Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel
 Share

Recommended Posts

Evo jedno pitanje pošto sam svježi vlasnik nove Lagune 1.5 dci, a nikad prije nisam imao dizela. Jel normalno da motor škripi i huče onako potiho dok se ne dosegne radna temperatura? zvuk nestane kad se kazaljka temperature digne na pola, ali kako vozim dosta po gradu cca vožnja od 6-7min, uopće se ne stigne zarijati

 

Zahvaljujem!

Link to comment
Share on other sites

Evo samo dodatak, čuje se i kad se motor zagrije u leru, kao neki duboki huk, dignem haubu ništa, vratim se u auto, ponovno

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za iskusnije lagunase,  ponosni sam vlasnik lagune 1,5 dci 110 ks i nakon mjesec dana mi ce pocelo cut tupo udaranje u prednjem desnom kotacu,  isa sam u gasperova oni kazu da nije amortizer nisu lezajevi, pa me zanima da to nije mozda kapa amortizera i koliko ona dode nova u paru?  

Zahvaljujem unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Da ti nije od ventilacije zvuk?

nije, pito sam covjeka od kojeg sam kupio, kaze da je to normalno u leru i pri malim okretajima, ne cuje se cijelo vrijeme nego onako dodje i ode, tup dubok zvuk na trenutke slican pistanju, nije nist strasno, uz radio se ne ne cuje, a pri velikim brzinama se ne cuje nista, jel ima koji ponosni vlasnik trojke da moze to potvrditi?

Link to comment
Share on other sites

Evo jedno pitanje pošto sam svježi vlasnik nove Lagune 1.5 dci, a nikad prije nisam imao dizela. Jel normalno da motor škripi i huče onako potiho dok se ne dosegne radna temperatura? zvuk nestane kad se kazaljka temperature digne na pola, ali kako vozim dosta po gradu cca vožnja od 6-7min, uopće se ne stigne zarijati

 

Zahvaljujem!

Kako je odrzavana, na koliko km su radjeni servisi? To sto cujes je turbokompresor, kad je ulje hladno, turbina je bucnija.

 

Pitanje za iskusnije lagunase,  ponosni sam vlasnik lagune 1,5 dci 110 ks i nakon mjesec dana mi ce pocelo cut tupo udaranje u prednjem desnom kotacu,  isa sam u gasperova oni kazu da nije amortizer nisu lezajevi, pa me zanima da to nije mozda kapa amortizera i koliko ona dode nova u paru?  

Zahvaljujem unaprijed

SACHS 802 448, 60-tak € set za jedan amortizer, skupa s aksijalnim lezajem, SKF VKDA 35609 T 80-tak € set za obje strane.

Edited by direstraits
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evo mene opet nakon nekog vremena....

Prije par dana sam ujutro krenuo upalit auto i prvo sam primjetio da je papucica ostala zakucana u pod, druga stvar je bila da auto ne zeli zapaliti iako je u leru.

Vecer prije sam vozio auto najnormalnije bez ikakvih znakova da nekaj ne bi bilo uredu.

Bio sam kod mehanicara i kaj se tice kuplunga ispada da je pustao na gumici ulje i gumica je zamjenjena i drzim fige da je to sad to kaj se kuplunga tice, za sad vozi normalno.

No problem ostaje druga stvar, a to je da se auto ne da upalit!

Stavljen je na dijagnostiku i ne daje nikakav kvar. Kartica normalno radi, otkljucava/zakljucava i ocitava ju auto kada se stavi u utor. Akumulator je nov i napunjen. Anlaser je isproban i normalno starta.

Kada se stavi auto u ler i stavi kljuc u kontakt, mehanicar prespoji zicama struju s akumulatora izravno na anlaser i auto se najnormalnije pali i radi, vozio sam ga 20ak kilometara bez problema, cak se i gasi na start/stop gumb. No ostaje misterija zaste ne zeli upaliti!

Nakon toga smo pregledali nekakav relej/modul koji je kraj akumulatora (ima zice odmah spojene skupa s akumulatorom) - na ebayu pise "Electronic Control Box"  renaultov broj je: 243800002R (stavio sam slike toga u prilog).

Kad smo to skinuli ispada da je jedan od osiguraca unutra pregorio (kako se osigurac ne moze izmjeniti jer je sve jedan komad lima) mora se cijela kutija zamjeniti - koje naravno nema zamjenske. Ovlasteni servis nisam zvao jer je to jednostavno preskupo i otisao sam na autootpad po komad s razbijenog - cijena 500kn. Nakon zamjene tog modula simptomi su i dalje isti - auto ne pali!

Zvao sam dva autoelektricara u ZG i okolici i cekanje je izmedju 2-3 tjedna sto mi je nemoguce predugo za cekat. Sad trazim neko drugo rijesenje ili razmisljam otici u ovlasteni servis kao zadnju opciju.

Jel ima netko kakvu ideju sto bi moglo biti? Ili kome se obratiti tko ima iskustva s popravljanjem takvog neceg?

Tnx

 

1_m.jpg

rno.jpg

rno.jpg

Link to comment
Share on other sites

jeli pali dok držiš gumb paljenja stisnut, a ne samo da stisneš i pustiš?

probao sam i jedno i drugo. niti jedno ga ne pali.

