Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Bok ekipa.trenutno sam u procesu trazenja zimskih guma za svog megana 195\65\15.i nekako sam u dvojbi izmedju ove 3gume Nokian wr3 376kn,fulda km3 404kn i yokohama v905 360kn.imao sam iskustvo na proslom autu sa fuldom koja je meni bila super po drzanju ali zamjerka mi je bila ta da je bila strasno neudobna svaku rupu sam dobro osjetio.zanimaju me Vasa iskustva s nokianom i yokohamom.planiram se vozit vecinom po Zg s tim da cu najvjerojatnije par puta do Beograda i Bosne.

Link to comment
Share on other sites

Dobra cijena za novi nokian,cijena je u rangu save a definitivno je bolja guma.

Ja navijam za nokian wr d4 i sam bi ih uzeo da ih je bilo kad sam kupovao...

Link to comment
Share on other sites

Meni je Yokohama zanimljiva.po testovima je dobila dobre ocjene,a i cijena od 360kn je privlacna.samo nigdje nista o njoj osim jedne recenzije na tyre reviewu nokian isto dobre ocjene i dobre recenzije takodjer cijena privlacna,a obje su u cjenovnom rangu save, a bolje su.fulda osobno isprobana.premium marke su nazalost samo zelje u ovom trenutku jer mi probijaju budzet.razmisljao sam i o sloveniji koja mi se neisplati jer su cijene tu negdje,i uzimam na karticu tak da neznam kak ce mi jureke u kune preracunavat.

Link to comment
Share on other sites

Evo kad je rasprava o zimskim.Jel ko probao zimske protektirane gume?

Po pricama cujem da su dosta mekse od ovih markirani i da drze zimi odlicno.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja si kontam sutra vratit ljetni setup, jer ce narednih 10 dana ako ne i vise dnevne biti iznad 15stupnjeva. Bezveze trosit zimske, vani toplo :D

Link to comment
Share on other sites

Evo kad je rasprava o zimskim.Jel ko probao zimske protektirane gume?

Po pricama cujem da su dosta mekse od ovih markirani i da drze zimi odlicno.

 

imao ssam ih ja. Marix glacial od Marangonia. Vrhunske su bIle. 

Link to comment
Share on other sites

Evo kad je rasprava o zimskim.Jel ko probao zimske protektirane gume?

Po pricama cujem da su dosta mekse od ovih markirani i da drze zimi odlicno.

 

imam ja protektirane od Guma protekt-a iz VG..po meni jako dobra guma koja se neće kako drugi pričaju odlijepiti i sl..a i gore sam napisal o protektiranim ,pa pročitaj..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Miceki stvar je sljedeca vratio se sa Sljemena i testiranja Goodrich g winter zimske gume koja je trecu sezonu na kumovom autu znaci nema di se nisam zavukao i po sumskoj makadam cesti kao i snijegom prekrivena cesta do samog tornja i opcenito put gore i dole po sljemenskoj snijezno bljuzgovitoj cesti i uz puno provociranja  i nije mi jasno da mi se guma jako dobro ponasa, a nije premium inace sam spremio lovu za conti i vozio sam conti, al me ova totalno iznenadila koliko je dobra. Ima li jos tko takva iskustva sa Goodrichom? 

Istio tako sam obavio testiranje sa Savom i nikako nisam zadovoljan jednostavno moram reci da je opasna po zivot i ne nisam jedan od onih koji ima samo za premium nego eto pokusavam biti realan jer sam i njih probao u istim uvjetima na dva auta jednakih dimenzija guma buduci su jednake po cijeni.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Vecina zimskih guma se ponasa puno bolje od ocekivanog po snijegu i bljuzgi nego po mokrom i to cini razliku izmedu dobrih i najboljih po meni.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se al Goodrich me iznenadio ugodno na mokrom i bljuzgi za razliku od Save, a ljudi ko pomahnitali kupuju Savu pa i ljudi sa premium autima posebno buljim u gume ovih dana na boljim autim.

