Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

19 hours ago, Domagoj84 said:

Slažem se @Med0 ovo za hrđu što si pisao. I naravno da ako je nered među žicama pod haubom da ćeš sumnjat. Ali nije sve uvijek crno-bijelo.

Primjerice, nekad originalni konektori propuštaju vlagu, a nekad pinovi korodiraju od malo vlage u konektoru jer nisu zaštićeni od korozije. Tu je bolje eliminirati konektor, direktno zalemiti i zaštititi spojno mjesto od vanjskih utjecaja (termo bužir, vulkanizirajuća traka...). Netko to napravi kvalitetno i pedantno da traje koliko i auto. Tu obično nema greške i kad to vidim kapa dolje pogotovo kad znam i vidim zašto je tako rađeno :) Tu se slažemo.

Međutim puno češće se to fušari pa se spoji prstima i zamota izolir trakom. To korodira sljedeći dan. Ili još gore, vidio sam čak i luster kleme bez ičega oko njih :D Vidio sam čak i nagorenu punu žicu od uzemljenja za postavljanje u zid (220V) od alternatora do akumulatora koja bi trebala prefurati max 90A 😔

Link to comment
Share on other sites

Nisam iz onog područja, ali ovako preko slika izgleda skroz ok za svoje godine, a što se tiče 1.4 16v mašine, imamo isto takvu u našem i auto ide ko metak, potrošnja nam je oko 7l, ali ga se ne štedi. Naš je 2005. godina, 3 vrata, kupljen za krače relacije. Kupljen je sa 158xxx km, sada ima nekih 174xxx. Mehanički smo ga doveli u red, promijenili dijelove na ovjesu, od većih ulaganja nam je otišla brtva glave i sada nedavno lambda sonda.

Ovaj iz oglasa ovako preko slika izgleda nešto urednije, al ga treba provjeriti jel sve ok i jel spreman za tehnički koji mu je sada u 10. mjesecu - vidljivo iz oglasa.

Link to comment
Share on other sites

Vlasnik veli da je auto u obitelji mislim da 15-ak godina, da klima ne radi, da je veliki servis odrađen prije dvije godine, ima navodno račune. Kaže da nema hrđe. Kilometraža je mala, veli da se o cijeni još da razgovarati. Kad se ispoliraju farovi i uredi ova sijeda crna plastika, izgledalo bu puno bolje. Sutra ga vjerojatno idem pogledati 

Link to comment
Share on other sites

A što je s ovom rupom na konzoli gdje bi trebala biti tipka za zadnji grijač šajbe?

Auto izgleda kao da se pržio na suncu. Kožni volan je ziher ispucan ispod onoga baš od sunca.

Link to comment
Share on other sites

Vidimo sam tu rupu. Na Njuškalu ima cijeli taj komad sa 3 prekidača za 100 kn. Plastike na odbojnicima, posebno zadnjem izgledaju kao da je stajao vani. Nisam siguran da ima kožni volan u ovoj opremi. 

Spreman sam zažmiriti na kozmetičke sitnice ako je auto mehanički i limarijski na hrpi. To budu mi samo argumenti za rušenje cijene ako kad ga pogledam bude ok. Taj je jedan od rijetkih u oglasnicima da ga prodaje dugogodišnji vlasnik, 95% su preprodavači. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Opet, jbš te stvari na autu starom 20 !!! godina. Bitno da je mehanika ok.

Klima je vjerovatno killer, al mozda samo lagano pusta

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako i ja razmišljam. Mislim, ima ih i boljih, ali je tada cijena dupla, a meni treba auto za 300 km mjesečno, odvest klince u vrtić i školu sad kad dolazi lošije vrijeme. Bitno da je ispravan.

Link to comment
Share on other sites

Prvo što mi je upalo u oči je centralna konzola koja je kao iz salona osim te rupe. Komande klime kao da nikad nisu dirane.  Onaj autoradio je najvjerojatnije došao s autom. Ja sam imao sličan Sony koji je došao s mojim samo noviji model.

Ono je koža na volanu i koža na mjenjaču. Gore u središnjoj konzoli imaš display i bočne airbagove na sicevima. To nije bila osnovna oprema. To je gotovo sigurno Dynamique. Moj je isti takav samo Community (Dynamique plus plastike u boji auta i zadnji spojler).

Ako je mehanički dobar i nije strunuo, to je prilika.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da da. Dynamique je navodno imao malo čvršći ovjes. Alize je imao obična sjedala.

Kod mene su profilirani sicevi.

Sad kad gledam fotku na kompu i velikom ekranu ne vidim da je ovo kožni volan. Ne vidim šavove s unutarnje strane. Lako za to.

