Jump to content

Kvarovi i problemčići moje Lagune 3


wankel

Recommended Posts

Negdje vjetar ulazi

Potpuno je tačno. Identičan problem sam imao mnooogoooo davno ali sa R-18. Rešio mi ga iskusan auto limar:spustio je staklo skroz do kraja, stavio jednu letvicu od vrlo mekog drveta između vrata i stuba tj. karoserije i onda nategao gornji deo vrata tj. onaj deo koji drži staklo, da su se malo savila ka sredini kola. U suštini, nije nauka samo treba imati osećaj da se ne pretera a ako pritiskanje bude nedovoljno onda nema nikakvog efekta.

Link to comment
Share on other sites

Ma jasno, sve mi pričamo ovako na daljinu. Kako ono beše - vuci po poruci meso ne jedu.

Link to comment
Share on other sites

Ovo nije problemčić nego pitanje pa me zanima vaše mišljenje!

Riječ je Renault Laguna 3 Grandtour 2008. 2.0 dci odnosno o razmaku rupa i promjeru središnje rupe.

Po svim specifikacijama razmak rupa bi trebao biti 5x114,3 a promjer centralne 66,1 mm.
Kod mene je 5x112 a promjer centralne oko 65 mm. Kako je to moguće?

Btw auto je kupljen polovan prošle godine.

Imam ja. Tj. imao sam prije zime, već mjesecima se nije javilo - tek iz ovog tvog posta nagađam da možda zbilja ima veze s temperaturom: možda se nešto pregrijava?A na nekom stranom forumu sam našao da je problem neki kabel koji ide od cd-changera gore prema displayu. Imam plan velike moći jednom rastaviti cijelu konzolu, sve električne kontakte malo posprejati, a spojeve plastike "zvučno izolirati" nekim tankim filcom (npr. onim što ima za kupiti za pod namještaj).

Poludio sam i prije par tjedana rastavio sve i došao do golog displaya i okvira. Planiram ovdje na forum napisati tutorial budući da sam sve slikao.
Ajmo reći da problem baš i nisam riješio jer se skoro pa odmah vratio. Sad je sve rijeđe no pojavljuje se.

Link to comment
Share on other sites

Moguce da alat kojim si mjerio nije ispravan, da metoda koju si koristio nije odgovarajuca, ili nesto trece. Kad provjeris ove prve dvije 100%, onda trazi treci uzrok.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da sam sve apsolutno dobro izmjerio budući da sam pored svog auta mjerio i razmak rupa na Citroen gospodarskom vozilu koje je bilo pored i koje je imalo razmak od točno 5x114,3

Link to comment
Share on other sites

Ne želim napamet govoriti tako da ću morat sutra pogledati pa javiti ali mislim da je riječ o Jumperu. Koja godina je u pitanju neznam stvarno

Link to comment
Share on other sites

Pitam čisto onako, jer Citroën nema taj PCD ni na jednom modelu. A vjerovatnoća da nešto nije ok s tvojim alatom ili metodom mjerenja se upravo povećala 100%.

Link to comment
Share on other sites

Bit će da je vjerojatnost a ne vjerovatnoća, ali nebitno.
Pretpostavljam kako ne možeš previše odstupati od nekakvih standardiziranih dimenzija no eto da podijelim tehniku laičkog mjerenja: udaljenost od sredine jedne rupe do stražnje strane nasuprotne rupe. Ugrubo je to ispalo tako kako sam napisao. Ako sam stvarno nešto potpuno krivo vidio onda meni ide na štetu 

Link to comment
Share on other sites

Bit će da je vjerojatnost a ne vjerovatnoća, ali nebitno.
Pretpostavljam kako ne možeš previše odstupati od nekakvih standardiziranih dimenzija no eto da podijelim tehniku laičkog mjerenja: udaljenost od sredine jedne rupe do stražnje strane nasuprotne rupe. Ugrubo je to ispalo tako kako sam napisao. Ako sam stvarno nešto potpuno krivo vidio onda meni ide na štetu 

Meri se od sredine jedne do sredine druge rupe. Mislim da se dobro razmemo iako nismo iz istog (zvanično) jezičkog područja. I još jedno pitanje: kako si uspeo da izmeriš to 'od sredine jedne rupe'? To što si uspeo da meriš 'do stražnje strane nasuprotne rupe' mi je sasvim jasno. U principu bi trebalo da imaš 2 komad profila u obliku kupe (konus) i prečnika kao što je rupa i da te komade staviš u rupe i onda da izmeriš razmek između vrhova kupa tj. konusa. Nadam se da se razumemo?

Link to comment
Share on other sites

To kad bi rupe bile na suprotnim stranama kruga koji opisuje centar rupe za vijke. Što kod 5 rupa nije slučaj. :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

detaljnijom metodom mjerenja ustanovio sam da je ipak 114,3 i da sam pogriješio kod ipak neispravne jednostavnije metode -.-

Link to comment
Share on other sites

Pitam čisto onako, jer Citroën nema taj PCD ni na jednom modelu. A vjerovatnoća da nešto nije ok s tvojim alatom ili metodom mjerenja se upravo povećala 100%.

zapravo ima, C4 Aircross, koji je sustinski zamaskiran Outlander (Mitsu). Ali nije ni bitno.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

evo jedan problemčić s lagunom III 1.5dci 2011. koju sam uzeo prošle godine, prešla je 126.000 i još nije odrađen servis remenja pa mi to pada prvo napamet (piše na 160.000km ili 5godina) 

Sinoć mi je iz čista mira počelo malo cviliti remenje i danas je nastavilo, ništa glasno ni strašno, ali čuje se. Međutim, sad kada ugasim auto (ako je upaljen više od desetak sekundi), čuje se na sekundu kao da motor zakrči (ili remenje), nešto onako jako zariba. Senzor ne izbacuje nikakvu grešku. Jel ima neko slična iskustva?

 

Link to comment
Share on other sites

Nemam al sigurno nije dobro. Da nije mozda mikroremen i spaner mikroremena

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa sto cekas s promjenom zupcastog? Da pukne? Pet godina je prošlo, a mijenja se sto prije nastupi od ta dva uvjeta, godine ili kilometri. A ne da se oba uvjeta zadovolje.

Igras se vatrom

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa sto cekas s promjenom zupcastog? Da pukne? Pet godina je prošlo, a mijenja se sto prije nastupi od ta dva uvjeta, godine ili kilometri. A ne da se oba uvjeta zadovolje.

Igras se vatrom

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Nisam ni vidio da je ispunio godine....

Prijatelju odmah ti to mijenjaj prije nego dodje do vece havarije

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Teraj to što pre na servis i svakako napiši šta je bilo.

Link to comment
Share on other sites

Zar nije 160000 ili 6 godina? Nije kasno, ali vrijeme​ je za zamjenu.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neznam sadasnje uslove , znam dok sam radio u renaultu do 2008 bilo je 5god ili 120000km max.

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni su rekli u Renaultu ovu informaciju, a izgleda da se moje vrijeme opasno približava, vodim ga sutra na pregled pa ćemo vidjet. Držte fige da ne rokne još ak je to u pitanju :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.