Link to comment
Share on other sites

Je li ima poruka na ekranu, je li prekidač na pedali kvačila ispravno montiran? Je li kvačilo hvata na samom dnu? 

Link to comment
Share on other sites

imamo četiri lagune 3 po dijelovima....i onaj  dio na slici 2 komada...da se vama slučajno nije porušila komunikacija izmedu kompjutera???ja mislim da trebate avto odvesti jednom dobrom diagnostičaru za elektroniku...u slučaju da čete nešto trebati javite mi na  mobilni 00386 40 231781...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je li ima poruka na ekranu, je li prekidač na pedali kvačila ispravno montiran? Je li kvačilo hvata na samom dnu? 

Nema nikakve poruke niti na ekranu niti na dijagnostici - to je ono sto me cudi!

Sto se tice kuplunga sada je popravljen i radi normalno tako da mislim da nije do njega, jer mi auto inace pali i bez stisnutog kuplunga i/ili kocnice. Kada je auto u leru, ne treba biti nitko u autu kada ga mehanicar pali izvana preko kablova.

Link to comment
Share on other sites

Imam problem sa lijevom sajlom ručne kočnice (automatska je). Dali se samo ona mijenja ili sve u kompletu sa el. motorom?

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Renault ima samo komplet sa svim dijelovima, ali se vjerovatno moze rastaviti i zamijeniti samo sajla. Kakav problem sa sajlom je u pitanju?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Znači kad otpustim ručnu, lijevi točak ostane malo zablokiran ( prije pola godine promjenio kočiona kliješta, stavio nova). Rukom povučem polugu na kliještima za koju je zakacena sajla i tocak se vrti bez problema, ali nakon ponovnog aktiviranja ručne isto stanje. Imam osjecaj da sajla zapinje u bužiru prilikom otpuštanja ručne.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znači kad otpustim ručnu, lijevi točak ostane malo zablokiran ( prije pola godine promjenio kočiona kliješta, stavio nova). Rukom povučem polugu na kliještima za koju je zakacena sajla i tocak se vrti bez problema, ali nakon ponovnog aktiviranja ručne isto stanje. Imam osjecaj da sajla zapinje u bužiru prilikom otpuštanja ručne.

 

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 

 

Navodno imas u hercegovini lika sta ih reparira ali ne garantira a cijena je 300 km,  u ovlastenom novi dio komplet dode 4000 kuna plus ruke,  a sad da te pitam jesi mjenjao kljesta u ovlastenom il kod nekog majstora

Link to comment
Share on other sites

Znači kad otpustim ručnu, lijevi točak ostane malo zablokiran ( prije pola godine promjenio kočiona kliješta, stavio nova). Rukom povučem polugu na kliještima za koju je zakacena sajla i tocak se vrti bez problema, ali nakon ponovnog aktiviranja ručne isto stanje. Imam osjecaj da sajla zapinje u bužiru prilikom otpuštanja ručne.

 

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 

 

Da li si probao mehanicki resetirati parkirnu kocnicu onom polugom ispod vozila? Prije toga otpusti potpuno na prekidacu u kabini. Mislim da ne bi bilo lose nakon toga i vratiti potpuno klipove na obje strane. Kad to budes radio probaj podmazati polugu parkirne nekom prikladnom mascu koja nije higrofilna.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kliješta su original renaultova placena 2000kn sa garancijom god dana. Kupio ih i ugradio kod majstora koji je nekad radio u ovlastenom servisu. Nebih zasad radio cijelu reparaciju.. Ovo što kaže direstraris moguće je i da polugica malo zakoči sajlu na samom kraju otpuštanja. Sutra cu sve detaljnije pregledati i probati resetirati, mozda bude ok.

Link to comment
Share on other sites

Radio je kod ovlastenog i nije ti rekao da nakon svakog mijenjanja pakne kljesta il diska moras resetirat rucnu inace preskoci zub i jednu stranu pritegne 

Link to comment
Share on other sites

Radio je kod ovlastenog i nije ti rekao da nakon svakog mijenjanja pakne kljesta il diska moras resetirat rucnu inace preskoci zub i jednu stranu pritegne 

Nakon promjene nisam imao nikakvih problema, valjda je resetirao kad je promjenio.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je nakon mjenjanja pakni isto se desilo i rekli su mi u gasperova da moram rucnu resetirat kad se mijenjaju dijelovi,  ja nisam kod njih i racun 5100 s rukam naravno nema zamjenska nego original u kompletu

Link to comment
Share on other sites

Veceras sa ekipom rastavio sve skupa sa sajlama i motorom. Kliješta su uredu ali lijeva sajla je zahrđala. U samom mehanizmu također zapinje dio od lijeve sajle. Sve očistili i podmazali, vratili nazad. Zasad ručna radi bez problema i nikakav reset kasnije nismo radili. U planu imam kupit obe sajle i promjenit ih. Nekoliko slika sa radova. efcb33af5dc82c50e7534663dbc4af66.jpg103180bd095d46645a55d85e505c5420.jpg56034495b5e1ea01b9ba91e4889381c6.jpg

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Znaci poklopac i kuciste su brtvljeni/zaljepljeni nekom crnom diht masom, jedva smo skinuli. Nazad kad smo vracali zabrtvili smo silikonom za visoke temp (imali samo to). Kad budem sajle mijenjo trebat cu kvalitetnu diht masu kupit.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.