Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Prije su gume pucale češće nego danas iako danas ima protektiranih više nego ikad.

Dok sam još jurišao u kamionu nije nerijetko bilo vidjeti da je puknuta guma odbila blatobran i štop svjetla.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Konačno je zapalo snjega i to u roku od 2H zapalo 10cm. Ako nastavi ovako do jutra ce ga biti previše. Iako sam već testirao novu GY Ultragrip Gen-1 po hladnom i mokrom, sad je došlo na red i disciplina u kojoj je apsolutno vrh vrhova. Nije me dugo odusevila guma ovako jos od prve Dunlop wintersport 3D. Imao sam i Nokian WRA3 koji se može sakriti iza GY. Doslovno se izvlačim iz svega, kocim najnormalnije i guma vodi cestu savrseno. Totalno opravdava pobjedu na testovima. Na slikama je ulaz u moju garazu ispod koje je asfalt i malo leda. To je najveci problem po zimi ako se ne ocisti. Sad sam dosao doma i usao sa ukljucenim ESP/ASR-om najnormalnije uz frcanje snijega na sve strane. Najbolja kupnja gume koja se u ovoj dimenziji za sporta pokazala savrsenom. Definitivno su razlike velike izmedju guma. Tko planira uzimati u buducnosti vrhunsku gumu ovo je moja preporuka. I neka vas ne zavara slika da je neki mali uspon.

 

IMAG2677_resized.jpg

IMAG2674_resized.jpg

IMAG2675_resized.jpg

IMAG2676_resized.jpg

IMAG2678_resized.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kompa ja na duplo vise snijega izlazim di je zavoj pod 90stupnjeva i onda 8posto uzbrdica,uz malo problema,ali ide...

U pitanju je gy ug9

Link to comment
Share on other sites

Dobre zimske to gaze bez problema. Pod dobre mislim sa dosta profila.

Za sam dubok snijeg su se dosada meni Fulda Kristall montero 3 pokazale kao najbolje. I osporavana Eskimo S3 je na snijegu na svome terenu.

Sadašnje GY UG8 su super, ali po dubokom snijegu ispod Fulde. Zato u svim ostalim segmentima, a posebno na mokrome dosta bolji GY (što sam naravno i očekivao).

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li sve gume imaju problema sa mokrim snijegom ali Sava je po takvom snijegu očajna. Bolje 15 cm suhog snijega nego 3 cm mokrog.

Link to comment
Share on other sites

Tako je kod svih guma. Mokri snijeg je najgora podloga nakon (crnog) leda. No prilagodis situaciji, ionako je to 1 dan u godini valjda.

Kad se fino utaba snijeg, to je milina na svakoj zimskoj gumi voziti.

Link to comment
Share on other sites

Ja jedva cekao snijeg da testiram. Pa sam testirao i felgu driftanjem na cesti gdje nema auta i svi dolaze. Nasa kopika kod katakombi. Pa sam malo udario felgu te sam je morao isti dan ravnat. Gotovo neprimjetno, no na volanu osjetno. Ispod bijelog govna ne vidis rupu jbga

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon ovog snijega mogu reć da ako tko kupuje Dunlop winter response 2  (185/60R15) neće pogriješiti,guma se odlično ponaša na suhom snijegu ,na mokrom asfaltu te na mokrom snijegu,drži u zavoju i sve u svemu moja preporuka

Link to comment
Share on other sites

 No prilagodis situaciji

 

IMG_20160105_101646.thumb.jpg.e451bccbce

Bez njih nikud. Voze se u autu dok se laste ne vrate. :)

Edited by amater
Link to comment
Share on other sites

Ja cuvam i po ljeti u rezervnom kotacu pa nikom ne smeta. A u blatu isto dobro dodje ak si avanturisticnog tipa

Link to comment
Share on other sites

nikad lance jos nisam stavio na auto, a vozim ga po snijegu dosta (kad ga ima) tigar winter 2 imam i dosta su dobre gume

Link to comment
Share on other sites

ja sam ih mora montirat jednom, i tad su svi, bez obzira na vrstu guma morali imat lance, inace panduri nisu pustali (4 dana zapeli u Korenici). nakon tog puta, nikad vise nije bilo potribe... 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su veliki usponi, slab promet i donedavno neredovito čišćenje pa su lanci i lopata u prtljažniku standardna zimska oprema. Po blatu ih još nisam probao. Za to imam traktor. :farmer:

Link to comment
Share on other sites

Zrmi, meni se isto ono ne čini kao neka osobito loša podloga iako ne mogu suditi iz slika. Možda je led ispod možda je jak auto + niskoprofilne gume, ali obični auti u susjedstvu ovako nešto prolaze bez drame i zabacivanja snijega.