Link to comment
Share on other sites

[mention=138]frenchkey[/mention] Predivan ti je klitač [emoji38]. Jel i ph1 ima plastične blatobrane kao ph2?
Da, ima, plasticni su
Link to comment
Share on other sites

Koja rasprava oko Clia za soma eura hahhaa [emoji1787]
Bas to!
@moril idi to pogledaj, dok ti jos nije prodan. Dok tu svatko od nas da svoje misljenje, prodat ce se taj auto 6 puta.

Ti imas realna ocekivanja od punoljetnog auta, vlasnik je stavio realnu cijenu, tako da bi to moglo biti to.

Posto autu upravo istice registracija, ja bi s vlasnikom otisao na tehnicki i ako prodje, izbrojao pare.
Link to comment
Share on other sites

Bio sam pogledati.

Auto je jako zapušten. Ono kaj je pozitivno je da izgleda da nije bio razbijan i nije trul. Lakiran je prednji desni blatobran i odbojnik, veli vlasnik da je bilo manje oštećenje. Opruge su čitave, zadnji most i prostor oko njega je uredan. Hrđe površinske ima na rubovima pragova, ništa posebno. Na onom donjem isturenom rubu. Ima je malo i na donjem rubu poklopca gepeka s unutarnje strane.

E sad, auto mi izgleda jako otužno. Treba dosta posla oko njega. Tapecirung vozačevog sica je malo poderan. Sva sjedala i presvlake na vratima očajno traže jače kemijsko čišćenje. Nebo se objesilo i priklamano je. Fali prekidač grijača stakla. Tapecirunzi na vratima objesili su se. Ugl., kabina djeluje kao da vlasnik baš nije vodio brigu o autu.

Motor je mastan, izgleda da slini na poklopcu ventila. Ona gornja remenica staznog remeena kao da ima lufta, odnosno ide u osmicu. Farovi su žešće požutjeli. Lak se ljušti na gornjem okviru zadnjih vrata, a počinje i na krovu.

Uglavnom, tražim dalje. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pretegnut remen savinuo remenicu, a tapecirung uništen vjerojatno od nestručnog pranja. Tko zna što je još fušareno. Vjerojatno skoro sve.

Dati soma ojra za to da uložiš još dva puta toliko da ga se riješiš za 3-4 godine kad skužiš da mu nema spasa jer je bio previše zapušten nema smisla.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tapecirung se krene vješati nakon nekog vremena jer spužva ispod tapecirunga propadne. 

Povezano je sa vlagom u autu i jakim suncem, ali nisu isključiv krivac odljepljivanja. 

I kod mene na krstrarici se krenula odljepljivati obloga na vozačevim i suvozačevim vratim. Kao i bočna obloga oko lijevog i desnog prozora u gepeku. I nema puno veze sa "održavanjem" niti su te površine prane sa puno vode ili kemijsko (barem kod mene) . Na vratima je koža - nju brišem krpom , a obloga je tekstil i nju nisam nikad ni prao.

Davno već se odlijepila tkanina na oblizi prednjeg stakla. 

Nju sam ponovo pretapecirao, a ostalo se spremam. Koža vrata je nezgodna i nemam neko riješenje u glavi. 

Jednostavno, to odljepljivanje je nus pojava starih auta. 

Ne kod svih ali vrlo često. 

Htjedoh reći da obješena tkanina nemora odmah biti znak lošeg održavanja ili ne brige vlasnika. 

Puno drugih detalja mogu pokazati nebrigu. 

Ali ima i ljudi koje takve stvari nezamaraju previše. 

Kao nas ovdje na forumu. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, CRN11 said:

Pih, dođe mi da kolegi prodam auto. 

Ponudi, mozda se dogovorimo 😁

Link to comment
Share on other sites

Ajd razmislit ću, moj ti je auto specifičan, neke stvari nema, al je mehanički uredan do bola, bez hrđe, oprane mašine rukom uvijek...al velim specifičan je. 

Link to comment
Share on other sites

Dobro je znati da uvijek možeš prodati stari Clio II s nauljenim motorom i popiganim remenicama za soma ojra [emoji1360][emoji3060][emoji1]

Link to comment
Share on other sites

On 29. 09. 2021. at 15:20, Petar_Kc said:

Nisam iz onog područja, ali ovako preko slika izgleda skroz ok za svoje godine, a što se tiče 1.4 16v mašine, imamo isto takvu u našem i auto ide ko metak, potrošnja nam je oko 7l, ali ga se ne štedi. Naš je 2005. godina, 3 vrata, kupljen za krače relacije. Kupljen je sa 158xxx km, sada ima nekih 174xxx. Mehanički smo ga doveli u red, promijenili dijelove na ovjesu, od većih ulaganja nam je otišla brtva glave i sada nedavno lambda sonda.

 

uh to je dosta izdataka bilo...na fabiji poštena promjena brtve glave kod ovlaštenog me izašla cca 3500kn. a cijeli auto prodao godinu kasnije za 10 000kn

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.