Link to comment
Share on other sites

Namontirao conti ts850 u petak, zamjenile su ug7+ nakon  5 sezona...radi se o dimenziji 195/65/15 ljetne su mi 205/50/17 i prijelaz sa ljetnog contija na zimski goodyear se osjetio ali nije bilo toliko drastično,nakon stotinjak kilometara dojam je da je sa goodyear-om osjećaj na volanu bio bolji...conti ima mekšu bočnicu i u zavoju auto "leluja",, preko neravnina i oštećenja je udobniji,sa contijem potrošnja je manja za 0.5 l na istoj relaciji sa tempomatom također je i buka malo veća nego kod ug7+...u zimskoj sezoni sam radio između 7 i 10 tkm i na ug7+ je ostalo još između 6 i 7 mm ripne, nadam se da će conti u ostalim segmentima biti barem jednak i da ću nakon 5 sezona i za njega moći reći da sam bio zadovoljan....

Link to comment
Share on other sites

Conti ts850 me upravo po mokrom odusevio, sad im je druga sezona i kao nove su, snijeg naravno razvaljuju. Danas sam se naganjao malo i provocirao po Sljemenu, ide kao po tracnicama a vani -2 i mokro. 205/55/16

 

bF Goodrich 195/65/15 sam imao na Meg 2 prije 8-9 godina i dosta su bile plasticne nakon prve sezone, 3. sezonu sam ih namontirao, napravio 100km po gradu po kisi, skinuo ih, bacio u smece i kupio Dunlop WS3D. BF je bio opasan..

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Namontirao conti ts850 u petak, zamjenile su ug7+ nakon  5 sezona...radi se o dimenziji 195/65/15 ljetne su mi 205/50/17 i prijelaz sa ljetnog contija na zimski goodyear se osjetio ali nije bilo toliko drastično,nakon stotinjak kilometara dojam je da je sa goodyear-om osjećaj na volanu bio bolji...conti ima mekšu bočnicu i u zavoju auto "leluja",, preko neravnina i oštećenja je udobniji,sa contijem potrošnja je manja za 0.5 l na istoj relaciji sa tempomatom također je i buka malo veća nego kod ug7+...u zimskoj sezoni sam radio između 7 i 10 tkm i na ug7+ je ostalo još između 6 i 7 mm ripne, nadam se da će conti u ostalim segmentima biti barem jednak i da ću nakon 5 sezona i za njega moći reći da sam bio zadovoljan....

Peti puta stavljen zimski set sa GY Ultragrip 8. Ljetni set je Conti PremiumContact2. Oba seta kupljena 2011.god. UltraGrip 8 imaju 7mm mesa i još uvijek su mekane i još uvijek imaju puno gripa. Testirano danas na mokroj i djelomično bljuzgavoj Sljemenskoj cesti.

Baš me zanima kakav će biti Conti TS850 u odnosu na GY UltraGrip. Bio sam u toj dilemi prije 4god i danas mogu reći da je UltraGrip najbolja zimska guma koju sam ikada imao. Zimsku Conticu još nisam vozio već samo ljetnu, ali UltraGrip mi je bolja zimulja nego što je ljetna Contica za ljeto koja je nakon istog perioda toliko tvrda da više nije ugodno voziti, a i sva ispucala od mikropukotina.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Naletio sam na zanimljiv clanak o performansama starih guma.

http://www.vijesti.me/techno/gume-su-nove-i-nakon-pet-godina-857570

... Britanski Autoekspres je prije nekoliko godina testirao razliku u performansama između "freških" i devet godina starih guma. Došli su do zaključka da je zaustavni put vozila na starim gumama po mokrom kolovozu 20 odsto duži.

 Na volju svakome da tumci da li mu je 20% puno ili malo.