Link to comment
Share on other sites

Kad nitko ne vozi goodrich zimske evo sebi sam uzeo iste na test, nakon sto sam ih probao na ibizi i prosli tjedan 700 km kise na vectri c i prvi dojmovi su pozitivni. Na dnevnoj bazi po ovome mokrome posljednjih dana na cliu opasno provociram gumu i neda se isprovocirati. Govorim o ulasku u ulicu pri brzini od 40-45 km/h pod kutem 90, duzi zavoji cimanje volanom i gasom, nagle promjene u slalomu. Doduse guma je nova, al zato ove na ibizi i vectri c odradjuju trecu zimu pa imam uvid i kad su starije. Trenutni dojam je da su na mokrome zadovoljile moje kriterije za snijeg necu komentirati buduci rade odlicno svoj posao sto sam naveo u ranijem postu. 

Nakon ovoga slijedi tortura po ljeti istih i test za sljedecu zimu. Isto sam napravio sa contijem i polozile su moj test u trajanju od dvije godine odnosno 36 tkm i onda idu u smece.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Neznam za vas al ja u 6 god nisam u hr inao prilike voziti po pravim zimskim uvjetima, a to je utaban snijeg po punoj sirini ceste jer dosta cesto prolaze ralice a vozio sam i po snijegu od 10-15cm

Taj ugazen snijeg i led je izazov za sve gume zapravo. Lako gumama na dubljem snijegu koji sam drzi kad ga se stiska itd tu bilo koja guma s dubljim sarama drzi pa i plastikaneri. Po kisi je naravno druga prica, al za mene ocjenjivat zimske gume po bilo cemu osim poledice ili utabanog snijega koji je kao led nema puno smisla jer se tu poznaju junaci.

Link to comment
Share on other sites

Na ledu mi se odlicna pokazala cavlerica, doduse bilo je to davno ni jedna druga nije polozila test :D do dana danasnjeg, a ni nece. Osobno gledam kako mi se guma ponasa na niskoj temperaturi i mokrome po tome dajem ocjenu, a za prohodnost u snijegu si u pravu sto se tice ripni samo mi onda ispije zivce to sto je guma plastikaner ako je loša.

Link to comment
Share on other sites

cavlerice su jos jedino legalne u svicarskoj sta ne?

 

slazem se sta milos govori. ovdje kod mene isto ralica prode ali ne skini sve nego pusti onaj tanki fini sloj, to kad se utaba je stvar za testiranje guma

Link to comment
Share on other sites

Sava eskimo S3, dot 4112

OK po snijegu dok cesta nije bila očišćena (polako sam se vozio, bez igranja i bilo kakvih pokušavanja).

Ali svo ovo vrijeme kad su bile magle i konstantno mokro, guma je teški užas i katastrofa. Ne drži NIŠTA.

Potrošena nije skoro uopće, izvana kao nova. Kad prođe zima idu u smeće obavezno, stvarno su jako loše.

Link to comment
Share on other sites

nakon zime sigurno mozes nac neku budalu koja ce promislit "vidi budale, prodaje nove gume", i bar dio love vratit... ipak je Sava "ime" na ovim prostorima, a guma ne vridi pisljiva boba... 

sto je najgore, ta guma je i ostat ce legalna jos dugo godina... to sto ne drzi sporedna je stvar... 

Link to comment
Share on other sites

Buduci se zagledavam ove zime u aute viseg cjenovnog razreda primjecujem tko je dao zadnju paru za auto, to su oni koji voze savu na 16+ cola naravno da ima i onih koji imaju dobru gumu i ne cigane se i putuju.

Link to comment
Share on other sites

ove godine vidia sam cudo skroz livih marki na autima gdje uopce ne pripadaju... starfire, matador, i jos niz koje uopce nemogu ni upamtit... i to na autima poput insignie, bmw 5 (novija), itd. jad i bijeda! ali kad se uzme u obzir da insignia ne dolazi s felgama manjim od 18", a takve gume kostaju i duplo vise od ovih livih, onda me vise nista ne cudi... 

imam malu opsesiju gledat koje su gume na autima, i vec par puta sam bia u napasti ljudima na ceduljicu napisat pod brisac da su im gume orjentirane suprotno smjeru voznje, dakle, gume poput save eskimo, kod kojih je bitan smjer rotacije (kao i kod vecine zimskih), a oni ih namontirali naopako - jer pretpostavljam da niti jedan vulkanizer nije toliko glup da to ucini... 

Link to comment
Share on other sites

Prije nekih desetak godina imao Matador neku ljetnu i nije bila smeće...čak su vozili na njima fabia cup u to vrijeme ak se ne varam.

Link to comment
Share on other sites

Također zujim drugim autima u gume. I žena je već primjetila :D Ne čudim se ljudima koji na skupim autima imaju jeftine zimulje. Razlozi mogu biti razni. Možda su na firmu pa su uzeli tek toliko da prebrode zimu, a da ne iskrcaju previše novaca. Bolje takva nova nego ne znam koja stara premium guma ili nedajbože ljetna.

Mene čude ljudi koji voze goreopisane skupe aute na ljetnim gumama.  Prije dva sata stojim na semaforu, a pored nas  novi srebrni Mercedes koji izgleda i svijetli kao space shuttle na Slavonskoj aveniji. Izgleda super! Gledam felgu, a na njoj Pirelli P-Zero :doh: ZG tablice. Možda vlasnik misli da Mercedesu ne trebaju zimske gume :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.