da ima i na zeninom cliu.

Sto se tice udaranja clia 2 , ista prica, auti stari 20 !!! godina . Nemote me zezat da se cudite da je auto bio udaran odnaprijed, auto sa 150-200tisuca da nije krsten bio. Ne , ceka kupca na Hreliću.

Treba dozu realnosti imati kod kupovine.

 

podsjecate me na slucaj od ovog vikenda di je decko na facebook grupama razglasio velikim slovima PREVARA!!!

 

jer su ga neki cigići iz Karlovca HTJELI zavaljat za neki pežo 206 iz 2002.g., rekli su mu da je dobar auto i da je zadnji most remontovan. Prodavac se zove Ado onak

Frajer dosao s majstorom gledat auto, auto do 6000kn iz 2002.g. , i cudi se kaj je stanje tak tak i gume stare.

a ne , reći će ti auto je stara drla koja vrijedi kolko je po kili + registracija. 

Potpisujem sve navedeno. 

Na autu starom 20 godina svašta se može očekivati, ali od prodavača nije fer reči da auto ima malo površinske hrđe, a dođem ga pogledati i vidim da su pragovi nabubrili iz nutra, pritisnem prstom taj dio i on krcka, pola prsta propadne mi u prag. 

Jebeš površinsku hrđu, uzmem malo šmirgl papira i ošmirglam, pošpricam sprejem i točka. Pogotovo ako je na pragu, gdje se takav moj zahvat ne bude ni vidio. Ako je bio razbijen i koliko-toliko dobro složen - vraćen na hrpu, isto mi ne bi smetalo. Ipak tražim auto za soma eura koji će voziti par tisuća godišnje.

Skužio sam da kod Twinga I ima više hrđavih nego kod Clia II istih godina. Nekako mi Clio djeluje kvalitetnije složen. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj Clio 2 je u 20. godini osim već navedenih pragova počeo lagano bubriti i na vratima gepeka. Ne izvana već na donjem rubu, vidljivo tek kad se otvore vrata. Ali on je imao onu vodenu nemetalik crvenu boju a i zadnjih par godina je baš bio drlja i nikako se nije prao.

Link to comment
Share on other sites

nikakav djed božićnjak, tko nađe bilo kakve hrđe na majčinom cliu dam mu ga na poklon

DSC03562n.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prodaj mi majčin Clio. Još je i ph1 koji mi je osobno ljepši. 

 

Link to comment
Share on other sites

Prednji blatobrani su truli 100posto. Ako sad nisu onda su bili jer se vidi razlika u boji..

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@hrvojexyz I moj auto je udaren. Probaj naći gdje. Jedno je kad je auto udaren i popravljen, a drugo je kad na očigled vidiš savinute limove, mostove, vilice i nosače motora. I kad umjesto površinske korozije na podvozju vidiš trule mude i trule šalice amortizera, trule kleme akumulatora, truli kiler, hrđu u antifrizu i više hrđe nego metala na bloku motora.

Možda je parkirao na travu u svom selu pored rijeke. BMK. Hrđa je hrđa. Ali kad vidim da u motornom prostoru neke stvari fale (plastike, vodilice npr.) i da nekih stvari ima a tu ne bi trebale biti (motorno ulje, vezice, silikonska brtvila, izolir trake oko nadoštukavanih ili lemljenih kontakata) onda to nije od starosti auta nego od nebrige.

To nisu održavani auti. Točka.

Kakav auto od 15 godina očekujem? Upravo onakav Clio II kakvog je Zadrti prodao nedavno. Otišao za 20.000kn.

Nađu se. Malo ih je. Treba biti strpljiv i tražiti sa spremnim kešom.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se @Med0 ovo za hrđu što si pisao. I naravno da ako je nered među žicama pod haubom da ćeš sumnjat. Ali nije sve uvijek crno-bijelo. 

Vidi ovaj slučaj. Za moj prošli auto nedavno sam u ovlaštenom naručivao nove konektore i kapice za grijače. Dolaze napravljeni, iz lule izlazi nekih 30-ak cm žice. Na autu originalni su svi različite duljine, ovisno za koji cilindar. U ovlaštenom ih više nema u tom obliku, jer je auto 16 godina star, ima specifičan tip lule koji nije toliko raširen koliko nekakva druga opcija. Jedina opcija je prekid postojećeg vodiča i spojiti ih (to se može napravit "uredno") i preko toga lem za čvrstoću, termo bužir preko spoja te na kraju sve omotat u onu traku od tkanine ( u koju su inače većina vodiča po autu omotani).

Dali je u ovom slučaju bolje kupit polovno komplet ožičenje grijača (ako se uopće nađe), koje će bit jednako staro ili još starije, i nadat se da će radit ili napravit "optički neugledan" popravak sa novim dijelom? (koji se na kraju ispod finalne platnene trake neće ni vidit)..

 

Još jedan primjer na sličnu temu. Na istom autu, zbog konektora ispod sica za bočne zračne dogodi se s vremenom mali prijelazni otpori, dovoljni da kompjuter baca grešku. Službeni TSB od proizvođača je ukljanjanje konektora i stavljanje (ne znam kako se u nas zove) one šuplje "stopice" koja se krimpa na dva kraja.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, frenchkey said:

nikakav djed božićnjak, tko nađe bilo kakve hrđe na majčinom cliu dam mu ga na poklon

DSC03562n.jpg

Ovdje je nekoliko faktora u igri: 

U pitanju je južna Dalmacija 

Kilometri nisu veliki makar i tvoj Megane dokazuje da kilometri nisu presudni zbog...

Uber održavanje: nitko,ali baš nitko na ovom forumu a vjerojatno i šire ne održava,cijeni i voli svoja vozila nego ti. To je hobi,ljubav... Eksploatacija da,ali i vrh održavanje.  Respekt u svakom slučaju dajem. 👍

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.