Link to comment
Share on other sites

Za gumu je bitnije dali drži cestu,negoli koliko ima mm "mesa", sta ti znači da ima i 10mm,ako ti je auto ko na ledu 

Link to comment
Share on other sites

Za mene je to opet malo, ipak je to 9 godina.

Ako se pretpostavi da je guma jednako propadala kroz vrijeme, po ovome je nakon 5 godina samo nešto više od 10% lošija od nove. 

Link to comment
Share on other sites

Čak i 10% veci zaustavni put je puno...a kamoli 20% koliko je ta stara 9 godina bila lošija.

Link to comment
Share on other sites

Budimo iskreni, 1m odlučuje o šteti koja se danas mjeri u desecima tisuća kuna, tako da se apsolutno slažem sa Coupeom...

Link to comment
Share on other sites

A ležanje na lageru? Kod nas se može kupiti kao nova godina koja je proizvedena prije najviše 3 godine. U Njemačkoj čak i 5 godina, ako sam dobro zapamtio. A u svakom slučaju se nije dobro voziti na gumi starijoj od 8 godina, bila ona na lageru ili ne...

Link to comment
Share on other sites

Za svoje novce kupujem gumu kakvu hocu i s friškim Dot-om. Bratu smo na Megane stavili Turanzu T001 Dot 4015. Da je bio 4012 ili 4013 ne bi ih kupio. 

Link to comment
Share on other sites

Kažu da gume mogu stajati 5god neprodane na polici. Kažu da ulje treba mijenjati svakih 20.000km. Kažu da kad auto upališ na hladno treba odmah lagano krenuti u niskim okretajima da se motor brže ugrije. Stvarnost je potpuno drugačija.

Guma produljuje zaustavni put. Loš tlak u gumama ga produlji još više. Loši amortizeri ga produlji još više. Vlaga i zrak u kočionoj tekućini još više. Masna cesta još više... Poanta je ako čovjek ima 9god stare gume onda je upitno u kakvom stanju je sve nabrojano tako da je 20% vjerojatno minimum koliko se zaustavni put produlji.

Link to comment
Share on other sites

Auto ima nekoliko tisuća dijelova, a samo sa 4 dodiruje cestu. 

I na ta 4 neću štediti nikada. Razlika između odlične gume i smeća u mojoj dimenziji je cca 300 kn po gumi. Ako gume izdrže 3 sezone, to je 400 kn godišnje, iliti malo više od 1 kn dnevno. Pa jebemumater, nema šanse da ću za kunu dnevno riskirati. 

A ovo da guma ima "samo" 20% lošije performanse. Kao što netko reče, na 40 metara kočenja to su 2 dužine auta razlike. Razlika između toga hoću li razbiti auto (ili nedajbože udarit čovjeka) ili ne

Link to comment
Share on other sites

Auto ima nekoliko tisuća dijelova, a samo sa 4 dodiruje cestu. 

I na ta 4 neću štediti nikada. Razlika između odlične gume i smeća u mojoj dimenziji je cca 300 kn po gumi. Ako gume izdrže 3 sezone, to je 400 kn godišnje, iliti malo više od 1 kn dnevno. Pa jebemumater, nema šanse da ću za kunu dnevno riskirati. 

A ovo da guma ima "samo" 20% lošije performanse. Kao što netko reče, na 40 metara kočenja to su 2 dužine auta razlike. Razlika između toga hoću li razbiti auto (ili nedajbože udarit čovjeka) ili ne

Stari ima položenu C i D kategoriju, a ima i dosta prijatelja s tom kategorijom. Kaže da je prije pucanje/raspadanje onih ultra kvalitetnih (tada domaćih) guma (čitaj: Sava) bila dosta češća pojava nego danas. Jedan vozač busa mi je rekao da je njemu stražnja guma kad se raspala pri punoj brzini razbila onu oplatu sve do putničkog prostora, ali to mi se čini malo kao lovačka priča.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.